Τρίτη, 30 Μαΐου 2006

ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΤΑΞΙ!



Βρίσκομαι στην Κηφισίας και ψάχνω για ταξί.
Στο σήμα μου σταματάει ένα ολοκάθαρο ταξί και ένας άψογος οδηγός βγαίνει και έρχεται και μου ανοίγει την πόρτα να μπω.
Με ιδιαίτερη ευγένεια με ρωτά που πάμε. Του λέω Χαλάνδρι.
Ξεκινάει απαλά βγάζοντας φλας και με ομαλή ταχύτητα κατηφορίζει την Κηφισίας.
Σταματώντας σε φανάρι μια κυρία ζητάει να την πάρουμε μαζί μέχρι το ΥΓΕΙΑ. Με εξαιρετική λεπτότητα της απαντά ότι έχει ήδη πελάτη και λυπάται πολύ που δεν θα μπορέσει να την εξυπηρετήσει.
Περιμένει με μεγάλη υπομονή μια γριούλα να περάσει ενώ ήδη έχει ανάψει πράσινο και ενώ μόλις έχει ξεκινήσει παραχωρεί αμέσως προτεραιότητα σε μια νεαρή που την τελευταία στιγμή της ήρθε να στρίψει από την δεξιά λουρίδα που ήταν αριστερά.
Προχωρώντας προς τα κάτω βλέπουμε την Weirdo που μόλις έχει στουκάρει και ετοιμάζεται να σταματήσει να την βοηθήσει αλλά όταν την βλέπει να βγαίνει από το αμάξι και να του ρίχνει 2 μούντζες καταλαβαίνει ότι δεν έχει πάθει τίποτα και λέει ήρεμα –Το καημένο το κορίτσι !
Έχω μείνει κατάπληκτος από τον οδηγό, την οδήγηση του, την ευγένεια του και τον ρωτάω.
Είστε πολλά χρόνια οδηγός γιατί με έχετε καταπλήξει;
Οδηγώ 30 χρόνια κύριε μου και δεν είχα ποτέ μου ατύχημα.
Φθάνοντας στο στρογγυλό της Αττικής οδού επειδή βλέπω ότι πάει να μπει σε λάθος λωρίδα σκύβω τον ακουμπώ στον ώμο και ετοιμάζομαι να του πω να στρίψει αριστερά
…και εκεί γίνεται η συμφορά
του φεύγει το τιμόνι από τα χέρια ,πέφτουμε στις μπάρες, παίρνουμε δύο τούμπες και βρισκόμαστε στο The Mall.
Ευτυχώς χάρις στο Τίμιο Ξύλο που έχω στον κόρφο μου την έχουμε γλιτώσει και οι δύο με μικρογρατσουνιές.
Κατάπληκτος για ότι έγινε τον ρωτάω:
Τι έπαθες άνθρωπε μου και έγιναν όλα αυτά μόλις σε ακούμπησα στον ώμο;
Ξέρετε κύριε μου τι οδηγούσα μέχρι χθες; Νεκροφόρα!
.

Τετάρτη, 24 Μαΐου 2006

Μετανοείτε Μονοτονικοί!



Όπως θα έχετε καταλάβει παρακολουθώ με ευλάβεια και σεβασμό τους λόγους του Χριστόδουλου.
Χθες όμως με προβλημάτισε για το μέγεθος της αμαρτίας που διαπράττω γράφοντας αναγκαστικά στο PC μου, σε μονοτονικό.
Απευθυνόμενος προς τους κληρικούς «οιουδήτινος» βαθμού, που γράφουν σε μονοτονικό είπε ότι πρόκειται για «προσωπική τους αμαρτία».
Προφανώς συμφωνεί με τον Ντίνο Χριστιανόπουλο ο οποίος έχει γράψει το αμίμητο:
Μην καταργείτε την υπογεγραμμένη
Ιδίως κάτω από το ωμέγα
Είναι κρίμα να εκλείψει η πιο μικρή ασέλγεια του αλφαβήτου μας!

Δευτέρα, 22 Μαΐου 2006

ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΙΑΤΡΟΙ



Πρόσφατα η Ψιλικατζού και ο Νίκος Δήμου ασχολήθηκαν με την ομοιοπαθητική, αποδεικνύοντας ότι ουσιαστικά δεν έχει καμία επιστημονική βάση.
Οι αντιτιθέμενες απόψεις για το θέμα έχουν εκτεθεί εκτενώς και δεν βρίσκω την ανάγκη να επαναληφθούν εδώ.
Αυτό όμως που είναι ενδιαφέρον είναι ότι αρκετά post συλλήβδην και αθρόως ήσαν κατά της ιατρικής και των ιατρών.
Γι ’αυτό λοιπόν το θέμα θα ήθελα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου.
Εάν διαβάσει κανείς ένα οποιοδήποτε βιβλίο Ιστορίας της Ιατρικής θα διαπιστώσει ότι οι εξελίξεις, κυρίως των τελευταίων 100 ετών έχουν οδηγήσει τον σημερινό άνθρωπο να ζει και να είναι υγιής σε ηλικίες που παλαιότερα έφταναν μερικοί μόνο από γερή κράση και τύχη.
Η ευλογιά ,η πανούκλα, η λέπρα, η ελονοσία, η φυματίωση, ο τύφος, η σύφιλη και ένα σωρό άλλα νοσήματα θέριζαν είτε με πανδημίες η με εξάπλωση σε μεγάλα τμήματα του πληθυσμού.
Η περιγεννητική και παιδική θνησιμότητα ήταν τόσο μεγάλη που ανάγκαζε τις γυναίκες να γεννούν 10-15 παιδιά γιατί τα περισσότερα πέθαιναν ενώ συγχρόνως πέθαιναν και πολλές από αυτές είτε στον τοκετό είτε από επιλόχειες λοιμώξεις.
Η ανακάλυψη των αντιβιοτικών έδωσε την δυνατότητα για θεραπεία ,εκτός από σωρεία παθολογικών νοσημάτων ,στη χειρουργική να αντιμετωπίσει εγχειρήσεις ,που προηγουμένως ήταν αδιανόητες, στον θώρακα, την καρδιά την κοιλιά ,τον εγκέφαλο.
Τα εμβόλια προφυλάσσουν εκατομμύρια ανθρώπους από νοσήματα που προηγουμένως ήσαν θανατηφόρα.
Η ανάπτυξη της ακτινοθεραπείας, της χημειοθεραπείας και της χειρουργικής έχει οδηγήσει να θεραπεύονται πλήρως πάνω από το 40% των καρκινοπαθών σε ορισμένες δε μορφές του καρκίνου το ποσοστό αυτό να φθάνει σχεδόν το 100%.
Ακόμη και νοσήματα νέα όπως το AIDS ,που ξεκίνησε με τραγική θνησιμότητα ,σήμερα μπορεί να μην θεραπεύεται ακόμη πλήρως αλλά στα λίγα χρόνια που είναι στο προσκήνιο αναπτύχθηκαν θεραπείες που επιτρέπουν στους ασθενείς να ζουν ουσιαστικά μια φυσιολογική ζωή.
Θα μπορούσε κανείς να συνεχίσει την απαρίθμηση των εξελίξεων της Ιατρικής από τον καιρό που ξέφυγε από τα κλύσματα τις αφαιμάξεις και τις βδέλλες αλλά πιστεύω ότι για κάθε καλόπιστο είναι χωρίς νόημα.
Το άλλο θέμα είναι το μένος πολλών κατά των ιατρών.
Οι γιατροί ,όπως είναι αυτονόητο ,αποτελούν και αυτοί μέρος της κοινωνίας μας και δυστυχώς είναι αναπόφευκτο και σε αυτούς να υπάρχουν γαϊδούρια, εκμεταλευτές, απατεώνες και αγράμματοι.
Εδώ προκύπτει το ερώτημα ;
Γιατί δεν τους αποβάλλει το υπόλοιπο σώμα των ιατρών;
Η απάντηση είναι πάλι μια ερώτηση.
Ποια επαγγελματική τάξη το κάνει αυτό στη Ελλάδα;
Δυστυχώς καμία. Ίσως κάτι έχει αρχίσει να αχνοφαίνεται στους δικαστικούς.
Από την άλλη μεριά το μεγαλύτερο μέρος των ιατρών προσφέρει ουσιαστικές υπηρεσίες στον κόσμο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε μία μελέτη της Υγειονομικής Σχολής, που δημοσιεύτηκε πριν λίγα χρόνια ,από τους 5000 ,αν θυμάμαι καλά, ερωτηθέντες οι οποίοι είχαν νοσηλευτεί σε κάποιο Δημόσιο Νοσοκομείο ,το 70% δήλωσε ικανοποιημένο από την παροχή των ιατρικών υπηρεσιών που δέχτηκε.
Λίγο πολύ εκεί είναι και η πραγματικότητα και τελειώνοντας θέλω να δώσω τους δύο ουσιαστικότερους χαρακτηρισμούς για το ποιος είναι καλός γιατρός
-αυτός που κάνει τα λιγότερα λάθη
-ο τελευταίος!

Σάββατο, 20 Μαΐου 2006

Γιατί θα δω την Γιουροβίζιον



Έχεις στη δισκοθήκη σου κανένα τραγούδι της Γιουροβίζιον;
Όχι!
Έχεις κανένα δίσκο της Βίσση;
Όχι!
Θα δώ όμως σήμερα την Γιουροβίζιον γιατί είναι ένα πανηγύρι που γίνεται στη χώρα μου, υπάρχουν ελπίδες να έρθουμε πρώτοι και θα το ευχαριστηθώ όπως και με το ποδόσφαιρο η το μπάσκετ και ας μην έχω πατήσει ποτέ το πόδι μου σε γήπεδο.
Μου την σπάει η επίθεση σε ότι δεν είναι υψηλής κουλτούρας, ιδίως από εκείνους που υποτίθεται ότι μόνο αυτήν παρακολουθούν, αλλά έχουν γνώμη και κατακεραυνώνουν όλα αυτά τα προγράμματα αφού όμως πρώτα τα έχουν δει (κατά τύχη!)
Και βέβαια δεν περιμένω να ακούσω μουσική υψηλής ποιότητας.
Άμα θέλω τέτοια βάζω ένα CD, η και δίσκο βινύλιου, με κάποιον από αυτούς που γράφω στις μουσικές μου προτιμήσεις και αναγαλλιάζει η ψυχή μου.
Θα δω όμως μαζεμένη την Pop αισθητική τόσων ευρωπαϊκών χωρών γιατί δεν πρόκειται να την δω αλλού ούτε και με ενδιαφέρει να την ξαναδώ.
Θα την δώ με την παρέα μου κάνοντας αυτό που μόνο στα Ελληνικά υπάρχει σαν λέξη η έννοια –Χαβαλέ!(ας μου βρεί κάποιος αντίστοιχη λέξη στα Αγγλικά αν μπορεί!)
Τέλος μπορεί το αυτί μας να μην ικανοποιηθεί με το ακρόαμα αλλά το μάτι μας θα χορτάσει από το τρίπτυχο μπούτι –βυζί –κόλος!

Πέμπτη, 18 Μαΐου 2006

ΠΕΣΤΑ ΟΛΑ ΜΕΓΑΛΕ!



Περνώντας από το περίπτερο το μάτι μου έπεσε στην Espresso .Η πλέον έγκυρη εφημερίδα της Ελλάδας δημοσιεύει αποκλειστική συνέντευξη με τον μητροπολίτη Λαγκαδά.
Ο μητροπολίτης δίνει σαφείς οδηγίες για την σωστή σεξουαλική συμπεριφορά !
Οι παντρεμένες δεν πρέπει να αρνούνται την συνουσία στον σύζυγο εκτός εάν έχουν πυρετό.
Ο αυνανισμός απαγορεύεται αλλά δεν θα τους πάρουμε και το κεφάλι !
Δυστυχώς δεν αγόρασα την εφημερίδα ώστε να δώ και άλλες ενδιαφέρουσες απόψεις αλλά ήδη το πρωτοσέλιδο μου δημιούργησε τις εξής απορίες:
1-Οι περισσότερες γυναίκες προφασίζονται πονοκέφαλο η περίοδο άμα δεν θέλουν πήδημα γιατί ο πυρετός εύκολα διαπιστώνεται.
Τι είναι λοιπόν το χριστιανικώς ορθόν, να πηδάμε την σύζυγο με παγοκύστη στο κεφάλι η να την ποτίζουμε με DEPON πριν το πήδημα;
Εάν έχει πράγματι περίοδο ποια είναι η θέση της εκκλησίας για την χρήση εναλλακτικών οπών;
2-Ποιο κεφάλι εννοεί ,το επάνω η το κάτω ;
Αν εννοεί το κάτω δυστυχώς πρέπει να το στείλω να εξομολογηθεί να λάβει συγχώρεση και να μεταλάβει γιατί διατηρεί μια μακροχρόνια εξωσυζυγική σχέση με δύο άκρως ευκίνητες και δραστήριες δίδυμες κυρίες ονόματι HUFTA

Δευτέρα, 15 Μαΐου 2006

Μπασταρδοπατέρες



Ο μητροπολίτης Λαγκαδά εξοργισμένος απο τον κώδικα Ντα Βίντσι αναφώνησε:
Είπαν το Χριστό μπασταρδοπατέρα, πώς θα αντιδρούσαν αν έλεγαν έτσι τον Ανδρέα Παπανδρέου η τον γέρο Καραμανλή;
Μα υπάρχει απάντηση στο ερώτημα.Οταν μαθεύτηκε ότι ο Ανδρέας έχει κόρη στη Σουηδία τότε όλοι αναφώνησαν:
Άξιος,άξιος και τον ξαναψήφισαν!

