Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2007

ΓΜΤ, ΧΘΕΣ ΠΕΤΑΞΑ 1000 ΕΥΡΩ!



Όπως σας έχω πει βρίσκομαι στη Κρήτη και αντί να ασχολούμαι με culture ασχολούμαι με agriculture δηλαδή με το κλάδεμα.
Χθες λοιπόν κλάδεψα τη μοναδική ελιά που έχω σε ένα περιβόλι και πέταξα τα κλαδιά με τα φύλλα στο σωρό με τα υπόλοιπα.
Οπότε σήμερα τι βλέπω στην τηλεόραση;
Ότι πουλάνε τα 100 γραμμάρια φύλλων ελιάς 4 ευρώ(! ) για θεραπεία κάθε νόσου και κάθε μαλακίας. Και εγώ να έχω πετάξει ασυλλόγιστα τουλάχιστον 1000 ευρώ σε φύλλα.
Βέβαια καμία νόσο δεν θεραπεύουν ακόμα δε περισσότερο καμία μαλακία αλλά έμενα τι με νοιάζει;
Δυστυχώς δεν είχα δει την άκρως επιστημονική εκπομπή της κ Δρούζα από την οποία ξεκίνησαν όλα.
Ας είναι καλά η γυναίκα και τα κανάλια που δημιούργησαν την νέα υστερία με τα φύλλα ελιάς.
Τώρα αν σκοτώθηκαν τα δύο αδέλφια για το αν θα δώσουν ή όχι το ζουμί της ελιάς στον καρκινοπαθή αδελφό τους είναι μεν δυσάρεστο αλλά τι να γίνει αυτά έχουν οι επιστημονικές αντιζηλίες.
Από αύριο θα ρημάξω τις ελιές της περιοχής και θα γράψω και στο διαδίκτυο καμία 20 μαρτυρίες καρκινοπαθών που θα λέω ότι αντί να πεθάνουν ετοιμάζονται για τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου αφού ήπιαν το ζουμί της ελιάς.
Δόξα τω Θεώ η ευπιστία και η αφέλεια του κοσμάκη μου έδωσαν την δυνατότητα στο παρελθόν να τα κονομήσω πρώτα με την μεγάλη ευκαιρία του νερού του Καματερού.
Είχαμε τότε και τα ΝΕΑ που μας στήριξαν πλήρως στην θεραπεία κάθε μορφής καρκίνου.
Και επειδή είμαι τίμιος άνθρωπος εγώ τότε ,με το νερό του Καματερού, στο βυτιοφόρο έβαζα νερό από την Ούλεν, καθαρό, και όχι σαν μερικούς άλλους απατεώνες που έβαζαν από όπου έβρισκαν. Και δεν εκμεταλλευόμουνα τον κοσμάκη γιατί και τα δοχιάκια που το έβαζαν μέσα τους τα πουλούσα με ελάχιστο κέρδος.
Με τα λεφτά που έβγαλα τότε με το νερό του Καματερού και με κάτι λίγα μετά με το καβροζούμι που και αυτό θεράπευε τον καρκίνο ,γιατί αυτή κυρίως η θεραπεία πουλάει, άνοιξα γραφείο ταξιδιών το οποίο όμως φυτοζωούσε μέχρι που ήρθε η άλλη μεγάλη ευκαιρία .
Δόξα τω Θεώ λοιπόν, πάλι η άκρως ποιοτική και επιστημονική μας τηλεόραση, πληροφόρησε τον κόσμο για την νέα θεραπεία του καρκίνου με τον πράσινο σκορπιό.
Ευτυχώς που η θεραπεία δεν ήταν με πράσινα άλογα γιατί στην Ελλάδα δεν θα έπιανε εύκολα λόγω της κακής φήμης που έχουν.
Ο πράσινος όμως σκορπιός, που κανένας στην Ελλάδα δεν τον ήξερε, ήρθε και έδωσε νέα ώθηση στην θεραπεία του καρκίνου που βέβαια δεν θα την περιμένουμε να έρθει από τα αντικαρκινικά και τα άλλα νοσοκομεία.
Οπότε πάλι εμείς στην πρωτοπορία των πρωτοποριακών θεραπειών στέλναμε στην Κούβα κάθε μέρα από ένα τσάρτερ γεμάτο με ασθενείς και συγγενείς.
Το τι ευχαριστίες και συγχαρητήρια πήραμε από τους Κουβανούς δεν λέγεται.
Και ότι θέλετε από εμάς, και τι να σας στείλουμε και ένα σωρό από λόγια από έργα τίποτα.
Τι να περιμένεις από παλιοκομμουνιστές, μια δίμετρη κουβανέζα ζητήσαμε να μας στείλουν για να συνεννοούμαστε, και τα κομμουνιστικά γομάρια μας έστειλαν ένα μαντράχαλο σαν τον Τσε Γκεβάρα.
Αντί να πηδήξουμε εμείς καμιά Κουβανέζα μας πήδηξε αυτός την γραμματέα του γραφείου μας.
Τέλος πάντως όλα αυτά περασμένα ξεχασμένα.
Τώρα πλέον μια και βγήκε και ο Κρεμαστινός και είπε ότι οι ελιές έχουν μία ουσία που είναι ευεργετική στην καρδιακή λειτουργία ανοίγεται μπροστά μας νέον πεδίον δόξης λαμπρόν.
Με τα φύλλα θα θεραπεύεται όχι μόνο ο καρκίνος αλλά και οι καρδιοπάθειες.
Προβλέπω βέβαια ότι θα μας πολεμήσουν οι γιατροί που πιστεύουν ότι αυτοί και μόνον αυτοί ξέρουν να θεραπεύουν την κάθε μορφή καρκίνου και μάλιστα με διαφορετικά φάρμακα για τον κάθε ιστολογικό τύπο καρκίνου .
Αλλά εμείς απτόητοι θα συνεχίσουμε για τον ιερό σκοπό της θεραπείας των ασθενών και τον εξ ίσου ιερό σκοπό της κονόμας και της αρπαχτής μέχρι να πεθάνουν οι πρώτοι θεραπευμένοι και να ξεφτίσει και αυτή η ιστορία.
Αρκετά έγραψα, φεύγω τώρα για να πάω ν α μαζέψω φύλλα!

Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου 2007

ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟ




Πριν από λίγες μέρες στην κεντρική αίθουσα του Πανεπιστημίου Αθηνών έγινε η παρουσίαση του βιβλίου του καθηγητού της Νευρολογίας ,στο ίδιο Πανεπιστήμιο, Δημήτρη Βασιλόπουλου Ιατρική Εκπαίδευση:το πλαίσιο, η μεθοδολογία η πράξη.
Εάν γράφω για το βιβλίο αυτό δεν είναι γιατί ο Βασιλόπουλος είναι στενός μου φίλος από αμνημονεύτων χρόνων , ούτε γιατί είναι ένα βιβλίο γενικότερου ενδιαφέροντος.
Γράφω γιατί το βιβλίο αυτό διακρίνεται για δύο πράγματα.
Το πρώτο είναι ότι ενώ ασχολείται με ένα εξειδικευμένο θέμα που αφορά την ιατρική εκπαίδευση, προπτυχιακή και μεταπτυχιακή, δίνει και στον μη ειδικό αναγνώστη να αντιληφθεί τα προβλήματα που έχει αυτή ειδικά ,αλλά και κάθε άλλη εκπαίδευση, τους στόχους που πρέπει να εξυπηρετεί, και τον κατάλληλο σχεδιασμό του προγράμματος εκπαίδευσης, το σύστημα αξιολόγησης εξεταζόμενου και εξεταστού, αλλά και την εφαρμογή στην πράξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η σύνταξη ενός τέτοιου βιβλίου δείχνει ότι μέσα στην πνευματική μιζέρια που μας περιβάλλει υπάρχουν ευτυχώς άνθρωποι που δεν αρκούνται απλά σε μία αξιοπρεπή και σωστή εκτέλεση της δουλείας τους.
Ο Βασιλόπουλος θα μπορούσε να αρκεστεί στα τυπικά καθήκοντα του καθηγητή ,που κατά την γνώμη των φοιτητών του επιτελεί άψογα, στο υψηλής στάθμης βιβλίο Νευρολογίας που έχει γράψει όπως και στις ερευνητικές του εργασίες ιδίως στην Γενετική του Νευρικού συστήματος που είναι και το PhD του.
Όμως η Ιατρική Εκπαίδευση είναι από τα θέματα που από αρκετά χρόνια τον απασχολούν και η διοργάνωση ειδικών σεμιναρίων με αυτό το αντικείμενο ,ένα από τα οποία έχω παρακολουθήσει στο παρελθόν, ήταν από τις αγαπημένες του ασχολίες
Το βιβλίο λοιπόν αυτό αποτελεί το επιστέγασμα μιας μακρόχρονης ,χρονοβόρας και κουραστικής ενασχόλησης με τα προβλήματα της ιατρικής εκπαίδευσης, που έχει όμως σαν αποτέλεσμα την προσωπική ικανοποίηση του συγγραφέα όταν βλέπει το πνευματικό του παιδί ολοκληρωμένο.
Βρισκόμαστε μαζί όταν πήρε στα χέρια του το πρώτο έτοιμο βιβλίο και μοιραστήκαμε μαζί την ίδια χαρά διαπιστώνοντας το άρτιο εκδοτικό αποτέλεσμα.
Τα όσα έχω γράψει δεν θα ενδιέφεραν ένα ευρύτερο κοινό αν δεν υπήρχε και το δεύτερο στοιχείο , εξ ίσου ενδιαφέρον για το οποίο διακρίνεται το βιβλίο αυτό.
Και αυτό είναι η σύνδεση ενός εξειδικευμένου κειμένου με την τέχνη.
Ξεκινώντας από το εξώφυλλο που το σχεδίασε ένας πολύτιμος συνεργάτης του στη Κλινική στο Αιγηνήτειο ο νευρολόγος Μάριος Πάνας, το οποίο και σε προδιαθέτει ευχάριστα για το περιεχόμενο, ανοίγεις ένα βιβλίο που διαθέτει μια πλούσια εικονογράφηση από 55 έργα τέχνης από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
Τα έργα όμως τέχνης δεν αποτελούν απλά διακοσμητικά στοιχεία για το βιβλίο αλλά δίνουν την αίσθηση ότι σχεδιάστηκαν για το παρακείμενο κείμενο για να το ενισχύσουν η να το σχολιάσουν.
Χαίρεται λοιπόν κανείς να διαπιστώνει ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να ταιριάξουν αρμονικά τον ιατρικό λόγο με την τέχνη γιατί βέβαια διαθέτουν και την αντίστοιχη παιδεία.
Εκτός όμως από την παιδεία χρειάζεται και μεράκι και αυτό το βιβλίο αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του πως το μεράκι γίνεται πραγματικότητα.
Το βιβλίο είναι εκτός εμπορείου και θα μοιραστεί δωρεάν στους ασχολούμενους με το αντικείμενο του.
Ένας πυρήνας του περιεχομένου του βιβλίου υπάρχει εδώ














ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ


Μανουήλ Πανσέληνος. Ο Άγιος Ιωάννης υπαγορεύει την Αποκάλυψη.(λεπτομέρεια).14ος αιώνας. Ιερός Ναός Πρωτάτου .Αγιον Όρος.

Peter Bruegel ο Πρεσβύτερος.Η παραβολή των τυφλών.(1525-1569)

M.Chagall.Πάνω από την πόλη (1915)

P.Picasso. Γυναικείο πορτρέτο (1936).The Picasso estate.

Guilbert and George. Χλευάζοντας (1991).Πινακοθήκη Άντονυ ντ’Οφεν .Λονδίνο.

Μάθημα Ανατομίας .Τοιχογραφία 4ου αιώνα από την κατακόμβη της Λατίνης οδού.

Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου 2007

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΟΖΑΝΟΥΝ!



Σύντεκνοι

Οψές έγκαψα * απ΄την Αθήνα τσε βρίσκομαι στην λεβεντοζέννα Κρήτη.
Θα μείνω επαέ για 15-20 μέρες.
Θα κάνω vacances d’ hiver ,που λένε κάτι γάλλοι τουρίστες που έρχονται έπαε το καταχείμωνο.
Βέβαια δεν κατέω ίντα ‘ναι ακριβώς αυτές οι vacances d’ hiver γιατί δεν τους έχω δει να κλαδεύουν δέντρα όπως έχω σκοπό να κάνω εγώ.
Μόνο που , επαέ δεν έχω DSL γραμμή τσέ για να διαβάσω μερικά μπλόγκ σαν εκιά πούχετε βάλει μαντινάδες ,θα μου βγαίνει η πίστη.
Ιντα διάβαζα στη φυλλάδα σήμερα, τι κουζουλάδες έκανε εκιό το φαλακρό κοπέλι από την λεβεντομάνα που άμα το βλέπω στη τηλεόραση λέω μέσα μου με καμάρι-θωρώ το και χαρώ το το κρητικό μας κοπελάτσι;
Έστειλε γραφή τσι Εγγλέζοι να μην πουλήσουν τα μπακίρια εκιών των τρισκατάρατων των βασιλιάδων που είδαμε και πάθαμε να τσι στείλουμε στον αγύριστο.
Μωρέ δεν ήταν εκιός ο κορακοζώητος λεβεντοπατέρας τσι Ντόρας που οι τροζοί ** οι Αθηναίοι τονε λένε γκαντέμη, πρωθυπουργός, που είχε υπουργάρα όταν ήταν ακόμη κοπελάτσι ο Βουλγαράτσης, που είπε σε κιό τον χαμένο τον Κοκό πάρε ότι θες από επαέ και άμε στο καλό;
Τσε τώρα θα βουτήξουμε από τον κάρδα*** τσι Εγγλέζους να τσι πούμε φέρτε πίσω ούλα τα μπακίρια που σαν λεβέντες ,τσε με μπέσα κρητική ,τα δώκαμε τσι βασιλιάδες;
Δεν φανταζόμουνα ποτές όταν καμάρωνα στο χαζοκούτι τον σύντεκνο τον φαλακρό να εξηγεί με τόσα σχέδια ίντα έκανε με τσι υποκλοπές των τηλεφώνων, ότι τώρα θα μας ρεζιλέψει παίρνοντας πίσω τον λόγο του με τα τζετζερέδια του Κοκού.
Τον θωρούσα οψές στην τηλεόραση να κάνει τον καμπόσο τσι Εγγλέζοι πέμποντας τους ένα φιρμάνι με το οποίο ομως αυτοί σκουπίσανε τον κώλο τους τσε κάνανε την δημοπρασία.
Βγήκε τσε κιός ο Πελοποννήσιος , ο προηγούμενος στο υπουργείο Πολιτισμού, και την έμπηξε του δικού μας κοπελιού λέγοντας :
Θα ήθελα να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Με ότι κάνουμε πρέπει να υπηρετείται το δημόσιο συμφέρον και όχι μόνο η δική μας προσωπική εικόνα.
Μωρέ δεν ντρέπεται ο Παλιοελλαδίτης να λέει ζα το κοπελάτσι μας τούτες σες τσι κουζουλάδες.
Ξεχάσαμε τις πομπές του με τσι μηνύσεις που είχε κάνει πριν να γίνει υπουργός τσε μετά δεν κατείχε ίντα να κάνει τσε πώς να τα πάρει πίσω;
Ίντα κατάφερε μωρέ το κοπέλι μας με το κωλόχαρτο που έπεμψε τσε τον έγραψαν οι κωλοεγγλέζοι και κιντύνεψε να γκρουφτεί**** απ΄ το ρεζίλι ;
Να τον βλέπουνε στην τηλεόραση ούλοι, τσε να τεντώνουνε τις πασούλες***** τους με τα δάκτυλα ανοικτά τσε να λένε διάλε τσ΄ απολιμάρες σου κουζουλέ ,πήγες για μαλλί και φαλακρός παρέμεινες!

Ο σύντεκνος απ΄ την Κρήτη.

* έγκαψα= έφυγα
** τροζοί= τρελλοί
*** κάρδας= λαιμός
**** γκρουφτεί=πνιγεί
*****πασούλες=παλάμες

Κυριακή, 21 Ιανουαρίου 2007

ΑΡΑΓΕ… ΕΙΝΑΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΕ Ο ΜΠΟΣΤ;



Στα νεκροταφεία βρίσκει κανείς μερικούς οι οποίοι είχαν την αίσθηση του χιούμορ και έγραψαν στον τάφο τους επιγραφές όπως μία στο Α΄ Νεκροταφείο που γράφει, και πολύ σωστά, Αν δεν σου αρέσει φτιάξε εσύ καλύτερο!Όμως η καταπληκτικότερη επιγραφή που ίσως να αποτέλεσε και έμπνευση για τον Μποστ να γράψει την -Απολεσθείς κόρη- είναι μια ποιητική επιγραφή που έγραψε ένας πονεμένος πατέρας και σύζυγος ο οποίος άθελα του έφτιαξε ένα αριστούργημα μαύρου χιούμορ.

Ο τάφος είναι στο Ελληνικό Νεκροταφείο της Αλεξάνδρειας και γράφει

ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΟΠΗΝ ΙΔΟΜΕΝΕΩΣ ΒΙΤΩΡΗ
ΓΕΝΝΗΘΕΙΣΑΝ ΤΩ ΕΤΕΙ 1830
ΚΑΙ ΑΠΟΒΙΩΣΑΣΑΝ ΤΩ 1866

Εις αυτήν την στήλην στήτε, τραγικά χαράττει όσα
ουδεμία βίβλος γράφει, ουδεμία λέγει γλώσσα.

Εις το κάλλος Αφροδίτη, σώφρων ως η Πηνελόπη ,
εφ’ αμάξης εις συζύγου τα πλευρά πολυδυστήνου
και μετά ωραίου βρέφους έρωτος ενδεκαμήνου
έβαινεν η Καλλιόπη.

Αφηνίασαν οι ίπποι ότε ήλθον εις τον Νείλον
το όχημα μετά του ζεύγους εις τα ρεύματα εχάθη
σύρον και γονείς και τέκνον εις του ποταμού τα βάθη,
φωλεάν των κροκοδείλων.

Είς το ύδωρ μετ’ ολίγον επεφάνη όλος θάρρος
ο Ιδωμενεύς Βιτώρης …Εις την μίαν του αγκάλην
εγκολπούτο το παιδίον, την συμβίαν εις την άλλην,
πλήν τον βύθιζε το βάρος.

Απεπνίγοντο συνάμα και οι τρείς ,αλλ’ απεσπάσθη
κράζουσα η Καλλιόπη:«Μη εμέ το τέκνον κράτει !»
και από το κύμα μήτηρ, σύζυγος τρυφερωτάτη
δια πάντα εσκεπάσθη.

Από τους ριφθέντας τότε είς τον Νείλον Αιγυπτίους
ο Ιδομενεύς εσώθη το ζών νήπιον βαστάζων
και «Που είσαι,ω φιλτάτη, που με άφησες !»φωνάζων
και ιδρώτας χύνων κρύους.

Απεσκότισεν τον νούν του στιγμιαίον λύπης νέφος
και αρνούμενον το βρέφος να θηλάσει μαστόν ξένον
εμαράνθη κατ΄ ολίγον εις κλαυθμούς το όρφανεμένον
και απέθανεν το βρέφος,

Και ο θρήνος του συζύγου πώποτε δεν διεκόπη.
έρχεται παρά τον Νείλον μετά τόσα μακρά έτη
και φωνάζει «Καλλιόπη !»και ο Νείλος ηχεί έτι
«Καλλιόπη ! Καλλιόπη!»

Εις αυτήν την στήλην στήτε, ήτις δείχνει τα εδάφη

όπου η πνιγείσα μήτηρ και το τέκνον της ετάφη.


ΤΑ ΑΛΛΑ  "ΘΑΝΑΤΕΡΑ" ΠΟΣΤ

Πέμπτη, 18 Ιανουαρίου 2007

Ε, ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ !



Την γυναίκα μου τη γνώρισα σε μία διαδήλωση ,όταν είμαστε φοιτητές, έξω από το Πανεπιστήμιο. Είδα ένα κορίτσαρο με κοντό μαλλί που στάθηκε δίπλα μου μετά τις συστάσεις από τους κοινούς γνωστούς, και όταν ή αστυνομία έκανε ντού να μας διαλύσει ,βρεθήκαμε πιασμένοι χέρι με χέρι (δήθεν για να μην χαθούμε μέσα στον πανικό!) να τρέχουμε κυνηγημένοι από τους αστυνομικούς ως την πλατεία Βάθης, και από κεί πίσω μέχρι την Κανάρη στο Κολονάκι με αποτέλεσμα έκτοτε όχι μόνο να μην μου αφήνει το χέρι αλλά να βρεθώ στην κλασσική θέση παντός ερωτευμένου που δεν του φτάνει το χέρι αλλά θέλει και τα υπόλοιπα μέρη!
Έκτοτε βρεθήκαμε και οι δύο σε πολλές διαδηλώσεις με δακρυγόνα, γκλόμπς και την γνωστή βία της αστυνομίας και με ρίγη φρίκης θυμάμαι τον ανατριχιαστικό ήχο που έκανε στην ραχοκοκαλιά ενός άτυχου που έτρεχε δίπλα μου η λαβή ενός περιστρόφου ενός μυστικού με πολιτικά σε μία διάλυση διαδήλωσης στην Πανεπιστημίου.Ο φουκαράς σωριάστηκε κάτω και οι ζαρντινίερες έπεσαν όλες επάνω του για να τον ανθοστολίσουν.
Όμως με αυτούς τους αγώνες πετύχαμε ένα σωρό πράγματα που σήμερα πολλοί τα θεωρούν αυτονόητα.
Όλα αυτά μου ήρθαν στο μυαλό όταν έβλεπα στην τηλεόραση όσα έγιναν χθες μεταξύ αστυνομίας και αληταρίας που αποτελούν την μόνιμη πλέον κατάληξη κάθε διαδήλωσης με αποτέλεσμα τελικά στους πολλούς να μην περνάει το μήνυμα της διαδήλωσης αλλά τα επεισόδια.
Γράφω αληταρίας ,και όχι αναρχικών, γιατί αυτός ο συρφετός δεν είναι αναρχικοί αλλά είναι οι ίδιοι που δημιουργούν τα ίδια επεισόδια στα γήπεδα μη έχοντας καμία ιδεολογική συγκρότηση και ως εκ τούτου κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να παίζουν ξύλο πότε με τους αστυνομικούς και πότε με τους οπαδούς της άλλης ομάδας από την δική τους.
Και μέσα σε όλα αυτά να βγαίνει ένας ανεκδιήγητος πρύτανης του Πολυτεχνείου και να λέει χωρίς να ντρέπεται ότι μέσα στο Πολυτεχνείο για 15 ΧΡΟΝΙΑ υπάρχει κατάληψη χώρου από ΕΞΩΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!
Έτσι λοιπόν όλοι αυτοί μπορούν να πάνε να αποθηκεύσουν τις Μολότωφ τους εκεί πριν από κάθε διαδήλωση προστατευμένοι από το άσυλο του κώλου όπως έχω γράψει , ώστε να απολαμβάνουμε μετά, το πρώτο από τα 3 στοιχεία που αποτελούν την ευτυχία της τηλεοπτικής μαφίας(αίμα, σπέρμα, στέμμα), που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι ο εντυπωσιασμός του κοσμάκη με αποτέλεσμα το μήνυμα του αγώνα να χάνεται από την εικόνα των επεισοδίων.
Ε λοιπόν αν είναι δημοκρατικό δικαίωμα του οποιουδήποτε αλήτη να πετάει μολότωφ και να καίει το Πολυτεχνείο, τα αυτοκίνητα του κόσμου, και τα καταστήματα της περιοχής εγώ πλέον γίνομαι αντιδραστικός φασίστας!
Μην μου πει δε κανείς ότι φταίνε πάντα οι αστυνομικοί σε όλη αυτή την κατάσταση.
Εμφανώς τις τελευταίες μέρες οι διαδηλωτές πήγαν με κοντάρια και κτύπησαν τους παρατεταγμένους αστυνομικούς έξω από την Βουλή οπότε και εκείνοι τους περιέλουσαν με δακρυγόνα. Αυτή η εικόνα μου δημιούργησε το εύλογο ερώτημα .Τι περίμεναν;
Να τους πουν βαράτε εσείς στο κεφάλι και εμείς θα καθόμαστε σαν ακίνητα στρατιωτάκια που λέει και ο συνδικαλιστικός τους εκπρόσωπος Πολύδωρας, η να ανοίξουν τον κλοιό και να τους πουν περάστε στη Βουλή να τα κάνετε μπάχαλο;
Κάποτε αυτή την χώρα πρέπει να την κάνουμε μπουρδέλο.
Ναι σωστά λέω μπουρδέλο γιατί στα μπουρδέλα επικρατεί τάξη δεν μπορεί κάθε πουτάνα να κάνει ότι θέλει.
Και έτσι ερχόμαστε στο άλλο μεγάλο θέμα των ημερών τις κάμερες.
Σήμερα κατέβηκα με το μετρό και με κατέγραψε η κάμερα, μετά πήγα σε δύο τράπεζες και με κατέγραψαν οι κάμερες ,μετά πήγα σε ένα μεγάλο κατάστημα και με κατέγραψαν οι κάμερες, τέλος δε ψώνισα και στο σουπερ μάρκετ της γειτονιάς μου και πάλι με κατέγραψαν οι κάμερες. Είχα δε ανοικτό και το κινητό οπότε όποιος ήθελε να με παρακολουθήσει ήξερε ανά πάσα στιγμή που βρίσκομαι.
Λοιπόν αν με κατέγραφαν και οι κάμερες στο δρόμο τι θα άλλαζε; ‘Όλες τις άλλες τις έχουμε αποδεχθεί αδιαμαρτύρητα,γιατί θα φοβηθούμε όσοι δεν έχουμε σκοπό να προβούμε σε έκνομες πράξεις.
Βέβαια αν πρόκειται να βουτήξω την τσάντα μιας γυναίκας, να πετάξω μολότωφ σε ΑΤΜ, η να διαρρήξω ένα κατάστημα πράγματι θίγονται όλα αυτά τα δημοκρατικά μου δικαιώματα.
Βέβαια αν είμαι τρομοκράτης θα είμαι και πολύ μαλάκας να πάω και φτιάξω τη βόμβα μου κάτω από μια κάμερα.
Ο μόνος κίνδυνος που μπορώ να δω είναι να σε δουν σε καμία κάμερα στην Σταδίου με την γκόμενα και να το σφυρίξουν στην γυναίκα σου.
Σε αυτούς όμως τα θέλει ο κώλος τους και μου θυμίζουν εκείνους που ομολογούν στην γυναίκα τους ότι την κεράτωσαν και περιμένουν μετά να τους συγχωρέσει και να περάσουν από κεί και πέρα βίον ανθόσπαρτον. Κούνια που τους κούναγε!
Οι αντιτιθέμενοι στις κάμερες λένε ότι θα μπορούν να παρακολουθούν όσους συμμετέχουν σε λαϊκές κινητοποιήσεις. Λες και τώρα ελέγχουν κάθε ένα που τραβάει βίντεο την διαδήλωση και ελέγχουν που μπορεί να δίνει αντίγραφο της ταινίας που πήρε.
Ύστερα μπορεί λέει επίσης να παρακολουθούν ποιος μπαίνει και βγαίνει από κάποιο κόμμα η οργάνωση.
Ας πούμε λοιπόν ότι παρακολουθούν την είσοδο του ΚΚΕ και βλέπουν ποιος μπαινοβγαίνει .Σε τι μπορεί να αξιοποιηθεί αυτό σήμερα και ποίος μπορεί να το χρησιμοποιήσει οπουδήποτε .
Άσε που άμα θέλει να το κάνει κανείς έχει σήμερα κάθε δυνατότητα να το κάνει χωρίς κανείς να το πάρει χαμπάρι.
Μπείτε στο Google Earth για να δείτε ποιες δυνατότητες υπάρχουν σήμερα.
Αντί να συζητήσουμε λοιπόν τι διασφαλίσεις πρέπει να θέσουμε για την προάσπιση των δημοκρατικών ελευθεριών με την χρήση των καμερών εξασφαλίζοντας τους πολίτες από την συνεχώς διογκούμενη εγκληματικότητα στους δρόμους λέμε απλά όχι και έτσι εμφανιζόμαστε ως γνήσιοι και ανυποχώρητοι δημοκράτες.
Έχοντας ζήσει την εποχή της χούντας που δεν φοβόσουν την κάμερα αλλά τον διπλανό σου όλα αυτά μου φαίνονται σήμερα αντανακλαστικές φοβίες που προέρχονται από άλλες εποχές.
Έτσι λοιπόν έγινα αντιδραστικός φασίστας και για να ηρεμίσω την δημοκρατική ζοχάδα που με έχει πιάσει πάω να δω το 2 στο Παλλάς για να ηρεμήσω!

Τετάρτη, 17 Ιανουαρίου 2007

Ο ΣΕΡΠΙΕΡΗΣ, Ο ΣΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ.





Όσοι πηγαίνετε στο Λαύριο μπορείτε να δείτε στην κεντρική του πλατεία ένα επιβλητικό άγαλμα που φωτίζεται την νύχτα.
Είναι το άγαλμα του Ιωάννη Βαπτιστή Σερπιέρη.(1815-1887).
Το άγαλμα στο βάθρο του έχει 3 επιγραφές:μία στα Ελληνικά -Ιωάννης Βαπτιστής Σερπιέρης, ζώσαν εκ νεκράς ανέστησε πόλιν και πλούτον από σποδού αυτή εξανέτειλε, μία στα γαλλικά-Ι. Β. Σερπιέρι από μια παραμελημένη τέφρα ανέσυρε τη λάμψη του μετάλλου και το ψωμί του εργάτη- και μία στα ιταλικά-στον Ιταλό Ι. Β. Σερπιέρι, η πόλη θέλησε και ξαγρυπνά εδώ.
Ο ιταλός Σερπιέρης έχοντας διαβάσει την μελέτη του μεταλλειολόγου Ανδρέα Κοδέλλα για την σκοπιμότητα επαναλειτουργίας των μεταλλείων του Λαυρίου, ήρθε στην Ελλάδα το 1863 και αγόρασε από τη μονή Πεντέλης (καταλαβαίνετε τι είχε από τότε η μονή) και την κοινότητα Κερατέας, κτήματα συνολικής έκτασης 10.791 στρεμμάτων και το 1864 προχώρησε στην ίδρυση της ιταλογαλλικής εταιρείας Roux- Serpieri- Fressynet C.E.
Το 1873 τα δικαιώματά της παραχωρούνται από τον Σερπιέρι στην Τράπεζα της Κωνσταντινούπολης, δίνοντας έτσι διέξοδο στο λαυρεωτικό ζήτημα που ταλαιπώρησε για πολλά χρόνια τη χώρα μας. Το 1876 ιδρύει τη Compagnie Francaise des Mines du Laurium, πιο γνωστή σε όλους ως Γαλλική εταιρεία, και κατόρθωσε να της παραχωρηθεί για εκμετάλλευση όλο το υπέδαφος της Λαυρεωτικής. Η εταιρεία λειτούργησε με μεταλλεύματα του Λαυρίου αλλά και άλλων περιοχών της χώρας μας μέχρι το 1982.
Η οικογένεια του Σερπιέρη εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Ελλάδα και εξελληνίσθηκε.
Το κτήριο της Αγροτικής τράπεζας απέναντι από την Ακαδημία Αθηνών ήταν το σπίτι του.
Ο Σερπιέρης ήταν γνωστός για την σκληρότητα του απέναντι στους εργάτες του και τους μεταλλωρύχους.
Παρ΄όλα αυτά το 1899 οι διάδοχοι του ανάγκασαν τους μεταλλωρύχους με τα δικά τους λεφτά να φτιάξουν άγαλμα στον Σερπιέρη!
Το άγαλμα λοιπόν αυτό έχει την εξής ωραία ιστορία.
Οι μεταλλωρύχοι πήγαν και βρήκαν τον Σουρή ο οποίος τους έγραψε ένα ποίημα.
Την ημέρα των εγκαινίων οι επίσημοι τράβηξαν το σεντόνι και εμφανίστηκε το άγαλμα σκαταλειμμένο και με το εξής ποίημα του Σουρή από κάτω:

Τι μας θωρείς ακίνητος
και δεν μας κατουράς
αφού και ανδριάντα
σε αξίωσε η Ελλάς

Δέξου λοιπόν ω Βαπτιστά
ευγνωμοσύνης δώρο
ξερό σκατό κοπανιστό
και από Λαυριώτη κώλο


Το 1982 όταν η τηλεόραση έπαιξε το σήριαλ τα Λαυρευωτικά οι Λαυριώτες περιέλουσαν το άγαλμα με μπογιές όποτε και το φύλαξαν μέχρι πρόσφατα στην Εθνική Πινακοθήκη όποτε αφού καθαρίστηκε ξανατοποθετήθηκε στην θέση του.
Όπως βλέπετε το μπλογκ αυτό δεν ασχολείται μόνο με την ιστορία αλλά ασχολείται και με την ποίηση.!

Κυριακή, 14 Ιανουαρίου 2007

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! G.W. BUSH




Αγαπητέ μου τρομοκράτη

Ευχαριστώ από βάθους καρδίας και εύχομαι στον Μεγαλοδύναμο να σε έχει γερό, δυνατό και με αρκετές ρουκέτες στο οπλοστάσιο σου.
Αν πάνε να σου τελειώσουν ειδοποίησε εσύ και θα σου στείλω εγώ με την CIA καινούργια παρτίδα.
Η τελευταία σου ρουκέτα μου ήρθε ως μάννα εκ Λαμψάκου, συγνώμη εξ ουρανού ήθελα να πω.
Βρε παιδί μου όμως αυτή την ώρα που την ρίξατε ούτε οι καθαρίστριες δεν έχουν πάει ακόμα.
Δεν μπορούσατε να την ρίξετε λίγο αργότερα να έχει πάει και ο πρεσβευτής εκεί ;
Δεν πειράζει να φάτε και κανένα, έχει πολλούς το Στεητ Ντιπάρτμεντ παρακαταθήκη.
Εν πάσει περιπτώσει έστω και έτσι, θα μπορώ να συνεχίσω να λέω ότι μάχομαι κατά της τρομοκρατίας, γιατί χωρίς τρομοκράτες ποιους να πολεμήσω ;
Τουλάχιστον έτσι θα μπορέσουμε να πουλήσουμε στη χώρα σας νέο εξοπλισμό για παρακολουθήσεις, όχι σαν κι’ αυτόν που βρήκαν στη Vodafon,να πουλήσουμε νέες κάμερες και ότι χρειάζεται μια σύγχρονη αστυνομία από ασπίδες μέχρι δακρυγόνα.
Τι τα έχουμε τα εργοστάσια άμα δεν πουλάμε.
Ασε τώρα που αυτός, ο πως τον λένε, που νομίζει ότι είναι Ρωμαίος Εκατόνταρχος και τους αστυνομικούς τους λέει praetores urbani,γελάσαμε πολύ με αυτό με την Κοντολίζα, θα αναγκαστεί εκτός από αγροφύλακες να πάρει και άλλους αστυνομικούς.
Ετσι θα καταφέρει να μειώσει και την ανεργία.
Όπως βλέπεις η προσφορά σου στη χώρα είναι σημαντική.
Μην φοβάσαι όμως,όσους και να προσλάβουν δεν πρόκειται και αυτοί να ασχοληθούν με σένα, μεγαλόσχημους πρόκειται να φυλάνε, που θα ζητάνε τώρα μεγαλύτερη προστασία.
Δεν μπορώ να πω εσύ έκανες σωστά την δουλεία σου και εκείνο τον φαλακρό τον υπουργό όπως και το λεωφορείο των ΜΑΤ πήγες να ανατινάξεις , και την βόμβα σου έβαλες στο Αστυνομικό τμήμα πρίν τους Ολυμπιακούς .
Αυτοί όμως χαμπάρι δεν πήραν .Μόνο οι τουρίστες το πήραν χαμπάρι και δεν ήρθαν.
Εμείς τους φωνάζαμε είναι τρομοκράτες και αυτοί βολεύανε τους δικούς τους στην αντιτρομοκρατική για να παίρνουν επιδόματα.
Επιτέλους τώρα έσφιξε ο κώλος τους.
Ελπίζω ο φίλος του μπαμπά και της μαμάς ,ο γκαντέμης όπως τον λένε γελώντας όταν γυρνάνε από τις διακοπές, να πείσει εκείνον τον μπαχλάβα που έχετε για πρωθυπουργό , πως τον λένε μωρέ, όλο μου θυμίζει το Κοντολιζάκι το ονομά του αλλά τον δικό σας και εκείνον του Πακιστάν με τίποτα δεν μπορώ να τους θυμηθώ , να περάσει και κανένα τρομονομοσχέδιο να μπορώ να στείλω και από την χώρα σας κανένα καθίκι στο Γκουαντάναμο η έστω να μπορούμε να τσιμπήσουμε κανένα με τα αεροπλάνα μας για ανάκριση αλλού.
Παρεμπιπτόντως ξέρεις τι έπαθα με τον δικό σας όταν ήρθε στον Λευκό οίκο;
Έκατσε δίπλα μου με το σακάκι του κουμπωμένο και τσιτωμένο στην κοιλιά του και με πιάσαν κάτι γέλοια μέσα μου στην ιδέα ότι έτσι και απλωθεί στο κάθισμα θα πεταχτεί το κουμπί από το σακάκι του και θα βγάλει κάνα μάτι του Ραμσφελντ που στεκόταν μπροστά του.
Για να κρατηθώ σε τέτοιες περιπτώσεις να μην γελάσω σκέπτομαι εκείνη την σκατόφατσα τον Michael Moore που με έχει κάνει ρόμπα και μου κόβεται αυτομάτως η διάθεση.
Μεταξύ μας και άμα σκέπτομαι και τη Λώρα παθαίνω το ίδιο μερικές φορές.
Λοιπόν για να μην μακρυγορώ εσύ ξέρεις την δουλειά σου, ρίξε καμιά ρουκετούλα ,βάλε καμιά βομβούλα γιατί αφότου πιάσαν εκείνους τους ανίκανους της 17 Νοέμβρη παραέχουν λασκάρει τα πράγματα.
Θα καταντήσει η αστυνομία σας να ασχολείται με τίποτα ληστές και κακοποιούς και φοιτητές που δεν θέλουν τα κολλέγια μας εκεί.
Εγώ πάντως επειδή σας έχω ιδιαίτερη συμπάθεια θα σας στείλω και καμιά 200ρια πράκτορες του FBI και της CIA που έχουν ξανάρθει και πέρασαν καλά.
Είναι όλοι τους καλά παιδιά ψηφοφόροι μου, και δικαιούνται και αυτοί να κάνουν ήρεμες διακοπές στην Μεσόγειο. Όσοι είναι του Δημοκρατικού κόμμματος του στέλνω στο Ιράκ.
Λοιπόν σε φιλώ και για να δεις την εκτίμηση που σου έχω, σου αφιερώνω και το ποίημα που έχουν φτιάξει μόνο με λόγια δικά μου, που τα έχουν ονομάσει bushisms, από τους εμπνευσμένους λόγους που έχω εκφωνήσει

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

GEORGE W.BUSH

ΥΓ Έχεις πολλά φιλιά από τον Μπιν,όχι μωρέ τον Μίστερ Μπίν τον Λάντεν εννοώ.

Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2007

FAKE STORY FRIENDS!



Η ιδέα μου γεννήθηκε διαβάζοντας ένα πρόσφατο πόστ του Cyrusgeo σχετικά με την αξιοπιστία των αναγραφομένων σε μπλογκ.
Βασικά συμφωνώ με τις θέσεις του και του έγραψα το παρακάτω σχόλιο :

Η οποιαδήποτε άποψη η γνώμη σε μπλόγκ είναι σεβαστή και ο καθένας μπορεί να την εκτιμήσει ανάλογα.Το πρόβλημα είναι όταν αναφέρονται σαν δεδομένα πράγματα ανεξέλεγκτα και από τον ένα στον άλλο αποκτούν την υπόσταση του πραγματικού γεγονότος.
Εκεί υπάρχει ο κίνδυνος άτομα που δεν έχουν την ικανότητα η την δυνατότητα να ερευνήσουν για την αλήθεια του αναγραφόμενου να το θεωρήσουν ως γεγονός.
Πάρε παράδειγμα την αναστάτωση που έγινε με το Blogme που χρειάστηκε ένα διάστημα για να καταλάβουμε ότι το γεγονός δεν έγινε όταν πρωτογράφτηκε.
3/1/07 11:57 μμ


Όμως μου μπήκε στο μυαλό ή ιδέα διαπιστώσω τι θα γίνει αν σε ένα μπλόγκ σαν το δικό μου, που πιστεύω ότι πρέπει να θεωρείται αρκετά αξιόπιστο ,και αυτό γιατί μπορεί ορισμένα πράγματα να γράφονται με ένα σατιρικό μεν τρόπο αλλά ,εκτός από τις προσωπικές απόψεις, όλα τα άλλα βασίζονται σε ελέγξιμες ειδήσεις η δεδομένα.
Έτσι σας έφτιαξα μια ιστορία που είχε μια πλήρως φανταστική έρευνα για την πιθανότητα η αστρολογία να έχει κάποια βάση!
Είμαι ευτυχής που διαπίστωσα ότι η κριτική σκέψη που διαθέτετε ,σας απέτρεψε να δεχτείτε αδιαμαρτύρητα ότι φούμαρα έγραφα σε μία αληθοφανή ιστορία που ήταν αποκύημα του διεστραμμένου εγκεφάλου μου .
Αυτό όμως που διαπίστωσα είναι ότι η παρατηρητικότητα σας είναι μειωμένη!
Κανείς δεν πήρε χαμπάρι ότι το Πανεπιστήμιο Καπερπουλ είναι αναγραμματισμός στην ουσία της φράσης –κάνω κατεργαριά ! δηλαδή pull a caper.
Αλλά ας πούμε ότι κάποιος δεν είναι αγγλομαθής.
Κανένας δεν πρόσεξε ότι η πόλη Σιτμπούλ του Πανεπιστημίου είναι ένας απλός αναγραμματισμός της λέξης bullshit ! η οποία δεν υπάρχει ταινία Αμερικάνικη που να μην ακούγεται!
Άντε και δεν είναι καλός κανείς στους αναγραμματισμούς.
Οι δύο καθηγητές Mastur και Basion κανένας δεν σκέφτηκε να τους συνδυάσει σε μία λέξη –masturbation- και να βρει ότι όλο το πόστ είναι μια μαλακία του Αθεόφοβου;
Μη μπορώντας να σχολιάσω τις απόψεις σας μέχρι την αποκάλυψη της αλήθειας, απλά παρακολουθούσα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις αντιπαραθέσεις που υπήρξαν, και διαπίστωσα το υψηλό επίπεδο όλων όσων άφησαν ένα σχόλιο που μου επιβεβαίωσε αυτό που έχω ξαναγράψει στο παρελθόν.
Με τα μπλόγκ ασχολούνται στο μεγαλύτερο μέρος άνθρωποι με παιδεία και απόψεις και γενικότερη ευρυμάθεια.
Όσο για τον Δείμο που τρόμαξε αν είμαι στα καλά μου τον διαβεβαιώ ότι εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Αστρολογία δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη και ότι πάντα πιστεύω στον ορισμό του Karl Popper ότι :
Επιστήμη είναι ένα σύνολο από θεωρίες που έχουν σαφές περιεχόμενο και υπόκεινται σε πειραματικό έλεγχο.

Τετάρτη, 10 Ιανουαρίου 2007

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ;



Ηδη από το πρώτο ποστ που δημοσίευσα δήλωσα ότι δεν πιστεύω στην αστρολογία η οποία δεν έχει καμία επιστημονική βάση, και απλώς οι ασχολούμενοι με αυτήν πουλάνε ελπίδες σε όσους θέλουν να προβλέψουν το μέλλον τους.
Στις γιορτές όμως ήρθε ένας παλιός μου φίλος από την Αμερική ο οποίος πριν από χρόνια πήγε για το μεταπτυχιακό του εκεί και τελικά εγκαταστάθηκε μόνιμα, γιατί του δόθηκε η δυνατότητα για έρευνες που εδώ θα ήσαν αδιανόητες.
Δουλεύει σε ένα όχι μεγάλο πανεπιστήμιο του Κεντάκυ το Κάπερπουλ που βρίσκεται σε μια μικρή πόλη το Σίτμπουλ.Το Πανεπιστήμιο αυτό έχει όμως ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τα μεγάλα. Βάσει κληροδοτημάτων που διαθέτει μπορεί να χρηματοδοτεί έρευνες που σε άλλα πανεπιστήμια είναι αδύνατο να εγκριθούν και να χρηματοδοτηθούν.
Έτσι ο φίλος μου συμμετέχει σε μία έρευνα για το αν οι προβλέψεις της αστρολογίας έχουν κάποια βάση η αποτελούν όπως θεωρείται απάτη.
Για τον λόγο αυτό κάλεσαν από την Ινδία τον καθηγητή Macharishi Mastur o οποίος σε συνεργασία με τον καθηγητή του πανεπιστημίου Douglas Elliot Bation ,τον φίλο μου και 3 βοηθούς ξεκίνησαν την εξής προοπτική τυχαιοποιημένη ( randomised prospective) μελέτη.
Σε 2500 άτομα που πιστεύουν στην αστρολογία και σε 2500 που δεν πιστεύουν, πήραν συνεντεύξεις για το τι πιστεύουν ότι θα γίνει σε διάφορους τομείς της ζωής τους στο μέλλον τους.
Την ημέρα της συνεντεύξεως πήραν και τα ωροσκόπια από 10 από τους γνωστότερους αστρολόγους της Αμερικής και συνδύασαν τις ελπίδες τους με τις προβλέψεις.
Επανέλαβαν τις συνεντεύξεις μετά 3 και 6 μήνες για να δουν την πιθανή επαλήθευση των προβλέψεων.
Στα προκαταρκτικά αποτελέσματα διαπίστωσαν με έκπληξη ότι περίπου στο 45% οι προβλέψεις είχαν επαληθευτεί και το ενδιαφέρον είναι ότι το ποσοστό είναι μεγαλύτερο στην ομάδα εκείνων που δεν πιστεύουν στην αστρολογία!
Βέβαια όλα αυτά είναι από μία συζήτηση, και οπωσδήποτε πρέπει να περιμένουμε την δημοσίευση της μελέτης ώστε να δούμε την μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και τα επί μέρους στοιχεία της.
Ήδη όμως με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα, τα Πανεπιστήμιο τους ενέκρινε νέα μελέτη σχετικά με τους ζωδιακούς κύκλους και την αλληλεπίδραση των άστρων.
Λέτε να δούμε ότι η αστρολογία έχει κάποια επιστημονική βάση ;

Δευτέρα, 8 Ιανουαρίου 2007

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΦΑΛΑΚΡΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!



Άτομο με υπερτροφική ανάπτυξη τριχοφυΐας και ως εκ τούτου με διαταραχές προσωπικότητας ηδονοβλεπτικού τύπου



Άτομο με κλασσική ανάπτυξη τριχοφυΐας ενηλίκου ατόμου με ανεπτυγμένην την αίσθησιν του χιούμορ λόγω του συγκροτημένου χαρακτήρος του.


Σήμερα έχω σκοπό να καταγγείλω μία κατάφορη αδικία που υφίσταμαι εγώ προσωπικά αλλά και πολλοί άλλοι, από μακρού χρόνου.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά. Κάθε δύο με τρεις μήνες βρίσκομαι στην ανάγκη να πάω στο κουρείο ,συγνώμη δεν υπάρχουν σήμερα κουρεία, στο ανδρικό κομμωτήριο για κούρεμα.
Επεξήγηση πρώτη. Έχω από παιδί μια απέχθεια στον συγκεκριμένο χώρο η οποία προέκυψε από το άκρως υποτιμητικό γεγονός για την παιδική μου αξιοπρέπεια ότι ο κουρέας, τότε ήταν ακόμη κουρέας και όχι κομμωτής, έβαζε μία τάβλα στα χερούλια της πολυθρόνας και με κάθιζε επάνω για να με κουρέψει. Θυμάμαι ακόμη την υπερηφάνεια που αισθάνθηκα όταν για πρώτη φορά έκατσα και εγώ κανονικά στο κάθισμα σαν όλους τους άλλους.
Επεξήγηση δεύτερη. Επειδή ιδρώνω εύκολα όλα αυτά που σου σφίγγουν τον λαιμό με ενοχλούν αφόρητα ιδίως τους θερινούς μήνες και παρά όλη αυτή την λαιμαριά αυτά τα άτιμα τα τριχάκια καταφέρνουν παρ’ όλα αυτά να περνάνε στην πλάτη σου.
Από καιρό έχω σκεφτεί λόγω της φαλάκρας, που ως πρωτοπόρος από πολύ καιρό πριν να γίνουν μόδα τα γυμνά κρανία, έχω αφήσει, αντί να πηγαίνω για περιφερειακό κούρεμα να αφήσω ένα κοτσάκι σαν του Σαββόπουλου.
Η ιδέα έχει απορριφθεί κατηγορηματικά από την σύζυγο μου με την φράση-θα είσαι γελοίος!
Για να μην μακρηγορώ λοιπόν, όταν τα αυτιά μου και ο γιακάς μου κόντεψαν να μην φαίνονται από τις τρίχες αναγκάστηκα να πάω στο κομμωτήριο το οποίο σημειωτέον είναι πολύ σικ.
Άμα τη εισόδω μου ευγενική μαθητευόμενη στο πως σκουπίζουν το πάτωμα από τις τρίχες, με υποδέχτηκε πήρε το παλτό μου και με ρώτησε αν έχω ραντεβού.
Επεξήγηση τρίτη. Ποτέ μου δεν κλείνω ραντεβού. Για κούρεμα πάω άμα έχω διαθέσιμη ώρα δεν πάω στον οδοντίατρο (Αι σιχτήρ με τα ραντεβού!)
Μετά την αρνητική μου απάντηση μου εξήγησε ότι περιμένουν άλλοι δύο πριν από μένα και με ρώτησε αν θέλω να πιω κάτι. Αρνήθηκα ευγενικά και έκατσα να περιμένω διαβάζοντας κανένα περιοδικό.
Επεξήγηση τέταρτη. Σε όλα αυτά τα ευαγή καταστήματα τα περιοδικά όλα είναι σχετικά με το αυτοκίνητο λες και όλοι οι άνδρες άλλο ενδιαφέρον δεν έχουν παρά να μάθουν πόσα άλογα βγάζει η Ferrari που δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσουν. Τέλος πάντων κάθε 5-6 χρόνια που αλλάζω αυτοκίνητο κάτι μαθαίνω στο κομμωτήριο για το καινούργιο που θα πάρω, γιατί κάπου προς το μέσο του περιοδικού ασχολούνται και με τα αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φυσιολογικοί άνθρωποι.
Ο μαιτρ του κομμωτηρίου κούρευε ένα κεφάλι με μια αφάνα απάνω. Τόσο μαλλί ούτε σαν έφηβος δεν είχα στο κεφάλι μου. Ήταν ένας αντιπαθής και άχαρος τύπος με ένα θάμνο στο κεφάλι του και ο συνειρμός με τον άλλο Bush ήταν αναπόφευκτος Αλλά τέλος πάντων.
Στην δεύτερη καρέκλα ήταν ένας αξιοπρεπής συμπαθής χαριτωμένος κύριος με την ίδια φαλάκρα με μένα ο οποίος ήταν στο τελικό φινίρισμα και παραχώρησε τάχιστα την θέση του στον επόμενο επίσης αξιοπρεπή, συμπαθή και χαριτωμένο κύριο που και αυτός είχε παρομοίου μεγέθους φαλάκρα.
Παρένθεση. Στο σημείο αυτό θέλω να σας υπενθυμίσω το δεύτερο ποστ που δημοσίευσα με τίτλο Φαλάκρας εγκώμιον, το οποίο διάβασαν ελάχιστοι, γιατί τότε τον Μάιο, το μπλόγκ μου το ήξερε μόνο η γυναίκα μου και εγώ. Επ΄ ευκαιρία όμως σε αυτό το πόστ πρέπει να κάνω και μία διόρθωση για ένα ασυγχώρητο σφάλμα το οποίο διέπραξα και για το οποίο έκτοτε επιπλήττομαι με υποτιμητικό ύφος από τον κουμπάρο μου με την φράση: Μα καλά είναι δυνατόν να γράφεις ότι το ‘ουκ εάν λάβεις παρά του μη έχοντος’ είναι από το Ευαγγέλιο; Δεν ξέρεις ότι είναι από τους Νεκρικούς Διαλόγους του Λουκιανού; Και υφίσταμαι στην συνέχεια την παράθεση όλου του κομματιού που το αναφέρει, και που ο κερατάς με την θηριώδη μνήμη που διαθέτει το απαγγέλλει από στήθους με θριαμβευτικό ύφος. Συντετριμμένος έχω αποδεχθεί την άγνοια μου και γι΄ αυτό το διορθώνω. Κλείνει η παρένθεση.
Απορροφημένος λοιπόν στην εκμάθηση αν το πορτ μπαγκάζ της νέας Ferrari είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ούτε κατάλαβα για πότε τελείωσε και ήρθε η σειρά του προηγούμενου από μένα αξιοπρεπούς και συμπαθούς κυρίου ο οποίος διέθετε μεν και αυτός φαλάκρα μειωμένης εκτάσεως , περίπου στην έκταση της φαλάκρας καπουκίνου καλόγερου.
Εν τω μεταξύ στην διπλανή καρέκλα η αφάνα εξακολουθούσε να ταλαιπωρεί τον μαιτρ.
Συνέχισα με ενδιαφέρον να μελετώ μετά την Ferrari για το καινούργιο Hummer και σατανικές ιδέες πέρασαν από το μυαλό μου, όπως να το πάρεις και αρχίσεις να κάνεις βόλτες με αυτό στα στενά της Κολωνακίου και να μην αφήσεις κολυμπηθρόξυλο πίσω σου.
Με τις δημιουργικές αυτές σκέψεις ήρθε πλέον η σειρά μου.
Στην διπλανή καρέκλα η αφάνα μου χαμογέλασε με ένα σατανικό χαμόγελο κοιτώντας το κεφάλι μου. Του έριξα ένα παγωμένο αξιοπρεπές χαμόγελο και αφέθηκα στα τρυφερά χεράκια της κομμώτριας που με είχε αναλάβει και η οποία άρχισε να με λούζει.
Αφού τελείωσε με ρώτησε πως θέλω να με κουρέψει.
Επεξήγηση πέμπτη. Ήμουν ευτυχής που δεν με ανέλαβε ο μαιτρ γιατί στην αντίστοιχη ερώτηση του μου έρχεται να του απαντήσω –Σιωπηλά!
Είναι δυστυχώς φανατικός ποδοσφαιρόφιλος ,βαμμένος ΑΕΚτζής και επειδή εγώ δηλώνω άσχετος με το άθλημα πιάνει κουβέντα πάνω από το κεφάλι μου με τους άλλους πελάτες με τους οποίους συνήθως διαφωνεί γιατί οι περισσότεροι είναι Ολυμπιακοί.
Πάντα σε αυτό λοιπόν το σημείο κάνω δύο διευκρινίσεις σε αυτόν που με κουρεύει. Το μαλλί στον σβέρκο να αποτελεί συνέχεια της καμπυλότητας της φαλάκρας και να μην πομπάρει για να αναδεικνύεται το ωραίον σχήμα της κεφαλής μου ,και να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή στις ελάχιστες εναπομείνασες τρίχες στην κορυφή της εφιστώντας την προσοχή της ότι τις έχω μετρημένες.
Μετά το ταχύτατο κούρεμα μου η κομμώτρια μετά ένα δεύτερο λούσιμο έριξε στο κεφάλι μου ένα υγρό που προκαλεί ελαφρά υπερθερμία και με ελαφρές κινήσεις το άπλωσε στο δέρμα του κρανίου μου . Στην ερώτηση μου περί τίνος πρόκειται έλαβα την απάντηση ότι δυναμώνει την τριχοφυΐα. Κρατήθηκα και δεν είπα πάλι την φράση από τους Νεκρικούς Διαλόγους , γιατί ήδη είχε τοποθετηθεί στο πρόσωπο ζεστή κομπρέσα τη συνοδεία της φράσεως- Με γεια !
Σηκώθηκα περιχαρής που τελείωσα, και συγχρόνως σηκώθηκε μαζί μου και η αφάνα.
Λόγω του ότι ήταν πριν από μένα στο κομμωτήριο σαν αξιοπρεπής κύριος , διακριτικά περίμενα να πληρώσει πρώτος.
Με ιδιαίτερη χαρά, που επιτέλους μετά από ¾ της ώρας είχε ξεμπερδέψει από αυτόν, ο μαιτρ του λέει –19 Ευρώ.
Στην συνέχεια στην δική μου ερώτηση τι χρωστάω λαμβάνω την ίδια απάντηση-19 Ευρώ!!
Εδώ λοιπόν έγκειται η απαράδεκτη αδικία για την οποία σαν έγραψα στην αρχή
Είναι μεγάλη αδικία και κοινωνική ανισότητα η αφάνα και εγώ με το περιφερειακό κούρεμα, να πληρώνουμε το ίδιο ποσό.
Στο διάστημα που ο κουρέας ,συγνώμη ο κομμωτής ανδρών ,κούρευε την αφάνα κουρεύτηκαν δίπλα του 3 αξιοπρεπείς φαλακροί.
Το δίκαιο λοιπόν θα ήταν να πληρώσουμε από 6 Ευρώ ο καθένας ,άντε πλουσιοπάροχα 8 .
Δεν πρέπει να δώσεις και 2 Ευρώ σαν άρχοντας στην κοπέλα που με τόση φιλομάθεια μαθαίνει την κομμωτική τέχνη σκουπίζοντας τις τρίχες από το πάτωμα ,σε ξεσκονίζει και κρατάει δε με ατελείωτη υπομονή το παλτό σου να το φορέσεις μέχρι να καταφέρεις να βρεις που στο διάολο είναι τα μανίκια;
Προτείνω λοιπόν δύο λύσεις.
Η πρώτη κούρεμα με χρονοχρέωση. Τόση ώρα τόσα λεφτά. Βέβαια και εδώ ή Ελληνική πονηρία μπορεί να δημιουργεί τεχνητές καθυστερήσεις και σαν τους ταξιτζήδες να κάνει άσκοπες βόλτες στο κεφάλι του με την τσατσάρα και το ψαλίδι .
Η δεύτερη είναι πιο λογική. Άλλη τιμή οι αφάνες και άλλη οι του περιφερικού κουρέματος που θεωρώ ότι είναι και ο political correct ορισμός των εχόντων περιορισμένης εκτάσεως τριχοφυΐαν επί της κεφαλής των.

ΚΗΡΥΣΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΘΑΡΟ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΦΑΡΑ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΕΝΩ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΙΧΟΦΥΪΑΝ !

ΕΜΠΡΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΙ ΦΑΛΑΚΡΟΙ ,ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ ΤΡΙΧΩΝ ΚΡΑΝΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΩΤΩΝ!


ΦΑΛΑΚΡΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ!


Κυριακή, 7 Ιανουαρίου 2007

ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΒΑΥΒΩ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ





ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ  ΠΕΡΙ ΒΑΥΒΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΔΟΙΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ

Από Σουδάν Θεά –νάνος Bes με καπέλο από φτερά στρουθοκαμήλου
Βαυβώ από το Gilat του Ισραήλ σε τερακότα 4000πχ

Βαυβώ με το κεφάλι στη θέση της λεκάνης.


Η Θεά της γονιμότητας από την Αιγύπτο, Χαθόρ

Βαυβώ από το Agen(Gers)της Γαλλίας . Ρωμαϊκής περιόδου από πηλό.Παρόμοια μπορεί να έχουν πουληθεί στην Ρωμαϊκή Αγγλία

Εργο του Magritte εμπνευσμένο από τις Βαυβώ.








Παρασκευή, 5 Ιανουαρίου 2007

ΠΕΡΙ ΒΑΥΒΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΔΟΙΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ




ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ-Οι γυναίκες πιστεύουν ότι το αιδοίο είναι δικό τους.
ΣΥΖΥΓΟΣ-Τι μας λες τώρα, που ανήκει , στο heliotypon που ονόμασε έτσι το μπλογκ του;
ΑΘΕΟΦ-Όχι βέβαια!
ΣΥΖ-Τότε που; Στο θαλάσσιο ζώο pennatula που έχει το ίδιο όνομα;
ΑΘΕΟΦ-Δεν ξέρω τι σόι ζώο είναι αυτό και με τι μοιάζει που του έδωσαν αυτό το όνομα , εγώ μιλάω για τα άλλα αιδοία τα οποία απλά ανήκουν και στους άνδρες.
ΣΥΖ-Πάλι άρχισες τα φαλλοκρατικά σου ! δεν έχεις καθόλου αιδώ.
ΑΘΕΟΦ-Όχι βέβαια εσύ μπορείς να θεωρείς ότι το αιδοίο σου σου ανήκει, αλλά σύμφωνα με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου η λέξη αυτή σημαίνει το γεννητικό όργανον ανδρός η γυναικός, γενικά τα απόκρυφα μέρη.Από εκεί προέρχεται και ή αιδώς (άμα την ακούνε οι Αργίτες βγάζουν σπυράκια) αλλά και το επίθετο αιδοίος που σημαίνει σεβαστός ,σεμνοπρεπής,γένος θεών αιδοίον λέει ο Ησίοδος.
ΣΥΖ-Καλά δεν μου λες πως σου ήρθε να ασχοληθείς με τα αιδοία μας αφού θέλεις να έχεις και συ αιδοίο;
ΑΘΕΟΦ-Μου ήρθε γιατί διάβασα ότι στις 8 Ιανουαρίου στην Ανατολ Ρωμυλία την Θράκη και την Νέα Πέτρα της Μακεδονίας γιορτάζουν την ημέρα της Μπάμπως που είναι γιορτές γονιμότητας. Ανδρες και γυναίκες αλλάζουν τους ρόλους τους Οι Θρακιώτισσες προσφέρουν καρότα και λουκάνικα, περιττόν να σου πω με τι μοιάζουν, στην στολισμένη σαν νύφη Μπάμπω τρώνε και πίνουν και γίνεται πομπή μέχρι την βρύση του χωριού με πικάντικα τραγούδια.Αν εμφανιστεί κανένας άνδρας στον δρόμο τον κυνηγούν και τον στολίζουν πατόκορφα με λέξεις που θα σήκωναν όρθιες τις τρίχες του Χριστόδουλου.
ΣΥΖ-Παλι δεν κατάλαβα τι σχέση έχει με το αιδοίο ,εκτός από το λουκάνικο, η γιορτή αυτή.
ΑΘΕΟΦ-Την ίδια μέρα στην Ελευσίνα στην αρχαιότητα μεθυσμένες γυναίκες –τα αίσχιστα λέγουσαι δι’ ιάμβων και φαλλούς βαστάζουσαι πορεύονται προς την Βαυβώ.
ΣΥΖ-Τώρα κατάλαβα που το πήγαινες και γιατί διάβαζες χθές ξανά το βιβλίο Βαυβώ, το μυθικό αιδοίο του εθνοψυχαναλυτή Ζ.Ντεβερέ.Για λέγε λοιπόν.
ΑΘΕΟΦ-Η Βαυβώ λοιπόν ήταν θηλυκή γονιμική θεότητα που το όνομα της σημαίνει το γυναικείο αιδοίο .
Την περιέργεια μου την κίνησαν αγαλματάκια τα οποία τα ονόμαζαν Βαυβώ και για αυτό πήρα και το βιβλίο .
Όμως εκτός από τον χώρο που μπορούσε να έχει επίδραση ο Ελληνισμός αντίστοιχα ειδώλια υπάρχουν και σε άλλους πολιτισμούς και πιθανόν να προέρχονται από την Αίγυπτο και να πέρασαν στην Ευρώπη από τους Μαυριτανούς. Είναι χαρακτηριστικά τα αντίστοιχα αγαλματάκια Sheila na Gig που υπάρχουν σε εκκλησίες της Ιρλανδίας.
Έχουν γίνει πειράματα ότι αυτά τα αγαλματάκια ερεθίζουν σεξουαλικά τις γυναίκες η στην καλύτερη των περιπτώσεων τους εξάπτουν την περιέργεια. Επίσης το χιούμορ θεωρείται ότι μπορεί να χρησιμεύσει ως διαβατήριο για το άσεμνο
.
ΣΥΖ- Τι λες μωρέ ,σιγά μην μας ερεθίσουν αυτές οι αηδίες!
ΑΘΕΟΦ-Μην ξεχνάς ότι αυτά τα αγαλματίδια ήταν σε εποχές που η σεξουαλικότητα ήταν ακάθαρτη και αηδιαστική όποτε οι πουριτανές γυναίκες ερεθίζονταν μέσω της ταύτισης που επιτυγχάνεται με την ασχήμια και την αισχρότητα αυτών των ειδωλίων.
Ας δούμε όμως πώς ξεκίνησαν όλα αυτά.
Σύμφωνα με την ορφική διδασκαλία ή θεά Δήμητρα έφθασε στην Ελευσίνα ψάχνοντας να βρει την κόρη της.
Για να απαλύνει την θλίψη της η Βαυβώ κάθισε απέναντι της σήκωσε τα φουστάνια της και με αστεία και άσεμνες χειρονομίες διασκέδασε την θεά.
Από το αιδοίο της Βαυβούς προέβαλε ο Ίακχος γελαστός.
Με την επίδραση των Ορφικών η Βαυβώ αντικαθιστά την Ιάμβη που είναι η προσωποποίηση του κωμικού στοιχείου στα Ελευσίνια μυστήρια και αλλάζει τον σοβαρό και μελαγχολικό χαρακτήρα που είχαν μέχρι τότε.
Οι περισσότεροι φιλόλογοι συνδέουν το όνομα Βαυβώ με τον Βαυβώνα που σημαίνει όλισβος.

ΣΥΖ- Άντε πια με έχεις πρήξει με τις άγνωστες λέξεις, τι είναι πάλι τούτο;
ΑΘΕΟΦ-Νομίζεις ότι μόνο στην εποχή μας υπάρχουν δονητές για τις γυναίκες. Λάθος! Ο όλισβος ήταν ένα δερμάτινο πέος για χρήσιν των γυναικών.
Ο Ντεβερέ συσχετίζει το Βαυβώ με τον Βαυβώνα /όλισβο με αυτό που αποκαλείται «αντιθετική έννοια των βασικών λέξεων»
Φέρνει δε μεταξύ άλλων το παράδειγμα της λέξης «κτεις» της οποίας η πρώτη έννοια ήταν κτένα. Σημαίνει όμως επίσης τόσο τα κυρτά ανδρικά όργανα όσο και το κοίλο φύλο της γυναίκας.
Αναφέρει δε ένα άλλο παράδειγμα υπονοούμενης φαλλοποίησης του αιδοίου από τον ΑριστοφάνηΛέει επί λέξει .Στην Ειρήνη ο Αριστοφάνης αποκαλεί το όργανο της γυναίκας «σύκον»Και όχι μόνο το σύκο μοιάζει με πρωκτό ,αλλά και ο φαλλός του Διόνυσου, που άλλοτε είχε επιδειχθεί στους Δελφούς, ήταν από ξύλο συκιάς. Επίσης όταν ο Διόνυσος θέλησε να τηρήσει (συμβολικά ) την υπόσχεση που είχε δώσει στον Πρόσυμνο (Πόλυμνος, Πολύυμνος, Πολύυπνος),δηλαδή να τον αφήσει να τον διαπεράσει πρωκτικά, (μου αρέσει πολύ αυτή η σίκ διατύπωση του Ντεβερέ για το πισοκέντημα του Διόνυσου!) αλλά ο Πρόσυμνος πέθανε πριν ό θεός τηρήσει την υπόσχεση του, ο Διόνυσος κατασκεύασε ένα φαλλό από ξύλο συκιάς-τον όποίο κανένα από τα πολυάριθμα κείμενα και παραλλαγές δεν αποκαλεί «βαυβώνα»η «όλισβο»- και αυνανίστηκε πρωκτικά με το αντικείμενο αυτό, που αντιπροσώπευε το φαλλό του μακαρίτη.

ΣΥΖ-Τι να σου καημένε ,εγώ στο σχολείο δεν έμαθα τέτοια πράγματα για τους αρχαίους
ΑΘΕΟΦ- Γι΄ αυτό χρυσό μου (ελπίζω να εκτιμηθεί δεόντως η προσφώνηση από τις αναγνώστριες και να γίνει υπόδειγμα για τους αναγνώστες) διαβάζουμε κάτι παραπάνω ώστε να μπορέσουμε να δούμε ένα αιδοίο με άλλο μάτι.
ΣΥΖ- Α,να χαθείς ηδονοβλεψία! .
ΑΘΕΟΦ- Εγώ; Το αιδοίο εγώ το βλέπω μόνο σαν έργο τέχνης όπως και ο Gustave Courbet γι΄ αυτό και διακόσμησα με την καταγωγή του κόσμου παλαιότερο μου ποστ.







Από πάνω προς τα κάτω
1-Βαυβώ της πτολεμαϊκής εποχής (Αίγυπτος) Μουσείο Κοπεγχάγης
2-Βαυβώ υστερορωμαϊκής εποχής .Βρισκόταν στο Βερολίνο και σήμερα έχει χαθεί
3-Sheila na gig
4-Sheela na Gig στο Kilpeck, England του 12ου αιώνα .













ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΒΑΥΒΩ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ









Πέμπτη, 4 Ιανουαρίου 2007

ΤΟ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΡΙΟΥ



Βλέπω ότι αυτά που φάγατε στις γιορτές ακόμα τα χωνεύετε, και έτσι δεν επιτρέπετε στο αίμα σας να οξυγονώσει καλά τον εγκέφαλο.
Η απάντηση είναι απλή.
Ο πατέρας χήρος με ένα γιο γνώρισε την Α που είχε αδελφή την Β.
Ο γιος ερωτεύθηκε την Β που ήταν αδελφή της Α την οποία ερωτεύθηκε ο πατέρας του.
Πατέρας και γιος παντρεύτηκαν μαζί τις 2 αδελφές και κάνανε μαζί τα παιδιά τον Δάμωνα και τον Φιντία.
Οπότε ο Δάμων είναι ξάδελφος του Φιντία αφού οι μανάδες τους είναι αδελφές.
Ο Δάμων έχει θείο τον πατέρα του Φιντία αφού έχει παντρευτεί την αδελφή της μάνας του.
Και βέβαια ο πατέρας του είναι παππούς του Φιντία !
Προφανώς λοιπόν ο Δάμων και ο πατέρας του Φιντία είναι ετεροθαλή αδέλφια οπότε και ο Φιντίας έχει θείο τον Δάμωνα
Είδατε τι απλό που είναι!

Τρίτη, 2 Ιανουαρίου 2007

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΑΜΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΝΤΙΑ



Με το πρώτο πόστ του 2007 θα ήθελα να δώσω σε όλους τους αναγνώστες, που έχω σκοπό να ταλαιπωρήσω με τα γραπτά μου και αυτό τον χρόνο, μια και μόνο ευχή

ΜΑ ΖΉΣΟΥΜΕ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ!


Ο κύριος Νώντας πήρε την εφημερίδα του και επειδή είχε λιακάδα πήγε στο πάρκο της γειτονιάς του.
Έκατσε σε ένα παγκάκι αλλά πριν να αρχίσει να την διαβάζει, ήρθε και έκατσε δίπλα του μία γυναίκα με δύο παιδάκια τα οποία αμέσως ξαμολήθηκαν στις κούνιες.
Ο κύριος Νώντας, πάντα πρόθυμος για κουβεντούλα, την ρώτησε αν είναι δικά της.
Εκείνη εξίσου πρόθυμη για μπλά-μπλά, του είπε γελώντας ότι είναι λίγο μεγάλη για να έχει παιδιά 4 ετών.
Ο κύριος Νώντας αφού της έκανε τα σχετικά κομπλιμέντα για το ότι δεν φαίνεται η ηλικία της ,τη ρώτησε αν τα αδελφάκια είναι δίδυμα γιατί είχαν καταπληκτική ομοιότητα μεταξύ τους.
Με έκπληξη άκουσε ότι ο Δάμων και ο Φιντίας ,έτσι έλεγαν τα παιδάκια, δεν είναι αδελφάκια αλλά ξαδελφάκια και έχουν γεννηθεί με διαφορά 10 ημερών ο ένας από τον άλλο.
Και με ένα πονηρό χαμόγελο του πρόσθεσε:
Ο Δάμων έχει θείο το πατέρα του Φιντία αλλά και ο πατέρας του είναι παππούς του Φιντία!
Ο κύριος Νώντας έξυσε το κεφάλι του μην μπορώντας να καταλάβει τι γίνεται αλλά εκεί που ετοιμαζόταν να ρωτήσει ο Δάμων φρόντισε να κοπανήσει την κούνια στο κεφάλι του Φιντία ο οποίος ήρθε κλαίγοντας και ματωμένος και χώθηκε στην αγκαλιά της γυναίκας.
Αυτή αναστατωμένη πήρε τα δύο παιδιά για να τα πάει στο φαρμακείο να φροντίσουν το κεφάλι του Φιντία και έτσι αντί ο κύριος Νώντας να διαβάσει την εφημερίδα του άρχισε να σκέπτεται πως διάολο είναι αυτές οι συγγένειες των δύο παιδιών.

Μήπως μπορείτε να τον βοηθήσετε;