Ο
ηλίθιος της φωτογραφίας είναι ο Ατίλα
Χίλντμαν, 39χρονος γερμανός σεφ ακροδεξιός και αντισημίτης. Είναι γκουρού στη κουζίνα για vegan, έχει
δική του ιστοσελίδα και είναι δεινός ρήτορας.
Ισχυρίζεται ότι ο Αδόλφος Χίτλερ ήταν «ευλογία» σε σχέση με την Άνγκελα Μέρκελ κατηγορώντας την ευθέως ότι σχεδιάζει μια
παγκόσμια γενοκτονία με το πρόσχημα του εμβολιασμού.
Ο Χίλντμαν πιστεύει ότι η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, κόρη προτεστάντη ιερέα,
είναι Εβραία και επικεφαλής ενός «σιωνιστικού καθεστώτος»
που εμπλέκεται στον «νέο άξονα του κακού». Αρνείται ότι απεχθάνεται
τους Εβραίους, ωστόσο παραδέχεται ότι ορισμένοι Εβραίοι έχουν βάλει στόχο να
καταστρέψουν τη Γερμανία και τη «γερμανική φυλή».
«Εμείς γεννηθήκαμε για να πεθάνουμε. Αλλά θα πολεμήσουμε πρώτα αυτή τη
μάχη και θα νικήσουμε!», φωνάζει με την ντουντούκα του κάθε φορά που
συμμετέχει στις διαδηλώσεις.
Ο Χίλτμαν οργανώνει το πλήθος που
κραδαίνει ναζιστικά σύμβολα και σημαίες της αυτοκρατορικής Γερμανίας, μπροστά
από το κτίριο της γερμανικής βουλής.
Γεννήθηκε
το 1981 στην περιοχή Kreuzberg του δυτικού Βερολίνου και είναι τουρκικής
καταγωγής. Ως μωρό εγκαταλείφθηκε για υιοθεσία και στη συνέχεια μεγάλωσε με
τους Γερμανούς θετούς του γονείς. Σύμφωνα με τον ίδιο έγινε vegan αφού ο θετός
του πατέρας απεβίωσε το 2000 από καρδιακή προσβολή εξαιτίας των υψηλών επιπέδων
χοληστερόλης. Ο Χίλντμαν, εκείνη την
εποχή ο ίδιος πολύ υπέρβαρος, δεν ήθελε να έχει την ίδια μοίρα. Εκτός από τη
χορτοφαγική διατροφή, άρχισε να κάνει σπορ.
Το βιβλίο του, υπό τον τίτλο: «Vegan for Fun» ονομάστηκε «Cookbook of the Year»
από τη Γερμανική Ένωση Χορτοφάγων το 2012. Έγινε «κάτι σαν τον Τζέιμι Ολιβερ
της vegan κουζίνας» στη Γερμανία, τα γερμανικά ταμπλόιντ τον ονόμασαν βασιλιά
του «vegan king».
Είναι διοργανωτής εδώ και μήνες στο Βερολίνο
πορειών κατά των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί λόγω του κορωνοϊού.
Στο νησί των Μουσείων στο Βερολίνο υπάρχουν σημαντικά μουσεία, το Παλαιό Μουσείο, το Νέο Μουσείο η Παλαιά Εθνική Πινακοθήκη και το μουσείο της Περγάμου.(στις φωτογραφίες από πάνω προς τα κάτω)
Το Παλαιό Μουσείο του
Βερολίνου απαγόρευσε στον Χίλντμαν να
χρησιμοποιεί τις σκάλες του κτηρίου για τις συγκεντρώσεις του και ανήρτησε το
ίδιο πανό κατά του ρατσισμού, του αντισημιτισμού και του εθνικισμού. Έτσι
ο Χίλντμαν έστρεψε τα πυρά του ενάντια στα μουσεία.
Στις
3 Οκτωβρίου, ημέρα εορτασμού της γερμανικής επανένωσης στο Μουσείο της Περγάμου, το Νέο
Μουσείο και την Παλαιά Εθνική
Πινακοθήκη,τουλάχιστον
70 εκθέματα καταβρέχθηκαν, με λιπαρό υγρό.
Η ουσία άφησε ορατούς λεκέδες σε αιγυπτιακές
σαρκοφάγους, σε πέτρινα γλυπτά και πίνακες του 19ου αιώνα. Πρόκειται για
τους μεγαλύτερους σε αριθμό βανδαλισμούς έργων τέχνης και
αρχαιοτήτων στην ιστορία της μεταπολεμικής Γερμανίας.
Η
έγκριτη εφημερίδα του Βερολίνου Tagesspiegel διατύπωσε σοβαρές υπόνοιες ότι οι
επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν από οπαδούς του Ατίλα
Χίλντμαν.
Οι
αρνητές του COVID-19 θεωρούν πως ό Βωμός στο Μουσείο της Περγάμου είναι ο «Βωμός του Βάαλ» είναι «ο θρόνος του σατανά» και το «παγκόσμιο κέντρο των σατανιστών και
των εγκληματιών του κορωνοϊού.»
Από
αυτό είναι και η φωτογραφία που πήρα στην Πέργαμο, με το τι άφησαν στην θέση του
οι Γερμανοί όταν ξήλωσαν και πήραν ολόκληρο αυτό το καταπληκτικό μνημείο! Εκτός
των άλλων ο Χίλντμαν διασπείρει φήμες από την περασμένη άνοιξη ότι στο κλειστό - λόγω της καραντίνας
- Μουσείο της Περγάμου τελούνται τη νύχτα ακόμη και ανθρωποθυσίες!
Σύμφωνα
με τον Χίλντμαν, δεν είναι καθόλου
τυχαίο ότι ακριβώς απέναντι από το Μουσείο της Περγάμου βρίσκεται το
διαμέρισμα που νοικιάζει η καγκελάριος Μέρκελ
με το σύζυγό της.
Το
τραγικό δεν είναι ότι κάποιος βαρεμένος λέει αυτές τις μπούρδες.
Το
τραγικό είναι ότι ο Χίλντμαν έχει σήμερα 100.000 ακολούθους στο Telegram!
Δυστυχώς
ο Μπέρτολτ Μπρεχτ είχε φροντίσει να
προειδοποιήσει: «Πάντα υπάρχουν αρκετοί βλάκες για να σχηματίσουν μια
πλειοψηφία». Και η πραγματικότητα τον επιβεβαίωσε!
Απίστευτο! Είναι τρομερά ενδιαφέροντα τα άρθρα σας και σας παρακολουθώ . Τώρα που τελειώνει η χρονιά είπα να αφήσω ένα σχόλιο να θυμηθούμε τις μέρες των blogs με τα σχόλια μας, τις κουβέντες μας που τις περισσότερες φορές θα μοιάζουν σαν έργα του Πλάτωνα σε σχέση με τα social στον ερευνητή του μέλλοντος.
ΑπάντησηΔιαγραφή