ΤΟΤΕ -ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΕΣ
Σεπτέμβρης 1961 Νάουσα. Συναυλία Μίκη Θεοδωράκη.
..Πήγε να ξαναρχίσει η συναυλία, όταν δεκάδες τραμπούκοι σκορπισμένοι μέσα στην αίθουσα άρχισαν να ουρλιάζουν :" Κομμουνιστή! Έξω από δω, προδότη!" Άρχισαν να πετάνε πέτρες.....
Μίκης Θεοδωράκης Το χρονικό μιας επανάστασης 1960-1967 Εξάντας 2001 σελ 78
17-10-1961..τα επεισόδια...εδημιουργήθησαν ....και αφ΄ετέρου από την αυθόρμητον αντίδρασιν αντιφρονούντων πολιτών οίτινες ερεθισθέντες επετέθησαν κατά των συγκεντρωθέντων εις το κέντρον του ΠΑΜΕ*.
ΤΩΡΑ - ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
26-1-2011 Κώστας Σημίτης : δέχθηκε επίθεση από νεαρούς αφισοκολλητές και αγανακτισμένους πολίτες
ΤΟΤΕ
* Το ΠΑΜΕ (Πανδημοκρατικό Αγροτικό Μέτωπο Ελλάδος) ήταν ο συνασπισμός της ΕΔΑ με το Εθνικό Αγροτικό Κόμμα (ΕΑΚ) στις εκλογές της βίας και νοθείας του 1961 και η δημιουργία του συνασπισμού προκλήθηκε εξ ανάγκης από το εκλογικό σύστημα βάσει του οποίου διενεργήθηκαν εκείνες οι εκλογές. Δεν έχει σχέση με το σημερινό ΠΑΜΕ (Πανεργατικό Αγωνιστικό ΜΕτωπο) του ΚΚΕ. Το σημερινό ΠΑΜΕ δυστυχώς προσπαθεί ακόμα και όταν δεν μπορεί να κινητοποιήσει ούτε 15 ανθρώπους να διακηρύσσει πως "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" Χαρακτηριστικό είναι το βίντεο αυτό
Όταν οι "κεντρώοι" εκπροσωπούνται από ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ, είναι φυσικό τα άκρα να έχουν αντίστοιχες "αξίες", πχ τον Καρατζαφέρη δεξιά και την "παλαβή" αριστερά , από την άλλη μεριά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ξανακυλήσουμε στις λάσπες, όπως το 67, η λύση είναι έτοιμη: "Η χούντα φταίει για όλα, ξανά..."
Προ ημερών επιτέθηκαν σε οικογενειάρχη μπάτσο που κατοικεί στην Κερατέα... Δεν απέχει πολύ η στιγμή στην οποία θα θρηνήσουμε θύματα. Οι υπερεπαναστάτες, το μίσος και η πολιτική αναλγησία ορισμένων θα οδηγήσουν σε άσχημες καταστάσεις. Και το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η εκτόνωση και η συντηρητικοποίηση των μεσοαστών (ανεβαίνει ο ΛΑΟΣ).
ΑπάντησηΔιαγραφήglam -
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πολιτικός λόγος του Καρατζαφέρη χαρακτηρίζεται από την ικανότητα του να παίρνει τις πλέον αντιφατικές θέσεις χωρίς κανένα ενδοιασμό φτάνει να είναι αρεστός στην μερίδα του κόσμου που τείνει ευήκοο ους στα λεγόμενα του.
Έτσι κατάφερε αντί να φθίνει συνεχώς, όπως θα ήταν το αναμενόμενο, να κοντεύει να φτάσει σχεδόν το 10% γιατί μεταξύ όσων λέει υπάρχουν και ορισμένες αλήθειες που οι άλλοι δεν θέλουν να θίξουν.
Από την αριστερά το μεν ΚΚΕ καταφέρνει να ελέγχει τους περιχαρακωμένους οπαδούς του, αποτρέποντας τους όμως, και ορθώς, να χειροδικούν, κινούμενο μόνο του και οργανωμένα βάσει της άποψης της ηγεσίας του "όλοι μαζί και ο ψωριάρης χώρια" προσπαθώντας να δηλώνει την παρουσία του σε κάθε περίσταση .
Από κει και πέρα το χάος.
Από τον ΣΥΡΙΖΑ, και τα διάφορα γκρουπούσκουλα μέχρι τους αναρχοαυτόνομους όλοι τους θεωρούν πως οι βίαιες ενέργειες κατά των πολιτικών έχουν και την αμέριστη συμπαράσταση του κόσμου που πλήττεται από την λιτότητα.
Όμως με αυτές τις ενέργειες αντί να ανέρχεται η αριστερά ανέρχεται ο Καρατζαφέρης!
Το αυγό του φιδιού εκκολάπτεται δυστυχώς στην ζεστή από τις μολότωφ φωλιά της αριστεράς!
δείμος -
Το τραγικό δε είναι ότι έχει φτάσει πολλές αντικοινωνικές ενέργειες να θεωρούνται και σαν θεμιτά μέσα αγώνα!
Από το σκάψιμο του χαντακιού του δημόσιου δρόμου μέχρι τον προπηλακισμό του βουλευτή που είχε το θράσος να θέλει να πληρώσει διόδια!
Κοινως υπάρχει πρόβλημα, και μαλιστα σοβαρο. Τι να πω δηλαδη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ας είναι...
Tα καλύτερα έρχονται!
Δεν θα βρίσκουν κλαρί να κουρνιάζουν τα όρνια που ξεπούλησαν την χώρα.
Αφού δεν υπάρχει δικαιοσύνη να τιμωρήσει έστω και έναν από όλους αυτούς, η λαϊκή οργή για μένα είναι παν-δίκαιη.
(@Δείμο: το επίθετο "οικογενειάρχης" ως προς τι το αναφέρεις; Προφανώς οικογενειάρχες είναι και οι μπάτσοι που ψεκάζουν οικογενειάρχες μεσήλικες με τα χημικά στο πρόσωπο, οικογενειάρχες είναι κι αυτοί που κατεβάζουν με μανία τα γκλόμπ στα κεφάλια οικογενειαρχών διαδηλωτών.
Δηλαδή, AFMarx, δικαιολογείται να επιτεθούν και στα παιδιά ενός διοικητή ασχέτου τμήματος; Εκεί κολλούσε στα παιδιά. Ή επειδή είναι μπάτσος είναι αποδεκτός ο φόνος; Δε βλέπεις ότι εκεί πάνε τα πράγματα με την ανοχή πολλών;
ΑπάντησηΔιαγραφή@Δήμος:Εγώ δεν βλέπω καμιά ανοχή πολλών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω μόνο την ενοχή της κυβέρνησης.
Πού από το Δεκέμβριο μέχρι και τώρα έχει μετατρέψει τις διμοιρίες των ΜΑΤ σε ιδιωτικό στρατό των εργολάβων που ανέλαβαν τα έργα στο Οβρεόκαστρο, και την Κερατέα από μια φιλήσυχη πόλη σε κατεχόμενη και διαρκώς πολιορκούμενη Γάζα
Εδώ η κουβέντα είναι μεγάλη. Υπάρχουν αποφάσεις που έδειξαν τα ψεύδη περί αρχαιολογικών χώρων και περί ΧΥΤΑ (ΧΥΤΥ είναι). Παράλληλα, έχουμε δει και την περίεργη στάση πλήθους αντιεξουσιαστών με μολότοφ κλπ ανθρωποκτονικές διαθέσεις. Η κυβέρνηση έχεις τις δικές της ευθύνες. Αλλά και ο τοπικισμός με τον ωχαδερφισμό έχουν τη δική τους ευθύνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά το θέμα είναι η βία. Μήπως θα δώσεις δίκιο και στους αριστεριστές της Πάτρας απέναντι σε έναν 83χρονο;
Zaphod-
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι εμφανές;
A.F.Marx-
Συγκρίνω ανόμοια πράγματα όταν λέω ότι η βία από όπου και αν προέρχεται είναι απαράδεκτη;
Αφού η λαϊκή οργή είναι παν-δίκαιη τότε να δικαιολογήσουμε και όσους βιαιοπραγούν στην πλατεία Βικτωρίας γιατί λαός είναι και αυτοί και πολλοί μάλιστα δεν είναι και δεξιοί!
Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την απαράδεκτη αστυνομική βία μήπως όμως αυτή προκαλείται και από μερικές μολότοφ που προσγειώνονται στα κεφάλια τους;
Δεν συνειδητοποιείς πως αν αφήσουμε ανεξέλεγκτη την αυτοδικία βάσει της παν-δίκαιης λαϊκής οργής τότε θα φτάσουμε να σκοτώνουμε ό ένας τον άλλο;
Καλά, τι να συζητάμε τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨεύδη τα περί αρχαιολογικών χώρων;
Ψεύδη τα περί ΧΥΤΑ;
Τα ΜΑΤ είναι τουλάχιστον αληθινά ή είναι απατηλή εικόνα των "ψευταράδων" κατοίκων της Κερατέας;
Οκ...πάσο
Δεν υπάρχουν γέφυρες επικοινωνίας.
A.F.Marx, δε διάβασες όσα έγραψα... Έμεινες στα πρώτα. Βία με ευθύνη ενός σε τέτοιους αριθμούς δεν υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το ίδιο περίπου θέμα ασχολούμαι κι εγώ στην ανάρτηση μου εδώ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως αναφέρω κι εκεί τέτοιες εκδηλώσεις δεν κάνουν τίποτε άλλο, παρά να υπονομεύουν τη δημοκρατία ισοπεδώνοντας όλους τους πολιτικούς (προς μεγάλη χαρά των νοσταλγών της δικτατορίας που άρχισαν να σηκώνουν κεφάλι), να διαβρώνουν τη νομιμότητα, να ενθαρρύνουν την ανομία και το λαϊκισμό, ακόμα και να υποθάλπουν τη βία. Κοινώς είναι καραγκιοζιλίκια. Και σίγουρα δεν είναι η απάντηση στα προβλήματα μας.
Meropi-
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο είχα διαβάσει,είναι ευνόητο πως είχα συμφωνήσει τότε με όσα έγραφες, και βέβαια το μόνο που θα προσέθετα στο σχόλιο σου είναι πως όλα αυτά είναι ακρως επικίνδυνα καραγκιοζιλίκια με τραγικό τέλος μερικές φορές όπως μας διδάσκει η εμπειρία του παρελθόντος.
Τώρα μόλις διάβασα και για την επίθεση εναντίον του Νομπελίστα της Ιατρικής James Watson, στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, και έμεινα άφωνη. Επιτέλους πού πάμε με αυτή την ανεξέλεγκτη βία???
ΑπάντησηΔιαγραφήMeropi-
ΑπάντησηΔιαγραφήO James Watson 83 ετών σήμερα, είχε πεί το 2007 πως οι μαύροι Αφρικανοί δεν έχουν την ίδια ευφυΐα με τους λευκούς.
Οι λευκοί κουκουλοφόροι της Πάτρας πέτυχαν με την ενέργεια τους να καταρρίψουν την άποψη του αυτή εμπράκτως με την πράξη τους, αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν όχι μόνο μειωμένης ευφυΐας λευκοί αλλά τελείως ανεγκέφαλοι!
Βέβαια έχει πεί επίσης πως όσοι έχουν σκούρο δέρμα έχουν και μεγαλύτερη libido.
Βάσει αυτής της άποψης είπε και το αμίμητο:
Έχετε ακούσει για λατίνους εραστές αλλά δεν έχετε ακούσει για Εγγλέζο εραστή παρά μόνο για Εγγλέζο ασθενή!
Ο Watson είχε εν τω μεταξύ στο παρελθόν αντιταχθεί επισήμως στον πόλεμο του Βιετνάμ και ήταν κατά της εξάπλωσης των πυρηνικών όπλων.
Η εμφανής διαφορά είναι ότι "Τότε" δρούσε βίαια (βάσει σχεδίου, προσχεδιασμένα) το παρακράτος με σκοπό τη στήριξη της (καταπιεστικής και βάναυσης) εξουσίας, ενώ "Τώρα" δρούν βίαια (εν βρασμώ ψυχής, περιστασιακά) οι αγανακτισμένοι πολίτες με σκοπό να αλλάξει πρόσωπο η (ξεδιάντροπη και λωποδύτρα!) εξουσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμπλρ. ...δρούσε βίαια (βάσει σχεδίου, προσχεδιασμένα και αμειβόμενο απο τα μυστικά κονδύλια) το παρακράτος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αδύνατον, μερικές φορές, να καταλάβει κανείς τις σκέψεις των ανθρώπων και μάταιο να το προσπαθήσεις.....
ΑπάντησηΔιαγραφήγ.λ.
Όσοι πιστεύουν ότι με τις "μπουνιές" τα "γιαούρτια" και τα "καδρόνια" θα φτιάξουν ένα καλύτερο αύριο , τους εύχομαι να μην ζήσουν την τραγική διάψευση...
ΑπάντησηΔιαγραφήRodia-
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή θέλεις να πεις πως η βία ανάλογα από το που προέρχεται είναι ή όχι επιτρεπτή;
Βεβαίως και υπήρχε τότε και παρακρατική βία και έμμισθη αλλά υπήρχαν και τότε άνθρωποι που είχαν πρόσφατα προηγούμενα με την αριστερά και σε πρώτη ευκαιρία ήσαν πρόθυμοι να ανοίξουν κεφάλια και όχι διάλογο μαζί της .
Απλά τότε τους έλεγαν αντιφρονούντες γιατί ήσαν στην εξουσία ενώ τώρα εκτός εξουσίας έχουν ονομαστεί αγανακτισμένοι πολίτες.
Τότε είχαν την στήριξη ηθική και υλική της εξουσίας ενώ τώρα την ανοχή και ίσως και την οργάνωση από μέρος της πολιτικής μας ζωής.
@Rodia
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγανακτισμένοι πολίτες? Νομίζω ότι, κατά βάθος, δεν συνειδητοποιείς πόσο επικίνδυνο είναι να αποδεχόμαστε και να δικαιολογούμε τη βία από "αγανακτισμένους πολίτες"
Meropi, η άμυνα είναι βία; Το κράτος δεν ασκεί βία; Η περικοπή συντάξεων δεν είναι βία; Το "έργο" στην Κερατέα χωρίς συζήτηση και εξηγήσεις δεν είναι βία; Η κοροϊδία που υφιστάμεθα δεν είναι βία; (περικοπή βουλευτικων αποζημιωσεων με παράλληλη αύξηση των "επιτροπών", όπου οι μετέχοντες κερδίζουν τα τρίδιπλα) Η άσκηση ψυχολογικής βίας τύπου "μαζί τα φάγαμε", "κοπρίτες", "θα πονέσει" κλπ κλπ δεν είναι βία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι τόσο η Rodia όσο και ο A.F.Marx, υποθέτω λόγω νεαρού ηλικίας μάλλον , συγχέουν δύο διαφορετικές , για όλους τους άλλους , έννοιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανείς δεν ισχυρίζεται ότι έχει απαγορευτεί η βία.
Ως κοινωνία έχουμε συμφωνήσει (Σύνταγμα και νόμοι) ότι υπάρχει ένα επίπεδο αποδεκτής βίας
που ασκείται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις υπό συγκεκριμένων οργάνων (πχ αστυνομία) κάτω από έλεγχο. (δικαστικό, πολιτικό κλπ)
Οποιαδήποτε άλλη βία είναι παράνομη και καταδικαστέα.
Πχ: Ο Ματατζής που "αντιπαρατίθεται" στην Κερατέα βρίσκεται εκεί "εν ονόματι του Ελληνικού Λαού" και σε διαταγή του εκπροσώπων του, δλδ της νόμιμης κυβέρνησης.
Αντίθετα ο "πολίτης" που συγκρούεται μαζί του, υποστηρίζει τα προσωπικά του συμφέροντα ( άντε το πολύ – πολύ και τα τοπικά) χωρίς καμία νομιμοποίηση από το κοινωνικό σύνολο.
Να τους ρωτήσω επίσης αν είναι “ βία “ η μείωση των μισθών και των συντάξεων , τότε οι αυξήσεις τι είναι;;
Επειδή κάθε αύξηση μισθού ή σύνταξης δεν γίνετε από κάποιο ανεξάντλητο ταμείο αλλά επιβαρύνει (η αύξηση) ή ελαφρύνει (η μείωση) κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους . (πχ Για τις αυξήσεις των δημοσίων υπαλλήλων απαιτείτε αύξηση της φορολογίας των πολιτών, για δε τους ιδιωτικούς την αύξηση την πληρώνουν οι εργοδότες άρα , με αυτή την έννοια , πάντα έχουμε άσκηση “βίας” ...!)
Ωραία, glam. Με τη λογικη αυτή η αντισταση στον Β' Π.Πόλεμο, τα σαμποτάζ, κλπ, ήταν πράξεις βίας; Σήμερα ζούμε εναν οικονομικό πόλεμο, αν δεν το εχεις παρατηρήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή(στο "νεαρό της ηλικιας" πεφτεις εξω μερικες 10ετιες) ;)
Αγαπητή μου Ροδιά η παρομοίωση της αντίστασης του Β΄Παγκ. πολέμου και τα σαμποτάζ με τις αυτοδικίες κατά πολιτικών προσώπων είναι μάλλον ατυχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η βία ήταν ενάντια στην βία ενός κατακτητή που κατάκτησε με βίαιο τρόπο την χώρα σου ενώ η βία στην οποία αναφέρεται το ποστ έχει ασκηθεί εναντίον πολιτικών προσώπων που έχουν, είτε σου αρέσει είτε όχι εκλεγεί με νόμιμες εκλογές.
Από κει και πέρα αν δικαιώσουμε την αυτοδικία εναντίον οποιουδήποτε προσώπου που δεν είναι αρεστό σε μας τότε μεταπίπτουμε στο επίπεδο της ζούγκλας που επικρατεί ο νόμος του ισχυρότερου.
Έκανα την διαδρομή Λαύριο-Αθήνα-Λαύριο με καταρρακτώδη βροχή αναγκαστικά από τον στενό και με στροφές εξαιρετικά επικίνδυνο δρόμο της Πλάκας και κινδύνευσα να βρεθώ σε ένα γκρεμό γιατί ορισμένοι κάτοικοι της Κερατέας έχουν αποκλείσει τον κανονικό.
Θα έπρεπε στην βία αυτή των κατοίκων που κρατεί τόσο καιρό τον κοινόχρηστο δρόμο κλειστό, να απαντήσω και εγώ με βία καθώς είχα αγανακτήσει από την ταλαιπωρία και από τον κίνδυνο να σκοτωθώ, και παίρνοντας ένα ξύλο να ανοίξω τα κεφάλια των 2-3 που ήσαν στο οδόφραγμα;
Η βία των κατοίκων απέναντι στο κοινωνικό σύνολο είναι θεμιτή ενώ η δική μου θα ήταν αθέμιτη;
Προφανώς για μένα και οι δύο είναι απαράδεκτες.
Παίζει κάτι παιχνιδάκια καμιά φορά αυτή η πουτάνα η ιστορία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι ενάντια στη βία , είναι θέση αρχής , οποιαδήποτε μορφή και αν έχει , κρατική ή αγανακτισμένων πολιτών .
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα με τρελαίνει, όλοι αυτοί που τώρα σηκώσαν μπαϊράκι , στην Ελλάδα έπεσαν με αλεξίπτωτο το 2010 - 2011 ?
Οικονομικό πόλεμο και χούντα έχουμε τον τελευταίο 1,5 χρόνο ?
Που ζούσαν ? δεν βλέπαν τι γίνεται? Ακόμη και το θέμα της Κερατέας σέρνεται για χρόνια , δεν είναι τωρινό , εδώ δεν ξέρουν τη διαφορά μεταξύ ΧΥΤΑ και ΧΥΤΥ και παίρνουν θέση ή ετοιμάζονται για πόλεμο .
Από τη ζεστασιά του σπιτιού σου , πίσω απ την ασφάλεια του υπολογιστή σου , κάνε επαναστάσεις , γίνε μάγκας , μερικοί όμως το παίρνουν πιο σοβαρά και τότε υπάρχει κίνδυνος για όλους τους υπόλοιπους .
Είναι τραγικό εγώ το νιάτο να συμφωνώ μαζί σου σε τέτοια θέματα , που θα πρεπε να σου βάλω μολότοφ στο μπλογκ , υπερασπιστή των πολιτικών - βουλευτών του μνημονίου ( αυτό το τελευταίο κολλάει παντού , και γκόμενα να μην σου κάτσει φταίει το μνημόνιο ) .
Ασκαρδαμυκτί-
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι...
eparxiakosaloni2-
Δεν έιχα σκεφτεί πως φταίει το Μνημόνιο που δεν μου κάθεται γκόμενα!
Μέχρι τώρα νόμιζα πως φταίει η φαλάκρα μου όπως λέει η γυναίκα μου!