Κυριακή, 14 Μαΐου 2006

ΚΩΔΙΚΑΣ FONTANA D'ORO



O φύλακας του μουσείου Μπενάκη άνοιξε, όπως κάθε μέρα, την κεντρική είσοδο του Μουσείου και προχώρησε ανοίγοντας τις ενδιάμεσες πόρτες. Φθάνοντας στην κεντρική αίθουσα έκπληκτος διαπίστωσε ότι στο πάτωμα ,μέσα σε μία μικρή λίμνη αίματος,ήταν το πτώμα του διευθυντή του Μουσείου με τα χέρια του απλωμένα σαν του Βιτρούβιου ανθρώπου του Ντα Βίντσι, και ένα περίστροφο πέρα από το δεξί του χέρι.
Ο δαιμόνιος αστυνόμος Αθεόφοβος με τον ωτίτη έξυσε διακριτικά την μύτη του και με τον αντίχειρα τίναξε το κακάδι που έβγαλε .
Δεν μπορούσε να καταλάβει τι σήμαινε αυτό το ρα.. που ο νεκρός είχε προλάβει να γράψει με το αίμα του δίπλα στο πάτωμα.
Δίπλα του η δαιμόνια ρεπόρτερ Παρλαλούλη ,που συναγωνιζόταν με τον άλλο δαιμόνιο ρεπόρτερ Μαυροτζαφέρη από μέρες να βρεί τον Διευθυντή, σκεφτόταν φωνακτά:
Ρα ; Θεός των αρχαίων Αιγυπτίων τον ξέρω από τα σταυρόλεξα. Άσχετο
Ρασταφάρι; Δεν μου φαίνεται να άκουγε Μπομπ Μάρλεϊ
Ρασούλης; Μπά δεν είναι στην Αθήνα.
Στο σημείο αυτό ο παρευρισκόμενος ειδικός στα γλωσσολογικά συνεργάτης του Μουσείου Καθηγητής Μπαρμπιγήρας αναφώνησε
Ρασοφόρος !
Πράγματι το δεξί χέρι (όπως η δεξιά του Κυρίου) του νεκρού ,έδειχνε την εικόνα του Άγιου Νεκτάριου στον τοίχο.
Τι σχέση όμως μπορεί να έχει ο Άγιος της Αίγινας με ένα τόσο στυγερό έγκλημα
Η μοναδική συγγενής του Διευθυντή, η ανιψιά του , που είχε έρθει τρέχοντας στο Μουσείο, θυμήθηκε ότι ο θείος της κάποτε είχε αναφέρει κάτι για τον Άγιο Νεκτάριο και μία πέτρα.
Παίρνοντας την μαζί του ο δαιμόνιος επιθεωρητής μπήκε στο αυτοκίνητο του για να πάνε στην Αίγινα.
Κατεβαίνοντας την Συγγρού ένα τεράστιο ,σαν των μητροπολιτών αυτοκίνητο, με ένα οδηγό στα μαύρα κτύπησε στα πλάγια το αυτοκίνητο του επιθεωρητή.
Ευτυχώς από το κτύπημα κανένας από τους δύο δεν έπαθε τίποτα, εκτός από τον ένα από τους δύο όρχεις του επιθεωρητή ,ο οποίος εκείνη την στιγμή προσπαθούσε να τους διευθετήσει με το χέρι μέσα από την τσέπη του ,ο οποίος τραυματίστηκε από τον ονυχοφόρο ωτίτη του.
Στη μονή του Αγίου ,σε περίοπτη θέση ,στολισμένη με χιλιάδες αφιερώματα ,ήταν μία πέτρα.
Με απορία και οι δύο ρώτησαν τον νεαρό θηλύφωνο ιερομόναχο Πισινοσούσα ,που θυμιάτιζε την ιερή πέτρα τι συμβολίζει.
Με ιδιαίτερη συγκίνηση, τους εξήγησε ότι αυτή είναι η πέτρα που έριξε ο Άγιος ,πριν ν ’αγιάσει, στο ανάθεμα του Ελευθερίου Βενιζέλου.
Θέλοντας δε να τους δείξει πόσο δίκαιο είχε ο Άγιος να του κάθεται στο στομάχι ο Βενιζέλος, τους έδειξε ένα από τα κειμήλια που βρέθηκαν στο γραφείο του.
Ήταν μια παλιά εφημερίδα με ένα λόγο του Βενιζέλου υπέρ της Ανεξιθρησκίας. Ο Άγιος τον είχε διαγράψει με οργισμένες γραμμές και στο περιθώριο είχε γράψει εμφορούμενος από ανεξικακία ένα κλασσικό υβρεολόγιο θρησκευτικών ύβρεων δηλαδή ,τρισκατάρατος ,θεομίσητος, παμμίαρος ,αθεώτατος.
Στο κάτω μέρος όμως της σελίδας έγραφε μία αινιγματική φράση με κεφαλαία –ΝΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙ Η FONTANA D’ORO.
Επιστρέφοντας στην Αθήνα είχαν την ατυχία να βρίσκονται στο καράβι με αρκετούς οπαδούς της ΑΕΚ οι οποίοι είχαν λεφτά να πάνε μόνο μέχρι την Αίγινα να δουν το ματς από τηλεόραση καφετέριας. Όμως σαν γνήσιοι φίλαθλοι φρόντισαν για την καλοκαιρινή εμφάνιση του πλοίου και ο επιθεωρητής διέσωσε την ανιψιά μόλις την τελευταία στιγμή από φιάλη μπύρας Heineken την οποία είχε εκτοξεύσει ενθουσιώδης οπαδός φωνάζοντας ‘παντού υπάρχει ένας Μύθος ’
O σοφός Καθηγητής Μπαρμπιγήρας όταν τον ρώτησαν τι άραγε σημαίνει το FONTANA D’ORO χλώμιασε.
Αυτή η οργάνωση είναι μια θρησκευτική σέχτα που οργάνωσε τις απόπειρες κατά του Βενιζέλου είπε. Έκτοτε λίγα έχουν ακουστεί για την οργάνωση αυτή η οποία έχει την αρχή της από τους ‘Κολυβάδες’ το 1754.Αυτοί οι καλόγεροι είχαν φθάσει τότε να σκοτώνουν χριστιανικά άλλους καλόγερους γιατί διαφωνούσαν μαζί τους στο να γίνονται τα μνημόσυνα την Κυριακή αντί το Σάββατο.
Κυνηγημένοι οι Κολυβάδες από τους άλλους μοναχούς κατέφυγαν στις χώρες των Ευρωλιγούρηδων ,κατά Ζουράρι, και φαίνεται ότι εκεί ίδρυσαν την οργάνωση FONTANA D’ORO δηλ. Χρυσοπηγή από τα χρήματα που μάζευαν από τα κόλλυβα και τα μνημόσυνα.
Ο δαιμόνιος επιθεωρητής με την ανιψιά , με την οποία είχε αρχίσει να αναπτύσσεται ένα ψιλοαίσθημα ,μπήκαν στο καράβι για την Ιταλία αλλά και εκεί κινδύνεψαν πάλι από φιλάθλους όλων πλέον των ομάδων οι οποίοι σε αγαστή σύμπνοια μεταξύ τους είχαν βαρεθεί να σπάνε τα ίδια και τα ίδια γήπεδα και βρήκαν πιο ενδιαφέρον να ταξιδεύουν με καράβια και να τα κάνουν θερινά.
Εκεί είχαν συνάντηση με τον Καθηγητή πατέρα Ξυλινό ο οποίος συμμετείχε σε ένα συνέδριο. Αυτός ως γνήσιος Καθηγητής τους έκανε μια πλήρη θεωρητική ανάπτυξη αλλά φανερά απέφυγε να τους δώσει πληροφορίες προτιμώντας να τις πεί στην εκπομπή του Ροδοφιλλόπουλου στην οποία έχει μόνιμο στασίδι..
Επιστρέφοντας στην Αθήνα, με θεραπευμένο τον όρχι του από το γδάρσιμο ο οποίος λειτούργησε χωρίς πρόβλημα όταν κατάφερε επιτέλους να πηδήξει την ανηψιά στο πλοίο, έδωσε κατ’ ευθείαν αναφορά στον Υπουργό του.
Ο λιγομίλητος Υπουργός Λιγοδώρας ,με την ευρυμάθεια που τον διακρίνει αλλά και βάσει πληροφοριών που είχε η υπηρεσία του από τον εκδοθέντα στην Ελλάδα κινέζο ιερομόναχο Βα-βι-λί τον ενημέρωσε ότι η οργάνωση αυτή είχε από χρόνια επιστρέψει στην Ελλάδα.
Ο δαιμόνιος επιθεωρητής πήγε αμέσως στην πλατεία Κουμουνδούρου όπου συχνάζει ο γραμματέας του Αρχιεπισκόπου πατήρ Υποφάνειος ο οποίος είναι φανατικός συλλέκτης κασετών.
Στην ερώτηση τι γνωρίζει για την οργάνωση, ο γραμματέας χλόμιασε κατέβασε το κεφάλι και έφυγε τρέχοντας.
Ο επιθεωρητής, ο οποίος αφότου πήδηξε την ανιψιά, δεν την έπαιρνε πλέον μαζί του, ξανάβγαλε ένα κακάδι πάλι από την μύτη του, η οποία παρεπιπτώντως είναι άκρως παραγωγική, και το εκτόξευσε πάλι με τον αντίχειρα συγχαίροντας ταυτόχρονα τον εαυτόν του για το πόσο μακριά πήγε.
Εκείνη την στιγμή ένα αυτοκίνητο σταμάτησε απότομα δίπλα του και ο καλόγερος οδηγός του άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού και του φώναξε –Μπές μέσα γρήγορα!
Ο άνθρωπος –κλειδί είχε βρεθεί .Τον οδήγησε στον ειδικό σε θέματα Εκκλησίας κ.Χατζησκότη ο οποίος του τα εξήγησε όλα.
Η οργάνωση είχε ένα μοναστήρι στο οποίο ο Αρχιεπίσκοπος είχε στείλει για τιμωρία τον κουμπουροφόρο μοναχό που ήταν φίλος του κινέζου Βα-βι-λί .Αυτός μαζί με την αγιαστούρα του πήρε στο μοναστήρι και το περίστροφο του για να αποφεύγει επιθέσεις από μερακλήδες καλόγερους .
Στο ίδιο μοναστήρι είχαν κλείσει οι δικοί του και τον γραμματέα του Διευθυντού του Μουσείου ο οποίος είχε τρελαθεί όταν άκουσε για 2351 φορά το τραγούδι της Βίσση για την Γιουροβίζιον.
Γιατί όμως να φθάσει στο έγκλημα ο γραμματέας κλέβοντας το περίστροφο και αφήνοντας έκθετο στις επιθέσεις των νταβραντισμένων τον ιδιοκτήτη του ;
Η λύση είναι απλή.
Ο γραμματέας ήξερε ότι ο Διευθυντής είχε ανακαλύψει ένα έγγραφο του Γρηγορίου του Ε΄ όπου μετά την καταδίκη της Ελληνικής Επανάστασης δήλωνε ότι ο μπακλαβάς είναι τ ο υ ρ κ ι κ ό ς !!
Επηρεασμένος από τους εθνικούς λόγους του Χριστόδουλου ότι τα πάντα ξεκίνησαν από την Ελλάδα και βλέποντας την Τουρκική αδιαλλαξία να θέλουν να οικειοποιηθούν ακόμη και τον μπακλαβά, έφυγε νύχτα και σκότωσε τον Διευθυντή πριν να προλάβει να δημοσιεύσει το έγγραφο.
Ο δολοφόνος μετά τον φόνο έφαγε για πρώτη φορά στη ζωή του ένα μπακλαβά ,δεν του άρεσε, μετανόησε και για να εξιλεωθεί στάλθηκε από την οργάνωση στη Μακεδονία να τονώσει το εθνικό φρόνημα και να λειτουργήσει σαν ανάχωμα στην υποψηφιότητα της Καραχασάν.
Ο επιθεωρητής με πλήρη ικανοποίηση για την λύση και μετά μακροχρόνιο εξάσκηση ,έβγαλε ταυτόχρονα και από τα δύο ρουθούνια του ευμεγέθη κακάδια και έκλεισε την υπόθεση ως αυτοκτονία γιατί ήξερε ότι αν τα βάλει με το ιερατείο θα ‘αυτοκτονούσε’ και αυτός. Έκλεισε επίσης και το κινητό του γιατί του τηλεφωνούσε συνεχώς η ανιψιά και γύρισε στο σπίτι του που η γυναικούλα του είχε φτιάξει ένα θαυμάσιο μπακλαβά όπως είχε μάθει από την γιαγιά της που ήταν από τον Πόντο.

Τετάρτη, 10 Μαΐου 2006

Χριστόδουλε πάρε θέση



΄Απανωτά είναι τα χτυπήματα που δέχεται καθημερινά η Ορθοδοξία όπως συνεχώς επισημαίνει δακρύζοντας ο Αρχιεπίσκοπος.
Όμως ένα μέρος της ευθύνης είναι και δικό του γιατί τώρα που οδηγήσαμε στην Εκκλησία , εκτός από την ευπρεπώς ενδεδυμένη νεολαία, και τους άλλους με το σκουλαρίκι ,δεν τους δίνουμε οδηγίες ζωής όπως οι Καθολικοί.
Όπως διδάσκει ο Αρχιεπίσκοπος δεν επιτρέπεται το πήδημα εκτός γάμου .Άλλά και εντός του γάμου δεν έχει σκοπό την ευχαρίστηση του ζεύγους άλλά την διαιώνιση του είδους.
Τώρα αν δεν παντρευτείς και δεν έχεις και το «κουσούρι» τι κάνεις ;
΄Αντε να διαβάσεις τους λόγους του Χριστόδουλου , η του Άνθιμου αν είσαι Θεσσαλονικιός ,για να σου πέσει, αλλά όσο λαλίστατοι και αν είναι κάποτε τελειώνουν .Τι κάνεις με αυτό« το πυρωμένο σίδερο ανάμεσα στα σκέλια » που έγραφε κι’ εκείνος ο άθεος ο Καζαντζάκης ;
Η μαλακία απαγορεύεται δια ροπάλου από την εκκλησία και παλαιότερα και από την Πολιτεία.
Ο πατέρας του Ζουράρι είχε περάσει στρατοδικείο για το βιβλίο του «Ο αυνανισμός υπό το φώς της Επιστήμης» για διάβρωση του ηθικού του στρατεύματος !
Αλλά και παντρεμένος να είσαι μπορεί να αμολάς το ένα παιδί μετά το άλλο ;
Ιδού λοιπόν το κενό που δεν καλύψει ο Χριστόδουλος .Φοράμε καπότα η όχι ;
Ο πάπας τουλάχιστον είναι ξεκάθαρος .Ποτέ καπότα ,ποτέ μαλακία παρά μόνο σε μία περίπτωση. Την εξέταση σπέρματος.
Αλλά και εκεί χωρίς μαλακία, πηδάς την σύζυγο και μετά με την καπότα στο χέρι πηγαίνεις τρέχοντας στο γιατρό για να μη σου χαλάσει και το σπέρμα.
Πρόσφατα , μεγάλη θεολογική συζήτηση γίνεται στους καθολικούς με αντικείμενο τι γίνεται εάν ο ένας σύζυγος έχει AIDS ; Φοράει καπότα την οποία απαγορεύει ο πάπας ,η δεν φοράει οπότε το ζεύγος ακολουθεί την Ευαγγελική ρύση «ους ο Θεός συνέζευξε καπότα μη χωριζέτω» και πηγαίνουν και οι δύο στον Παράδεισο ;
Εδώ λοιπόν το Χριστεπώνυμο πλήθος περιμένει απαντήσεις από τον Χριστόδουλο η έστω τον Άνθιμο περί του πρακτέου.
Τέλος ένα πρόσφατο θέμα που απασχολεί ευτυχώς όχι μεγάλο μέρος της Ορθόδοξης κοινωνίας ,είναι τι κάνουμε με την ινδουιστική γιόγκα.
Ο πάπας ήδη από το 1999 ως καρδινάλιος τον έχει ήδη καταδικάσει.
Όμως οι Χριστιανοί στις ΗΠΑ την έχουν προσαρμόσει στην χριστιανική θρησκεία. Αφού διαβάσουν εδάφια της Βίβλου ψέλνουν αντί το «οοομμ» το αμήν .
Μια φίλη μου ακούγοντας το «άλαλα τα χείλη των ασεβών» δεν μπορούσε να καταλάβει τι θέλει να πεί αυτό το «λα λα λα τα χείλη των ασεβών» που άκουγε!
Είναι μια καλή πρόταση λοιπόν ,ο προοδευτικός μας Αρχιεπίσκοπος να δοκιμάσει αρχικά, στα μέλη της Χρυσοπηγής ,πρίν να καθοδηγήσει την νεολαία « που την πάει» (αυτή με το σκουλαρίκι),αφού ψάλλει πρώτα το «τη Υπερμάχω» να συγκεντρώνεται στην γιόγκα αντί με το «οοομμ» με το «Α λα λα λα».Τα ερωτήματα αυτά απαιτούν άμεσες απαντήσεις πριν απογοητευθώ, βγάλω το σκουλαρίκι και δεν ξαναπατήσω σε εκκλησία.

Τρίτη, 9 Μαΐου 2006

Οι μύθοι πεθαίνουν νέοι



Διαβάζοντας πρόσφατα για την διαμάχη για τα έσοδα εκατομμυρίων από τις γυμνές φωτογραφίες της Μαίριλιν Μονρόε του 1949 σκεπτόμουνα ποια αξία θα είχαν αυτές οι φωτογραφίες εάν η Μαίριλιν δεν είχε πεθάνει 36 ετών και ζούσε σήμερα που θα ήταν 80 χρονών.
Θα είχαν την ίδια αξία ,δηλαδή τίποτα, που έχουν οι φωτογραφίες της Μπριζίτ Μπαρντό που από ένα σύμβολο του σεξ στην εποχή της ,είναι σήμερα μία αντιπαθητική γριά με μόνο ενδιαφέρον τα ζώα.
Δυστυχώς ο μύθος γύρω από ένα πρόσωπο δημιουργείται όταν αυτό πεθάνει σε νεαρή ηλικία.
Ο Τζέιμς Ντήν με μόνο 3 ταινίες έχει παραμείνει μύθος έως τις μέρες μας .
Το ίδιο θα είχε γίνει και με τον Μάρλον Μπράντο που ήταν σύγχρονός του εάν είχε πεθάνει τότε και δεν είχε καταντήσει αυτό το μοναχικό παχύδερμο τέρας.
Οι μύθοι δεν δημιουργούνται ούτε αφορούν μόνο τον κινηματογράφο. Μπορεί να φανταστεί κανείς την μυθολογία που θα είχε δημιουργηθεί εάν ο Κάστρο είχε σκοτωθεί μετά την επανάσταση νέος σαν τον Τσέ. Ο Αλιέντε ενώ είχε ένα ηρωικότερο θάνατο από τον Τσέ δεν κατάφερε να δημιουργήσει την ίδια με αυτόν μυθολογία.
Η δημιουργία λοιπόν του μύθου έχει δύο βασικούς μηχανισμούς.
Ο πρώτος είναι η εικόνα ,η οποία παραμένει νέα χωρίς την φθορά της ηλικίας. Έτσι η εικόνα πχ του Τ.Ντήν παραμένει αμετάβλητη διαχρονικά και έτσι μπορεί να γοητεύει συνεχώς και τις επόμενες γενιές.
Ο δεύτερος μηχανισμός βασίζεται στο ότι παραμένει με τον θάνατο η εικόνα που έχει δημιουργηθεί χωρίς την επακόλουθη αποδόμηση της που πολλές φορές γίνεται από τις μετέπειτα απογοητευτικές πράξεις ανθρώπων που έχουν αποκτήσει ένα μύθο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μαραντόνα.
Είναι γεγονός ότι το κοινό δεν είναι διατεθειμένο να αποδεχθεί ότι και οι μύθοι έχουν ανθρώπινες αδυναμίες και μπορούν και αυτοί να κάνουν σφάλματα.

Δευτέρα, 8 Μαΐου 2006

ΦΑΛΑΚΡΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ



Η φαλάκρα αποτελεί βασικό στοιχείο της ανδρικής γοητείας.
Για τον λόγο αυτό στους προνομιούχους η φύση φροντίζει να γυμνώνει το κρανίο τους από νεανικής ηλικίας ,ενώ οι έχοντες μαλλιά αναγκάζονται σήμερα να ξυρίζουν συνεχώς το κεφάλι τους για να γίνουν και αυτοί γοητευτικοί ως οι φαλακροί.
Η φαλάκρα είναι μία διαχρονική μόδα ,κάτι σαν το ταγιέρ στις γυναίκες και ο κάτοχος είναι πάντα in.
Η φαλάκρα προσδίδει νεανικότητα στον άνδρα γιατί αν παρατηρήσετε τους φαλακρούς θα διαπιστώσετε ότι η περιφερειακή τριχοφυΐα που τους έχει παραμείνει διατηρεί συνήθως το φυσικό της χρώμα ,σε αντίθεση με όσους διατηρούν όλα τα μαλλιά τους οι οποίοι εμφανίζονται από νεανικής ηλικίας κάτασπροι ως γέροντες η αναγκάζονται να καταφεύγουν σε συνεχές βάψιμο με αποτέλεσμα να καταντούν σαν τον Ετσεβίτ.
Εκτός όμως της γοητείας η φαλάκρα εμφανίζει και χρησιμότητα η οποία έχει αποδειχθεί στην ταινία του Μαραγκού «Μάθε παιδί μου γράμματα» από τον Τσάκωνα.
Ακόμη και εάν η φαλάκρα δεν καταλαμβάνει όλη την επιφάνεια του κρανίου ,όταν αρχίζει να εμφανίζεται δίνει συνήθως με το μεγάλο μέτωπο που αποκτά κανείς , την εικόνα ενός πνευματικού ανθρώπου σε σχέση με εκείνους τους δυστυχείς που η τριχοφυΐα ξεκινά πάνω από τα φρύδια.
Για τον λόγο αυτό είναι προφανές ότι σε ένα κατ’ εξοχήν Υπουργείο όπως του Πολιτισμού ήταν άκρως επιτυχής η τοποθέτηση Βουλγαράκη με το λαμπερό κρανίο που διαθέτει. Θα μπορούσατε να φανταστείτε στην θέση του τον Ορφανό;
Η απόδειξη δε της σχέσεως πνευματικότητας και φαλάκρας είναι οι Καπουκίνοι καλόγεροι οι οποίοι ,εάν έχουν μαλλιά ,ξυρίζουν την κορυφή της κεφαλής τους ώστε ο εγκέφαλος τους να μπορεί να επικοινωνεί με τον Θεό ελεύθερα.
Υπάρχει δυστυχώς μία μειοψηφία φαλακρών οι οποίοι ενώ το κρανίο τους είναι μεγαλοπρεπώς φαλακρό ,τους έχει μείνει μία τούφα μαλλιά σαν του Τεν-Τεν τα οποία τους καταστρέφει κάθε γοητεία. Υποχρεωτικά εδώ συνιστάται το ξύρισμα της.
Στην Ιστορία της Ανθρωπότητας δεν υπάρχει παράδειγμα φαλακρού που να είχε πρόβλημα με την φαλάκρα του.
Αντίθετα ως έκφραση απόγνωσης πολλές φορές αναφέρεται ότι «τράβηξε τα μαλλιά του»,«άσπρισαν τα μαλλιά του»,«σηκώθηκαν οι τρίχες της κεφαλής του», με ακραία παραδείγματα τα παθήματα του βιβλικού Σαμψών και του Αβεσαλώμ.
Επίσης για τους φαλακρούς δεν μπορεί να ισχύσουν οι παροιμίες «άσπρες τρίχες στη κεφαλή, κακά μαντάτα στη ψ… »,ούτε « ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται»
Ακόμη είναι δεδομένο ότι οι φαλακροί δεν είναι δυνατόν να αποκτήσουν ψείρες στην κεφαλή τους διότι και οι ψείρες ακολουθούν τα λόγια του Λουκιανού από τους Νεκρικούς Διαλόγους « ουκ εάν λάβεις παρά του μη έχοντος».
Βέβαια σε μια κοινωνία υπάρχουν και άνθρωποι που η αισθητική τους παιδεία είναι ελλιπής.
Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι εξωμότες φαλακροί οι οποίοι προσπαθούν με κάτι αραιές και μακριές τρίχες που ξεκινούν πάνω από το ένα αυτί τους να καλύψουν το ωραίο κρανίο τους μέχρι το άλλο αυτί, η ακόμα χειρότερα αυτοί που φορούν περούκα.
Γι’αυτούς όλους ισχύει ο στίχος του Σαββόπουλου «..ένας φαλάκρας απ’ έξω κι’ από μέσα..»

Παρασκευή, 5 Μαΐου 2006

ΕΝΑΡΚΤΉΡΙΟΝ



Ευρεθείς αιφνιδίως ιστιοσανιδούμενος (χυδαϊστί σερφάροντας) εις την περιοχήν των βλόγκων (blogger αγγλιστί),διεπίστωσα μετ’ εκπλήξεως ότι πλείστοι των συμπατριωτών και συμπατριωτισσών ως και πλήθος αλλογλώσσων, εκθέτουν ελευθέρως και ψευδωνύμως τους εσωψύχους προβληματισμούς τους.
Κατόπιν μακράς συσκέψεως με τον εαυτόν μου και ανταλλαγής πολλαπλών επιχειρημάτων υπέρ και κατά, αυτός μου είπε το καταλυτικόν επιχείρημα :
Γιατί αυτοί και όχι εσύ,είναι μήπως καλύτεροι;
Μετά το επιχείρημα αυτό και επειδή είς τας συσκέψεις αυτάς επικρατεί γενικώς μία πλήρης ομοφωνία ,αυθωρεί και παραχρήμα αποφανθήκαμε ότι ημείς είμεθα καλύτεροι ,όπότε από σήμερα αποφασίσαμεν να εκθέτουμεν όποτε αναπέμπομεν καπνόν (χυδαϊστί όποτε μας καπνίσει) τας απόψεις μας επί παντός επιστητού και ανεπαίσθητου.!
Μετά την σημαντικήν αυτήν απόφασιν, η οποία πιστεύομεν ότι θα αποτελέσει ορόσημον εις την Νεοελληνικήν Λογοτεχνικήν Ιστορίαν, προέκυψε το πρόβλημα του ψευδωνύμου που θα χρησιμοποιήσουμεν.
Μετά ενδελεχή απόξεσιν του γυμνού αλλά ουχί κενού κρανίου μας, η οποία συμβάλλει εις την κάθοδον ιδεών, θεία φώτισις μας οδήγησε εις το ψευδώνυμον αθεόφοβος καθότι ως περιχειρίς (χυδαϊστί γάντι) προσιδιάζει εις την ημετέρα προσωπικότητα καθ’ ότι κατά το Μέγα Λεξικόν της Ελληνικής Γλώσσης του Δημητράκου σημαίνει τον μη φοβούμενον τον Θεόν, τον μη υπολογίζοντα την Θείαν Δίκην,τον ασυνείδητον, τον φαύλον και τον αλιτήριον. Ο΄τω λοιπόν μετριοφρόνως αυτοπαρουσιαζόμενος άρρην το γένος και παραμένων εισέτι θαυμαστής του ετέρου φύλου, υπηρέτης Θετικής Επιστήμης, μη καθοριζόμενης ηλικίας, φανατικός αντίθετος εις την ζωδιομπουρδολογίαν ,φανατικός λάτρης κινηματογράφου και μουσικής εν αντιθέσει με ότι έχει σχέσιν με τον αθλητισμόν και την γυμναστικήν, αθλών όμως ανελλιπώς τας σιαγώνας, απευθύνω θερμόν αγωνιστικόν χαιρετισμόν εις τους υπολοίπους ασχολουμένους με την μπλογγερολογίαν