Β΄ ΔΙΑΦΥΛΕΤΙΚΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ
Στο παρελθόν οι διαφυλετικοί γάμοι απαγορεύονταν στην ναζιστική Γερμανία, την εποχή του απαρτχάιντ στην Νότιο Αφρική και στις ΗΠΑ. Το 1960 απαγορεύονταν με νόμο σε 31 πολιτείες της. Έπρεπε να εκδοθεί το 1967 απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου που έκρινε τον νόμο αντισυνταγματικό για να σταματήσει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση.
Έτσι οι διαφυλετικοί γάμοι από το 2% που ήταν το 1970, ανήλθαν στο 7% το 2005 και στο 8,4% το 2010 και στο 12% το 2013.
Το 2012 το 43% ήταν θετικό για αυτούς τους γάμους, το 11% αρνητικό και το 11% αδιάφορο.
Το 2021 αυτοί που τους αποδέχονται έχουν ανέλθει στο 94% παρά το ότι μερικές έρευνες έχουν διαπιστώσει αυξημένο ποσοστό διαζυγίων σε αυτούς του γάμους.
Το ¼ των μαύρων ανδρών που παντρεύτηκαν το 2013, παντρεύτηκαν γυναίκα που δεν ανήκε στην μαύρη φυλή σε αντίθεση με τις μαύρες γυναίκες που μόνο 12% παντρεύτηκαν άνδρες από άλλη φυλή.
Οι γυναίκες όμως ασιατικής καταγωγής κατά 37% παντρεύτηκαν άνδρες άλλης φυλής, αντίθετα από τους άνδρες που μόνο στο 16% επέλεξαν γυναίκες άλλης φυλής.
Στον κινηματογράφο από το ξεκίνημα του υπήρξαν ελάχιστες ταινίες που εμφανιζόταν ζευγάρι με άτομα διαφορετικής φυλής.
Έκτοτε 2 ή 3 μόνο ταινίες υπάρχουν με ερωτική σχέση μεταξύ ατόμων της λευκής και της μαύρης φυλής.
Το 1967 ο βραβευμένος με 2 Όσκαρ Στάνλεϊ Κράμερ κάνει την επανάσταση με την ρομαντική του κωμωδία Μάντεψε ποιος θα έρθει το βράδυ, στην οποία παίζουν κορυφαίοι ηθοποιοί του Χόλυγουντ όπως ο Σπένσερ Τρέισι, η Κάθριν Χέπμπορν και ο Σίντεϊ Πουατιέ στον ρόλο του υποψήφιου γαμπρού της κόρης τους.
Δεν υπάρχει πλέον σχεδόν καμία ταινία ή τηλεοπτικό σήριαλ στα οποία το πρωταγωνιστικό ζευγάρι να μην είναι άτομα από διαφορετικές φυλές δίνοντας την αίσθηση στον θεατή ότι στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν πλέον ζευγάρια που ανήκουν στην ίδια φυλή!
Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι Το πολύ το «Κύριε ελέησον» το βαριέται κι ο παπάς.
Γ΄ RACEBENDING
Ο αμερικανικός κινηματογράφος για πολλά χρόνια ήταν στην ουσία ρατσιστικός από την εποχή του βωβού και είναι χαρακτηριστικό ότι ο Ντέιβιντ Γκρίφιθ, που θεωρείται ως ο πατέρας της σκηνοθεσίας στο σινεμά, στην κλασσική του ταινία Η Γέννηση ενός έθνους εκθείαζε την Κου Κλουξ Κλαν για τον ρόλο της στον εμφύλιο.
Αντί να προσλάβει μαύρους ηθοποιούς έβαφε μαύρους τους λευκούς ηθοποιούς του και οι αφροαμερικανοί εμφανίζονταν σαν άγριοι που βίαζαν τις λευκές γυναίκες.
Έκτοτε και μέχρι τα τελευταία χρόνια οι έγχρωμοι ηθοποιοί όταν έπαιζαν σε ταινίες ήταν μόνο σε ρόλους υπηρετικού προσωπικού, εργατών κτλ
Έπρεπε να φτάσουμε το 1939 για να βραβευθεί με Όσκαρ μαύρος ηθοποιός και αυτή ήταν η Hattie McDaniel για τον ρόλο της στο Όσα παίρνει ο Άνεμος.
Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας το 2016, η ποικιλομορφία στην διασκέδαση (ιστορίες, ταινίες, ραδιοφωνικές, και τηλεοπτικές σειρές) ήταν 71,7% (63,3%) με Λευκούς, 12,2%(16,2%) με Μαύρους, 5,8%(16,2%) Ισπανούς / Λατίνους, 5,1%(4,9%) Ασιάτες, 2,3% από Μέση Ανατολή και 3,1%(1%) άλλους. Στις παρενθέσεις η αντίστοιχη αναλογία στον πληθυσμό.
Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και στο ιστορικό σήριαλ Bridgerton και στην πρόσφατη (2022) ταινία εποχής Mr. Malcolm's List.
Ακόμη και μαύροι σχολιαστές, όπως η Candace Owens, έχουν αρχίσει να αντιδρούν σε αυτούς τους ιστορικούς παραλογισμούς.
Το πρώτο μέρος εδώ
Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση.
Ωραία τεκμηρίωση.
ΑπάντησηΔιαγραφή