Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ!





Είπα και εγώ!
Δεν θα τηρηθούν οι παραδόσεις;
Δεν θα ξεκινήσει η φετινή σχολική χρονιά με τις παραδοσιακές και καθιερωμένες κάθε χρόνο πλέον καταλήψεις;
Ευτυχώς η πρωτοπόρα συμπρωτεύουσα έδειξε τον αγωνιστικό δρόμο στην μαχόμενη νεολαία που καταλαμβάνει τα σχολεία με τα ουσιαστικά αιτήματα «καλύτερες συνθήκες υγιεινής και νέο τεχνολογικό εξοπλισμό»
Όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο, οι καταληψίες περιφρούρησαν πλήρως το σχολείο τους και φρόντισαν με αποτελεσματικό τρόπο να αποκτήσει εκ των πραγμάτων πλέον νέο τεχνολογικό εξοπλισμό με την γνήσια επαναστατική μέθοδο –ότι δεν «απαλλοτριώνεται» ,για το σπίτι μας βέβαια, το σπάμε.
Το απαράδεκτο δε είναι ότι βγαίνει και ένας εισαγγελέας και απειλεί τους αγωνιστές μαθητές και τους γονείς τους με ποινικές κυρώσεις.
Άραγε μήπως είναι ο ίδιος ο φασίστας που θα είναι εισαγγελέας στην δίκη του αγωνιστή Ηλία Νικολάου στις 2 Δεκεμβρίου, στην οποία μας καλεί το γραμμένο στο τοίχο σύνθημα στο σχολείο;
Για όσους δεν ξέρουν τον μεγάλο αγωνιστή Νικολάου είναι αυτός που είναι προφυλακισμένος γιατί κατηγορείται για τον εμπρησμό των γραφείων της Δημοτικής Αστυνομίας στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Όμως δεν θα τους περάσει!
Όπως λέει και το σύνθημα στον τοίχο -Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ
Ευτυχώς δε που όλοι εμείς οι εξωκοινοβουλευτικοί αγωνιστές έχουμε και την συμπαράσταση του κοινοβουλευτικού κόμματος του λαού που μπορεί να έχουμε ιδεολογικές διαφορές μαζί του συμφωνούμε όμως στο σύνθημα –νόμος είναι το δίκιο του εργάτη.
Η συντρόφισσα Αλέκα το είπε- δεν θα δώσει ούτε μία μέρα περίοδο χάριτος στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Και το απέδειξε έμπρακτα!
Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, έξω από το υπουργείο Εργασίας οι σύντροφοι αγωνιστές του ΚΚΕ μετά την υποβολή των αιτημάτων τους, πήγαν να διδάξουν στις κεφαλές των «μπάτσων-γουρούνια –δολοφόνοι» το αρχαίο ρητό «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος» και αυτοί αντί να καθίσουν ήρεμα να τους ανοίξουν το κεφάλι μπας και μορφωθούν λιγάκι, άρχισαν οι φασίστες τα δακρυγόνα.
Ευτυχώς όμως που η σύντροφος Αλέκα έβαλε τα πράγματα στην θέση τους γράφοντας ότι «το ΠΑΣΟΚ είναι αδίστακτο» και ότι «έδειξε το αληθινό της πρόσωπο η κυβέρνηση».
Επίσης δε φρόντισε να ξεμπροστιάσει την κυβέρνηση που αντί να χρησιμοποιήσει στα Υπουργεία ανθρώπους με γνήσια αγωνιστική παιδεία αποκτημένη μέσα από τους λαϊκούς αγώνες, τις καταλήψεις, τις πορείες, τις αφισοκολλήσεις και την πώληση του Ριζοσπάστη ή έστω σπουδάζοντας στο Derre που σπούδασε η κόρη της, δήλωσε με ιδιαίτερα ειρωνικό τρόπο για τα πρόσωπα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ:
«Αν δείτε τα βιογραφικά τους, έχουν τελειώσει 3-4 πανεπιστήμια που βγάζουν πρωθυπουργούς», για να προσθέσει ότι «οι νέοι, οι φρέσκοι είναι άνθρωποι στυγνοί, είναι το σύγχρονο πολιτικό προσωπικό του αστικού συστήματος». Σήμερα δε με μια εύστοχη αποστροφή της, έδωσε το τελειωτικό χτύπημα σ΄ όλους αυτούς που έγιναν υπουργοί. Αφού τους χαρακτήρισε «παιδιά του σωλήνα» αναρωτήθηκε εύλογα αν έχει πάρει μέρος ένας από αυτούς σε συλλαλητήριο !
Εμπρός λοιπόν μαθητές των δημοσίων σχολείων της Ελλάδας!
Κατάληψη σε όλα τα σχολεία !
Αφήστε τα παιδιά στα ιδιωτικά να μαθαίνουν ,αγωνιστές δεν θα γίνουν ποτέ, το πολύ πολύ να γίνουν υπουργοί ή πρωθυπουργοί !

23 σχόλια:

  1. Έλα μου ντε. Σκέψου ότι και τα βιογραφικά τους είναι στον αέρα, ότι έγινε ουσιαστικός διαγωνισμός για θέσεις κλπ. Αλλά κανείς δεν έχει αγωνιστικές θέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς, κανείς δε νιώθει την αγωνιστική διάθεση του ΚΚΕ :)) Μήπως νιώθει κανείς την αγωνία του να συσπειρώσει τον κόσμο του που φεύγει, που απογοητεύτηκε, που ενοχλείται με το "φταίνει μόνο οι άλλοι";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα, σοβαρά? αρχισαν οι καταλήψεις? Δεν το άκουσα !

    ΓΜΤ να μην πηγαίνω σχολείο, μια τέτοια ωραία εποχή, να μην γίνω ηρωϊδα, αγωνίστρια !!! φτού!

    την καλημέρα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τους αγωνιστές Αλέκα και Αλέξη που συναγωνίζονται στην προστασία μαζών, μπαχαλάκηδων και λοιπών τρομοκρατών, άς μην αφήσω σχόλιο. Λυπάμαι τον ευσυνείδητο εκπαιδευτικο που δάκρυσε με τις καταστροφές, και όλους εκείνους, μαθητές και γονείς που συμπάσχουν μαζί του.

    Ο κ. Παπανδρέου γνωρίζει πολύ καλά, πως οι καταλήψεις και το πανεπιστημιακό Ασυλο θα γελοιοποιήσουν και αυτόν, και τον ευσυνείδητο κ. Χρυσοχοίδη. Μην ξεχνάμε πως είμαστε ακόμα στον Οκτώβριο, και στις αρχές Δεκεμβρίου οι αριστερές δυνάμεις της χώρας πρέπει να βρούν τρόπο να γιορτάσουν την "επέτειο".

    Αυτό το γενικό αίσχος της παιδείας, ετοιμάζεται επίσης να χρηματοδοτήσει με ένα ακόμα δις η συμπαθής κ. Διαμαντοπούλου, η οποία πληροφορούμαι πως ετοιμάζει (και καλά κάνει), τα παιδιά της για σπουδές στο εξωτερικό. Οσοι σωθούν απο το θαύμα της δημόσιας παιδείας, θα μπορέσουν ίσως να αποκτήσουν και μια θετική και εφαρμόσιμη γνώση στα μισητά ιδιωτικά σχολεία του κόσμου.

    Μην ξεχνάμε πως ακόμα και η ΝΔ, ο φορέας του "κοινωνικού φιλελευθερισμού" κατα Σαμαρά, Μπακογιάννη και Αβραμόπουλο, εξήραν δια στόματος πρώην υπουργού παιδείας κ. Στυλιανίδη, τις διάφορες "εκτονωτικές εκδρομές" των μαθητών για σπασίματα τραπεζών, αστυνομικών τμημάτων, και επιχειρήσεων. Οταν η υποτιθέμενη Δεξιά γουστάρει μπαχαλάκηδες, τί να σου κάνει και η Αριστερά ή οποία στο φινάλε έχει χάσει και μερικές επαναστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο δείμος του πολίτη-
    Δυστυχώς το ΚΚΕ είναι το μοναδικό κόμμα που αρκείται στο να συσπειρώσει τους δικούς του και όχι στο να ανοιχτεί σε ευρύτερους χώρους που απαιτούν πλέον μια ματιά σύγχρονη που δεν θα είναι κολλημένη σε ένα δόγμα, όπως όλες οι θρησκείες, που κατέρρευσε όπου εφαρμόστηκε παρασύροντας μαζί και τις ελπίδες εκατομμυρίων ανθρώπων που πίστεψαν και αγωνίστηκαν γι΄αυτό.

    Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα-
    Καλύτερα που δεν είσαι μαθήτρια γιατί θα καθόσουνα σπίτι και όλο και κάποιο γλυκό από αυτά που μας έχεις μοστράρει θα έφιαχνες!

    Locus Publicus-
    Κανένα κράτος δεν λειτουργεί σωστά χωρίς δημοσια παιδεία και γι΄αυτό πολύ σωστά και η Διαμαντοπούλου σκοπεύει να την ενισχύσει.
    Η ιδιωτική εκπάιδευση πρέπει να είναι απλώς συμπληρωματική της δημόσιας και να μην αποτελεί λύση ανάγκης στους απελπισμένους γονείς που καταφεύγουν σήμερα σε αυτήν είτε γιατί η δημόσια στην περιοχή τους ανεπαρκεί είτε ακόμα για απλούστερους λόγους όπως το ωράριο λειτουργίας του σχολείου που δεν τους βολεύει.
    Από την άλλη μεριά όχι μόνο τα κόμματα αλλά και όλοι εμείς πρέπει να χώσουμε στα κεφάλια των παιδιών μας ότι η δημόσια περιουσία δεν ανήκει σε κάποιον απρόσωπο ξένο αλλά σε όλους μας και πληρώνεται από την τσέπη όλων μας.
    Τέλος η αριστερά πρέπει πια να αποκτήσει μεγαλύτερη φαντασία όταν θέλει να περάσει, τα πολλές φορές δίκαια αιτήματα της, στον κόσμο και να ξεκολλήσει από τις ξεπερασμένες πια τακτικές αφισοκόλληση,κατάληψη, πορεία,πανώ ξύλο με την αστυνομία και άντε πάλι από την αρχή.
    Τουλάχιστον ο καταποντισμός της ΝΔ στις εκλογές πιθανόν να έδωσε σε μερικούς το μάθημα ότι η αφισοκόλληση της φάτσας του αρχηγού σε κάθε κολόνα δεν αποδίδει πια.
    Μένει να καταλάβουν ότι και όλα όσα ανέφερα έχουν πια ξεπεραστεί και δεν αποδίδουν κέρδος σε κανένα αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Αθεόφοβε, δεν είμαι κατά της δημόσιας παιδείας, αλλά δεν ανήκω και στην κατηγορία εκείνων που πιστεύουν πως η έλλειψη χρηματοδότησης είναι το μόνον που μας λείπει. Δεν βλέπω κανένα λόγο γιατί οι έλληνες φορολογούμενοι να χρηματοδοτούν το Πολυτεχνείο, την Νομική, και το Αριστοτέλειο πριν λυθούν θεμελιώδη προβλήματα ηθικής και διαδικασίας, όπως η σημερινή επιδρομή μερικών κατέλαβαν την Πρυτανεία του Παν/μίου Αθηνώ για άσχετους λόγους. Το πρόβλημα της Παιδείας μας δεν είναι οικονομικό, αλλά ηθικό και νομικό. Πέρσι τέτοια εποχή, πάνω απο 600 σχολεία τελούσαν υπο κατάληψη. Ας λυθούν αυτά πρώτα και μετά ας πέσει Χρηματοδότηση. Για να πιάνουν και τα λεφτά μας τόπο. Αλλιώς είναι χαμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι έλεγα λοιπόν τι μου λείπει? τι μου λείπει? Οι καταλήψεις μου έλειπαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις απόλυτο δίκιο, είχα ασχοληθεί λίγο με το θέμα παλιότερα εδώ

    Δεν έχουν αλλάξει και πολλά, δυστυχώς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ορίστε, αυτά τα νέα διαβάζω και αναρωτιέμαι τι χαράμησα δώδεκα χρόνια μελετώντας για διαγωνίσματα και μαθαίνοντας μιά γλώσσα την οποία δεν μιλάει πιά κανείς νεώτερός μου... και δεν είχα πάρει χαμπάρι ο δόλιος ότι για να έχω σωστή παιδεία έπρεπε τις αποφάσεις του πώς και τί θα μάθω μα τίς έπαιρνα εγώ τουλάχιστον από 3η δημοτικού –κι’άν είχε κανείς αντίρρηση να τα’κανα κεί μέσα γυαλιά καρφιά –τότε βέβαια είχε δικτατορία και δέν ήταν και τόσο ελεύθερα τα μικρότερα μόμματα της ανύπαρκτης Βουλής να μου συμπαρασταθούν... Ασε πιά τους γονείς μου πού είχαν την παρανοϊκή ιδέα ότι ότι έκανα ή δεν έκανα και ότι απογινόμουνα θα καθρέφτιζε την ανατροφή που μου δώσανε και το ποιόν το δικό τους.

    Κι’έκανα κι’εγώ ο απερίγραπτος τα ίδια στο παιδί μου το κακόμοιρο, γεννημένο στην Αμερική, πού ντυμένος τσολιάς από τα 5 του παρέλαυνε με την ενορία μας στη Βοστώνη από το Prudential μέχρι το City Hall, (στς 25/3 –παρέλαση μεγαλύτερη από την Ιρλανδική) και έκανε σχολείο το πρωί και Ελληνικό σχολείο το βράδυ. Και σήμερα, πρίν 4 ώρες, όταν προσγείωσε το αεροπλάνο του στο αεροδρόμιο του Space Coast απέναντι από το ακρωτήριο Κανάβεραλ γιά εξέταση στό τμήμα της ενόργανης πτήσης απο το Πανεπιστίμιό του, όπως με πήρε τηλέφωνο να μου πεί, όταν κάποιος τον ρώτησε από πού είναι το μικρό του όνομα, εκείνος απήντησε: «Είμαι Έλληνας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. blogo-
    Μιας και σπουδάζεις δημοσιογραφία και θέλεις να αποκτήσεις αναγνώστες,θα σου δώσω μια φιλική συμβουλή.
    Με το να παρεμβάλλεσαι στα σχόλια σε ένα σωρό ποστ σε διάφορα μπλόγκ διαφημίζοντας το δικό σου, δεν πρόκειται τελικά να σε διαβάσει κανείς.
    Διάβασε καλύτερα τα ποστ και γράψε την αποψη σου για το θέμα που γράφουν.
    Κάποιοι θα την βρούν ενδιαφέρουσα και τότε θα θέλουν να δούν και αν το μπλογκ σου είναι ενδιαφέρον.
    Εσύ αν διάβαζες ένα αρθρο πχ για το Ιράκ και εκεί που γίνεται μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για το αν πρέπει να φύγουν ή οχι οι Αμερικανοί έβλεπες να παρεμβάλλεται ένα σχόλιο για κάποιο άλλο άρθρο σχετικά πχ με τον Μπαρόζο θα πήγαινες να το διαβάσεις;

    Locus Publicus-
    Η προφανής λύση είναι και η αναγκαία χρηματοδότηση αλλά και όπως γράφεις, η λύση στα θεμελιώδη προβλήματα ηθικής και διαδικασίας.

    Meropi-
    Ε, τώρα πια δεν θα σου λείπει τίποτα!

    glam-
    Το ποστ σου το είχα διαβάσει τότε και το είχα σχολιάσει.
    Είναι από τις καλύτερες περιγραφές της κατάστασης στα σχολεία στις καταλήψεις από ένα γονιό που έχει ζήσει από πρώτο χέρι τα πράγματα,και συνιστώ ανεπιφύλακτα να το διαβάσει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. thinks-
    Ούτε τα δώδεκα χρόνια μελέτης πήγαν χαμένα ούτε και το παιδί σου είναι κακόμοιρο, όπως γράφεις, αλλά απλά δεν μπορεί να φτάσει με το αεροπλανο του τόσο ψηλά που φτάνει το καμάρι του πατέρα του γι΄ αυτόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέρεις κάτι αθεόφοβε, θυμάμαι όταν πήγαινα σχολείο και γινόντουσαν καταλήψεις μια χρονιά ένας καθηγητής μας είχε πει την άποψή του για το λόγο που τα παιδιά το έκαναν. Πιστεύω έλεγε ότι τα παιδιά βρήσκουν το σχολείο τόσο βαρετό και ανούσιο και βλέπουν ότι δεν μαθαίνουν σχεδόν τίποτα ώστε να ψάχνουν λόγους να μην κάνουν μάθημα. Άμα ξυπνάς το πρωί και βαριέσαι να πας για μάθημα τότε η παιδεία έχει αποτύχει!

    ΥΓ άσχετο βέβαια με τους βανδαλισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν κατάλαβα καλά αθεόφοβε, τα βιογραφικά στα οποία αναφέρεται η Αλέκα με τόσο απαξιωτικό τρόπο, υποβλήθηκαν σε κάποια Κ.Ο.ΒΑ. του ΚΚΕ προκειμένου οι συγκεκριμένοι να γίνουν μέλη του κόμματος.
    Πολύ σωστά κάνει η Αλέκα και τους σνομπάρει.
    Δεν θες (σου λέει), αύριο που θα καταλάβουμε την εξουσία κάποιος από αυτούς να θελήσει να γίνει πρωθυπουργός;
    Και τι κάνουμε τότε; Το ¨νόμος είναι το δίκιο του εργάτη¨ θα πάει στράφι!
    Άσε δηλαδή το άλλο: με τέτοιους μέσα στο κόμμα, ποιοι θα κατεβαίνουν στα συλλαλητήρια;
    Μάλλον ήρθε η ώρα που η Συντρόφισσα Αλέκα πρέπει να συνταξιοδοτηθεί, γιατί τελευταία όλο και περισσότερο φαλτσάρει
    (Εκτός πια και δεν φαλτσάρει, οπότε το πρόβλημα είναι γενικότερο…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βλέποντας πριν λίγο Λαζόπουλο, στο σημείο που έδειξε τις ζημιές σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, βιάστηκε να "διευκρινίσει" ότι "αυτά τα έκαναν εξωσχολικοί..." λες και ήταν εκεί και γνωρίζει... που και έτσι να είναι, την ευθύνη την έχουν οι "ασκούντες" την κατάληψη ....
    Πάντα οι "άλλοι" φταίνε σε αυτό τον τόπο.
    Αιώνιος λαϊκιστής.....
    Το μόνο που άξιζε, το τραγούδι του Σταρόβα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Newton-
    Δεν ξέρω κανένα παιδί που να προτιμάει να πηγαίνει σχολείο αντί να κάνει χαβαλέ.
    Έτσι και είχε καλό καιρό μαζευόμαστε μόλις πηγαίναμε σχολείο και φωνάζαμε να μας πάνε εκδρομή!Άσε που καθημερινά κοντά στο 1/4 της τάξης είχε κάνει κοπάνα.
    Απλά και αυτή η γενιά αυτό που θα θα πρέπει να διδαχτεί είναι ότι πρώτα έρχεται το αναγκαίο και μετά το επιθυμητό και αρεστό.

    syneas-
    Δυστυχώς δεν φαλτσάρει...

    glam-
    Τον είδα και εγώ και συμφωνώ ότι καταφεύγει όλο και συχνότερα σε λαικισμό και όχι μόνο για την κατάληψη, αλλά ήταν χαρακτηριστικό ότι ο κόσμος όταν άρχιζε τον λαικισμό τις περισσότερες φορές ούτε γέλαγε και ούτε χειροκροτούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημέρα σας Αθεόφοβε
    Πολύ ζουμερό θέμα διαλέξατε.
    Όλοι εμείς οι ..παλιοαστοί ,.. οι πουράκλες οι επονομαζόμενες,είχαμε μιά παλιοαντίληψη ρε παιδί μου γιά τις καταλήψεις........
    Πρώτα- πρώτα τις φυλάγαμε γιά το τέλος.
    και ύστερα -ύστερα, πιστεύαμε πως άμα δε μπορείς να περιφρουρήσεις την κατάληψη, αει σύρε σπίτι σου ρε χλιμίτζουρα.
    Τα νέα βλαστάρια όμως μας βάλανε τα γυαλιά.-Καρφιά .
    Αυτοι, μόνο ένα πραμα καταλαβαίνουνε.
    Να βγαίνει ραβασάκι γιά ζημιές και να στελνεται σπίτι.
    Όσο γιά το μύθο των εξωσχολικών ,,,, χα χα χα γελάσαμε πάλι .
    Τα εσωσχολικά κάνουν τα χειρότερα σπασίματα και κλεψίματα.
    Και τα καλύπτουμε ολοι.
    Παιδιά , γονείς και πολλές φορές και καθηγητές ,γιά το χαχαχαχα καλό του αγώνα.
    Ενώ ξέρουμε την αλήθεια .
    Και το λέω με πλήρη γνώση του αντικειμένου, γιατί μέσα στην επαναστατική πνοή που εκπορεύονταν απ'το κόκκινο , άειντε ροζ παρελθόν μου έχω κάνει μώκο επανειλημένως μετά από καταλήψεις.
    υ.γ
    (γιά την Αλεκάρα δεν δυναμαι να σχολιάσω, γιατί είναι τόσο προβλέψιμες όλες αυτές οι παπαριές που κάνει ..., τρομάρα της .. )

    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. :)))
    Θα ήταν ανούσιο να ασχολούμαστε με ένα κόμμα του οποίου μία βουλευτίνα μένει στην Εκάλη και εμφανίζεται στα τηλέπαράθυρα με Χριστιανικό σταυρό αλλά δυστυχώς αυτό το κόμμα εκπροσωπείται πάντα στη Βουλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. demetrat-
    ΙωάννηςΚ-
    Τα παιδιά αναπαράγουν τις πρακτικές και τις ιδεοληψίες των γονιών τους.
    Όπως έγραψα και στο ποστ- Η διάβρωση του εγκεφάλου από την θρησκεία- 1 στα 12 παιδιά θα ακολουθήσει άλλη θρησκεία από των γονιών του.
    Όσο λοιπόν θα υπαρχουν γονείς που θα πατρονάρουν τις καταλήψεις σαν μορφή αγώνα αντίστοιχα και τα παιδιά δεν θα καταλαβαίνουν ότι ο αγώνας δεν είναι η ανιαρή επανάληψη κάθε χρονιά σαν ιεροτελεστίας της ιδιας ιστορίας και ιδίως όταν αυτή τους προσφέρει χαβαλέ,τεμπελιά και συντροφικότητα.
    Ακριβώς γι΄ αυτό τον λόγο έβαλα και τις δηλώσεις της Αλέκας που περικλείουν σε δύο γραμμές την όλη διαστρέβλωση της κομμουνιστικής αριστεράς της έννοιας του αγωνιστή και του αγώνα.
    Όσο για την συντρόφισσα Λιάνα είναι ή μόνη από ένα όλοκληρο κόμμα που μπορεί να ερεθίσει το τηλεοπτικό κοινό με τον επιθετικό της τρόπο, ώστε να κάτσουν να την ακούσουν, επειδή δεν έχει από ότι φαίνεται παρακολουθήσει μαθήματα ξύλινου κομματικού λόγου, του τύπου Παφίλη, που μόλις τον βλέπεις ξέρεις εκ των προτέρων τι θα πεί.
    Έτσι της συγχωρούνται οι αστικές και χριστιανικές της «παρεκτροπές» δίνοντας και ένα άλλοθι στο κόμμα ότι είναι ανοικτό και στο διαφορετικό.
    Θα διαφωνήσω με την παρατήρηση του ΙωάννηΚ για την εκπροσώπιση στην Βουλή.
    Αυτή ακριβώς είναι και η ουσία της Δημοκρατίας.
    Στην Βουλή είναι αναγκαίο να εκπροσωπούνται όλες οι απόψεις άσχετα αν με αρκετές από αυτές διαφωνούμε πλήρως.
    Ακριβώς το ίδιο γίνεται και για τις δικές μας απόψεις από αυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τοκ-τοκ! Συγγνώμη, εγώ είμαι πάλι: μ’ενδιαφέρει πολύ το ποστ και τα σχόλια, και τά’χω διαβάσει όσο καλύτερα μπορώ –αλλά δεν μου φεύγει απ’το μυαλό μιά απορία:

    Με τον απλοϊκό τρόπο που βλέπω τα πράγματα καμμιά φορά, αποστάζω ότι για να υπάρχει παιδεία πρέπει να υπάρχει ένας δάσκαλος/δασκάλα κι’ένας μαθητής/μαθήτρια. Αν ο δάσκαλος/δασκάλα είναι προικισμένος, μορφωμένος και χορτάτος, κι’άν ο μαθητής μαθήτρια έχει ανατροφή και οποιαδήποτε θετικά (αντί για αρνητικά) ιδεώδη απο το σπίτι του, το μάθημα θα γίνει και θα πετύχει, είτε γίνεται σε μιά παράγκα με κοιμωλία, είτε γίνεται σε κρυστάλλινο μέγαρο με κομπιούτερ... (μάλιστα η ιστορία συμβουλεύει ότι η παράγκα δουλεύει καλύτερα)...

    Επίσεις μπορεί να λεχθεί ότι ο «κακός» μαθητής μπορεί να «δεί το φώς» από ένα σωστό δάσκαλο, και ότι ο «καλός» μαθητής δεν θα καταφέρει να μάθει από ένα «σάπιο» δάσκαλο...

    Αρα... αν αυτά που τα παραπάνω υποθέτουν είναι: πρώτα έρχεται ο δάσκαλος, μετά το περιβάλλον του μαθητή, και μετά όλα τ’άλλα. Οι ...καταλήψεις, οι «αγώνες» (χασμουρητό), η Αλέκα, τά τέσσερα κεφάλια στην τηλεόραση που φωνάζουν το ένα πιό δυνατά από το άλλο... απλά εκμεταλεύονται γιά ιδίους λόγους και σκεπάζουν το γεγονός ότι το πραγματικό πρόβλημα είναι πώς και οι κυβερνήσεις και η κοινωνία δεν καταφέρνουν να βγάζουν ούτε δασκάλους, ούτε θετική ανατροφή... ούτε ελπίδα.

    Και το ότι το πρόβλημα δεν λύνεται με νόμους και χρήματα μεθαύριο, αλλά με κάτι πολύ πιό ακριβό (ευσυνηδησία φερ’ειπείν) σε μιά δυό γενιές. Που τα χάνω; Τι είναι αυτό που δεν βλέπω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το θέμα που θίγεις είναι ιδιάιτερα σοβαρό και ενδιαφέρον αλλά ξεφεύγει λίγο από το συγκεκριμένο ποστ.
    Μακάρι όμως οι καταλήψεις να γινόντουσαν με το αίτημα ότι θέλουμε καλύτερη εκπαίδευση.
    Δυστυχώς οι λόγοι που γίνονται είναι από καλύτερες τουαλέττες μέχρι να υπάρχει χώρος καπνίσματος και μερικές φορές μπαίνει και η εκπάιδευση σαν παραγέμισμα στα αιτήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστώ! Με λίγες σου λέξεις συνηδητοποίησα ότι από την αρχή του πόστ μου είχε κολλήσει η ιδέα πως, με άλφα ή βήτα τρόπο, οι καταλήψεις και το γενικώτερο θέμα είχε να κάνει (τουλάχιστον ώς δικαιολογία) με καλύτερη εκπαίδευση ή τις συνθήκες αυτής (το ότι τα ακούω από μακρυά δεν βοηθάει).

    Βλέπω τώρα πως τα σχόλειά μου ήταν φρακαρισμένα στον περιφεριακό αντί να ανεβαίνουν την Συγγρού ώς πρός το συγκεκριμένο πόστ. Ισως κάποια άλλη φορά να μιλήσουμε και για την παιδεία αυτή καθαυτή.

    (Πάντως, όσο αφορά τις καταλήψεις, οι κοπάνες της 6ης γυμνασίου είχαν άλλη χάρη σίγουρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αθεόφοβε αργώ να σχολιάσω γιατί στο Blog σου μπορώ να μπω μόνο από το σπίτι.

    Διάβασα την ανάρτηση και τα σχόλια και συμφωνώ σε αυτά που γράφεις. Αυτό που με λυπεί περισσότερο είναι ότι έχοντας γνωρισει μερικούς πραγματικούς αριστερούς, αδυνατώ να καταλαβω πως κατάντησε σήμερα να εκφράζεται (εστω και τυποις) αυτός ο χωρος από τον Αλέξη, την Αλέκα και την Κανέλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή