Πέμπτη, 18 Ιανουαρίου 2007

Ε, ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ !



Την γυναίκα μου τη γνώρισα σε μία διαδήλωση ,όταν είμαστε φοιτητές, έξω από το Πανεπιστήμιο. Είδα ένα κορίτσαρο με κοντό μαλλί που στάθηκε δίπλα μου μετά τις συστάσεις από τους κοινούς γνωστούς, και όταν ή αστυνομία έκανε ντού να μας διαλύσει ,βρεθήκαμε πιασμένοι χέρι με χέρι (δήθεν για να μην χαθούμε μέσα στον πανικό!) να τρέχουμε κυνηγημένοι από τους αστυνομικούς ως την πλατεία Βάθης, και από κεί πίσω μέχρι την Κανάρη στο Κολονάκι με αποτέλεσμα έκτοτε όχι μόνο να μην μου αφήνει το χέρι αλλά να βρεθώ στην κλασσική θέση παντός ερωτευμένου που δεν του φτάνει το χέρι αλλά θέλει και τα υπόλοιπα μέρη!
Έκτοτε βρεθήκαμε και οι δύο σε πολλές διαδηλώσεις με δακρυγόνα, γκλόμπς και την γνωστή βία της αστυνομίας και με ρίγη φρίκης θυμάμαι τον ανατριχιαστικό ήχο που έκανε στην ραχοκοκαλιά ενός άτυχου που έτρεχε δίπλα μου η λαβή ενός περιστρόφου ενός μυστικού με πολιτικά σε μία διάλυση διαδήλωσης στην Πανεπιστημίου.Ο φουκαράς σωριάστηκε κάτω και οι ζαρντινίερες έπεσαν όλες επάνω του για να τον ανθοστολίσουν.
Όμως με αυτούς τους αγώνες πετύχαμε ένα σωρό πράγματα που σήμερα πολλοί τα θεωρούν αυτονόητα.
Όλα αυτά μου ήρθαν στο μυαλό όταν έβλεπα στην τηλεόραση όσα έγιναν χθες μεταξύ αστυνομίας και αληταρίας που αποτελούν την μόνιμη πλέον κατάληξη κάθε διαδήλωσης με αποτέλεσμα τελικά στους πολλούς να μην περνάει το μήνυμα της διαδήλωσης αλλά τα επεισόδια.
Γράφω αληταρίας ,και όχι αναρχικών, γιατί αυτός ο συρφετός δεν είναι αναρχικοί αλλά είναι οι ίδιοι που δημιουργούν τα ίδια επεισόδια στα γήπεδα μη έχοντας καμία ιδεολογική συγκρότηση και ως εκ τούτου κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να παίζουν ξύλο πότε με τους αστυνομικούς και πότε με τους οπαδούς της άλλης ομάδας από την δική τους.
Και μέσα σε όλα αυτά να βγαίνει ένας ανεκδιήγητος πρύτανης του Πολυτεχνείου και να λέει χωρίς να ντρέπεται ότι μέσα στο Πολυτεχνείο για 15 ΧΡΟΝΙΑ υπάρχει κατάληψη χώρου από ΕΞΩΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!
Έτσι λοιπόν όλοι αυτοί μπορούν να πάνε να αποθηκεύσουν τις Μολότωφ τους εκεί πριν από κάθε διαδήλωση προστατευμένοι από το άσυλο του κώλου όπως έχω γράψει , ώστε να απολαμβάνουμε μετά, το πρώτο από τα 3 στοιχεία που αποτελούν την ευτυχία της τηλεοπτικής μαφίας(αίμα, σπέρμα, στέμμα), που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι ο εντυπωσιασμός του κοσμάκη με αποτέλεσμα το μήνυμα του αγώνα να χάνεται από την εικόνα των επεισοδίων.
Ε λοιπόν αν είναι δημοκρατικό δικαίωμα του οποιουδήποτε αλήτη να πετάει μολότωφ και να καίει το Πολυτεχνείο, τα αυτοκίνητα του κόσμου, και τα καταστήματα της περιοχής εγώ πλέον γίνομαι αντιδραστικός φασίστας!
Μην μου πει δε κανείς ότι φταίνε πάντα οι αστυνομικοί σε όλη αυτή την κατάσταση.
Εμφανώς τις τελευταίες μέρες οι διαδηλωτές πήγαν με κοντάρια και κτύπησαν τους παρατεταγμένους αστυνομικούς έξω από την Βουλή οπότε και εκείνοι τους περιέλουσαν με δακρυγόνα. Αυτή η εικόνα μου δημιούργησε το εύλογο ερώτημα .Τι περίμεναν;
