Θα τελείωνα σήμερα με τα έργα που έχουν αποκεφαλισμούς, αλλά η απροσδόκητη παρεμβολή του προηγούμενου ποστ που μίλαγε δυστυχώς για θάνατο θα βάρυνε ακόμα περισσότερο την ατμόσφαιρα.
Για τον λόγο αυτό θα συνεχίσω σήμερα με αυτά που δεν είδατε στο DVD, δηλαδή με ένα θέμα που είναι γεμάτο ζωή και δεν είναι άλλο από την σεξουαλική ικανοποίηση του ανθρώπου όπως την είδαν διάφοροι ζωγράφοι στις ποικίλες εκφάνσεις της.
Δεν ξέρω τι περιέχει το περιώνυμο DVD αλλά είμαι σίγουρος ότι από το να βλέπει κανείς τον ατυχή Ζαχόπουλο σε ερωτικές περιπτύξεις ,μάλλον προτιμότερο είναι να βλέπει πως τις απεικόνισε η φαντασία διαφόρων καλλιτεχνών.
Αφού σε προηγούμενο ποστ είδαμε ορισμένες από τις πιο συχνές σεξουαλικές πρακτικές ας δούμε τώρα και μερικές άλλες συνήθεις ,αλλά και μερικές πιο ασυνήθεις .
Όσοι θυμούνται την υπόθεση της δολοφονίας της Τσάπμαν θα θυμούνται ότι είχαν πιάσει τότε ένα φουκαρά τον Μουντή ο οποίος ήταν απλά ένας ηδονοβλεψίας.
Όταν τον ρώτησαν στο δικαστήριο γιατί το κάνει αυτό, αυτός έδωσε την εξής μοναδική απάντηση:
-Ποίος κ Πρόεδρε θα μπορέσει να κάνει ένα ματάκι και δεν θα το κάνει;
Προφανώς και οι παρακάτω ζωγράφοι είχαν την ίδια άποψη!
-Πικάσσο
-Paul Emile Becat (1885-1960)
-Balthasar Klosowski de Rola (1908-2001)
Ο αυνανισμός λοιπόν ανδρών και ιδίως των γυναικών έχει εμπνεύσει πολλούς ζωγράφους.
Ξεκινώντας λοιπόν από αντίστοιχο αγαλμα με του Ερμή του 490 πΧ ο Μαρκ Μπλάντον σκέφτηκε την πρακτική αξιοποίηση του αγάλματος!
Βέβαια πολύ πιο πριν από τον γνωστό μητροπολίτη ,είχε ανακαλυφθεί η χρήση του κεριού και από τις γυναίκες! (Πάλι καλά που δεν είχε καμιά λαμπάδα στο μπόϊ της σαν αυτές που πάνε τάμα στην Παναγία της Τήνου!)
-Ροντέν
-Ulf Malmgren -Μια παλιά φίλη -1990 (την έκανε ρεντίκολο τη γυναίκα!)-Marlene Dumas (2000)
-Μαρκήσιος Franz von Bayros (1866-1924)
-Μαρκήσιος Franz von Bayros (1866-1924)
-Francois_Boucher Η Λήδα και ο κύκνος (1703-70)
-Yarek Godfrey Πολωνός
-Jean Cocteau 1940
-Zicky Mihaly 1858
-Balthasar Klosowski de Rola 1973
-Mario Patino
-Bernard Montorgueil
Ο όρος περιλαμβάνει μία αγία και ομοούσιον τριάδα με τα δύο μέλη να είναι του ίδιου φύλου.
Όπως είναι σαφές από τους παρακάτω πίνακες από αρχαιότατων χρόνων ο συνδυασμός 3 ατόμων ήταν φαίνεται συνήθης στην Κίνα και την Ινδία γεγονός που το διαπιστώνει κανείς και στο Khajutaho για το οποίο έχω γράψει στο παρελθόν και σας έχω βάλει και φωτογραφίες από τα γλυπτά του.
-Κίνα Δυναστεία Ming Στον πίνακα αυτόν ενώ ή χρησιμοποιούμενη οπή είναι ευκρινής δεν μπορώ να καταλάβω σε ποία ανήκει!
-Και στους 3 πίνακες από την Ινδία υπάρχει ο συνήθης συνδυασμός 2 ανδρών και μιας γυναίκας με την διαφορά ότι στον τρίτο ο ένας άνδρας είναι εις το μέσον!
-Theodore Gericault 1817
-George Grosz 1893-1959
-Erica Chappuiser
-Η Ινδία είχε παράδοση σε αυτό (Καμα-σούτρα)-Karl Pavlovich Briullov (1799-1852) Βακχεία με Σάτυρους και Σιληνούς (βέβαια και σε αυτό τον τομέα η Ελληνική Μυθολογία είναι πρωτοπόρος!)
-Johan H Ramberg (1763-1840) Εδώ η φαντασία του ζωγράφου έχει δημιουργήσει ακροβατικές στάσεις που πιθανώς να οδήγησαν στην καθιέρωση της φράσης «μουνί καπέλο»!
-Paul Emile Becat 1920
-Javier Jil.
-Namio Harukawa
Έτσι την άλλη εβδομάδα έτρεχες στο περίπτερο για να πάρεις το νέο τεύχος να δεις τι έγινε αν και ήξερες ότι ο ήρωας είναι σαν την Ελλάδα. Ποτέ δεν πεθαίνει.
Έτσι και εγώ τελειώνω σήμερα σε αυτό το σημείο , έχοντας κινήσει προφανώς το ενδιαφέρον σας για να έχετε φτάσει μέχρι εδώ.
Παραδοσιακός τρόπος είναι το σκυλάκι και ο κύκνος????? ..τι χάνω η γυναίκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό παθαίνει όποιος διαβάζει βιαστικά ένα κείμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναδιάβασε το για να δείς ποιός είναι ο παραδοσιακός τρόπος!
Καλημέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα με τον καφέ και την τσίμπλα στο μάτι, το πρώτο που μπορώ να πω , είναι: μαμάα!
Κατόπιν όμως ενδελεχούς μελέτης,πάλι με τον καφέ,
μπορώ να ξαναπώ.
1.Οι κύριοι καλλιτέχνες που έκαναν αυτολιλιογραφίες, είχαν πολύύυυ μεγάλη ιδέα για τον...εαυτό τους.
2.Οι γιαπωνέζοι , εκφυλόμουτρα, σινιέ όμως.
3.Οι γάλλοι ,τον θέλουν τον καναπέ τους,ή έστω την καρέκλα τους.
4.Αυτός ο Μιχάλης εκεί κάτω και η παρέα του , μου φαίνεται πως την έκανε αορίστου χρόνου αν κρίνω απ τα μούτρα του.
5.Οι κινέζοι βάζουν τις τρύπες όπου νάναι , για να φαίνονται αμέσως.
6.Η κάμα σούτρα είσαι σίγουρος πως είναι ερωτικό βιβλίο;
ή μήπως είναι εγχειρίδιο ενόργανης γυμναστικής.Ειδικά όταν σε κρεμάνε απ το ταβάνι.
6.οι ελληνες όμως, έχουν μιά αρμονία μέσα στο συμπούρμπουλο.Ε;
Αναμένομεν το υπόλοιπον.:))
δ
Πάλι ξέσκισες. Αλλά απάντηση που΄βρήκες όλυος αυτούς τους πίνακες ακόμα δεν πήρα. Ζηλεύω δεν το καταλαβαίνεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως εισέρχεται το sex στην πολιτική...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αγγλικό threesome είναι το τρίο. MMF FFM ανάλογα με το set-up.
Στα ελληνικά πως γίνεται παρτούζα, η οποία είναι πάνω από 4 άτομα;
Κατά το να «κάνουμε μια τριμελή επιτροπή από 5-6 άτομα»;
Έτσι την έπαθε και ο Ζαχο. Ένα ήθελε να «ρήξει» και αν ήταν να κάνουν και σχέση και ξαφνικά μαζεύτηκε όλη η ελλάδα.
demetrat-
ΑπάντησηΔιαγραφήMε μεγάλη ικανοποίηση διαπιστώνω ότι το ποστ μου έτυχε ενδελεχούς μελέτης, ώστε να γράψεις αυτές τις τόσο ουσιαστικές παρατηρήσεις, μετά το αρχικόν σοκ από την ιαπωνική εικονογράφηση μιας επιτυχούς συνευρέσεως!
δείμος-
Το καταλαβαίνω, το καταλαβαίνω!
Την ρήση- ο αναζητών ανευρίσκει –την ξέρεις;
chris-
Που βρήκες ότι η παρτούζα είναι πάνω από 4;
Πάνω από 4 είναι επιτροπή που ασχολείται με ένα συγκεκριμένο θέμα οπότε μόλις το μαθαίνουν οι ενδιαφερόμενοι λένε απογοητευμένοι –γάμισε τα!
Προς αθεόφοβον
ΑπάντησηΔιαγραφήτώρα που τα είδα ,μπορώ να αναφωνήσω, ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ παλιοσιχαμένοι.:))
προς δείμον.
Μάλλον , ξέρει πού να ψάξει!
δ
άξιος !
ΑπάντησηΔιαγραφή( καλά έλεγα οτι μέχρι τρεις είναι δεσμός )
Χμμμμμμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το πρόβλημα που προκύπτει με τον πίνακα της δυναστείας Μίνκ, εφιστώ την προσοχή σας στο δεύτερο πόδι της ξαπλωμένης κυρίας, το οποίο βρίσκεται πάνω και πίσω από το κεφάλι της κυρίας με τα μπλέ.
(Νομίζω ότι ο πίνακας αναφέρεται σε επεισόδιο από το βιβλίο "Σύννεφα και βροχή στο παλάτι των Χαν" - ένα από τα πολλάαααα παρόμοια επεισόδια του βιβλίου)
Καλά, μας έχεις στείλει αδιάβαστους! Έξοχη συλλογή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληνύχτες
Χαχαχα! Μ' άρεσε πολύ η πιθανή προέλευση της φράσης "μουνί καπέλο".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως αυτού του είδους η δημιουργία για τους ζωγράφους και τα μοντέλα είναι από τις καλύτερες συνουσίες! Και χωρίς άμεση επαφή. Νομίζω;
Ναι, τώρα δηλαδή μου λες ξεκίνα από την αρχή να αναζητάς... νινιά και ...ούτσους στις μηχανές αναζήτησης, ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήdemetrat-
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πυρά, αντί για επιβράβευση των περισσοτέρων για τις πρωτότυπες ιδέες που έχουν;
kapetanios-
Ακριβώς,ο γαλλικός δε όρος στην ουσία αυτό σημαίνει!
dmast-
Συγχαρητήρια γιατί μου έλυσες το πρόβλημα.
Η δεύτερη κυρία χρησιμεύει για μαξιλάρι για να μπορέσει επιτυχώς ο κύριος να εισέλθει στην δυσ-κωλότερη τρύπα της πρώτης κυρίας!
bluesmartoulis-
Εχω ξαναπεί ότι το μπλογκ είναι και επιμορφωτικόν!
astanapan-
Μάλλον δε από τους ζωγράφους έχει προέλθει και η άλλη φράση-μουνί καλλιγραφία !
α,έτσι πρέπει να κάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς νοικοκυρά, ως χριστιανή , και ως μητέρα.
Πρώτα να το δώ καλά καλά.
Και μετά να το αφορίσω.:))
δ
Αααααα, είσαι αθεόφοβος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι αμαρτία να παρεθέτεις τέτοιες ...αμαρτωλές εικόνες!!!
doctor
:)))
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι όντως αθεόφοβος ..καλά λέει ο doctor.. :)
Επειδή δεν έχω και την καλύτερη σχέση με την ζωγραφική (φαίνεται,ε;)αυτοί οι πινακες προσφερουν κάτι στην τέχνη ή τους δημιουργούσαν οι καλλιτέχνες σε στιγμές που ξέμεναν από έμπνευση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός και αν ήταν παραγγελιές των τότε ματάκηδων!
Ο Ερμής του Μ.Μπλάντον πως ακριβώς αξιοποιείται πρακτικά;Σαν κρεμάστρα ή σαν...καρέκλα για ¨μερακλήδες¨;
Μη μου πεις ότι υπάρχει και τρίτη εκδοχή!
demetrat-
ΑπάντησηΔιαγραφήdoctor-
roadartist-
αφορίσω...αμαρτωλές ...αθεόφοβος,βρέ εγω σας βάζω τέχνη και σεις την βρίσκετε αμαρτωλή και για αφορισμό,τς ,τς !
syneas-
Μωρέ σε αυτούς τους πίνακες ξέμειναν από έμπνευση;
Αν πρόσεχες καλά θα έβλεπες ότι το άγαλμα του Μπράντον δεν είναι Ερμής γιατί έχει κέρατα!
Το αγαλμα του Ερμή το έβαλα σκεπτόμενος ότι ο Μπράντον θα έιχε στο μυαλό του κάποιο αντίστοιχο άγαλμα!
Ναι αλλά θα μπορούσε να είναι και κρεμάστρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια το άγαλμα του Μπράντον μιλάω.
Όμως ο καλλιτέχνης , το είδε αλλιώς.
δ
καλημέρα
Σας έχω "παιχνιδιάρα" πρόσκληση όταν με το καλό ξεμπλέξετε με τις "ενημερωτικές" συνευρέσεις και πάψει το αναγνωστικό κοινό σας να έχει απορίες! Φαντάζομαι πως φωτογραφίες για αυτή μου την πρόσκληση θα βρείτε τις καλύτερες !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από μια δεύτερη ανάγνωση, παρατήρησα ότι το γλυπτό του Ερμή βρίσκεται και στο έργο του Avril εκτός από του άλλου με τα κέρατα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου πάει να πει ότι η χρήση του μάλλον δεν ήταν για κρεμάστρα σε καμία περίπτωση. Να σας στείλω θα ήθελα και μία φωτό που τράβηξα στο μουσείο του Δίου που μου έκανε μεγάλη εντύπωση.(ανάλογου περιεχομένου). Πού να τη στείλω;
βρε Αθεόφοβε, να το λοιπόν και το μέρος δεύτερο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩχ κοκκίνησα πάλι, αλλά Ολυμπιακός δεν έγινα. Θέλω και τρίτο μέρος για να γίνω!
πολύ ωραίο ποστ, χωρίς πλάκα! μπράβο σου, τα περισσότερα είναι μικρά εικαστικά αριστουργήματα...Στο Παρίσι αυτό τον καιρό γίνεται μια ενδιαφέρουσα έκθεση, με το ίδιο ακριβώς θέμα, από τα "λογοκριμένα" της Bibliothéque Nationale...
ΑπάντησηΔιαγραφή...
στο Ποστ σου "ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ"...
σου έχω κάνει ένα ενδιαφέρον σχόλιο που αποδεικνύει πόσο γνωστός είσαι στας Βρυξέλλας!
na mia prosegisi pou den exei akoma ipothi gia to dvd, i gnosti kai os istoriki anadromi...
ΑπάντησηΔιαγραφήkala ta elege o nitse... to monopati tis istorias einai kikliko...
tin kalispera mou
omorfi kai prosegmeni erevna me kalo alothi, gnosi kai humor
demetrat-
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην βάζεις ιδέες στην γυναίκα μου και θέλει μια τέτοια κρεμάστρα στο σπίτι!
zouzouna-
Την είδα την προσκληση και μόλις τελειώσω με τις εκκρεμότητες που έχω αφήσει θα το φροντίσω.
astanapan-
Στο προφίλ μου ύπάρχει το e-mail μου.
Aυτό είναι πάντως atheofobos_blog@yahoo.gr
mania-
Εντός ολίγου θα γραφτεί και το 3ο μέρος.Υπομονή!
roidis-
Το διάβασα στην εφημερίδα και μου φαίνεται ότι αυτά δεν είχαν ποτέ ξαναεκτεθεί.
Ξέρεις ότι είναι το μόνο ποστ για το οποίο έχω πάρει συγχαρητήρια με e-mail;
xasapi grammata-
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Εγώ από εργονομικής απόψεως το συζητώ θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι θα μπορούσε η κάθε κυρία αντί να κρεμάει το καπέλλο της εκεί, να κρεμάει το μ...ί της.
Τελικά διερωτώμαι,μήπως η έκφραση μ..ί καπέλλο, βγήκε από αυτόν ακριβώς τον τύπον κρεμάστρας;
δ
!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτη έρευνα..
Κι αυτό το τελευταίο "κάντε κλικ (ε ναι στις εικόνες) για να μεγαλώσουν"..μεγαλειώδες!
Καλώς σε βρήκα αθεόφοβε:-)
τι ωραιες φωτο...!
ΑπάντησηΔιαγραφήτι ωραια κειμενα.
demetrat-
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά την παρατήρηση του astanapan
δεν μπορεί να αποκλειστεί και αυτή η χρήση!
diva-
Γιατί όλα τα άλλα δεν χρειάζονται κλικ έχουν μεγαλώσει από μόνα τους!
onomatodosia-
Εδώ οι εικόνες θα μπορούσαν να είναι χωρίς λόγια.
Υποκλίνομαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: η υπόκλιση αφορά την έμπνευση, σύνταξη και τον αντίκτυπο της ανάρτησης και ουδεμία σχέση δεν έχει με λεπτομέρειες των εικόνων που παρατίθενται... (lol)
Την καλησπέρα μου
Και δεν υποκλίνεσαι στην γόνιμη φαντασία των ζωγράφων; :))
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ διαφωτιστικό το πόνημά σου. Θα σου στείλω ένα ποίημα με e-mail, για την οικονομία του χώρου. Εχει τίτλο "οπισθόβουλες σκέψεις" ή "κώλου εγκώμιον" ή "κωλο...ποίημα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το συνόδεψα με φωτο, άλλωστε είναι δική σου αρμοδιότητα!
Είναι πολύ καλό ,είναι δικό σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για την επιμονή και υπομονή στην έρευνα -και ας απορούν μερικοί "μα πού τα βρήκες!". Μία μικρή παρατήρηση: Μήπως σου ξέφυγε ο Feodor Rojankovski που έχει μεν κάνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ παιδική εικονογραφία αλλά επίσης και ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΆ ερωτικά σχέδια. Και -μη βιάζεσαι- έχεις τις 4 υδατογραφίες του της Κοκκινοσκουφίτσας με το λύκο??
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάλι μπράβο και ευχαριστώ για όσα με βόηθησες να προσθέσω στη συλλογή μου. ΝίκοςΖ