Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013
ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Των Ελλήνων οι κοινότητες φτιάχνουν άλλο γαλαξία,
οι στίχοι αυτοί μου ήρθαν στο μυαλό όταν
κάπου 1500 άτομα κάθε ηλικίας και κοινωνικής προέλευσης βρεθήκαμε στην συναυλία της Πρωτοψάλτη και τραγουδούσαμε όλοι μαζί
με μία φωνή αγαπημένα από χρόνια τραγούδια.
Μια άλλη όμως κοινότητα 1500 ατόμων συγκεντρώθηκε στο Nammos για να ακούσει τον Ρέμο παρατάσσοντας μπροστά του μια
συστοιχία από σαμπάνιες επιδεικνύοντας
προκλητικά το γεμάτο πορτοφόλι τους αλλά και το αδειανό κεφάλι τους.
Και επειδή πτηνοκέφαλοι υπάρχουν πολλοί αλλά πλούσιοι λίγοι,
οι μιμητές τους αντί για το Nammos
βολεύονται σε λιγότερο γνωστά κέντρα σαν το παρακάτω και χρησιμοποιούν
σαμπάνιες ειδικές για γκλαμουράτους
μπατίρηδες!
Άσχετα βέβαια από το σωστό απόφθεγμα του Ζαμπέτα νομίζω πως στο παρακάτω ιατρείο πλούσιοι και
φτωχοί φιγουρατζήδες θα μπορέσουν να
έχουν μια σωστή αντιμετώπιση στο ψυχοκοινωνικό τους πρόβλημα.
Περιδιαβάζοντας στην πόλη, αλλά και έξω από αυτήν, αυτό που
πάντα μου κάνει εντύπωση είναι η σαφήνεια και η ορθογραφία που διακρίνει τους συμπολίτες μας όταν
γράφουν μια πινακίδα.
Βέβαια οι πινακίδες που αναρτώνται συνήθως εγγράφονται
δεόντως από αυτούς που απευθύνονται αλλά μπορεί βέβαια τελικά κάποια μελαχρινή να βρήκε έτσι δουλειά.
Επιγραφές όμως υπάρχουν και σε αυτοκίνητα όπως στα παρακάτω.
Ενδιαφέρον όμως έχει και η ανταπόκριση που έχουν στο κοινό
μερικές επιγραφές που μερικοί σπεύδουν πάραυτα να τις συμπληρώσουν.
Σύμφωνα δε με τις οδικές πινακίδες που υπάρχουν μπορείς να
βρεθείς από μεξικάνικο χωριό και ροκάδικο μοναστήρι μέχρι στον υπεύθυνο υποδοχής για την εισαγωγή σου στον Παραδείσου!
Σε αυτόν όμως μπορείς ευκολότερα να βρεθείς καπνίζοντας και γι΄αυτό ένα γραφείο κηδειών μοιράζει
αναπτήρες , άλλο σας κάνει προσφορά για την κηδεία σας ενώ η εκκλησία φροντίζει
να μην απεραντολογούν οι εκφωνήσεις επικήδειων λόγων μιας και καθώς εσύ είσαι
οριζόντιος δεν μπορείς να αντιδράσεις στις παπαρολογίες που ακούγονται από
αυτούς που δεν είπαν μια καλή κουβέντα για
σένα όσο ζούσες.
Στην πόλη και στην παραλία κοιτάζοντας γύρω σου μπορεί να
εκπλαγείς όταν διαπιστώνεις πως το ανδρικό βλέμμα είναι ικανό να διακρίνει
ακόμα και μέσα από μια μπούργκα, να αναρωτηθείς αν αυτό που βλέπεις σε ένα
οικοδόμο αντανακλά τις εσώτερες ψυχικές τάσεις ή απλά το ότι η γυναίκα του δεν
του έπλυνε τα σώβρακα και φόρεσε από τα δικά της, να αποφανθείς ότι άμα είναι
κανείς νέος ακόμα και όταν η διαφορά ύψους είναι ένα κεφάλι το κάτω κεφάλι
είναι πάντα έτοιμο για δράση, αλλά βέβαια να συμφωνήσεις με τον συμπατριώτη σου
που εκφράζει με λαϊκό τρόπο αυτό που ο Νίκος
Γαβριήλ Πεντζίκης έχει πει
παλιότερα:
Δύο είναι τα θαυμαστά στον κόσμο, η Ορθοδοξία και ο κώλος!
Μεγάλο ενδιαφέρον όμως έχουν και τα έντυπα είτε αφορούν δημοσιεύσεις
σε εφημερίδες όπως τα δύο πρώτα, είτε είναι αίτηση στην ΔΕΗ είτε ακόμα καλύτερα όταν πρόκειται
για απάντηση από το εξωτερικό σε ευγενική
επιστολή νεοέλληνα.
Τέλος δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει την επίδραση της
διαφήμισης στην ζωή μας με χαρακτηριστικό παράδειγμα την έκθεση του μαθητού
στην φυσική.
Οι διαφημίσεις γενικότερα μπορεί να είναι παραπλανητικές,
ενημερωτικές για τουρνουά με ζωντανά πρόβατα ως έπαθλο, για ταξίδια για όλα τα
βαλάντια αλλά και σατιρικές με κορυφαία την διαφήμιση για τις μεταχειρισμένες Aston Martin!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Χα χα χα χα χα χα χα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το συζητάμε, το γέλιο κανει καλό, και αυτές οι επιγραφές, ατάκες, κλπ βγάζουν άφθονο! :) Να 'σαι καλά!
Δύστροπη Πραγματικότητα