Έλα
ντε!
Εύλογο
το ερώτημα.
Και
η μεν Εύα μάλλον είναι αθώα γιατί
μέχρι να μεγαλώσουν οι γιοί της θα είχε μάλλον κλιμακτήριο, αλλά για τον Αδάμ και τις κόρες του δεν παίρνω όρκο!
Άλλωστε
στην Αγία Γραφή δεν υπάρχουν προβληματισμοί και ηθικολογίες για τις αιμομιξίες.
Όταν
ο Λωτ βρέθηκε στην σπηλιά μόνος του
με τις κόρες του « είπε η μεγαλύτερη
κόρη στην μικρότερη… άνθρωπος δεν υπάρχει επί της γης για να συνευρεθεί μαζί
μας, όπως γίνεται παντού, έλα λοιπόν ας μεθύσουμε τον πατέρα μας και ας
πλαγιάσουμε μαζί του…». Γέν.19. 32.
«Μέθυσαν λοιπόν τον πατέρα τους την νύκτα εκείνη με κρασί και κοιμήθηκε
μαζί του η μεγάλη του κόρη… Εκείνος δεν κατάλαβε ούτε όταν ξάπλωσε ούτε όταν
σηκώθηκε. Την άλλη μέρα είπε στη μικρή αδελφή της, χθες βράδυ ξάπλωσα εγώ με
τον πατέρα μας. Έλα να τον μεθύσουμε κι απόψε και κοιμήσου εσύ μαζί του…
Μέθυσαν λοιπόν τον πατέρα τους και
πλάγιασε η μικρότερη μαζί του και πάλι εκείνος δεν κατάλαβε ούτε όταν
ξάπλωσε ούτε όταν σηκώθηκε. Έτσι οι δυο κόρες του Λωτ έμειναν έγκυες από τον
πατέρα τους»! Γέν. 19.32-36.
Βέβαια
μπορεί το θεόπνευστο βιβλίο της Αγίας Γραφής να μας αθωώνει τον Λωτ που το επάνω κεφάλι του δεν καταλάβαινε τι έκανε όταν ήταν ντίρλα, το
κάτω όμως ύψωνε υπερήφανο το ανάστημα
του και επιτελούσε χωρίς πρόβλημα το θεάρεστο έργο του.
Ήδη προηγουμένως ό ίδιος, ως γνήσιος θεοσεβούμενος,
προτίμησε αντί να πηδήξουν οι Σοδομίτες τους αγγέλους τους πρότεινε να πηδήξουν
τις παρθένες κόρες του:
«έχω δύο θυγατέρες που δεν γνώρισαν άνδρα, να σας τις φέρω λοιπόν έξω
και κάμετε σ’ αυτές ότι σας αρέσει». Γέν.19.8.
Ο Δίκαιος Αβραάμ όπως και ο Δίκαιος Λωτ δεν είχε κανένα πρόβλημα να
παντρευτεί την ετεροθαλή αδελφή του Σάρα,
όπως και δεν είχε κανένα πρόβλημα ο αδελφός του Ναχώρ να παντρευτεί την ανιψιά του.
Πηγαίνοντας
στην Αίγυπτο ο Δίκαιος Αβραάμ επειδή
ήταν σίγουρος ότι ο Φαραώ για να του
πάρει την πανέμορφη σύζυγο του Σάρα
μπορούσε να τον σκοτώσει, ξαναθυμήθηκε ότι η γυναίκα του ήταν αδελφή του και
έτσι την παρουσίασε στον Φαραώ και «ελήφθη η γυνή εις την οικίαν του
Φαραώ» δια τα περεταίρω επί της κλίνης.
Και
μπορεί μεν η Σάρα, με την ευλογία
του συζύγου της, να δοκίμασε και τις επιδόσεις του Φαραώ, από την άλλη μεριά και ο Αβραάμ δεν έμεινε παραπονεμένος.
« Χαριν δε αυτής υπεδέχθησαν με ευμένειαν και επεριποιήθησαν τον
Αβραμ, ώστε αυτός να αποκτήση πρόβατα και μόσχους και όνους και δούλους και
δούλας και ημιόνους και καμήλους.»Γεν 12,16
(παρένθεση: Πριν αρκετά χρόνια στην Τυνησία
μερακλής Τυνήσιος όταν είδε την φυσική ξανθιά κ. Αθεόφοβου μου έδινε γι΄αυτήν 7
γκαμήλες και μάλιστα γκαστρωμένες! Αρνήθηκα αυτήν την απαράδεκτη προσφορά μιας και δεν συνοδευόταν με πρόβατα,
βόδια, γαϊδούρια και μουλάρια όπως του
Αβραάμ!)
Το
νταβατζηλίκι του Αβραάμ όμως δεν
βγήκε σε καλό για τον Φαραώ «Και επέφερεν ο Κύριος επί τον Φαραώ και επί τον οίκον αυτού πληγάς
μεγάλας» με
αποτέλεσμα μόλις έμαθε ότι η Σάρα
ήταν γυναίκα του να του την επιστρέψει πάραυτα και συγχρόνως έδιωξε
τον Αβραάμ από την Αίγυπτο.
Έφυγε
βέβαια με πλούσια κέρατα αλλά ταυτόχρονα σύμφωνα με τας γραφάς «Και ο Αβραάμ ήτο πλούσιος σφόδρα εις κτήνη, εις αργύριον και χρυσίον».
Γυρνώντας
στην Χαναάν ο Αβραάμ είχε σαράκι στην ψυχή του την άνωθεν υπόσχεση
πως «πάσαν την γην, την οποίαν βλέπεις, εις σε θέλω δώσει
αυτήν, και εις το σπέρμα σου έως αιώνος».
Όμως
η Σάρα δεν γκαστρωνόταν με τίποτα οπότε με
μεγαλοψυχία πήρε την υπηρεσία της Άγαρ
και «έδωκεν αυτήν εις Άβραμ τον άνδρα αυτής, δια να είναι γυνή
αυτού»
Η Άγαρ
πάραυτα γκαστρώθηκε αλλά ο Αβραάμ, ήδη στα 86 του, συνέχισε να
προσπαθεί να γκαστρώσει την Σάρα
μέχρι που έγινε αυτός 100 ετών και αυτή 90.
Μιας και εκείνη την εποχή δεν είχε ανακαλυφτεί
ακόμα η εξωσωματική από την ιατρική, αναγκαστικά την αντικαθιστούσε η θεία
βούληση που είχε εμμονή με το σπέρμα του Αβραάμ
γι΄αυτό και του απέστειλε άγγελο και του
είπε:
πληθύνων πληθυνώ τὸ σπέρμα σου, ώστε να μην μπορούν να καταμετρήσουν τους απογόνους
σου Γεν 16,10
Και
έτσι έμεινε έγκυος η Σάρα στα 90!
Οπότε
όταν βλέπουμε κανένα γηραλέο ζευγάρι να παντρεύεται και τους λέει ο παπάς δος αυτοίς καρπόν κοιλίας δεν θα πρέπει να μειδιούν οι
παριστάμενοι γιατί άμα έχεις το μέσο στους ουρανούς όλα γίνονται.
Μετά
όμως που ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμοῤῥα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ
Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ ο
Αβραάμ μόλις το είδε πήρε την Σάρα και κατέφυγε στα Γέραρα.
Φαίνεται ότι η Σάρα παρά τα 90 χρόνια της ήταν
ακόμα αρκετά μπάνικη, κάτι σαν Ζωζώ Σαπουντζάκη εκείνης της εποχής, οπότε προ του κινδύνου να
τον σκοτώσει ο βασιλιάς των Γεράρων Αβιμέλεχ,
που την πήρε για γυναίκα του, ξανά μανά ο Αβραάμ την ξανασύστησε για αδελφή του.
Στο
σημείο αυτό ο πανάγαθος Θεός αγανάκτησε και πήγε να τιμωρήσει, όχι βέβαια τον
προστατευόμενο του Αβραάμ, αλλά τον Αβιμέλεχ
που δεν είχε ο φουκαράς ιδέα για το νταβατζηλίκι του Αβραάμ.
Όπως
τελικά γίνεται και στις παλιές ελληνικές ταινίες εδόθησαν οι δέουσες εξηγήσεις, η Σάρα επεστράφη στον αδελφό και ξανά σύζυγό της, με χίλια δίδραχμα καὶ
πρόβατα καὶ μόσχους καὶ παῖδας καὶ παιδίσκας Γεν 20,14
Επειδή
δε συνέκλεισε Κύριος ἔξωθεν πᾶσαν
μήτραν ἐν τῷ οἴκῳ Ἀβιμέλεχ, τουτέστιν επειδή για τιμωρία του αθώου Αβιμέλεχ είχε βουλώσει τις μήτρες στον
οίκο του, χρησιμοποίησε τα μέσα του στον Θεό ο Αβραάμ και αυτός τις ξεβούλωσε και άρχισαν έτσι να γκαστρώνονται
στο παλάτι του.
Όπως
διαπιστώνει λοιπόν κανείς η Παλαιά Διαθήκη είναι γεμάτη με ηθικά πρότυπα για
μίμηση από το θεοσεβούμενο ποίμνιο.
Κάπου εδώ σταματά η διήγηση για τον ενάρετο σεξουαλικό
βίο και την πολιτεία των Δικαίων, όπως τους χαρακτηρίζει
η εκκλησία μας, Αβραάμ και του ανιψιού
του Λωτ, και συνεχίζει με την φρικώδη ιστορία της θυσίας
του Ισαάκ από τον Αβραάμ που αποδεικνύει πως η τυφλή
πίστη σε μια θεότητα οδηγεί τον άνθρωπο να μην έχει κανένα ενδοιασμό για οποιοδήποτε έγκλημα διαπράττει στο όνομα της, όπως
ακριβώς οι φανατικοί σήμερα του ISIS.
Καλησπέρα σας αγαπητέ μου κύριε. Το λυπηρόν είναι ότι αυτά θεωρούνται θεόπνευστα, και άρα ιερά και από τους Εβραίους, και από τους Χριστιανούς (παιδαγωγός εις Χριστόν..), και από τους Μουσουλμάνους (Ισμαήλ κλπ).. Πήγε ο 'ερμος ο Τσιφ'ορος να κάνει μια πλάκα με τα "Βιβλικά Χαμόγελα" και πέσαν να τον φάνε ζωντανό.. Τι τα θέλετε.. Ο Αβρααμ ιστορία, ο Περσέας μύθος, και μετά απορούμε πως γίναμε έτσι..Αμ πώς;
ΑπάντησηΔιαγραφή"...συνεχίζει με την φρικώδη ιστορία της θυσίας του Ισαάκ από τον Αβραάμ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφε, προφανώς ξέρεις ότι η θυσία δεν πραγματοποιήθηκε τελικά: γιατί δεν το γράφεις κι αυτό; Το κείμενο της Γένεσης μας λέει εκ των προτέρων ότι ο Θεός "επείρασε", δοκίμασε την πίστη του Αβραάμ και δεν του επέτρεψε να σκοτώσει το παιδί του. Όσο για τον Αβραάμ και τον Λωτ και τις κόρες του, η Παλαιά Διαθήκη δεν αποσιώπησε ποτέ τα σφάλματα των προσώπων, ούτε όμως η Εκκλησία αγιοποίησε τα πρόσωπα γι' αυτά τα σφάλματα, αλλά για την όλη ζωή και συμπεριφορά τους. Ο χώρος της Π. Διαθήκης ήταν προ Χριστού (δεν είχε την χάρι), και στην Εκκλησία ερμηνεύεται πάντα υπό το πρίσμα της Καινής Διαθήκης. Αλλά βέβαια ανέκαθεν ήταν πολύ εύκολο να διαβάζουμε επιλεκτικά τα κείμενα και να αφήνουμε στην άκρη ό,τι δεν μας βολεύει. Ο Χριστός συγχώρησε την μοιχαλίδα γυναίκα και δεν επέτρεψε να την λιθοβολήσουν, αλλά της είπε και το "Μηκέτι αμάρτανε". Ας μην πω περισσότερα.
Προφανώς δεν θέλεις να παραδεχτείς ότι αν δεν τον σταματούσαν, ο Αβραάμ είχε σκοπό να σκοτώσει το παιδί του υπακούγοντας στην φρικώδη και ανήθικη «θεία εντολή», ότι ακριβώς κάνουν και οι τζιχαντιστές, όταν σκοτώνουν φωνάζοντας «ο θεός είναι μεγάλος».
ΔιαγραφήΠολύ σωστά γράφεις ότι « η Εκκλησία αγιοποίησε τα πρόσωπα γι' αυτά τα σφάλματα, αλλά για την όλη ζωή και συμπεριφορά τους»
φτάνει τα πρόσωπα που αγιοποιεί να εξυπηρετούν το δόγμα της.
Κλασσικό παράδειγμα (έχοντας πλέον την χάρι) ο κατά συρροήν δολοφόνος Κωνσταντίνος.
Ο Παντογνώστης θεός γιατί χρειαζόταν απόδeiξη για την πίστη του Αβραάμ σαν παντογνώστης δεν ήξερε;
ΔιαγραφήΓιατί δεν λέτε ότι ο Γιαχβέ που έδινε αυτές τις αισχρές εντολές στους Εβραίους ήταν ο Ιησούς Χριστός πριν ενσαρκωθεί και όχι ο Πατήρ Θεός; Και πώς ένας τέτοιος Θεός Μίσους έγινε ξαφνικά Θεός της Αγάπης στην Καινή Διαθήκη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί θα μπορούσαν να με θεωρήσουν ως μονοφυσίτη!
Διαγραφή