Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του θλιβερού Βελόπουλου που ανερυθρίαστα βγήκε στην Βουλή και είπε ότι «ο Ισραηλινός δημοσιογράφος και συγγραφέας Γκίντεον Λεβί αποκάλυψε την είδηση" της προσφορά της Ρωσίας τεσσάρων πυροσβεστικών Iluyshin Il-76, τα οποία η ελληνική Κυβέρνηση αρνήθηκε.»
Θυμάστε την πρόσφατη σχετική ειδησεογραφία (6-7-23)Εις θάνατον… 76χρονος πέθανε σε καρότσα αγροτικού στη Βόρεια Εύβοια – Δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο
Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που έχει τίτλο «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της κατεπείγουσας ανάγκης ενίσχυσης της στελέχωσης των πληρωμάτων στα ασθενοφόρα των δομών του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας, των Κέντρων Υγείας και των Πολυδύναμων Περιφερειακών Ιατρείων των νησιωτικών και ορεινών περιοχών της χώρας".
Προφανώς λοιπόν σωστά καλύπτονται οι άμεσες ανάγκες σε οδηγούς σε ασθενοφόρα σε αυτές τις περιοχές, για να μην πεθαίνει ο κόσμος στις καρότσες αγροτικών και βέβαια δεν πρόκειται αυτή την εποχή να χρησιμοποιηθούν πυροσβέστες οι οποίοι όμως τους χειμερινούς μήνες προφανώς δεν σβήνουν φωτιές.
Ήδη όμως άρχισαν να γράφονται τα πρώτα σχόλια ότι παίρνουν πυροσβέστες από τις πυρκαγιές για να δουλέψουν στο ΕΚΑΒ.
Αυτό δεν εμπόδισε πολλούς να λένε ότι αυτές θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν είχαμε περισσότερα πυροσβεστικά μέσα.
Αγνοούν ότι σε χώρες πολύ πιο πλούσιες από την Ελλάδα, με πολύ μεγαλύτερα σε αριθμό πυροσβεστικά μέσα, όπως πχ η Αυστραλία, κάηκαν πάνω από 243 εκατομμύρια στρέμματα, ή ότι στον Καναδά, κάηκε το 3% του συνόλου των δασικών περιοχών, δηλ. πάνω από 120 εκατομμύρια στρέμματα, ή το ότι στην Καλιφόρνια, που αν ήταν κράτος θα ήταν το 5ο πλουσιότερο κράτος του κόσμου, από το 2000 οι πυρκαγιές σε αυτήν ανέρχονται ετησίως σε 6.200 έως 9.600 και έφτασαν να κάψουν το 2020, 1.780.000 εκτάρια. (1εκτάριο είναι 10 στρέμματα) σε φωτιά που έκαιγε για 3 μήνες.
Ήδη δε διαθέτουμε συνολικά για την κατάσβεση των πυρκαγιών 89 εναέρια μέσα (40 από τον εθνικό στόλο και 49 μισθωμένα), έναντι 83 το 2022 και μόνο 61 το 2019 !
Απτόητοι όμως κατηγορούν την πολιτεία γιατί δεν αγοράζουμε μερικά ακόμα Καναντέρ. Απλά δεν έχουν πάρει χαμπάρι ότι δεν υπάρχουν Καναντέρ για να αγοράσουμε!
Το εργοστάσιο που τα παράγει έχει σταματήσει την παραγωγή από το 2005. Αυτό που κάνει πλέον η εταιρεία είναι να συγκεντρώνει παραγγελίες και μόλις λάβει ένα ικανοποιητικό αριθμό να βάζει μπρος την κατασκευή αεροπλάνων στη γραμμή παραγωγής. Η Ελλάδα αποτελεί τον κύριο ρυθμιστή της παραγωγής, αφού έχει προβεί ήδη σε 8 παραγγελίες για καινούργια αεροπλάνα και ανακατασκευή άλλων 7 . Μόλις η εταιρεία λάβει έναν συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών θα επαναλειτουργήσει τη γραμμή παραγωγής, αλλά και πάλι ο ρυθμός θα είναι αργός καθώς το εργοστάσιο μπορεί να βγάζει 3 αεροπλάνα κάθε δύο χρόνια (1,5 το χρόνο)
Επίσης οι πυροσβέστες από 13.932 το 2019 έχουν αυξηθεί σήμερα στους 16580, ενώ τα πυροσβεστικά από 3.282 το 2019, αυξήθηκαν σε 3.654 σήμερα.
Δεν πάει να επισημαίνεται συνεχώς ότι βάσει νόμου (άρθρα 45-57 του Ν. 998/1979) οι ανεμογεννήτριες επιτρέπονται ΚΑΝΟΝΙΚΑ σε δασικές και αναδασωτέες περιοχές.
Το 1980 το ποσοστό που κάλυπταν τα δάση ήταν 18%.
Από το 1990 έως το 2018 το ποσοστό αυξήθηκε από 25,6% σε 31,7%
Σχετικά στοιχεία όπως και στοιχεία και για τις άλλες χώρες εδώ
Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου