Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2009

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΔΙΑΦΥΛΑΞΤΕ ΠΙΑ ΤΟ ΑΣΥΛΟ!




Η είδηση ότι κτύπησαν τον πρύτανη του Πανεπιστημίου, ένα άνθρωπο ,που επειδή τον γνωρίζω προσωπικά, ξέρω τόσο το ήθος του, την διαλλακτικότητα του , όσο και την ηπιότητα του χαρακτήρα του , για να μπουκάρουν στο κεντρικό του κτήριο μερικοί τραμπούκοι, νομίζω ότι ξεχείλισε το ποτήρι της ανοχής κάθε λογικά σκεπτόμενου ανθρώπου.
Η εξέλιξη αυτή ήταν δυστυχώς σαφώς προδιαγεγραμμένη μετά από όλα αυτά τα γεγονότα που έχουν γίνει στο παρελθόν από το κτίσιμο του γραφείου του πρύτανη στην Ξάνθη μέχρι τον ξυλοδαρμό του καθηγητή Πανούση.
Ήρθε πια νομίζω η ώρα να διαφυλαχτεί το πραγματικό άσυλο των πανεπιστημίων που είναι η ελεύθερη διακίνηση ιδεών στα Ανώτατα Πνευματικά ιδρύματα.
Το άσυλο σήμερα έχει πλήρως καταργηθεί από μια φασιστική μειοψηφία με μια αριστερή μεταμφίεση. Η μειοψηφία αυτή με μια θολή αναρχοαυτόνομη ιδεολογία, λόγω του ότι δεν έχει καμία δυνατότητα να αντιπαρατεθεί με ιδέες και επιχειρήματα ,αποτρέπει δυναμικά την ανάπτυξη οποιασδήποτε άλλης άποψης που χωρίς καν να την ακούσει πιστεύει ότι δεν θα της είναι αρεστή.
Η έλλειψη δε ιδεολογίας που να μπορεί να αντιπαρατεθεί με κάποια άλλη, αναπληρώνεται από μια ψευδεπίγραφη επαναστατικότητα κατά των πάντων, με αποτέλεσμα καταστροφές που δεν οδηγούν όπως μερικές φορές οδηγούν οι επαναστάσεις, σε κάτι νέο και ελπιδοφόρο.
Το τραγικό δε στην ιστορία είναι ότι συχνά η καταστροφική αυτή μανία όταν αφορά πανεπιστημιακούς χώρους ή σαν επακόλουθο μιας ειρηνικής διαδήλωσης θεωρείται από ορισμένους σαν εκδήλωση επαναστατικότητας μιας νεολαίας που ασφυκτιά από την κοινωνία που ζει και για το μέλλον που της προδιαγράφεται.
Όταν τα ίδια άτομα προβαίνουν στις ίδιες ακριβώς καταστροφές πριν ή μετά κάποιον ποδοσφαιρικό αγώνα χαρακτηρίζονται από τους ίδιους σαν χούλιγκανς!
Τα πανεπιστήμια λοιπόν πρέπει να ξαναγίνουν το γνήσιο άσυλο της διακίνησης και αντιπαράθεσης ιδεών από τις πιο συντηρητικές μέχρι τις πιο επαναστατικές .
Δεν επιτρέπεται πια να επικρατεί ο φόβος ότι αν θα εκφράσεις μια ιδέα ή άποψη που μπορεί να μην είναι αρεστή σε μερικούς θα βρεθείς δαρμένος ή με το γραφείο σου καλοκαιρινό,ή με το αυτοκίνητο σου καμένο, από μια αναρχοαυτόνομη φασίζουσα αλητεία.
Όπως επίσης δεν είναι ανεκτό πλέον πάνω από το 12% του προϋπολογισμού των πανεπιστημίων να πηγαίνει αντί για έρευνα σε αποκατάσταση των καταστροφών που έχουν γίνει σε αυτά.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΔΙΑΦΥΛΑΞΤΕ ΠΙΑ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!

32 σχόλια:

  1. Φίλε μου πολύ σωστά τα γράφεις αλλά όταν οι ίδιοι οι πρυτάνεις λένε "η πανεπιστημιακή κοινότητα θα διαφυλάξει το άσυλο" (λες κι είναι αυτό το καθήκον τους) στο τέλος όταν πέφτει ξύλο σε αναγκάζουν να πεις χαιρέκακα "άντε λοιπόν διαφυλάξτε το".
    Επίσης σήμερα η Καθημερινή (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_08/12/2009_382334) γράφει ότι ο πρύτανης δεν συναίνεσε στην άρση του ασύλου (αν και του το πρότεινε ο Χρυσοχοΐδης) γιατί δεν θα τον ξαναψήφιζαν για πρύτανη αυτοί που τον ψήφισαν. Αν δέχονται να πληρώνουν τη θέση τους με ξύλο, τι να πούμε... Κανονικά κανένας δεν θα έπρεπε να δέχεται τη θέση του πρύτανη υπό αυτές τις συνθήκες. Και τότε αναγκαστικά κάτι θα γινόταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου Αθεόφοβε τα λες πάρα πολύ καλά,αλλά επέτρεψε μου να σου πω ότι το παιχνίδι είναι πλέον χαμένο. Οι τραμπουκισμοί με "αριστερό" μανδύα είχαν αρχίσει σε φοιτητές πολύ πριν αρχίσουν σε καθηγητές. Τώρα πλέον που κάποιοι ανακάλυψαν το πρόβλημα είναι πλέον αργά. Τα πράγματα μόνο θα χειροτερεύουν μέχρι να υπάρχει κατάργηση του Ασύλου. Μετα από αυτό δεν μπορώ να προβλέψω τι θα γίνει.

    Για την κατάσταση μέχρι σήμερα φταίνε και οι φοιτητές και οι καθηγητές, θα έλεγα ότι έχουν ίσο μερίδιο. Για τους καθηγητές τα λέει πολύ καλά ο Αταίριαστος. Για τους φοιτητές τα ξέρουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς το περιστατικό αυτό αποδεικνύει ότι η κατάργηση του 'ασύλου" όπως το εννοούν αυτοί που το καπηλεύονται είναι μονόδρομος και απαίτηση όλων αυτών των "βολεμένων" που με την αιματηρή τους φορολογία πληρώνουν και ξαναπληρώνουν για την αποκατάσταση των ζημιών και των καμμένων.
    Έχεις απόλυτο δίκιο,μόνο που το "άσυλο" υπό τη μορφή της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών προφανώς δεν κινδυνεύει στην εποχή του ιντερνετ,και των blogs από την εξασφάλιση μιας στοιχειώδους ευνομίας εντός των πανεπιστημιακών χώρων και εκτάσεων.
    Ο φασισμός μπορεί να έχει μαύρο μπορεί και κόκκινο χρώμα και η σημερινή ελλην.κοινωνία έχει πολύ περισσότερα αντισώματα έναντι της μαύρης μορφής,και πολύ λιγότερα έναντι της υποτιθέμενης κόκκινης,γι'αυτό και έίναι κρυφίως όμηρος κάθε θολής αριστερίστικης ιδεοληψίας.
    Όσο για τους ψοφοδεείς Καθηγητάδες που μετά και το περιστατικό του αξιπρεπέστατου κ.Κίττα.τολμούν μόνο να ψελλίσουν γενικόλογα ευχολόγια μην τυχόν και χάσουν κανένα ψηφαλάκι,φαίνεται οτι ελπίζοντας πως το επόμενο ξύλο θα το φάει κάποιος άλλος, περιμένουν απλά την σειρά τους.
    Απογοήτευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθεόφοβε συμφωνώ με όλα όσα γράφεις.
    Και βαρέθηκα τον "αριστερό μανδύα" των τραμπούκων και βανδαλιστών.

    Με ποιο τρόπο όμως θα διαφυλαχθούν τα πανεπιστήμια;
    Με το να εισέρχεται η αστυνομία όταν υπάρχουν ποινικά αδικήματα;
    Με το να περιφρουρούνται οι γύρω χώροι ώστε να μην υπάρχει πρόσβαση;
    Με το να μείνουν ως έχουν τα πράγματα;
    Με το να κλείνουν οι αυτοί χώροι όταν γίνονται διαδηλώσεις;

    Γιατί αν ο πόλεμος ήταν "πνευματικός" τότε δεν θα υπήρχε θέμα ασύλου, τώρα όμως, με τις επιθέσεις, τις καταστροφές;

    Δεν ξέρω ειλικρινά με ποιο τρόπο.

    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Ασυλο θα είχε προ πολλού καταργηθεί αλλά διατηρείται λόγω ενδοπανεπιστημιακών συντεχνιών. Το παραμύθι της ελεύθερης διακίνησης ιδεών, είναι για να διατηρηθεί το γενικό κύκλωμα την ημετέρων. Οι δυναμικές του χώρου περιγράφονται απο τον ίδιο τον κ. Πανούση (ο οποίος σημειωτέον, είναι υπέρ της διατήρησής του Ασύλου).

    "Οι κύκλοι και τα κυκλώματα βίας στα πανεπιστήμια έχουν διαμορφωθεί και λειτουργούν υπογείως εδώ και πολλά χρόνια. Η διαφθορά και διαπλοκή πολλών “επαγγελματιών” πρυτάνεων που κυβερνούν τα ιδρύματά τους επί 10-15 χρόνια και εκβιάζουν τους καθηγητές και τους φοιτητές, η φοιτητική νομενκλατούρα που συναλλάσσεται με τους παραπάνω κι άλλους αξιωματούχους και καπελώνει τους υπόλοιπους φοιτητές, η ένταση των φοιτητικών εκλογών, αλλά κυρίως οι αντηχήσεις του γενικότερου πολιτικού και κοινωνικού κλίματος συνεχίζουν να αποτελούν τους βασικούς παράγοντες βίαιων επεισοδίων. Στα παραπάνω προστίθενται τυφλά χτυπήματα, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ και διαφοροποιούν ποιοτικά τις συμβολικές καταλήψεις ή τις εκφραστικές δυναμικές διαμαρτυρίες. Το φαινόμενο αυτό πρέπει να μελετηθεί από τον πολιτικό κόσμο, την κοινωνία και την πανεπιστημιακή κοινότητα, διότι χωρίς ελευθερία και ελεύθερη διατύπωση απόψεων ούτε η επιστήμη ούτε η διδασκαλία ούτε το ίδιο το πανεπιστήμιο μπορεί να λειτουργήσει. Άρα (ανεπαισθήτως;) αυτοκαταργούμεθα...".

    http://www.giannispanousis.gr/page.php?id=184

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αταίριαστος-
    «Υπάρχει μια προσπάθεια να βρεθούν οι πρυτανικές αρχές μπροστά σε ένα εκβιαστικό δίλημμα: ή να χάνουν το κεφάλι τους ή να φωνάξουν την Αστυνομία να καταλύσει το άσυλο. Πάλι υπάρχει τρόπος η πανεπιστημιακή κοινότητα, οι φοιτητές, οι φοιτητικοί σύλλογοι που πρέπει να λειτουργήσουν και όχι γενικά και αφηρημένα οι φοιτητικές παρατάξεις, να αναλάβουν την περιφρούρηση των Ιδρυμάτων», δήλωσε η γραμματέας του ΚΚΕ κ. Αλέκα Παπαρήγα.

    «Δεν είναι κακών προθέσεων ο πρύτανης. Είναι ειλικρινής, τίμιος και αγαπά το πανεπιστήμιο» ανέφερε χθες στην «Κ» ο αντιπρύτανης κ. Γιάννης Καράκωστας, ο οποίος ήταν μαζί με τον πρύτανη τις ώρες της έντασης, αλλά φέρεται να διαφώνησε μαζί του, τασσόμενος υπέρ της άρσης του ασύλου. Απουσίαζαν οι δύο άλλοι αντιπρυτάνεις, ο κ. Δημοσθένης Ασημακόπουλος και ο κ. Γεώργιος Κρεατσάς. «Θέλουν τα γένια αλλά δεν έχουν τα χτένια. Δεν γίνεται πάντα οι πρυτάνεις να κρύβονται πίσω από επικοινωνιακές παραιτήσεις, απουσίες, προβλήματα», σχολίασαν καθηγητές αυτές τις απουσίες.

    Αυτές οι δύο παράγραφοι από το άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ που αναφέρεις αποτελούν και την ρίζα του προβλήματος του ασύλου.
    Από την μια μεριά μια παλαιολιθική αριστερά που έχει αναγάγει το άσυλο σε ιδεολογικό δόγμα πιστεύοντας ότι τα πανεπιστήμια μπορούν να διαφυλαχτούν σαν να είναι τα κομματικά της μπλοκ στις πορείες, παρά το ότι έχει αποδειχτεί αυτό τελείως ανέφικτο,και από την άλλη πνευματικές ηγεσίες που προσπαθούν να τα έχουν καλά με όλους για να εξασφαλίζουν τους ψήφους τους με όλα τα μικροκομματικά τερτίπια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν.

    NdN-
    Για την κατάσταση μέχρι σήμερα φταίνε και οι φοιτητές και οι καθηγητές, θα έλεγα ότι έχουν ίσο μερίδιο.

    Δεν διαφωνώ με την παραπάνω πρόταση σου απλά προσθέτω - και εκτός από αυτούς εξίσου και οι πολιτικοί.
    Τίποτα όμως σε αυτή την ζωή δεν μπορεί να παραμένει αδιατάραχτο και ανέγγιχτο.
    Αυτή την πίστη μου την επιβεβαίωσε σήμερα το πρωί ο Χρυσοχοϊδης με τα λεγόμενα του σε συνέντευξη που έδωσε στον Φλάς.
    Για πρώτη φορά μετά από καιρό μιλούσε κάποιος με πάθος αλλά και χωρίς περιστροφές για την απόφαση του να ξεκαθαρίσει αυτή την δυσώδη κατάσταση.

    squarelogic-
    Βάσσια-
    Συμφωνώ απόλυτα με τον προβληματισμό του squarelogic και της Βάσσιας.
    Η λύση του προβλήματος,κατά την γνώμη μου είναι απλή.
    Διαφύλαξη του ασύλου των ιδεών στα πανεπιστήμια ,ιδέα για την οποία αγωνίστηκα σαν φοιτητής όταν υπήρχε σε αυτά ο φόβος του σπουδαστικού της Ασφάλειας,με ταυτόχρονη κατάργηση της παγκόσμιας ελληνικής πρωτοτυπίας του ασύλου κάθε παρανομίας και τραμπουκισμού μέσα σε αυτά.
    Το πως διαφυλάσεις λοιπόν το ασυλο των ιδεών δεν χρειάζεται να το ανακαλύψουμε εμείς,ήδη αυτό γίνεται σε όλα τα καλά πανεπιστήμια του κόσμου.
    Διαθέτεις ιδιωτική ασφάλεια στο πανεπιστημίο που ελέγχεται και λογοδοτεί στις αρχές του πανεπιστημίου, φροντίζει για την τήρηση της τάξης μέσα σε αυτό και την διαφύλαξη της περιουσίας του,με κλήση της αστυνομίας οταν υπάρχουν ποινικά αδικήματα,περιφρούρηση των χώρων του πανεπιστημίου όταν προβλέπεται καταστροφή τους κτλ.

    Locus Publicus-
    Σαφώς και η διατήρηση αυτής της κατάστασης οφείλεται και στους πανεπιστημιακούς,όπως άλλωστε το έχω από καιρό επισημάνει στο ποστ μου ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΥΛΟ !
    http://atheofobos2.blogspot.com/2008/06/blog-post_04.html
    Όμως η οριστική επίλυση του προβλήματος ανήκει σαφώς στην πολιτεία που νομοθετεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθεόφοβε μου,
    τα μεγάλα πνεύματα του Αθεόφοβου και της Μερόπης συναντήθηκαν και ασχολούνται με το ίδιο θέμα! Αυτό του Πανεπιστημιακού Ασύλου. Αντιγράφω ένα απόσπασμα από την ανάρτηση μου:
    "Υποστηρίζεται από πολλούς ότι η διαφύλαξη του πανεπιστημιακού χώρου εναπόκειται στα Πρυτανικά Συμβούλια που με απόφαση τους μπορούν να καλούν την Αστυνομική Αρχή να επεμβαίνει. Χμμ, πέραν του ότι μέχρι να ληφθεί η απόφαση αυτή μεσολαβεί αρκετός χρόνος, κατά τον οποίο η καταστροφή μάλλον έχει επέλθει, επιπλέον παρατηρείται ένας σκεπτικισμός εκ μέρους των Πρυτανικών Αρχών ως προς την σκοπιμότητα της κλήσης της Αστυνομικής Αρχής. Και τούτο γιατί διστάζουν, φοβούνται (ναι ναι φοβούνται) γνωρίζοντας ότι αυτό θα επισύρει τη μήνιν των ομάδων και φοιτητικών παρατάξεων που θέλουν το άβατο για διάφορους λόγους. Και αν οι «ομάδες» αυτές χολωθούν μπορούν κυριολεκτικά να τινάξουν στον αέρα την ομαλή λειτουργία του Πανεπιστημίου...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aθεόφοβε, θα μου επιτρέψεις να δευτερολογήσω, αφήνω το ίδιο σχόλιο που αφησα και στην Μερόπη -

    Πολιτικοί και πρυτάνεις παίζουν με τις λέξεις αγαπητέ μου. Πρώτα είχαμε Ασυλο παντού, χθές μας είπαν πως τα πεζοδρόμια εξαιρούνται, μετά η Γιανάκου είπε πως μόνον οι χώροι διδασκαλίας κάι έρευνας καλύπτονται απο το Ασυλο, οι άλλοι εσωτερικοί χώροι όχι. Το έχουμε ρίξει στην τρέλλα Αθεόφοβε, δηλαδή αυτά δεν τα ξέραμε παλιά;

    Δεύτερον, σεν υπάρχει η έννοια του "μελους" στο πανεπιστήμιο; Δηλαδή οι φοιτητές, οι εργαζόμενοι στο πανεπιστήμιο, οι καθηγητές. Αυτά είναι τα μέλη. Δηλαδή μπαίνω και εγώ μέσα ό,τι ώρα θέλω και πάω στην βιβλιοθήκη; Μπαίνω και εγώ σε μια αίθουσα και διακινώ ιδέες; Δεν επαρκούν τα αρθρα 14 και 16 του Συντάγματος περί ελευθερίας του λόγου?

    Το πανεπιστημιακό μας πρόβλημα πρέπει να το δούμε συνολικότερα. Το Ασυλο είναι μέρος του προβλήματος, αλλά υπάρχουν και άλλα θέματα μεγαλύτερα. Οπως η στελέχωση των πανεπιστημίων και πώς γίνεται. Τί δουλειά έχουν οι φοιτητές να ψηφίζουν τους καθηγητές; Αυτό δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο. Αυτό ειναι θέμα Πρυτανείας.

    Αλλα θέματα είναι η σύνδεση πανεπιστημίων- αγοράς (τί πρέπει να διδάσκουμε και να χρηματοδοτούμε) οι όροι της παρουσίας των κομμάτων στα πανεπιστήμια, η περίφημη αξιολόγηση που κανένας δεν θέλει, οι αιώνιοι φοιτητές που καμμία σχέση δεν έχουν με σπουδές (ο Ψαριανός είναι ακομα φοιτητής), οι καθηγητές που κανένας δεν ξέρει με τι ασχολούνται και άν πάνε κάν στις παραδόσεις, το είδος των βιβλίων που μοιράζονται, το θέμα της περιφρουρησης (δημόσιο ή ιδιωτικό). Και πολλά άλλα.

    Το πρόβλημά μας δηλαδή είναι το "Πανεπιστημιακό", οχι το "Ασυλο". Τώρα βέβαια μας καίει το θέμα των κουκουλοφόρων, και πρέπει να το λύσουμε. Το Ασυλο ως φυσικός χώρος νομικής ασυλίας πιστεύω πως θα καταργηθεί. Τα άλλα ομως θα αργήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Meropi-
    Μάλλον συναντήθηκε η ίδια αγανάκτηση που προήλθε από τις ίδιες αιτίες!
    Το πως ξεπερνάς τα προβλήματα που υπάρχουν το έχω γράψει σην απάντηση στην Βάσια.

    Locus Publicus-
    Έχεις δίκιο σε όλες τις επισημάνσεις που κάνεις.
    Όσο για το είδος των βιβλίων που μοιράζονται,με την πρώτη ευκαιρία θα σου στείλω μια βιβλιοκριτική που έγραψα σε επιστημονικό περιοδικό για ένα βιβλίο που δίνεται στους φοιτητές και βέβαια δεν τόλμησε ο συγγραφέας του ούτε γραπτώς αλλά ούτε και όταν με συνάντησε σε σεμινάριο να αρθρώσει κουβέντα για το ξέχεσμα που του είχα γράψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σύμπτωση!
    Εκτός από το πνεύμα της Μερόπης συναντήθηκες και με το δικό μου πνεύμα! χαχα!!
    Σου αντιγράφω κι εγώ μία άποψή μου από τη δική μου ανάρτηση:

    Από τις διατάξεις του νόμου, περί ακαδημαϊκού ασύλου, προσωπικά δεν βλέπω σε τι εμποδίζει αυτός ο νόμος, τα αρμόδια όργανα, πανεπιστημιακά και αστυνομικά να προβούν στη σύλληψη όσων μπαχαλάκηδων μπαίνουν στο πανεπιστημιακό χώρο και τα κάνουν γης Μαδιάμ, καταστρέφοντας δημόσια περιουσία και απειλώντας ζωές είτε φοιτητών, είτε καθηγητών!!
    Γιατί φαγώθηκαν δηλαδή να αλλάξουν το νόμο?
    Εγώ μια χαρά τον βλέπω το νόμο!
    Αυτό που γίνεται λάθος είναι ότι τα εντεταλμένα όργανα δεν λειτουργούν κατά το νόμο! Και κανείς τους δεν πήγε μια φορά κατηγορούμενος για παράβαση καθήκοντος, παρά τους τόσους βανδαλισμούς και καταστροφές που έχουν γίνει στα δημόσια ιδρύματα, κάτω από τη μύτη τους, εδώ και 10ετίες!! Αν λειτουργούσαν σωστά, όλοι αυτοί οι αρμόδιοι, ανεύθυνουπεύθυνοι, πολλά θα είχαμε αποφύγει!!

    Μήπως λοιπόν οι γνωστοί άγνωστοι μπαχαλάκηδες εξυπηρετούν κάποιο σχέδιο αυτών που ονειρεύονται να καταλύσουν κάθε έννοια ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, που πάντα φυτρώνει και εξαπλώνεται μέσα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, με πρωτοπόρους τους φοιτητές μας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ!!
    Το συντομότερο καλαμπούρι!! Προστατεύει οτιδήποτε άλλο πλην της ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Αυτήν την επιτρέπει μόνον όταν εκφράζει ακριβώς την απαγόρευση της ελεύθερης διακίνησης των μη αρεστών ιδεών.
    Στην δεκαετία του 1980 οι Πανεπιστημιουπόλεις χρησίμευαν στην Ελλάδα για την αποθήκευση των εκρηκτικών των Αράβων που χρησιμοποιούσαν για τις διάφορες τρομοκρατικές ενέργειες!
    Σήμερα πιστεύω ότι εάν μπορούσε να γίνει αιφνιδιαστικά κάποια ταυτόχρονη έρευνα θα έβρισκε περισσότερα ναρκωτικά στις Πανεπιστημιουπόλεις από όσα είναι αποθηκευμένα στα Γραφεία Πειστηρίων της Εισαγγελίας Αθηνών. Αλλά και βόμβες Μολότωφ υπό κατασκευή!!
    Μην ξεχνάμε και το «κλοπυραϊτ» των προγραμμάτων και του software που βασιλεύει στα Πανεπιστήμια υπό την κάλυψη του "Πανεπιστημιακού Ασύλου"!!
    Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει νομοθετημένο τέτοιο καθεστώς «ασυλίας».
    Οι πρυτανικές Αρχές (που εκλέγονται ακόμη εν πολλοίς με την ψήφο των φοιτητών και της ΠΟΣΔΕΠ) δεν τολμούν να καλέσουν την Αστυνομία. Και έτσι αρίφνητος εθνικός πλούτος καταστρέφεται.
    Εάν όμως οι εκάστοτε Υπουργοί Οικονομικών δια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ενήγαγαν τώρα τις Πρυτανικές Αρχές και παλαιότερα τις Επιτροπές Ασύλου ή τουλάχιστον εκείνα τα μέλη τους τα οποία εκάστοτε εμπόδιζαν την λήψη αποφάσεως για πρόσκληση της Αστυνομίας με βάση τις διατάξεις περί αδικοπραξιών λόγω της παραβάσεως καθήκοντος που συνιστά η συμπεριφορά αυτή και ζητούσαν από αυτούς αποζημίωση για τις ζημιές που γίνονταν νομίζω ότι όλοι θα συμφωνούσαν ενθέρμως στην άμεση κατάργηση του «ασύλου».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. marianaonice-
    Αντιγράφω το σχόλιο που άφησα στο ποστ σου.
    Δηλαδή πιστεύεις στα σοβαρά ότι θα καταλυθεί:
    το δικαίωμα στη γνώση, τη μάθηση και την εργασία όλων ανεξαιρέτως των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας των Α.Ε.Ι., και των εργαζομένων σε αυτά,

    αν η αστυνομία κυνηγήσει όσους, κατά πλειονότητα μη πανεπιστημιακούς που καταλύουν στην πράξη όλα τα παραπάνω, και μπουκάρουν στα ανώτατα ιδρύματα με λοστους και με μολότωφ;
    Ίσως υπάρχει μια λύση με διατήρηση του νόμου αυτού αλλά με μια μόνο προσθήκη.
    Όσες καταστροφές γίνονται στα ΑΕΙ και ΤΕΕ και δεν έχει κληθεί η αστυνομία από το πρυτανικό συμβούλιο να τις αποσοβήσει, η αποκατάσταση τους θα γίνεται δι εξόδων των μελών του πρυτανικού συμβουλίου!

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ-
    Επειδή δεν είμαι νομικός όπως οι αγαπητοί μου φίλοι marianaonice και ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ νομίζω ότι οι παραπομπές για παράβαση καθήκοντος με όλα τα νομικά τερτίπια που υπάρχουν δεν θα έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα.
    Αντίθετα η παραπάνω πρόταση που κάνω που έχει άμεση αντανάκλαση στην τσέπη θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα ίδια λέμε και εσύ και ο Χρίστος Βαρδάκας και εγώ.
    Αποζημίωση για τις ζημιές που ευθύνονται οι αρμόδιες επιτροπές και η Σύγκλητος από την παράλειψή τους να καλέσουν την αστυνομία όταν διαπράττονται κοινά αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου, η οποια παράλειψη δεν αποκλείεται να τους οδηγήσει και κατηγορούμενους για παράβαση καθήκοντος!
    Εφαρμογή του νόμου χρειάζεται και όχι νέοι νόμοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ και εγώ, αλλά οι λεπτομέριες μας τα χαλάνε...

    Υπάρχει ένα ορόσημο στην εξέλιξη κάθε κατάστασης, πρίν από το οποίο το να καλεστεί η αστυνομία θα ήταν πρόωρο, και μετά από το οποίο η αστυνομία απαιτείται και το να μην καλεσθεί θα έπρεπε να έχει κυρώσεις. Το ορόσημο αυτό όμως, αυτή η διαχωριστική γραμμή, είναι πολύ φαρδιά και γκρί, και την κουνάνε πέρα δώθε συνέχεια. Πώς να καθοριστεί; Ποιός να την καθορίσει; Ποιά ειναι η σωστή στιγμή σε συγκεκριμένο χρόνο μέσα σε μία εξελεισόμενη πραγματικότητα για να καλέσει το Πανεπιστήμιο για βοήθεια;

    Και από την αλλη μεριά θα μπούσε να πεί κανείς να μην επιτρέπετι η είσοδος σε αυτούς που δεν έχουν δικαίωμα ασύλου (στους μή φοιτούντες) –αλλά ποιός θα κάνει τον (αναγκαία συνεχή) έλεγχο και ποιός θα απαγορεύση την είσοδο σε κάποιον, με τί δύναμη και τι προστασία εαυτού;

    Η Δημοκρατία είναι πράμα πολύπλοκο και το άσυλο ακόμα περισσότερο. Κάθε κανονισμός και ιδίως η εφαρμογή του παρουσιάζουν τουλάχιστον θεωρητικά κάγκελα μέσα από τα οποία «προστατεύουμε» την ελευθερία. Φαύλος κύκλος.

    Τα ανατρεπτικά στοιχεία με τις καταστρεπτικές διαθέσεις τα οποία σωστ’οτατα χαρακτηρίζεις Αθεόφοβε φασίστες με αιστερούς μανδύες υπάρχουν και είναι σαν το νερό: πάντα θα βρούν τον τρόπο να περάσουν και μέσα από τσιμεντο. Καί, όπως κάθε ασθένεια (σ’αυτή την περίπτωση της κοινωνίας), η λύη δεν είναι η αντιμετώπιση των συμπτωμάτων αλλά της αιτίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα αγαπητέ Αθεόφοβε, αν θέλανε να διαφυλάξουν το "άσυλο" δεν θα μπορούσαν;
    Είναι δυνατόν σχεδόν 40 χρόνια να μην μπορούν να βρουν μια λύση να σταματήσουν τις καταστροφές;

    Είναι δυνατόν 300-500 άνθρωποι, τόσοι περίπου είναι οι "αναρχοαυτόνομοι" που προκαλούν τα επεισόδια, να είναι τόσο ισχυροί, ώστε καθηγητές και πολιτεία (άσε τους φοιτητές, αυτοί πάνε για 4 χρόνια και μετά φεύγουν, τρόπος του λέγειν ότι πάνε δλδ...) να αδυνατούν να βρουν τη λύση....

    Κατά την ταπεινή μου άποψη, απλά αυτή η κατάσταση βολεύει το “κατεστημένο” των καθηγητών πρωτίστως αλλά και άλλους .......

    Την “προστασία” στους “αναρχοαυτόνομους” την παρέχουν οι καθηγητές , γι αυτό δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, όσοι οχυρώνονται στα “άσυλα” είναι βέβαιοι ότι δεν πρόκειται να τους πειράξει κανείς, ότι και να κάνουν! (κάτι σαν τους “χούλιγκαν των γηπέδων , που έχουν την προστασία των “προέδρων” άλλωστε πολλοί κολλούν “ένσημα “ και εκεί....)

    Το ερώτημα είναι “τι κερδίζουν οι καθηγητές από αυτό”

    Απαντώ με ερώτημα : “Πότε έχουμε τις περισσότερες και πιο μακρόχρονες καταλήψεις, που συχνά επεκτείνονται και στα Λύκεια;” (Και μη πει κάποιος ότι οι καταλήψεις είναι “προϊόν” μαζικής δημοκρατικής διαδικασίας των φοιτητών, τουλάχιστον στην αρχή , και μέχρι να “φτιαχτεί κλίμα” με την βοήθεια και του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και του ΚΚΕ, για να μην μείνει στην απέξω...)

    Απάντηση: “Όποτε υπουργός παιδείας προσπαθεί να αλλάξει κάτι στη παιδεία και ιδιαίτερα στην ανώτατη- ανώτερη” Και λήξη, μόλις παραιτηθεί (Γ. Αρσένης , Μαριέτα Γιαννάκου) ή όταν αποσύρει το νομοσχέδιο. ( όλοι οι υπουργοί που το προσπάθησαν......)

    Άρα το ότι δεν αλλάζει ουσιαστικά τίποτα στην ανώτερη εκπαίδευση τα τελευταία 40 χρόνια οφείλετε σε ένα μικρό αλλά ιδιαίτερα δυναμικό “στρατό”, που χρησιμοποιήται για την προστασία των συμφερόντων της “ομάδας” των ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ.

    (Το ότι κάποιοι καθηγητές “τρώνε” μερικές σφαλιάρες πότε -πότε , συμβαίνει γιατί δείχνουν σημάδια “ανυπακοής” και πρέπει να συνετιστούν, αλλά και για παραδειγματισμό.... )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λες.
    Στα πανεπιστήμια πλέον δε μπορείς να εκφραστείς ελεύθερα διότι μπορεί να χαρακτηριστείς φασίστας και να μπεις στο μάτι όλων αυτών, που κατέχουν τη μοναδική αλήθεια.
    Δυστυχώς ακόμη και όσοι ήταν φανατικά υπέρ του ασύλου (κι εγώ μέσα σε αυτούς), τον τελευταίο καιρό αναθεώρησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. marianaonice-
    Αν είναι να περιμένει κανείς να καταδικαστούν για παράβαση καθήκοντος,με δίκες, ενστάσεις, εφέσεις κτλ τότε ζήσε Μάη μου να φας τριφύλι!
    Αυτό που λέω εγώ είναι-άμεσος καταλογισμός του κόστους των ζημιών και την άμεση καταβολή των χρημάτων.
    Δηλαδή εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν,γιατί όπως καταλαβαίνεις κανένας δεν θα θέλει να βοήσει από την τσέπη του!
    Ήδη το έχει προτείνει ο Χρυσοχοϊδης για το δημοτικό συμβούλιο του Κερατσινίου που βγήκε υπέρ των καταληψιών αλλά η πληρωμή των ζημιών στο Δημαρχείο να γίνει προφανώς από τους δημότες!

    thinks-
    Δηλαδή θέλει πολύ σκέψη όταν καλούν διάφοροι συγκέντρωση έξω από το Πανεπιστήμιο αυτή μπορεί να καταλήξει σε μπουκάρισμα μέσα σε αυτό όταν καλύπτεται από το άσυλο;
    Ύστερα ξέρεις εσύ καμιά μεγάλη εταιρεία ή οργανισμό που να μην διαθέτει εσωτερική ασφάλεια ;
    Στο Κολούμπια στην Νέα Υόρκη είδα να διαθέτουν μέχρι και περιπολικά για να ελέγχουν τους χώρους του Πανεπιστημίου.

    glam-
    Βρίσκω ιδιάιτερα ενδιαφέρουσα και σε ένα βαθμό δικαιολογημένη, την άποψη σου γιατί πράγματι θυμίζει την άλλη αθλιοτητα με τους «στρατούς» από χούλιγκανς των ποδοσφαιρικών ομάδων.

    tsougdw-
    Ακριβώς αυτά τα συναισθήματα περιγράφω στο ποστ μου
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΥΛΟ !
    http://atheofobos2.blogspot.com/2008/06/blog-post_04.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και βέβαια δεν θέλει σκέψη: 80% σίγουρο το μπουκάρισμα. Και η πρόωρη παρουσία των ΜΑΤ το κάνει 95% -δεν είναι; Κι’ύστερα θα μπουκάρουν πολύ περισσότεροι απ’αυτούς που έχουν το δικαίωμα ασύλου...

    Η ιδιωτική ασφάλεια, μάλιστα! Αλλά χρειάζονται πολλοί σε αριθμό, και καλά εκπαιδευμένοι και εξοπλισμένοι, σε πολλα σημεία πολλών κτηρίων.

    Δεν διαφωνώ σε τίποτα –απλώς σκέφτομαι την λεπτομέρια. Την ακριβή χρονική στιγμή και την μέθοδο: γιατί, αυτά είναι στο τέλος τα κριτήρια της Ιστορίας. Από το Σικάγο και το Κολούμπια (Φράουλες και αίμα –ήταν βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα στο Κολούμπια), μέχρι το Παρίσι και το Πολυτεχνείο. Δεν μαγαρίζω την μνήμη αυτών βάζοντάς τους στην ίδια παράγραφο με τούτους τους αλήτες, αλλά αυτό ακριβώς εννοώ: Ποιός και πού τραβάει την γραμμή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε γενικές γραμμές, αγαπητέ αθεόφοβε, δεν διαφωνώ μαζί σου. Θα ήθελα όμως να σημειώσω ότι όλα αυτά τα παλικάρια και οι τσούπρες που χτίζουν τις πόρτες καθηγητών, ουδόλως διαθέτουν αριστερό μανδύα, επειδή
    είναι εγγγραμμένοι σε μια δήθεν αριστερή νεολαία. Και δεν είναι αυτός ή κάποιος άλλος μανδύας που τα ωθεί σε αυτές τις ενέργειες, αλλά η ανατροφή και η νοοτροπία που τους έχει εμποτιστεί. Είναι εκείνα τα παιδάκια που με την συμπαράσταση των γονέων τους, ήδη από το δημοτικό σχολείο, πίστευαν ότι το σχολείο τους ανήκει και οι δάσκαλοι υπάρχουν μόνο για να τα επαινούν και όχι για να τα διαπαιδαγωγούν, ενίοτε και να τα επικρίνουν. Και τονίζω ξανά, με τη συμπαράσταση των γονέων τους, οι οποίοι έσπευδαν να τα υπερασπιστούν ο,τιδήποτε και αν είχαν διαπράξει, ή ζητούσαν εξηγήσεις από τους δασκάλους όταν τα επέκριναν ή τους έκαναν υποδείξεις. Και όλα αυτά μέσα σε μία κοινωνία ασυδοσίας που κανείς δεν τιμωρείται για τίποτα.

    Δεν είναι λοιπόν κανένας αριστερός μανδύας, όπως δεν είναι και το άσυλο, που επιτρέπει στα παιδάκια αυτά να κάνουν τους νταήδες, επειδή τους παίρνει να το κάνουν.

    Μήπως επίσης όμως, να αναρωτηθούμε γιατί πρυτάνεις, υπουργοί και λοιποί αξιωματούχοι ευπειθώς αναφέρονται σε τέτοιες ομάδες; Μήπως είναι η εξάρτηση τους από αυτές, η οποία εξάρτηση διευρύνει το πεδίο δράσης των ομάδων αυτών ; Για ποιό λόγο και με ποια σκοπιμότητα ο σύλλογος φοιτητών συμμετέχει στην εκλογή πρυτάνεως ;
    Ποιό το σκεπτικό της ύπαρξης κομματικών νεολαιών που κατά κύριο λόγο δραστηριοποιούνται εντός της ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης (εκτός από το γεγονός ότι κάθε υποψήφιος βουλευτής πρέπει να έχει στο κομματικό βιογραφικό του την εγγραφή του στην κομματική νεολαία και αρκετές ώρες αφισοκολλήσεων);

    Το δια ταύτα για μένα είναι ότι δεν φταίει το άσυλο για όσα γίνονται στα πανεπιστήμια, φταίμε εμείς ως κοινωνία και φταίνε και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (καθηγητές και μαθητές) οι οποίοι είναι παντελώς ανάξιοι να διαφυλάξουν το δώρο που τους έχει προσφερθεί.
    Όταν λοιπόν όλοι εμείς, μάθουμε να σκεφτόμαστε (για αρχή) και μάλιστα ελεύθερα, τότε ίσως θα μπορέσουμε να αντιληφθούμε τι είναι το άσυλο και πως πρέπει να το διαχειριζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το θέμα είναι να αναλάβουν επιτέλους οι παρατάξεις τις ευθύνες τους. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ελευθερία και την ίδια στιγμή οι παρατάξεις να αποφεύγουν τις σχολές, ενώ πιο πριν ζητούσαν ψήφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ως ένας για τον οποίον η ηχηρή επιβίωση της φράσης "Αμαρτίαι γοννέων παιδεύουσι τέκνα" είναι σχεδόν σταυροφορία, θα ήθελα να χειροκροτήσω την πρώτη παράγραφο της ESKARINA. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το 12% του παχυλοτάτου προϋπολογισμού των ΑΕΙ χρησιμοποιείται για αποκατάσταση ζημιών από βανδαλισμούς. Κάτι δεν πρέπει να γίνει;
    Μιλώντας με ιδιωτικοιοκονομικά κριτήρια στον Έλληνα φορολογούμενο η καταστροφικότερη επένδυση των φόρων του έρχεται από τα χρήματα που δαπανώνται (σπαταλιώνται μάλλον) στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. thinks -
    Πράγματι είναι δύσκολο να πεις ποιός και πού τραβάει την γραμμή ,αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις φτάνει να χρησιμοποιηθεί η κοινή λογική.
    Τώρα για την εξέγερση στο Κολούμπια αυτή έγινε σε εποχή έντονης πολιτικοποίησης της Αμερικής με το Βιετνάμ στο φόρτε του, τις προσκλήσεις των κληρωτών να έρχονται βροχή, οι μαύροι να έχουν αρχίσει να εξεγείρονται κατά των φυλετικών διακρίσεων , ενώ το ίδιο διάστημα δολοφονείται ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ κτλ.
    Ο Μάης του Παρισιού επίσης που ήταν ένα ξέσπασμα χωρίς συγκεκριμένο περιεχόμενο ενός σημαντικού τμήματος της κοινωνίας της Γαλλίας ,μπορεί δε να άφησε μεν το στίγμα του με αποτέλεσμα η κοινωνία να καταρρίψει μερικά από τα συντηρητικά της ταμπού, αλλά είδες που κατέληξε.
    Σε μια πιο ισχυρή δεξιά με θριαμβευτή τον Ντε Γκώλ.
    Όσο για το Πολυτεχνείο και αυτό ήταν η κορύφωση της λαϊκής αντίδρασης μετά από τόσα χρόνια δικτατορίας αλλά και αυτό κατέληξε σε μια χειρότερη δικτατορία που αν δεν γινόταν η κατάληψη της Κύπρου δεν μπορώ να προβλέψω για πόσα ακόμα χρόνια θα την είχαμε στο σβέρκο μας.
    Και στις τρείς παραπάνω εξεγέρσεις υπήρχε ευρεία λαϊκή υποστήριξη και βέβαια δεν συνεχίστηκαν για χρόνια αποδιοργανώνοντας σε μόνιμη βάση τα πανεπιστήμια.

    ESKARINA -
    Δεν διαφωνώ ότι αυτή η κοινωνία είναι μια κοινωνία ασυδοσίας η οποία και παράγει αυτά τα μπουμπούκια.
    Δεν είναι δε γραμμένα σε καμιά από τις μεγαλύτερες νεολαίες της αριστεράς γιατί όλες αυτές τις θωρούν ρεβιζιονιστικές και οι ίδιοι αυτοπροσδιορίζονται ως οι πούροι αριστεροί!
    Αυτή την απλή διαπίστωση δεν έχει καταφέρει να την καταλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ που έχει αναλάβει εργολαβικά την υποστήριξη τους γιατί δεν κατανοεί ότι δεν πρόκειται ποτέ όλοι αυτοί να τον ψηφίσουν γιατί είναι πολύ δεξιός για τα γούστα τους!
    Η συμμετοχή των φοιτητών στην εκλογή πρύτανη την εποχή που έγινε είχε την λογική για να μπορέσει να ελέγχει το καθηγητικό κατεστημένο αλλά τελικά δυστυχώς κατέληξε σήμερα να μην ελέγχεται το φοιτητικό καταστημένο που ελέγχεται από τα κόμματα

    ο δείμος του πολίτη -
    Βλέπεις ότι οι παρατάξεις θέλουν να κάνουν ομελέτα χωρίς να σπάσουν τα αυγά!

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ -
    Γι΄ αυτό και η πρόταση μου εάν εφαρμοστεί θα αναγκάσει τις πρυτανικές αρχές να αναλάβουν επιτέλους τον ρόλο τους και να μην αποφεύγουν επί μονίμου βάσεως να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βεβαίως! Οι διαφορές είναι ηλίου φανερώτερες, αλλά όπως αφήνεις και σύ να εννοηθεί, άν δεν είχε πέσει η χούντα, η «Ιστορία» θα είχε γράψει το Πολυτεχνείο ώς σχέδιο «αναρχοκομμουνιστών»... Και αυτό που αφήνω και εγώ να εννοηθεί είναι ότι αντικειμενική γραμμή δεν πμορεί να τραβηχτεί, άρα, ναι μέν συμφωνούμε όλοι στο τι πρέπει να γίνεται, αλλά να μήν ξεχνάμε ότι ακόμη και τα δικά μας εδώ λεγόμενα θα θεωρηθούν από άλλους υποκειμενικά, λανθασμένα, και τα λοιπά... και, κάποιοι άλλοι, με μαύρα πουκάμισα και κόκκινες σημαίες θα μιλάνε για μας και το πώς «στραγγαλίζουμε την ελεύθερη έκφρασή τους»... Ας συμφωνούμε λοιπόν –με συνήδηση όμως αυτής της λεπτομέριας, την οποία ουδεμία παράταξη (πολιτική ή ιδεολογική) όσο μεγάλη ή μικρή, ουδέποτε στην Ιστορία δεν μπόρεσε να αποφύγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν πρόλαβε να “στεγνώσει” το μελάνι μου και έχουμε κατάληψη
    της Νομικής, που θεωρώ ότι με επιβεβαιώνει....
    Απλά ερωτήματα:
    Πότε έγινε η πρόταση του προέδρου της Νομικής περί εισόδου με ταυτότητες κλπ;
    Πότε πρόλαβαν να ενημερωθούν οι φοιτητές της Νομικής για την γενική συνέλευση;
    Πόσοι συμμετείχαν;
    Κατά τα άλλα είχαμε “απόφαση φοιτητών της νομικής για κατάληψη!”
    Τρίχες κατσαρές δλδ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανεπιστημιακή κοινοόητα ,δεν περνας την πορτα χωρις ταυτοτητα .Ας μην το πλατιαζουμε τωρα , το πολυ το ΚΚ κανει το παιδι μαλακα.
    Αλλο ταξη και αλλο χουντικο συνδομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. glam-
    Η κατάληψη ήταν αναπόφευκτη γιατί εκτός από τον ελεγχο ταυτοτήτων άκου τι άλλα απαράδεκτα ζήτησε ο πρόεδρος και το ΔΣ της Νομικής:

    - Να απομακρυνθούν από το κτίριο της Νομικής ο ραδιοφωνικός σταθμός καθώς και όλες οι αυθαίρετες εγκαταστάσεις και να αποδοθεί το κτίριο ελεύθερο από την παρεμβολή κάθε εξωπανεπιστημιακού στοιχείου.

    - Να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα ώστε να αποτρέπεται η αυθαίρετη είσοδος στο κτίριο εξωπανεπιστημιακών στοιχείων.

    - Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε στους χώρους της Σχολής να μην πραγματοποιούνται εκδηλώσεις για τις οποίες δεν έχει χορηγηθεί άδεια από την Πρυτανεία ή την Κοσμητεία.

    Δηλαδή από ξεφραγο αμπέλι αυτοί θέλουν να το κάνουν πανεπιστήμιο!
    Σαν δεν ντρέπονται!

    vagos-
    Πάντως το ΚΚΕ μπορεί να θέλει να επιβάλει την άποψη του παντού πολλές φορές και με δυναμικό τρόπο, αλλά δεν είναι αυτό που προκαλεί έκτροπα του συνήθους μπαχαλοειδούς τύπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ακου απαιτήσεις ο πρόεδρος και το ΔΣ! Απαράδεκτο! Τελικά, η ερώτηση είναι τι να κάνει κανείς όταν οι αποδέκτες πανάκριβων δώρων -όπως η δημοκρατία και το άσυλο των ιδεών, δεν ξέρουν τι να τα κάνουν, πως να τα μεταχειριστούν... Οταν δείνει κανείς σε κάποιον ένα μαχαίρι για να κόψει το ψωμί, κι αυτός αντί να κόψει το ψωμί σκίζει με το μαχαίρι αυτό τις ταπετσαρίες του σαλωνιού, τι κανουμε; Παίρνουμε πίσω το μαχαίρι; τον πετάμε έξω απο το σπίτι; Αν δεν κοπεί αυτό το ψωμί δεν τρώει κανείς -ούτε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κανεις δεν ενδιαφερεται να διαφυλαξει το ασυλο. Θελουν να διαφυλαξουν το μαγαζακι τους και τη βολεψη τους.

    Οταν καθηγητης του ΔΠΘ κρυβοταν για μηνες μεσα στο ασυλο για να αποφυγει τη συλληψη, που ηταν η πανεπιστημιακη κοινοτητα; Τι εκανε;

    Οι φοιτητες δε, ασ'τα να παν στο διαολο: Η εξελιξη ειχε φανει πολλα χρονια νωριτερα ειδικα στο ΔΠΘ. Το χτισιμο του Καραμπινη ηταν απολυτα αναμενομενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οταν καθηγητης του ΔΠΘ κρυβοταν για μηνες μεσα στο ασυλο για να αποφυγει τη συλληψη, που ηταν η πανεπιστημιακη κοινοτητα; Τι εκανε;

    Δεν την ξέρω αυτη την ιστορία,τι είχε γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ηταν το περιφημο σκανδαλο Γαλουση. Εν συντομια:
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=15.02.2002,id=80492908

    Ημουν τροφιμος του συγκεκριμενου ιδρυματος και ειχα δει με τα ματακια μου, το ραντζο μεσα στο γραφειου ενος εκ των εμπλεκομενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή