Δευτέρα, 5 Μαΐου 2008

ΕΠΕΤΕΙΑΚΟΝ 2006-2008









Από το ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΟΝ ποστ της 5-5-06 το οποίο από ότι φαίνεται εκτός από την γυναίκα μου και την κόρη μου δεν το διάβασε τότε κανένας άλλος , γιατί δεν έχει κανένα σχόλιο , μέχρι το σημερινό ΕΠΕΤΕΙΑΚΟΝ της 5-5-08, έχουν περάσει 2 ολόκληρα χρόνια.
Στο διάστημα αυτό έχουν γραφτεί σε αυτό το μπλόγκ 275 πόστ που τα έχουν διαβάσει και σχολιάσει μέχρι σήμερα μερικές χιλιάδες μάτια.
Ορισμένοι λοιπόν από τους αναγνώστες και των 3 φύλων και όλων των φυλών , σκέφτηκαν να μου στείλουν για τα γενέθλια αυτά μερικές κάρτες που εκφράζουν από θαυμασμό μέχρι απειλές για τα γραπτά μου.
Δημοκρατικών αρχών, εκ πεποιθήσεως ,σας τις παραθέτω όλες για να έχετε και εσείς προσωπική αντίληψη των διαφόρων απόψεων για το παρόν σοβαρό και αυστηρών αρχών θεοσεβούμενο μπλογκ.
















ΥΓ. Για το ταξίδι θα γράψω σύντομα μόλις καταφέρω στοιχειωδώς να ταξινομήσω τις φωτογραφίες και τα βίντεο που πήρα.

23 σχόλια:

  1. Δεν παίζεσαι άνθρωπέ μου!
    Χρόνια Πολλά!
    Να είσαι πάντα καλά και να γράφεις...
    Γλυκειά καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ναι. ο νηστικός στον ύπνο του καρβέλια ονειρεύεται. Ετσι το λέμε σπίτι μας.
    Τι δώρο να σου φέρω, που δεν βλέπω γλυκά και πολύ συγχίστηκα..... εφερα και το κουτάλι της σούπας.... τος παν, ένα χρόνο που σε διαβάζω, έμαθα, προβληματίστηκα, διασκέδασα. Εύχομαι λοιπόν πολλά χρόνια ακόμη στην μπλογκόσφαιρα με πολλούς πολλούς πολλούς αναγνώστες και τα καλύτερα νά έρχονται πάντα.
    κερασοφιλιά (κερνάει το μαγαζί μου)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα εκατοστήσεις!!!!
    Οι φωτοσοπιές τα σπάνε...!
    Καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :-)

    Αθεόφοβε, τεκμηριώνεις το όνομά σου!!!
    ;-)

    Χρόνια Πολλά
    Καλή εβδομάδα,

    και μετά την ταξινόμηση και ανάρτηση, εδώ είμαστε, μετά την ανάγνωση να διαλέξουμε μία από τις παραπάνω πόζες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε είσαι αθεόφοβος!
    Έτσι θα έπρεπε να είμαστε όλοι αλλά...
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα χα βρε Αθεόφοβε, να είσαι καλά που μας κάνεις και γελάμε. Και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το ιστολόγιο σου. Τώρα ανακουφίστηκα. Κι εγώ στην πρώτη μου ανάρτηση κανένα σχόλιο δεν είχα. Στη δεύτερη (νομίζω) εισέπραξα ένα. Μετά όταν γίναν (στις επόμενες αναρτήσεις) 3-4 νόμιζα ότι είχα μεγάλη εκδοτική επιτυχία. Χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλοι μου ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και δυστυχώς δεν υπάρχει γλυκό για να σας κεράσω,όπως θα ήθελε η αγαπητή μου Ζουζούνα, γιατί μετά από όσα φάγαμε στην Τουρκία έχει πέσει αυστηρή δίαιτα.
    Πως θα μπορέσω να εμφανιστώ στις πλάζ με το νέο μαγιό σε στύλ Μπόρατ που πήρα που θα κινδυνεύει να χαθεί μέσα στις δίπλες από τα μπακλαβαδάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιδεροκέφαλος!!! Πολλά και ωραία ποστς. Ανεπανάληπτος για μία ακόμα φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. twra ti antapokrisi tha vgei
    apo enan atheofovo pou pige se ekklisia stin anatolia
    auto to perimenw me anipomonisia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονος και ευχόμαστε πάντα αθεόφοβος!
    Πολύ γέλιο οι πειραγμένες φωτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκατόχρονος Αθεόφοβε! Πάντα με καλά πόστ, και χιούμορ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά και καλά. Δύο Βυζιά βρήκες, του χρόνου να σε δώ τι θα βάλεις..
    http://youtube.com/watch?v=5pnXGJvNAls