Να τους πουν βαράτε εσείς στο κεφάλι και εμείς θα καθόμαστε σαν ακίνητα στρατιωτάκια που λέει και ο συνδικαλιστικός τους εκπρόσωπος Πολύδωρας, η να ανοίξουν τον κλοιό και να τους πουν περάστε στη Βουλή να τα κάνετε μπάχαλο;
Κάποτε αυτή την χώρα πρέπει να την κάνουμε μπουρδέλο.
Ναι σωστά λέω μπουρδέλο γιατί στα μπουρδέλα επικρατεί τάξη δεν μπορεί κάθε πουτάνα να κάνει ότι θέλει.
Και έτσι ερχόμαστε στο άλλο μεγάλο θέμα των ημερών τις κάμερες.
Σήμερα κατέβηκα με το μετρό και με κατέγραψε η κάμερα, μετά πήγα σε δύο τράπεζες και με κατέγραψαν οι κάμερες ,μετά πήγα σε ένα μεγάλο κατάστημα και με κατέγραψαν οι κάμερες, τέλος δε ψώνισα και στο σουπερ μάρκετ της γειτονιάς μου και πάλι με κατέγραψαν οι κάμερες. Είχα δε ανοικτό και το κινητό οπότε όποιος ήθελε να με παρακολουθήσει ήξερε ανά πάσα στιγμή που βρίσκομαι.
Λοιπόν αν με κατέγραφαν και οι κάμερες στο δρόμο τι θα άλλαζε; ‘Όλες τις άλλες τις έχουμε αποδεχθεί αδιαμαρτύρητα,γιατί θα φοβηθούμε όσοι δεν έχουμε σκοπό να προβούμε σε έκνομες πράξεις.
Βέβαια αν πρόκειται να βουτήξω την τσάντα μιας γυναίκας, να πετάξω μολότωφ σε ΑΤΜ, η να διαρρήξω ένα κατάστημα πράγματι θίγονται όλα αυτά τα δημοκρατικά μου δικαιώματα.
Βέβαια αν είμαι τρομοκράτης θα είμαι και πολύ μαλάκας να πάω και φτιάξω τη βόμβα μου κάτω από μια κάμερα.
Ο μόνος κίνδυνος που μπορώ να δω είναι να σε δουν σε καμία κάμερα στην Σταδίου με την γκόμενα και να το σφυρίξουν στην γυναίκα σου.
Σε αυτούς όμως τα θέλει ο κώλος τους και μου θυμίζουν εκείνους που ομολογούν στην γυναίκα τους ότι την κεράτωσαν και περιμένουν μετά να τους συγχωρέσει και να περάσουν από κεί και πέρα βίον ανθόσπαρτον. Κούνια που τους κούναγε!
Οι αντιτιθέμενοι στις κάμερες λένε ότι θα μπορούν να παρακολουθούν όσους συμμετέχουν σε λαϊκές κινητοποιήσεις. Λες και τώρα ελέγχουν κάθε ένα που τραβάει βίντεο την διαδήλωση και ελέγχουν που μπορεί να δίνει αντίγραφο της ταινίας που πήρε.
Ύστερα μπορεί λέει επίσης να παρακολουθούν ποιος μπαίνει και βγαίνει από κάποιο κόμμα η οργάνωση.
Ας πούμε λοιπόν ότι παρακολουθούν την είσοδο του ΚΚΕ και βλέπουν ποιος μπαινοβγαίνει .Σε τι μπορεί να αξιοποιηθεί αυτό σήμερα και ποίος μπορεί να το χρησιμοποιήσει οπουδήποτε .
Άσε που άμα θέλει να το κάνει κανείς έχει σήμερα κάθε δυνατότητα να το κάνει χωρίς κανείς να το πάρει χαμπάρι.
Μπείτε στο Google Earth για να δείτε ποιες δυνατότητες υπάρχουν σήμερα.
Αντί να συζητήσουμε λοιπόν τι διασφαλίσεις πρέπει να θέσουμε για την προάσπιση των δημοκρατικών ελευθεριών με την χρήση των καμερών εξασφαλίζοντας τους πολίτες από την συνεχώς διογκούμενη εγκληματικότητα στους δρόμους λέμε απλά όχι και έτσι εμφανιζόμαστε ως γνήσιοι και ανυποχώρητοι δημοκράτες.
Έχοντας ζήσει την εποχή της χούντας που δεν φοβόσουν την κάμερα αλλά τον διπλανό σου όλα αυτά μου φαίνονται σήμερα αντανακλαστικές φοβίες που προέρχονται από άλλες εποχές.
Έτσι λοιπόν έγινα αντιδραστικός φασίστας και για να ηρεμίσω την δημοκρατική ζοχάδα που με έχει πιάσει πάω να δω το 2 στο Παλλάς για να ηρεμήσω!

27 σχόλια:

  1. Όπως το λές. Και οι περισσότεροι που κάνουν τα επεισόδια είναι και hooligans αλλά και άνεργοι.

    Αλλά τολμάνε οι αστυνομικοί να ρίξουν ξύλο ανάλογο με αυτό που ρίχνουν οι συνάδελφοι τους στη Γερμανία;

    Και βέβαια σαν μικρότερος δεν θα ξεχάσω τις 20 κλούβες που είχαν μαζευτεί το 1995 έξω από το Πολυτεχνείο για να μαζέψουν τους ταραξίες.

    Αλλά και οι ταραξίες με αυτά που κάνουν στο τέλος θα αναγκάσουν τους αστυνομικούς να ρίχνουν με ημι-αυτόματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bασικά δεν πολυέχω ψαχτεί σε τέτοια ζητήματα... προτιμώ το σπιτάκι μου απ το να κάτσω να βγάλω άκρη με τον καθένα.

    ε ειμαι και λίγο μικρούλα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nassos-
    Δυστυχώς δεν είναι όλοι hooligans και άνεργοι.
    Είναι και κωλόπαιδα που πανε για τον τσερτζελέ και σε συνδυασμό με την ανικανότητα της αστυνομίας να ελέγξει τέτοιες καταστάσεις βλέπεις το θέαμα αστυνομικούς να πετάνε πίσω τις πετρες που τους έχουν πεταξει παίζοντας στην ουσία πετροπόλεμο!

    fibi-
    Μικρούλι μου ποτέ δεν ξέρεις πότε θα βρεθείς με ένα κεφάλι ανοιγμένο είτε από αλήτη είτε από αστυνομικό
    που βαράει χωρίς να σκέπτεται.(Αν σκέπτεται)
    Πρόσφατα έμεινα κοντά στην 1 ώρα κλεισμένος με άλλους στο ΠΛΑΙΣΙΟ της Στουρνάρη γιατί μία μολότωφ από αυτές που έπεφταν απ' έξω θα μου έπεφτε λίγο βαρειά στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις!!
    Σε όλα όσα αναφέρεις σχεδόν.

    Να συμπληρώσω μόνο κάτι που δεν φαίνεται να το σκέφτεται κανείς όταν μιλάμε για βιντεοσκοπήσεις.
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτοί που έχουν βάλει κάμερες κάπου είναι ότι πρέπει να απασχολητε τουλάχιστον ένα άτομο συνέχεια για παρακολουθεί αυτά που καταγράφονται. Για να τα αξιολογήσει χρειάζεται επιπλέον χρόνος.

    Στην ουσία δηλαδή μια βιντεοσκόπηση που συνήθως διαγράφεται μετά την πάροδο μίας εβδομάδας πάνω κάτω για ευνόητους λόγους, χρησιμεύει κυρίως για τις περιπτώσεις που κάτι επιλήψιμο συνέβη. Και γιατί όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σήμερα με έκανες να συγκινηθώ πάρα πολύ....λες και ήσουν στο μυαλό μου...μόνο που δεν περίμενα τέτοια ταύτιση απόψεων...
    Δε χρειάζεταιο να πω πόσο μα΄πόσο συμφωνώ με ΌΟΟΟΛΑ όσα έγραψες...θα σου πω μ΄νο το εξής...Θα εκτυπώασω το ποστ σου και θα το δώσω να το διαβάσουν όσοι περισσότεροι άνθρωποι γίνεται...εγώ ποτε δεν θα τα έλεγα τόσο ωραία....!

    Και επειδή το κλίμα είναι βαρύ και θέλει βίντσι για να σηκωθεί....δε μου λες....ήσπυν μέσα στο Πολυτεχνείο τότε?...ε? (Που λες ότι έζησες χούντα....)Τα χεις δηλαδή τα χρονάκια σου....πες έτσι....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σήμερα με έκανες να συγκινηθώ πάρα πολύ....λες και ήσουν στο μυαλό μου...μόνο που δεν περίμενα τέτοια ταύτιση απόψεων...
    Δε χρειάζεταιο να πω πόσο μα΄πόσο συμφωνώ με ΌΟΟΟΛΑ όσα έγραψες...θα σου πω μ΄νο το εξής...Θα εκτυπώασω το ποστ σου και θα το δώσω να το διαβάσουν όσοι περισσότεροι άνθρωποι γίνεται...εγώ ποτε δεν θα τα έλεγα τόσο ωραία....!

    Και επειδή το κλίμα είναι βαρύ και θέλει βίντσι για να σηκωθεί....δε μου λες....ήσπυν μέσα στο Πολυτεχνείο τότε?...ε? (Που λες ότι έζησες χούντα....)Τα χεις δηλαδή τα χρονάκια σου....πες έτσι....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H dhmokratia einai anafereto dikeoma mas alla den einai apolito... ego to vlepo etsi ke den esthanome auth thn katapiesh pu enoxlei toso poly kosmo. Isos ftene ki ola ta yparksiaka pu exun pesei epano mu ke den mu afinun poly xoro na "apelpisto" me kameres ke alla sinafh... Pantos to epipedo ths dhmokratias sthn Ellada einai, kata thn apopsh mu, poly pio psilo apo thn Kypro (auto epi papadopoulou- onoma ke pragma).
    Oso gia to 2... exo akousei ta kalytera sxolia, prosopika den piga na to do tis giortes logo timhs (tu isitiriou!).

    kalo wkend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αθεόφοβε,
    σήμερα με το κείμενο σου αυτό,
    τα έβαλα με την τεχνολογία
    και συγκεκριμένα με τον υπολογιστή μου.
    Γιατί να μη μπορώ να χτυπήσω παλαμάκια ?????
    Γιατί να μη μπορείς να τα ακούσεις??
    Τέλος πάντων………..
    Τα τελευταία χρόνια όλοι φοβούνται να πουν την γνώμη τους πάνω σε τόσο ευαίσθητα θέματα με τον φόβο της ταμπέλας.
    Ναι, Κυρίες και κύριοι 100 αλήτες
    είναι που τα κάνουν αυτά.
    Αν ήταν αναρχικοί θα δρούσαν διαφορετικά.
    Ναι, οι αστυνομικοί φυσικό είναι και πρέπει να αμυνθούν.
    Ναι, βλέπω και αηδιάζω την στάση όλων αυτών των γελοίων που ωρύονται
    Παίζοντας ατάλαντα τον ρόλο του ανυποχώρητου δημοκράτη όπως σωστά λες.
    Όσο για τις κάμερες τι να πω??
    Τα είπες όλα!
    Στο έχω γράψει και άλλη φορά,
    εχω βαρεθεί το
    "μπάτε σκύλοι αλέστε"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. debby-
    Όσα γράφεις είναι το λογικό αποτέλεσμα που καταλήγει ο κοινός νούς ο οποίος όμως δεν είναι τόσο κοινός όσο κοινώς νομίζουμε!

    liodara-
    Την μέρα που έγινε το Πολυτεχνείο έίχα πάει σε κάτι γενέθλια στη Γλυφάδα.
    Μόλις ακούστηκε ότι γίνονται επεισόδια στην Αθήνα ανέβηκα επάνω και πήγα απ’ έξω από το Πολυτεχνείο.
    Οι πόρτες είχαν κλείσει και δεν μπορούσες να μπεις μέσα.
    Αυτό όμως που προκαλούσε φόβο ήταν ότι έσκαγαν δακρυγόνα που δεν έβλεπες από έρχονται.
    Πρέπει να είχαν ανέβει στις ταράτσες των πολυκατοικιών και να τα πέταγαν από εκεί.
    Οπότε γύρισα σπίτι για να ακούσω τι γίνεται από την Ντόϋτσε Βέλλε και από το σταθμό του Πολυτεχνείου.
    Το τραγικό ήταν ότι όταν μπήκε το τάνκ και σίγησε ο σταθμός γύρω μου σε΄ όλα τα σπίτια όλοι κοιμόντουσαν.
    Κάποτε θα γράψω εκτενέστερα για αυτές τις μέρες.

    mhxeirotera-
    Αυτό που λες για την Κύπρο δεν μπορώ να έχω γνώμη.
    Το μόνο που λεγόταν παλιότερα στην Ελλαδα για την Κύπρο ήταν το εξής:
    Τι είναι πιό ηλίθιο από ένα χουντικό;
    -Χουντικός Κύπριος!
    Όσο για το 2 ξέροντας την δουλειά του Παπαϊωάννου και πρίν τους Ολυμπιακούς πήγα προετοιμασμένος για το τι θα δώ πάνω κάτω.
    Η δουλειά και των 2,δηλαδή και του Κωνστ.Β είναι τελείως πρωτότυπη και πολύ καλή.
    Θα ήταν εξαιρετική αν είχε κόψει ένα τέταρτο περίπου προς το τέλος που επαναλαμβάνονται μερικά πράγματα.
    Ασε επίσης τα σάπια ότι ήρθες από την Μαλαισία στην Αθήνα και τσιγκουνεύτηκες τα 20 ευρώ που έκανε το φτηνότερο εισητήριο !.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. annamaria-
    Γράφαμε μαζί και έτσι δεν είχα δεί το σχόλιο σου.
    Εχεις δίκιο ότι πολλοί φοβούνται να πουν την γνώμη τους για να μην χαρακτηριστούν.
    Γι΄αυτό και γώ αυτοχαρακτηρίστηκα ώς αντιδραστικός φασίστας !
    Θα μου πείς ύπαρχει προοδευτικός φασίστας;
    Ελα ντέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αθεόφοβε,
    εχεις απόλυτα δίκιο
    οι επισημάνσεις τέλειες, Αλλά τα συμπεράσματα?
    Η δημοκρατία και η ελευθερία δεν εξασφαλίζονται με αστυνόμευση, γιατί αν γινόταν δεν θα ήταν δημοκρατία και αυτό που θα είχαμε δεν θα ήταν ελευθερία αλλά κάτι άλλο. Στην ίδια λούμπα έπεσε και η πρώην σοβιετία. Και τώρα που την ξεφορτωθήκαμε από γείτωνα την θέλουμε στο σπίτι μας!! Αλλά, αυτοί οι αληταράδες, χωρίς εισαγωγικά, γιατί περι αληταράδων πρόκειται είναι παιδιά αυτου του συστήματος. Αυτό τα θρέφει και τα θεριεύει! Αλλά, θα σου πώ ακόμα κάτι. Αφού το σύστημα μπορεί να τα δεί όλα από τον ουρανό, γιατί μας πρίζει με ακόμα και άλλες κάμερες??????
    Θα σου πώ εγώ τι σκέφτομαι.
    1. Για να φοβόμαστε.
    2. Για να πουλήσουν.
    Αυτά τα κωλόπαιδα, ότι ώρα θέλουν τα μπαγλαρώνουν, αλλά δεν το κάνουν! Σαν τα ναρκωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ange-ta-
    Πιστεύω ότι κάνεις ένα σφάλμα λογικής και αυτό είναι ότι συγχέεις δημοκρατία και ελευθερίες με εγκληματικότητα.
    Οι αποτρεπτικοί λοιπόν μηχανισμοί που η σημερινή τεχνολογία προσφέρει δεν σημαίνει ότι δημιουργούν κινδύνους για την δημοκρατία .
    Εάν η δημοκρατία είναι πραγματική αυτοί οι μηχανισμοί δεν δημιουργούν κανένα κίνδυνο για τις ελευθερίες του ατόμου.
    Αν όμως δεν είναι ,τότε οι ίδιοι μηχανισμοί θα λειτουργούν από μόνοι τους χάρις πάλι στη σημερινή τεχνολογία χωρίς να το παίρνεις καν χαμπάρι.
    Γι’ αυτό και ανέφερα το παράδειγμα με την πιθανή παρακολούθηση ενός κόμματος.
    Αν θέλουν να παρακολουθήσουν πχ το ΚΚΕ δεν έχουν ανάγκη να στήσουν μια κάμερα έξω από τα γραφεία του σε μια κολόνα στο δρόμο, μπορούν να το παρακολουθούν χωρίς κανείς να το πάρει χαμπάρι.
    Η μεγάλη διαφορά με τη Σοβιετία που λες, φαίνεται χαρακτηριστικά στην ταινία –Οι ζωές των άλλων-. Το σύστημα τότε εκεί βασικά δεν μιλούσε για δημοκρατία αλλά για δικτατορία του προλεταριάτου και βάσισε την επιβολή του στον γιγαντιαίο μηχανισμό χαφιεδισμού που είχε στήσει και στην άμεση ανταπόκριση στην ζωή σου οποιασδήποτε διαφωνίας.
    Όσες κάμερες και να είχε στήσει στους δρόμους δεν θα μπορούσε με αυτές να ελέγξει τους πολιτικώς αντιφρονούντες.
    Με αυτές θα πίστευε ότι όλα βαίνουν καλώς.
    Το πρόβλημα λοιπόν σήμερα που έχουμε είναι πως μπορούμε να ελέγξουμε την εγκληματικότητα που υπάρχει ουσιαστικά στις μεγαλουπόλεις.
    Δεν συζητάει κανείς για κάμερες στην κεντρική πλατεία της κάτω Κωλοπετινίτσας!
    Όσο για το αν τα παιδιά αυτά είναι αποτέλεσμα του συστήματος κατά ένα μεγάλο μέρος θα συμφωνήσω μαζί σου.
    ΄Όσο οι κοινωνίες μας τείνουν να γίνουν κοινωνίες των 2/3 οι ομάδες της χώρας που μένουν απ΄ έξω, σε συνδυασμό με ένα αριθμό ατόμων που έχουν έρθει εδώ από χώρες με χαμηλότερο εκπολιτιστικό και οικονομικό επίπεδο δημιουργούν ένα εκρηκτικό αμάλγαμα που βλέπει την υπόλοιπη κοινωνία σαν εχθρό.
    Αυτό λοιπόν το λούμπεν-προλεταριάτο δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική και εκεί πρέπει να εστιάσει κάθε προηγμένη κοινωνία τις προσπάθειες της για να το αφομοιώσει ανεβάζοντας το οικονομικά και εκπαιδευτικά ώστε να μην ξαναέχουμε φαινόμενα σαν του 11χρονου.
    Μέχρι τότε λοιπόν θα ήθελα να μπορώ να πάω στην τράπεζα ή το σούπερμάρκετ και να μην βρεθώ μπροστά στην κάνη ενός όπλου στα χέρια ενός αδίστακτου η τρομαγμένου κακοποιού ούτε να βρω το αυτοκίνητο μου καμένο επειδή σε κάποιον του καύλωσε να το κάψει η να το κάνει οδόφραγμα.
    Με έκανες να γράψω ολόκληρο πόστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξέχασα να γράψω να διαβάσετε το αντίστοιχο σχετικό ποστ του Λύσιππου με αριθμό 487

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αμάν Αθεόφοβε, δεν μπορώ να καταλάβω, πώς ένα τόσο ευφυές άτομο σαν του λόγου σου δεν κάνεις μια μικρή προσπάθεια να καταλάβεις ΤI θέλει να σου πει ο άλλος.
    Απλώς είπα, ότι το σύστημα χρησιμοποιεί αυτούς τους εγκληματίες για να περιορίσει τη δική μας ελευθερία.
    Είπα, ότι αν ήθελε θα τους είχε μαζέψει, δε είναι που του λείπουν οι κάμερες και οι καμεραμεν.
    Επομένως δεν μπερδεύω τίποτε, διότι δεν μίλησα για την δική τους ελευθερία. Δεν είπα, ας τους ελεύθερους να εκφραστούν!
    Για την τράπεζα, δεν κατάλαβα πού κολλάει. Διότι μιλάς για τους λεγόμενους αναρχικούς και όχι ληστές. Η τράπεζα να βάλει και να παραβάλει κάμερα! Δικά της λεφτά είναι (κατά σύμβαση). Εμείς ως κράτος, γιατί να αγοράσουμε κάμερες;;; Για να κάνουμε τζίρο σε κάποιους;;
    Αν έχεις να μου πεις κάτι σε αυτά, θα σε ακούσω με πολύ προσοχή.
    Παρεμπιπτόντως, δικτατορία του προλεταριάτου και δημοκρατία είναι έννοιες ταυτόσημες. Έχω κάνει και πόστ επί αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. βασικά πολλοί από τους "αναρχικούς" (του κώλου) είναι πλουσιόπαιδα που δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν (αφού τα έχουν όλα έτοιμα στο πιάτο) και τους οποίους ακόμα κι αν τους συλλάβουν την επομένη θα είναι έξω χάρη στον μπαμπά. Και δεν είναι επιπόλαιο αυτό που λέω. Όταν μου το είπαν, άτομα που ξερουν κάποια πράγματα από μέσα, ούτε εγώ το πίστεψα.

    Πολύ "ρομαντική" η γνωριμία με τη σύζηγο. Μου θυμίζει χολιγουντιανή ταινία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ange-ta:

    Μην ξεχνάς ότι οι αναρχικοί ληστεύουν και τράπεζες. Όλος αυτός ο ντόρος μεταξύ αναρχικών - αστυνομίας γίνεται και για τον συλληφθέντα Δημητράκη που πήγε να ληστέψει τράπεζα με ένα ημιαυτόματο Skorpion και οι αστυνομικοί τον ακινητοποίησαω, αφού πρώτα τον πυροβόλησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ότι είσαι παππούς το κατάλαβα, χωρίς αμφιβολία. Αλλά πέρα από το σεβασμό αυτό θα διαφωνήσω καθέτως στο κύριο ζήτημα του άρθρου σου. Ο φόβος -παλιοαναρχοκομμούνι ανατρεπτικό του κράτους και της ηρεμίας των πολιτών (!;!)- είναι για το μέλλον. Δε φοβάμαι την παρανομία μου, αλλά δεν είναι δυνατόν να έχω μία φωνή ή μία εικόνα να με παρακολουθεί συνέχεια. Έχω προσωπικά δεδομένα. Η ασφάλεια που τόσο τονίζουν κάποιοι -κι εσύ μαζί- δεν για τους ρουφιάνους της αστυνομίας (καθηγητής είδε κάποιους να βγαίνουν από αστυνομική κλούβα και να φορούν κουκούλες) ούτε για τους δοσίλογους των Αμερικανών. Η δική μας ασφάλεια εξαρτάται από την πρόληψη της εγκληματικότητας και την αστυνόμευση, όχι την καταστολή (εκεί εντάσσονται οι κάμερες και δεν είναι φόβητρο -δες τι γίνεται με της τροχαίας, ποιος τις φοβάται;).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @nassos,
    Μα εδώ είπαμε από την αρχή, ότι πρόκειται για αληταράδες και όχι για αναρχικούς!!
    Αν όλοι οι αναρχικοί λήστευαν και τράπεζες, τότε δεν βλέπω το λόγο υπαρξης της λέξης, λεμε ληστές και καθαρίσαμε!
    Αλλά η θα μιλάμε για ληστές, η για αναρχικούς ή για αληταράδες, ή για αναρχοκομμούνια που λέει και ο Δείμος, για να μπορούμε να μιλάμε ορθολογικά. Αλλιώς βράσε ρύζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ange-ta-
    Στο ότι το σύστημα τους χρησιμοποιεί θα συμφωνήσω μαζί σου. Είναι σαν την θρησκεία ,χωρίς διάβολο τι νόημα θα είχε η πίστη στο θεό;
    Η διαφωνία μου είναι στην δυνατότητα της αστυνομίας να τους πιάσει.
    Και αυτό οφείλεται κατά την γνώμη μου σε δύο κατά βάση λόγους:
    1-στην ανικανότητα της αστυνομίας συν το γεγονός ότι η αστυνομία κινείται όπως ο τακτικός στρατός και οι άλλοι σαν αντάρτες.
    2-στην απαράδεκτη κατάσταση με την διαστρέβλωση της εννοίας του ασύλου όπως το έχω γράψει στο σχετικό πόστ.
    Για τις τράπεζες δεν μιλούσα για τις κάμερες μέσα ,αλλά για αυτές στων δρόμων που μπορούν να πιάσουν ληστές που μπενοβγαίνουν σήμερα ανενόχλητοι στις τράπεζες.
    Τέλος για τις απόψεις της Mosse (πως διάολο μπαίνει ο τόνος;) σχετικά με την ταύτιση της δημοκρατίας και της δικτατορίας του προλεταριάτου έχω τις αντιρρήσεις μου αλλά δεν είναι του παρόντος.

    Iris-
    Εχεις δεί τα Καλύτερα μας χρόνια με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ και την Μπαρμπαρα Στρεϊσαντ ;
    Μου θυμίζει πολλά πράγματα!

    Δείμος του πολίτη-
    Κάνω προπόνηση για παππούς αλλά δεν μου βγαίνει !
    Για πες μου όμως πως θίγονται τα προσωπικά σου δεδομένα από μία κάμερα όταν σουλατσάρεις στο δρόμο;
    Για αυτούς που είδε ένας λέκτορας στο μουσείο Μπενάκη όπως γράφει η εφημερίδα δηλαδή σε ένα μέρος που περνάνε εκατοντάδες αυτοκίνητα με 6 λουρίδες κυκλοφορίας να μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου.
    Μήπως τους ίδιους αφήνουν και στα γήπεδα;
    Όσο για το ποιος φοβάται τις κάμερες της τροχαίας να σου στείλω έναν φίλο μου που έλεγε τα ίδια και κυκλοφορούσε άνετος στην λεωφορολουρίδα μέχρι που του ήρθαν μαζεμένες 5 κλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mu arese poly auto peri tu xuntiku kypriou!!! O syndiasmos pia... ola ta leuta. Distixos oloi oi xuntikoi kyprioi exun komma sthn kypro, den tha po to onoma tu, mporeis eukola na to anakalipseis. Exun ke 2-3 vuleutes. To paradokso einai oti stis 17/11 evgalan ke anakinosi ekthiazontas to polytexnio ("opios den ntrepete o kosmos ein' dikos tu" elege h giagia mu). Nomizeis eime tixea sth Malesia!!!
    Tora gia to 2, tis giortes, to ftinotero isitirio htan 45 evro ke tha ithela ke tilespokio na do kati. Omos me timorise o theos dioti to idio vradi piga se mia allh parastash (gia 30 evro) pu htan ena ESXOS. Den exo dei tipota xeirotero sth zoh mu. Hint: arketa konta sto Pallas. Kala na patho!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θυμάμαι το ντοκυμαντέρ του Κακογιάννη μετά την εισβολή που είχε πάει σε ένα καφενείο χουντικών στην Κύπρο και τους ρώταγε τι προτιμούν τους Τούρκους η τους κομμουνιστές-και αυτοί απαντούσαν τους Τούρκους!
    Ελπίζω να μην εννοείς τη παράσταση της Τσινετσιτά γιατί θα παω σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δε κατάλαβες, δεν εννοούσα ότι δεν υπάρχει λόγος να φοβόμαστε τις οδικές κάμερες, αλλά ότι υπάρχουν πάντα τρελαμένοι που δεν τις φοβούνται και μετά την πληρώνουν βέβαια.

    Είμαι κατά των καμερών, επειδή ακριβώς δε χρειάζομαι κάποιον να με απειλεί ότι αν κάνω κάτι θα με συλλάβει. Η παρακολούθηση δεν αποτελεί μέσω πρόληψης ούτε άμεσης καταστολής. Μάλιστα η παρακολούθηση -ακόμη και η τυχαία- χρειάζεται εισαγγελική παρέμβαση. Η κάμερες δε δίνουν το δικαίωμα σε ένα εισαγγελέα να δει αν υπάρχει λόγος για παρακολούθηση. Ουσιαστικά στο αστυνομικό εκείνο κράτος, το λόγο του εισαγγελέα, που εγγυάται τη νομιμότητα, τον υποκαθιστά η αστυνομία που ελέγχει τις κάμερες και επιβάλλει πρακτικά να ασκηθεί δίωξη σε κάποιον χωρίς να τρέχουν καν νομικοί λόγοι παρατήρησης.

    Επιπλέον, νομίζω ότι το είπα, η ασφάλειά μου δεν κρίνεται από τις κάμερες. Και όπου έχουμε τέτοια αστυνομικά κράτη (όπως περιγράφεις για δυο δεκαετίες νωρίτερα ή τύπου ΗΠΑ και Αγγλίας) τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια. Πρέπει να καταλάβουμε ότι όσα γίνονται στην πρεσβεία είναι ένα καλοστημένο κόλπο, να ξεφύγουμε από το άρθρο 16 (όπως και τα επεισόδια -τυχαία τέθηκε θέμα ασύλου;- προς ημερών) και να βάλουμε μπροστά ένα αντιτρομοκρατικό νομικό πλαίσιο ανάλογο των ΗΠΑ.

    Εκτός αν σου αρέσει η πρόταση ότι όποιος πιάνεται να κάνει παρανομία (τύπου τρομοκρατίας) ή υπάρχουν υπόνοιες από την καταγραφή ότι ετοιμάζει κάτι τέτοιο θα μπορεί να συλλαμβάνεται και να κρατείται ανακρινόμενος για 48 ώρες -χωρίς δικηγόρο εννοείται (θυμίζει Γκουαντάναμο; Αυτή είναι η πρόταση που συνοδεύει έμμεσα την πρόταση για τις κάμερες).

    Και αν στο μέλλον βγει απόφαση της ΕΕ (όπως επιχειρήθηκε κάποτε σε κάποια κράτη) να απαγορευτεί η χρήση των όρων κομμουνιστής κλπ, και σε πιάσει η κάμερα να το λες, τι γίνεται; Ούτε πολιτικά θα μπορούμε να μιλάμε;

    σ.σ. Δεν είμαι φουτουριστής, κρίνω από όσα γίνονται στις χώρες που αποτελούν το πρότυπο μιας πουλημένης σε άλλων συμφέροντα κυβέρνησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μόλις γύρισα από το θέατρο που είδαμε με μεγάλο ενθουσιασμό την Τσινετσιτά μια εξαιρετική παράσταση που μας ενθουσίασε τόσο πολύ ώστε για πρώτη φορά φύγαμε τρέχοντας μόλις έκανε διάλειμμα.
    Οπότε μετά από ένα καλό γεύμα σε ένα πεταλωτήριο της περιοχής με καλό φαγητό και κακό λογαριασμό σου γράφω την απάντηση αυτή στο τελευταίο σου σχόλιο με πλήρη πνευματική και γαστρική ικανοποίηση.
    Κατ ΄αρχάς έχεις παρεξηγήσει ότι με διακατέχει ιδιαίτερη επιθυμία να φυτέψουν παντού κάμερες.
    Προφανώς και δεν είμαι οπαδός αυτής της αντίληψης.
    Απλά αυτές που έχουμε καλώς η κακώς πάρει και τις έχουμε πληρώσει όλοι μας τουλάχιστον μπορούμε να τις χρησιμοποιούμε.
    Δεν καταλαβαίνω οι κάμερες που υπάρχουν πχ στη Πανεπιστημίου σε τι θίγουν τα προσωπικά μου δεδομένα όταν 10 άλλες κάμερες όπως περιέγραψα με έχουν ήδη καταγράψει.
    Τι σόι παρακολούθηση θα σου κάνουν οι κάμερες αν σε βλέπουν ότι πήγες από το Σύνταγμα στη Ομόνοια; Αν θέλουν να σε παρακολουθήσουν δε βάζουν 10 μυστικούς να παρακολουθούν και να μην το πάρεις χαμπάρι ποτέ ;
    Τι σόι πάλι φοβία είναι πάλι αυτά τα περί συλλήψεως για πρόθεση διάπραξης αξιόποινης πράξης; Στέκει πουθενά στο νομικό μας σύστημα κάτι τέτοιο;
    Και το Γκουαντάναμο που αναφέρεις δεν τόλμησε ο Μπούς να το κάνει στην Αμερική ακριβώς γιατί το τελευταίο δικαστήριο της Αμερικής θα το έκρινε παράνομο όπως και είναι .
    Το ότι μερικοί προσπάθησαν να ποινικοποιήσουν τον κομμουνισμό στην ΕΕ όπως είδες δεν το κατάφεραν.
    Ευτυχώς σήμερα στην Ελλάδα όσο τουλάχιστον υπάρχουν οι γενιές που έφαγαν για 7 χρόνια μια χούντα είναι δύσκολο να περάσουν διατάξεις που να περιορίζουν την ελευθερία του ατόμου.
    Είδες και στο παρελθόν και με υπάρχουσα εν δράσει την 17 Νοέμβρη τι τύχη είχε ο τρομονόμος του Μητσοτάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dear Atheofove: nai enousa th tsinetsita-kufia h ora! Den efiga alla kimithika epi topu, kathotan dipla mu ke mia kiratsa me to gunariko ke me evlepe poly apaksiotika. Krima... h pio sinarpastikh parastash pu eida sthn athina htan "ta logia ths agaphs" me thn Melina Tanagrh (kathe tetarth sthn athinaida). Mia parastash odostrotiras gia mena- dioti auto ofilei na kanei h texnh, na se isopedonei! Kalhmera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το μεγάλο κακό το κάνουν τα κόμματα από τα οποία παίρνουν γραμμή οι κομματικοί σύλλογοι των φοιτητικών παρατάξεων. Αυτή η γάγγραινα που βάζει τα κόμματα (όλα, ανεξαιρέτως) να υποκαθιστούν τη θέληση των πολιτών (των φοιτητών, εν προκειμένω) είναι υπέυθυνη για τα περισσότερα δεινά της παιδείας. Την εποχή που οι φοιτητικές παρατάξεις είχαν χαλαρή σχέση με τα κόμματα (προ-δικατορικά) η κατάσταση ήταν ομαλότερη. Σήμερα ο κάθε φοιτητής που "ανήκει" θεωρεί υποχρέωσή του να επιβάλει την κομματική θέση σε όλους τους υπολοίπους συμφοιτητές του. 'Ετσι δεν γίνεται παιδεία! Γι αυτό σε λίγο τα Εληνικά πτυχία θα τα αναγνωρίζουν μόνο στην Ουγκάντα και στην Μοζαμβίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέστα βρε Αθεόφοβε!!!!!! Κύριε παρολίγον Αντιδήμαρχε, χειροκροτώ με τα τέσσερα!!!!!!!!

    ¨Αντε για΄τι σε αυτόν τον έρημο τόπο όλα είναι διαστρεβλωμένα και μάλιστα εκ του πονηρού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όπως έλεγε και ο Τόμας Τζέφερσον :
    "Ο λαός που θυσιάζει την ελευθερία του για την ασφάλεια του δεν αξίζει ούτε την μία ούτε την άλλη και τελικά χάνει και τις δύο..."

    όχι βέβαια ανόνυμος όπως με θέλει η διαχείρηση του μπλόγκ αλλά

    Νικόλαος εκ Φραγκίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή