tag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post7031449506664166258..comments2024-03-11T12:35:38.522+02:00Comments on atheofobos2: β-ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ - ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΗαθεόφοβοςhttp://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-75870738406682519002020-11-12T16:13:10.548+02:002020-11-12T16:13:10.548+02:00θρυλικά αμάξια και χαραγμένα στην μνήμη όλων μας!η...θρυλικά αμάξια και χαραγμένα στην μνήμη όλων μας!η δικιά μ οικογένοια είχε για χρόνια toyota! Ωστόσο θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας, θέλω να αγοράσαω ένα καινούριο αμάξι και προσανατολίζομαι στο audi a4 avant https://www.audi.gr/gr/web/el/models/a4/a4-avant.html είναι καλή επένδυση πιστεύετε, ποια είναι η γνώμη σας;<br />Matoulahttps://www.blogger.com/profile/16581826110535318465noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-87386914927531393482017-07-31T17:24:12.333+03:002017-07-31T17:24:12.333+03:00Τη Corolla την S την είχε ο θείος μου και την είχα...Τη Corolla την S την είχε ο θείος μου και την είχα ερωτευτεί για τη πόρτα χωρίς κολόνα. To 323F το είχε ο πατέρας μου και ήταν το "αμάξι του μπαμπά" που έκανα τις πρώτες μου βόλτες σαν οδηγός στην Αθήνα!! Ωραίες αναμνήσεις!!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01153752197385736375noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-27249309370116002822016-02-21T00:33:32.619+02:002016-02-21T00:33:32.619+02:00Ένα fiat uno 1100 μεταχειρισμένο δε θυμάμαι χρόνια...Ένα fiat uno 1100 μεταχειρισμένο δε θυμάμαι χρόνια ακριβώς μετά το 91 πάντως Είχε βλάβες και μικροβλαβες εκνευριστικες Μια η μίζα μια καντράν μια πρόβλημα φρένα κάτι πολλαπλασιαστες κάτι ψιλοδιαροες λάδια......φεύγει αυτό και έρχεται ένα μεταχειρισμένο ενάμισι έτους Renault Clio το έχω ακόμη . Στα χέρια μου κοντεύει τα δέκα χρόνια και απολογισμός: ΚΟΡΥΦΑΊΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ! Ούτε το παραμικρό δεν έβγαλε τόσα χρόνια λάδια μπουζι φίλτρα ιμάντα χρονισμου τίποτα άλλο Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-66225796538051293642013-07-21T19:50:17.896+03:002013-07-21T19:50:17.896+03:00Ο απαίσιος σκαραβαίος που οπως τον αποκαλούν όσοι ...Ο απαίσιος σκαραβαίος που οπως τον αποκαλούν όσοι δεν είχαν την τύχη να τον αποκτήσουν έζησε 4 ζωές.<br />Η πρώτη με την πρώτη του ιδιοκτήτρια μία γερμανίδα οδοντογιατρίνα που το οδηγούσε ανθρωπινά.<br />Η δεύτερη με ένα παλαβιάρη ρωμιό που το οδηγούσε σε 2 ρόδες με μπηχτές ταχύτητες.<br />Η τρίτη σαν αυτοσχέδιο cross-wagen που πήρε κύπελο αντοχής το 1974<br />Την τέταρτη ζωή του με την ίδια μηχανή αλλά σαν πραγματικό cross-wagen δεν την γνωρίζω.<br />Πες μου πόσα από τα μη-απαίσια αυτοκίνητα που είχες είχαν την ίδια αντοχή και πορεία !<br /><br />Θ.Φ.<br /><br />θ.Φ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-41030580068677841552013-07-21T19:10:42.882+03:002013-07-21T19:10:42.882+03:00 Φαίνεται πως όσοι είναι λάτρεις του απαίσιου σκα... Φαίνεται πως όσοι είναι λάτρεις του απαίσιου σκαραβαίου έχουν κάποιο μεταλλαγμένο γονίδιο που τους καθοδηγεί να του κάνουν μετατροπές!<br />Συνάδελφος, φίλος μου και κουμπάρος μου είχε κόψει με τροχό το επάνω μέρος από ένα VW για να το κάνει καμπριολέ΄!<br />Τελικά ο μουσαμάς του καμπριολέ στηριζόταν μπροστά στο παρμπριζ με ένα ξύλο γιατί δεν εύρισκε το αντίστοιχο κανονικό εξάρτημα! <br />Η πλάκα δε είναι ότι την ώρα που το έκοβε με τροχό στον δρόμο με έναν άλλο τους συνέλαβε η αστυνομία γιατί νόμισαν πως θέλουν να το διαρρήξουν!<br />Ο ίδιος ένα άλλο σκαραβαίο τον είχε κάνει ρέπλικα ενός διθέσιου μοντέλου σκαραβαίου της 10ετιας του 50. Είχε παραγγείλει στην Γερμανία ένα πλαστικό τμήμα που κάλυπτε το πίσω μέρος με τελικό αποτέλεσμα να είναι σχεδόν ίδιο το μπροστινό με το πίσω του αυτοκινήτου.<br />Για να φτιάξει αυτό το τέρας είχε καταναλώσει ατελείωτες ώρες και σημαντικά ποσά σε συνεργεία και παλιατζίδικα για να βρει εξαρτήματα για να το φτιάξει.<br />Ένοιωσε δε μεγάλη απογοήτευση όταν με περηφάνια μου έδειξε το τελικό αποτέλεσμα και έλαβε από μένα το παράσημο της ανοικτής παλάμης!<br />αθεόφοβοςhttps://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-90164800888469605712013-07-21T18:40:56.602+03:002013-07-21T18:40:56.602+03:00Φίλτατε μου Vad είτε μας αρέσει είτε όχι αυτό θα ε...Φίλτατε μου Vad είτε μας αρέσει είτε όχι αυτό θα είναι το τελευταίο αυτοκινητο της ζωής μας!<br />Ας είναι τουλάχιστον σικάτο και με ωραίο προσωπικό μεταφοράς!αθεόφοβοςhttps://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-34787669263642126962013-07-21T16:10:54.306+03:002013-07-21T16:10:54.306+03:00Το πρώτο μου αυτοκίνητο το απόκτησα το 1962 κάτω α...Το πρώτο μου αυτοκίνητο το απόκτησα το 1962 κάτω από περίεργες συνθήκες.<br />Κάποιος χρωστούσε στον πατέρα μου ένα μεγάλο ποσό και πριν εξαφανιστεί συμφώνησαν να του παραχωρήσει έναντι αυτού ένα αυτοκίνητο.<br />Πράγματι ένα πρωί βρήκαμε έξω από το γκαραζ του σπιτιού μας μία αξιοθρήνητη σακαράκα ένα Fiat 1500 του 1948 που την βαπτίσαμε οικογενεικώς ΄ΣΚΟΥΡΙΑΡΑ΄ και με αιματηρές οικονομίες από το χαρζιλίκι μου, με τα εργαλεία ενός γείτονα υδραυλικού και αμέτρητα ξενύκτια με τους επίδοξους μηχανικούς-φίλους η ΣΚΟΥΡΙΑΡΑ μετατράπηκε σε λίγες εβδομάδες κάτι σαν αυτοκίνητο, το πρώτο από τα 22 αυτοκίνητα που απόκτησα μέχρι σήμερα, για να γνωρίσει όμως ραλιτζίδηκες δόξες και όχι μόνο στα λιμανάκια της Βουλιαγμένης.<br /><br />Το δεύτερο αγαπημένο μου αυτοκίνητο ήταν ένα VW σκαραβαίος μόντέλο 1957, με τόξα πορείας (δεν λειτουργούσαν) στις κολώνες στις πόρτες, με μεγάλο πισινο τζάμι (το πρώτο μοντέλο) και 30 άλογα από 1200 κυβικά αγορασμένο δεύτερο χέρι στην Γερμανία το 1965 που με αυτό ήρθα 3 φορές στην Ελλάδα και γυρίσαμε με την μέλλουσα γυναίκα μου την μισή Ευρώπη χωρίς να μας παρουσιάσει ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Το VW το χρησιμοποιήσε μετά το γάμο μας η γυναίκα μου στην Ολλανδία σαν δεύτερο αυτοκίνητο μέχρι την καλυτέρευση των οικονομικών μας όπου το 1973 της αγόρασα ένα Fiat 127 που (δίκαια) είχε βγεί τότε αυτοκίνητο της χρονιάς. <br /><br />Πούλησα το VW γιά πενταροδεκάρες σε ένα πιτσιρικά της γειτονιάς που το μετέτρεψε σε ένα VW-cross και μάλλιστα πήρε με αυτό το τοπικό πρωτάθλημα croos του προαστίου μας !<br /><br />Σε όλα τα Ολλαδικά προάστια και χωριά εκείνη την εποχή, δίαφοροι τοπικοί σύλλογοι οργάνωναν τοπικά ερασιτεχνικά πρωταθλήματα cross σε παραλληλόγραμμα χωράφια 8 στρεμμάτων περιτρυγιρισμένο από κανάλια.<br />Στον αγώνα των 8 γύρων συμμετέχαν καμιά εικοσαριά οχήματα όλων των τύπων, κάτι περίεργες μετατροπές χωρίς καρότσα, πόρτες, κλπ., ενισχυμένα με μπάρες στις πλευρές και την οροφή.<br /><br />Στους πρώτους γύρους τα πράγματα ήταν κάπως ομαλά, αλλά στην συνέχεια με τα συνεχή σπιναρίσματα το χωράφι μετατρεπόταν σε ένα λασπότοπο με λακούβες 1,5 μέτρο, με αναχώματα,<br />αυτοκίνητα στον αέρα να τουμπάρουν, οδηγοί να προσπαθούν να πετάξουν τα προπορευόμενα οχήματα στο κανάλι, με γκόμενες από το φιλοθέαμον κοινό να ξεφωνίζουν από ενθουσιασμό, χαμός !<br /><br />Έχοντας πάντα το παλιμπαιδίστικο μικρόβιο του ραλιτζή στο αίμα μου, ξανασυνάντησα τον πιτσιρικά (είχε γίνει βεντέτα του προαστίου) σε ένα καφενείο δυό χρόνια αργότερα και τον έπεισα να μου ξαναπουλήσει το VW που δεν το κυκλοφορούσε πιά σε μία αστρονομική για το χάλι του τιμή, υπό τον όρο να μου το μεταφέρει με τρέιλερ στο συνεργείο ενός φίλου μηχανικού.<br /><br />'Οταν πήγα την άλλη μέρα και βρήκα τον μηχανικό αυτός τράβαγε τα μαλλιά του !<br />Τέτοιο σαράβαλο δεν έχω δει ποτέ του ...<br />Θα πληρώσεις για να το πετάξεις, μου είπε !<br /><br />Λίγους μήνες αργότερα κανόνισα με έναν άλλο Έλληνα φίλο τρελάρα να αγοράσουμε άλλα 2 VW<br />για ανταλλακτικά και να μας φτιάξει ο φίλος μας 2 VW-cross γιά το πρωτάθλημα του προαστίου μας υπό τον όρο ότι το ένα θα είναι κτισμένο στο σασί του πρώτου μου σκαραβαίου.<br /><br />Τα cross τελειωμένα δεν τα είδα ποτέ γιατί μεσολάβησε ο ξαφνικός επαναπατρισμός μου στην Ελλάδα. <br />Ο φίλος πριν τα πουλήσει (πιο προσγειωμένος από εμένα) μου είχε πει ότι το δικό μου το κόκκινο είχε γίνει κούκλα, αλλά φωτογραφία του δεν μου έστειλε ποτέ ....<br /><br />Θ.Φ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-43764753292285754452013-07-21T12:25:17.516+03:002013-07-21T12:25:17.516+03:00Μετά απο μια τετοια ωραια πορεία αυτοκίνησης,τι μο...Μετά απο μια τετοια ωραια πορεία αυτοκίνησης,τι μου το γρουσούζεψες με τις νεκροφόρες;Φτού! :)VADhttps://www.blogger.com/profile/10883984557147430512noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-84249117001126259382013-07-21T12:12:34.782+03:002013-07-21T12:12:34.782+03:00Τα BMW ήσαν τα μόνα από τα γερμανικά αυτοκίνητα πο...Τα BMW ήσαν τα μόνα από τα γερμανικά αυτοκίνητα που μου άρεσαν.<br />Πρίν να πάρω το SUBARU γλυκοκύταζα ένα αλλά όταν μου είπαν πως θέλουν 3500 Ε για ένα κοτσαδόρο το θεώρησα τελείως απαράδεκτο,τους είπα πως είναι κλέφτες και εκεί έληξε το ειδύλλιο. αθεόφοβοςhttps://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-73305876424245960252013-07-21T10:05:02.917+03:002013-07-21T10:05:02.917+03:00Ωραία η παρουσίαση των οχημάτων της οικογένειας.
Τ...Ωραία η παρουσίαση των οχημάτων της οικογένειας.<br />Το αυτοκίνητο και οι αγώνες αυτοκινήτου, παραμένουν ένα απ τα χόμπυ μου ακόμη.<br />Η δική μου συλλογή είναι αρκετά μικρότερη της δικής σου.<br />Ξεκίνησε με ένα Datsun 120A F//, το 1977, μάλλον την ίδια εποχή της κουπέ Toytota σου.<br />Αν και ομορφότερη η δική σου, προτίμησα το Datsun λόγω μπροστινής κίνησης που ήταν το must της εποχής.<br />Το 1983 πουλήθηκε στον πεθερό έναντι 400.000δρχ (είχε αποκτηθεί με 270000), ήταν τότε που αγοράζοντας αυτοκίνητο, έκανες μια καλή επένδυση και ήρθε το λευκό BMW 315 με κόστος 1.700.000δρχ (όσο κόστιζε ένα καλό τριάρι διαμέρισμα στην Θεσααλονίκη). Στα 20 χρόνια που το κράτησα, έγιναν του κόσμου οι μετατροπες εμφανισιακά και μηχανολογικά.<br />Το 2003 ήρθε νέο λευκό BMW 316Ci με το οποίο πολύ πιθανό θα πεθάνω.<br />Αρχες του 2006 ένα Opel Corsa 1400cc δίθυρο, για τον μεγάλο γιό και τον Δεκέμβρη ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο δίθυρο μαύρο Peugeot 206, 1400cc για τον μικρότερο γιό.<br />Τέλος ο μεγάλος το 2010 έδωσε το corsa για ένα ασημί BMW 318Ci,2000cc, ελαφρώς μεταχειρισμένο, αλλά μια όχι τόσο επιτυχής αγορά, αφου είχε "γυρισμένα" χλμ και αρκετά θεματάκια.<br /> giant13https://www.blogger.com/profile/06879670080692993890noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-78247307354089768172013-07-21T09:47:04.666+03:002013-07-21T09:47:04.666+03:00Η εμπειρία μου από τα Toyota είναι αρίστη στα 6-7 ...Η εμπειρία μου από τα Toyota είναι αρίστη στα 6-7 χρόνια που είχα το καθένα. Συνολικά και στα 4, χρειάστηκε να αλλάξω μόνο ένα πολλαπλασιαστή στο 1000 και το καπάκι του ντιστριμπιτέρ στην Corolla.<br />Η δε Corona του πατέρα μου ήταν σε αρίστη κατάσταση στα χέρια του αγοραστή της μετά από πάνω από 20 χρόνια κυκλοφορίας.<br />Αλλά την ίδια εμπειρία έχω και από τα άλλα γιαπωνέζικα και βέβαια κανένα από αυτά δεν παρουσίασε ποτέ περίεργους τριγμούς σαν τα ευρωπαϊκά, ούτε ποτέ κανένα ίχνος σκουριάς.<br />Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως η πρώτη φορά που άκουσα πως σκουριάζουν τα αυτοκίνητα ήταν όταν αυτή η μόνη ερώτηση που μου έκανε ο αγοραστής του 1000 δηλ. αν έχει πουθενά σκουριές.<br />Το 1000ρακι δε το πάρκαρα 3 χρόνια μπροστά σε θάλασσα!<br />Στις αρχές της 10ετιας του 70 η Toyota ήταν εξωτική μάρκα, είχε ένα μόνο συνεργείο στην Αθήνα και γι΄ αυτό και είχε πάντα γιαπωνέζο μηχανικό μέσα που προφανώς εκπαίδευε και αυτούς που θα κάλυπταν και τα συνεργεία της επαρχίας. <br />Και βέβαια μάλλον το τελευταίο μου αυτοκίνητο είναι το Subaru που είναι άψογο από κάθε πλευρά και λόγω του κυβισμού του η τιμή μεταπώλησης του είναι αστεία οπότε δεν συμφέρει με κανένα τρόπο να το πουλήσεις.<br />Έχουμε καταντήσει με τον εξευτελισμό των τιμών εκεί που κάναμε εισαγωγή μεταχειρισμένων από την Γερμανία να κάνουμε τώρα εξαγωγή εμείς εκεί!<br />Φίλος μου που πούλησε ένα SUV Ford 3 ετών, αυτό πήρε την άγουσα για εκεί.αθεόφοβοςhttps://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-17075947446353558752013-07-21T08:52:31.628+03:002013-07-21T08:52:31.628+03:00Αφού ξεκίνησες με Τογιότα δικαίως κλείνεις με Τογι...Αφού ξεκίνησες με Τογιότα δικαίως κλείνεις με Τογιότα. Κι εγώ σκοπεύω να διατηρήσω το Αβένσις που έχω για τα επόμενα 20 χρόνια κι έχει ο Θεός.<br />ΥΓ. Γιαπωνέζος μηχανικός; Είναι δυνατόν;Θωμάςhttp://www.logomnimon.wordpress.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-78682724730973506982013-07-21T01:40:27.649+03:002013-07-21T01:40:27.649+03:00Εδω θυμαμαι οτι τα ανταλλακτικα του απο το ...Εδω θυμαμαι οτι τα ανταλλακτικα του απο το 56 ως το 62 ηταν πολυ δυσκολα και εγραφα <br />Γαλλικα στην αντιπροσωπεια της Λυων και τα παιρναμε μεσω φοιτιτικου συναλλαγματος ! τι τραβαγαμε για ανταλλακτικα ,αυτο ελεγα και στα παιδια που κανουν το βιβλιο για Panhard,<br />και ειπα σ αυτα τα αγνωστα για μενα παιδια , Ρε παιδια τοσες αποριες εχετε σημερα για <br />για το Panhard!!! και γελουσαν .... νανα ιωαννιδουnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-74773735182883905162013-07-21T00:13:22.769+03:002013-07-21T00:13:22.769+03:00Μόλις πρόσφατα είδα την ταινία Un Bonheu N'arr...Μόλις πρόσφατα είδα την ταινία Un Bonheu N'arrive Jamais Seul στην οποία ο πρωταγωνιστής οδηγεί ένα Panhard !αθεόφοβοςhttps://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-16909272921445574912013-07-20T23:56:54.102+03:002013-07-20T23:56:54.102+03:00Εάν θεωρώ ένα σημαντικό στοιχείο στην αγορά ενός α...Εάν θεωρώ ένα σημαντικό στοιχείο στην αγορά ενός αυτοκινήτου αυτό είναι το να μην ασχολούμαι μαζί του κι αυτό το έχω πετύχει με όλα τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα που έχω ζήσει, σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκά, απλώς τηρώντας τα σέρβις του κατασκευαστή.<br />Και μέχρι τώρα πάντα είχαν και καλή τιμή μεταπώλησης το δε Τογιοτάκι 1000 το πούλησα χωρίς ο αγοραστής να μπεί καν μέσα ή να δει την μηχανή του!<br />Απλά το είδε παρκαρισμένο με το ΠΩΛΕΙΤΑΙ και όταν ήρθε να το πάρει είχε τελειώσει και η βενζίνη του και δεν έπαιρνε μπροστά!αθεόφοβοςhttps://www.blogger.com/profile/14424878695358190737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-11423816938118844892013-07-20T20:41:14.548+03:002013-07-20T20:41:14.548+03:00Φιλτατε Athe !
Πρεπει να σου αναγνωρισουμε το ...Φιλτατε Athe !<br />Πρεπει να σου αναγνωρισουμε το χιουμορ σου.<br />Μου θυμισες πολλα και πρωτα απ ολα το Panhard ! Ειχε ο πατερας μου λεωφορειο τετοιο στο 6 κλιμακιο Αθηνων ! Τωρα τελευταια μια ομαδα με ανακαλυψε απο το διαδικτυο απο αυτα που γραφω κατα καιρους και μεσω των μπλογκς που γραφω ηλθαν και μου πηραν συνεντευξη και φωτογραφιες για ενα βιβλιο !Τωρα μολις εστειλα ενα αρθρο μου και φωτο για το ΙΧ του πατερα μου ενα Opel Cadett του 1938 ! Παντως το αναγνωριζω μου δινεις ιδεες!!! Νασαι καλα . νανα ιωαννιδουnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4242965806845170882.post-67417433626018379072013-07-20T20:20:29.792+03:002013-07-20T20:20:29.792+03:00Τι σύμπτωση Αθεόφοβε μου! Κι εμείς ως οικογένεια μ...Τι σύμπτωση Αθεόφοβε μου! Κι εμείς ως οικογένεια μια αγάπη στα αυτοκίνητα TOYOTA και HONDA την έχουμε, με νικητές τα πρώτα (ΤΟΥΟΤΑ). Κάπου διάβασα ότι τα αυτοκίνητα αυτά έχουν, τα πρώτα 5 χρόνια, τις λιγότερες επισκευές. Meropihttps://www.blogger.com/profile/08776784521735229250noreply@blogger.com