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγώ αθεόφοβος είμαι αλλά εσύ το αποδεικνύεις κιόλας!
    Τι να σου ευχηθώ τώρα; Να τα εκατοστίσεις; Ε, ας μην είμαστε και υπερβολικοί!
    Καλά νάσαι για τα επόμενα 90 χρόνια, και πάντα αθεόφοβος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά αθεόφοβε φίλε.

    Κοσμείς την μπλογκόσφαιρα σαν διαμάντι και τα ποστ σου μας ταξιδεύουν!

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα καλά σας λόγια με ενθαρρύνουν να συνεχίσω με την βοήθειαν του Θεού και την επιφοίτησιν του Αγίου Πνεύματος το σοβαρόν έργον της συγγραφής των εμπεριστατωμένων ποστ που διαβάζετε συχνά σε αυτό το μπλόγκ.
    Όσο για τα στήθη που γράφει η Μαρίνα σας πληροφορώ για την καλλιτεχνική σας ενημέρωση ότι αυτά είναι ζωγραφικός πίνακας!
    Ο ζωγράφος ονομάζεται Στέφαν Μπλοντάλ.
    Έπίσης για τα 3 χρόνια ήδη έχω σκεφθεί τι θα έχω στην αρχή, αλλά υπομονή μόνο ένα χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ελα ρε! το θεο σου δεν εχεις! σοβαρεψου λιγο....!!! :ΡΡ :))
    μια σταλιτσα εστω;
    οση για να μου δωσεις συμβουλες πως να αναρτησω μια σκαναρισμενη φωτο και να πατας πανω της και να ανοιγει θεωρατα..!!! ε;
    οπως το κανεις εσυ;;; ε;;; :):))
    μπορεις να δεις στο μπλοκακιον μου για νακαταλαβεις τα π εραιτερω.. αν και εισαι αρκουντως ελυπνο για αντρας.. :))

    ψιιιτ!
    να τα εκατοστησεις..
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εμείς με χαρά θα περιμένουμε να μας τα δείξεις..χμμ! εννοώ τον πίνακα ζωγραφικής να μας δείξεις με τη σύνθεση των 3 επετειακών χρόνων σου στα μπλόγκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. orelia-
    Από ότι έχω καταλάβει το μεγαλωμα της εικόνας εξαρτάται από την ίδια την φωτογραφία.Δεν κάνω τίποτα το ιδιαίτερο από το να μεταφέρω τις ψηφιακές φωτογραφίες τις δικές μου ή αυτές που έχω βρεί στο ινερνέτ στο μπλογκ.Μερικές από αυτές που έχω βρεί στο ιντερνετ δεν ανοίγουν περισσότερο.

    marina-
    Υπομονή λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είθε το παρών ΕΥ-λογ να αποτελεί φάρον πεφωτισμένης γνώσεως που θα οδηήσει τους αναγνώστες του και τους ψηφιακούς αρχαιολόγους του μέλλοντος στον ιστολογικό Νιρβάνα!

    Χρόναια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ....να τα 100στησει το μπλογκιον σας.. :)
    Καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Αθεόφοβε εύχομαι απο βάθους καρδίας να είσαι γερός, υγιης και κεφάτος ώστε να συντελείς με τα γραφόμενά εις το παρόν blog, για πολλά χρόνια εις την ψυχικήν ημών τέρψιν. Επίσης ο ύψιστος να δώσει υπομονή στην Κυρία Αθεόφοβου να σε αντέχει....
    Να είστε γεροί και να χαίρεστε τη κοράκλα.

    Πρεσβύωψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή