Τετάρτη 20 Ιουνίου 2007
Η ΒΙΑ, ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΙ
Το Σάββατο στο Eject φεστιβάλ που τραγουδούσαν οι Beastie Boys και επρόκειτο να τραγουδήσουν οι Underworld , οι οποίοι ματαίωσαν λόγω των επεισοδίων την εμφάνιση τους, έγινε πάλι γιουρούσι καμιά 500 ατόμων που ΧΩΡΙΣ εισιτήριο κατέβηκαν στο Ελληνικό και μπήκαν μέσα διέλυσαν την συναυλία και έκαψαν και αυτοκίνητα απ΄ έξω.
Η μαγκιά αυτή με το μπουκάρισμα των τσαμπατζήδων έχει γίνει επανειλημμένα και στον Λυκαβηττό , θυμάμαι δε στην μοναδική συναυλία που είχε δώσει πριν από χρόνια ο Chuck Berry εκεί, οι αντίστοιχοι ανεγκέφαλοι αφού κατάφεραν να μπουν, μόλις πήγαινε να παίξει κανένα ζωηρό rock n’ roll θέλανε να πηδήξουν και επάνω στην σκηνή!
Παλιός μάστορας αυτός το γύρναγε σε ένα αργό μπλούζ και ηρεμούσαν.
Όλα αυτά τα λούμπεν στοιχεία είναι οι ίδιοι που σκοτώνονται μεταξύ τους στα γήπεδα και στους δρόμους ,διαλύουν τις διαδηλώσεις με μολότωφ και στην πρώτη ευκαιρία είναι έτοιμοι να τα κάνουν λίμπα απλά και μόνο γιατί η βία αποτελεί την μόνη διαφυγή τους από την μιζέρια τους και αποκτούν οντότητα για λίγες μέρες στις τηλεοράσεις και τις εφημερίδες που τους ονομάζουν ως οι γνωστοί άγνωστοι.
Η εκτόνωση μέσω της βίας και ιδίως σε πράγματα που δεν μπορείς να τα προσεγγίσεις είτε λόγω φτώχιας, είτε λόγω ελλιπούς παιδείας ,είτε γιατί αναγνωρίζεις ότι κάτι που αγαπάς είναι κατώτερο από αυτό που έχεις ,είτε και από τα τρία, είναι δεδομένη και προκαλεί ψυχική ευφορία.
Είναι χαρακτηριστικό αυτό που μου έχει πει ένας φανατικός της Harley Davidson που δεν έχει καμιά σχέση με αυτά τα στοιχεία.
Κατά διαστήματα μαζεύονται όλοι οι κολλημένοι με αυτή τη μηχανή και γλεντάνε διαλύοντας και καταστρέφοντας μια γιαπωνέζικη μηχανή που την έχουν αγοράσει για αυτό το σκοπό!
Αλλά αν οι γνωστοί άγνωστοι αποτελούνται στην πλειονότητα από λούμπεν στοιχεία και τσογλαναρία , το ίδιο συμβαίνει και στους πασίγνωστους της αστυνομίας;
Το απαράδεκτο βίντεο, που τα κανάλια επαναλαμβάνουν κατά εμετικό τρόπο σε σημείο που κινδυνεύομε να συνηθίσουμε την αποτρόπαιη βία που περιέχει, αποδεικνύει ότι η σήψη μέσα στην αστυνομία έχει φτάσει σε επικίνδυνο βαθμό.
Φαινόμενα αυθαιρεσίας και μεμονωμένης κακομεταχείρισης κρατουμένων πιστεύω ότι υπάρχουν σε όλες τις αστυνομίες του κόσμου.
Όμως στην περίπτωση της ζαρντινιέρας και στο πρόσφατο βίντεο αυτό που είναι το τρομακτικό δεν είναι ο ξυλοδαρμός ενός ατόμου είναι η ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ των συμμετεχόντων.
Στην περίπτωση της ζαρντινιέρας έδερναν όλοι μαζί ,ενώ στο πρόσφατο βίντεο ο ξυλοδαρμός έγινε πιο περίτεχνος αλλά παρουσία και άλλων (επτά ήσαν παρόντες και κανένας δεν αντέδρασε!)που θεώρησαν το εύρημα του αλληλοδαρμού άξιο για βιντεοσκόπηση ,όπως και παλιότερα βιντεοσκόπησαν και το χουντογλέντι.
Η όλη κατάσταση δείχνει ότι ένα μεγάλο μέρος της αστυνομίας διακατέχεται από μια νοσηρή νοοτροπία που τους έχει καλλιεργηθεί ιδιαίτερα από την εποχή του Μητσοτάκη με το περίφημο :Εσείς είστε το κράτος! και πρόσφατα με τους «πραίτορες » του ανεκδιήγητου Πολύδωρα.
Πιστεύω ότι και αυτοί μέσα στην αστυνομία που αντιτίθενται σε αυτές τις πρακτικές δεν τολμούν να εκφραστούν μέσα από το γενικότερο κλίμα που κυριαρχεί.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το βίντεο κυκλοφορούσε για ένα χρόνο και θα συνέχιζε να κυκλοφορεί αν ο αδελφός ενός αστυνομικού δεν το έστελνε σε ένα φίλο του.
Επιπρόσθετα ,όπως σε όλες τις επαγγελματικές ομάδες, επικρατεί δυστυχώς και στην αστυνομία το λεγόμενο esprit de corp και δεν καταγγέλλει κανείς τον συνάδελφο του ακόμα και όταν τον βλέπει να παρανομεί.
Είναι γεγονός πάντως ότι η βία έχει γίνει αποδεκτή από μεγάλα τμήματα της κοινωνίας και δυστυχώς από την παιδική ηλικία.
Αν δει κανείς το περιεχόμενο των περισσότερων videogames διαπιστώνει ότι ο φόνος είναι το μόνο θεμιτό μέσον για να κερδίσει κανείς.
Από την άλλη μεριά πόσοι είναι οι διάφοροι χάρτινοι ήρωες που παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους και καθαρίζουν τον κόσμο από τους κακούς χωρίς να σκέφτεται κανείς ότι και ο μεγαλύτερος εγκληματίας δικαιούται μιας δίκης ;
Πόσοι δε είναι οι αστυνομικοί ήρωες στις ταινίες που ρίχνουν ένα χεράκι ξύλο η καθαρίζουν, κατ΄ αντίστοιχο τρόπο, μόνοι τους κακούς στις ταινίες επιβραβεύοντας την αυτοδικία, με την δικαιολογία ότι το σύστημα δεν τιμωρεί τους κακούς ;
Αν θα γίνει ένα γκάλοπ με ερώτημα στον κόσμο αν καλά έκαναν οι αστυνομικοί να βάλουν τους Αλβανούς τσαντάκηδες να αλληλοχαστουκίζονται ,να είστε σίγουροι ότι θα δοκιμάσετε έκπληξη από το ποσοστό των πολιτών που θα επικροτούν την πράξη.
Όλη αυτή η περιρρέουσα ατμόσφαιρα μαζί με μια πολιτική ηγεσία που θέλει να έχει με το μέρος της την αστυνομία και την κανακεύει για να εξυπηρετεί τους δικούς της σκοπούς , επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αστυνομικών που δεν έχει ούτε την γενικότερη παιδεία ούτε την επαγγελματική κατάρτιση που είναι αναγκαία για να πραγματοποιεί τον σκοπό της ύπαρξης της:τον νόμο και την τάξη.
Οι άνθρωποι από ότι φαίνεται είναι επιρρεπείς στη βία όταν έχουν την δυνατότητα να την εφαρμόσουν.
Είναι γνωστό το πείραμα που χωρίζεις μια ομάδα ατόμων του ίδιου επιπέδου σε δεσμοφύλακες και κρατούμενους με αποτέλεσμα ταχύτατα οι φύλακες να αποκτούν εξουσιαστική συμπεριφορά .
Μετά την μεταπολίτευση έγιναν αρκετές μελέτες για να εξηγηθεί το φαινόμενο πως ένας τυχαίος στρατεύσιμος καλό παιδί στο χωριό του , καταντά να γίνεται βασανιστής στην ΕΣΑ.
Αν λοιπόν η βία από τους γνωστούς άγνωστους δεν είναι εύκολο να σταματήσει αν δεν εξαλειφθούν οι κοινωνικές αιτίες που την προκαλούν, η βία στην αστυνομία δεν θα εξαλειφθεί αν δεν ανέβει το γενικότερο επίπεδο μόρφωσης και εκπαίδευσης.
Από την άλλη μεριά χρειάζεται και μια πολιτική ηγεσία πρόθυμη να κατακεραυνώσει κάθε παρεκτροπή από την νομιμότητα και του τελευταίου αστυφύλακα .
Αν τα διάφορα λεβεντόπαιδα ήξεραν ότι κάθε τέτοιου είδους συμπεριφορά θα σημαίνει και αυτόματη απόταξη, να είστε σίγουροι ότι ως δια μαγείας θα αποκτούσαμε αστυνομία που θα σεβόταν τον πολίτη θέλοντας και μη.
Δυστυχώς όμως με Πολύδωρες δεν διατηρώ καμία ελπίδα ότι θα γίνει αυτό.
Γι΄ αυτό να προσέχετε να μην φοράτε πράσινα παπούτσια ,να αποκηρύξετε τον Αλβανό, τον Κούρδο, τον Ιρακινό από μέσα σας ,και μην διανοηθείτε ποτέ να γίνετε φοιτητές.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εισαι καλος ανθρωπος και τα σκεφτεσαι ετσι.Γιατι στην πραγματικοτητα η εξουσια ειναι παντου η ιδια και η δουλεια της ειναι παντου η ιδια:Να εξουσιαζει με καθε τροπο.Και αυτος ο καθε τροπος ειναι ενας και μοναδικος,κοινος σε ολα τα μηκη και πλατη της γης:Η βια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιβολη με τη σωματικη βια ειναι κατακριτεα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιβολη με το πνευμα γιατι να ειναι θεμιτη;
Η επιβολη με τα χρηματα;
Η επιβολη με το φοβο;
Με τα ηθη;
Με τους νομους;
Η επιβολη ειναι μεσα στη φυση του ανθρωπου, με τον ενα ή με τον αλλο τροπο.
Τωρα αν εσυ κανεις το ενα ... κατηγορεις το αλλο.
Κι αυτο μεσα στη φυση μας.
Einai alithia oti ta pedia ekeina (oi alvanoi) den htan tou katixitikou. Ok, auto omos einai asxeto, pistevo, os pros thn ousia ths ypotheshs. An paranomisan, na antimetopisun th dikeosinh ke oxi ta apothimena tu kathe complexikou.
ΑπάντησηΔιαγραφήkairos-
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς η εξουσία ένα από τα μέσα που χρησιμοποιεί είναι και ή βία. Όμως όσες παλινδρομήσεις και να γίνονται η ανθρωπότητα προχωράει προς τα εμπρός και η εξουσία εξαναγκάζεται τελικά στον συνεχή περιορισμό της βίας σε νομικά πλαίσια που γίνονται τόσο πιο αυστηρά όσο ανεβαίνει το επίπεδο του λαού.
Δεν είναι ίδια η βία της εξουσίας πχ στην Δανία σε σύγκριση με την Κίνα.
Όλα δε ξεκινούν και από τον μικρόκοσμο του καθενός μας.
Προφανώς δεν εφαρμόζεις σωματική βία σε αυτούς που έχεις από κάτω, σε αντιστοιχία με κάποιον που ήταν στην θέση σου πριν 100-150 χρόνια.
Βέβαια μπορεί να εξασκείς πνευματική, όπως γράφει ο ψύχος από κάτω, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
ψυχος-
Έχεις δίκιο, αλλά εδώ το σημερινό πρόβλημα ήταν η σωματική βία.
Η επιβολή είναι πράγματι στη φύση του ανθρώπου, άλλωστε οι παντρεμένοι το νιώθουν στο πετσί τους γιατί όλες οι γυναίκες θέλουν να επιβληθούν στους άντρες τους, άλλο αν δεν το καταφέρνουν !
Σοβαρολογώντας τώρα κάθε κοινωνικό σύνολο ζει με ορισμένους κανόνες που τους επιβάλει και τους αποδέχεται η πλειονότητα.
Όποιος δεν τους αποδέχεται είναι κοινωνικά απόβλητος που πολλοί λίγοι μπορούν να τον αντέξουν.
Ο μακαρίτης ο καθηγητής Ψυχιατρικής Κουρέτας έδινε χαρακτηριστικά σαν επεξήγηση του βουντού τον όρο κοινωνικός εξοστρακισμός
mhxeirotera-
Ακριβώς έτσι είναι. Η τιμωρία δεν είναι στα καθήκοντα της αστυνομίας. Ακόμα και να δεχτεί επίθεση ο αστυνομικός η δουλεία του είναι να συλλάβει και να παραπέμψει στην δικαιοσύνη τον δράστη και όχι να του ανταποδώσει τα κτυπήματα.
Θα δώσω την δική μου …παιδιατρική ματιά στο φαινόμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι η βία είναι μέσα στην φύση του ανθρώπου. Είναι γνωστό ότι τα παιδιά όπως και τα ζώα είναι πολύ σκληρά. Τα παιδιά σε έναν σταθμό μόλις αντιληφθούν την μειονεξία ενός παιδιού, είτε αυτό λέγεται φοράω γυαλιά είτε κουτσαίνω, αρχίζουν μια πολύ χοντρή καζούρα… Αντίστοιχα όταν ένα ψαράκι στο ενυδρείο ή ένα από τα πουλάκια σε ένα κλουβί, είναι λίγο αδύναμο ή άρρωστο τα υπόλοιπα πέφτουν επάνω του κυριολεκτικά να το φάνε! Ίσως είναι στους νόμους της φύσης η επικράτηση του ισχυρότερου, πιθανά για καλύτερη διαιώνιση όλου του είδους. Από την στιγμή όμως που το είδος του ανθρώπου δεν βασίζεται πλέον στην σωματική δύναμη αλλά στην πνευματική, το δικό μας είδος περιορίζει την ανάγκη του για σωματική βία, και εκτονώνεται με άλλες μορφές έκφρασης (βλ. blogs;-). Έτσι στα μεγαλύτερα παιδιά η σωματική βία περιορίζεται σε αυτούς που δεν έχουν πνευματικές δυνάμεις. Αντίστοιχα στις ομάδες ατόμων που συγκεντρώνονται για κάποιο σκοπό (συναυλία, ποδόσφαιρο, ή ακόμα και διαδηλώσεις πολιτικοκοινωνικές) υπάρχει ο κίνδυνος, οι πιο μικρο…νοηκοί να εκμεταλλευτούν την ψυχολογία του όχλου και να δημιουργήσουν βίαια επεισόδια. Κάποιες φορές, αυτοί οι υποκινητές μόνο μικρονοηκοί και μόνο τυχαίοι δεν είναι. Με παραξενεύει (έως πονηρεύει), πως η αστυνομία κατάφερε, από τα βίντεο που είδαν την δημοσιότητα πριν από μερικούς μήνες, να εντοπίσει έναν 12χρονο πιτσιρικά στην Θεσσαλονίκη, που φορούσε μάσκα και πετούσε πέτρες έξω από μία σχολή. Μάλιστα, του βρήκαν και σπίτι για αυτόν και την πολυμελή οικογένεια του, και ευχαρίστησε και ζήτησε και συγνώμη και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς (μη) χειρότερα. Βρήκαν τον πιτσιρικά και δεν μπορούν να εντοπίσουν μια 20αρια ρεμάλια που πιθανά ήδη έχουν συλληφθεί και που σίγουρα κινούνται σε γνωστούς χώρους Λυπάμαι συναγωνιστές ή σύντροφοι (ή όπως αλλιώς αυτοαποκαλείστε!) άλλα όταν διαδηλώνω από εποχής Καλτέζα μέχρι και σήμερα στις βάσεις της Σούδας, ή στην Γένοβα ή μέχρι και προχθές που η Ντόρα ήταν στα μέρη μου, διαδηλώνω με ψηλά το κεφάλι κοιτώντας στα μάτια τον σύντροφο μεροκαματιάρη μπάτσο. Το ίδιο και στο γήπεδο, όπου κινδύνεψα να τις φάω από τους δικούς μου, όταν έδιωξα κάτι πιτσιρικάδες που στο ημίχρονο σπάγανε τα καθίσματα του Πανκρήτιου, για να πετάν στους μπάτσους έτσι χωρίς πρόκληση, για …προπόνηση!
Επειδή δυστυχώς απέχουμε πολύ από την ωριμότητα μιας αναρχικής κοινωνίας, πρέπει να αρκεστούμε στην σωστή εφαρμογή των νόμων. Δεν νομίζω τέλος, ότι εντελώς τυχαία μόλις είναι σε εξέλιξη ένα σοβαρό πολιτικό, οικονομικό ή οικολογικό θέμα, ξαφνικά κάθεται ένα βίαιο σκηνικό και όλα τα υπόλοιπα ξεχνιούνται ή ψηφίζονται στην βουλή και ούτε που το παίρνουμε χαμπάρι!
Λυπάμαι πολύ και ντρέπομαι ακόμα περισσότερο για όσα βλέπουμε αυτές τις μέρες στην τηλεόραση σχετικά με το φοβέρο βίντεο ντροπής και εξευτελισμύ της ανθρώπινης ύπαρξης.Δεν εκπλήσσομαι που υπάρχουν τέτοια καθάρματα στην Ελλ. Αστυνομία. Εκείνο που με θλίβει περισσότερο είναι η σιωπηρή συναίνεση όλων των υπολοίπων παραυρισκομένων στο συμβάν καθώς και η επιδοκιμασία (έστω κρυφή)πολλών συμπολιτών μας σχετικά με τον εξευτιλισμό των κρατουμένων, κυρίως επειδή ήταν Αλβανοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ σε πάρα πολλά με αυτά που λές και δεν ξέρω αν αυτό είναι το κατάλληλο πόστ για να υπερασπιστώ τα βιντεοπαίχνιδα, τα κόμικς και τις ταινίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάμαι πως τα βαθύτερα αίτια της βίας δεν εχουν να κάνουν με την αναπαράσταση της, που θα δούμε σε μια ταινία, θα διαβάσουμε σε ενα κόμικ, ή θα ασκήσουμε σε κάποιο παιχνίδι. Οι άνθρωποι δεν είναι απλώς πιθήκια να μιμούνται ενστικτωδώς αυτά που βλέπουν. Οι άνθρωποι μπορούν να σκεφτούν και να κρίνουν πρίν πράξουν.
Οταν έγινε το μακελίο στο Κολουμπάιν συντηριτικοί βγήκαν να κτηγορήσουν πως για όλα φταιει η μουσική του Μερλιν Μάνσον. Αργότερα μαθέυτηκε πως οι 2 μαθητές δεν ακουγαν ποτέ τους Μάνσον. Τα αίτια της ταγωδίας προφανώς ήταν βαθύτερα.
Δεν μπορώ να μην σου κρύψω πως ενώ είμαι κατά της βίας, συνεχιζουν να με γοητέυουν ταινίες σαν το Kill Bill, τον Ταξιτζή και το Κουρδιστό Πορτοκάλι. Αυτό δεν σημάινει οτι θα με πείσουν αν βγω στην Ομόνοια με μια κατάνα και να αποκεφαλίζω ανθρωπους!
pediatre-
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω ότι αυτή η ιστορία έσκασε για να μπορέσουν να ψηφίσουν κάτι στην βουλή.
Απλά η ασυδοσία που έχουν δημιουργήσει στην αστυνομία έχει επιτρέψει σε όλο και περισσότερους αστυνομικούς να κακοποιούν κόσμο και καθημερινά όλο και κάποια καταγγελία βγαίνει.
Κάθε μέρα καταγγέλονται ξυλοδαρμοί μόνο που δεν τους βλέπουμε σε βίντεο.
Εδώ λειτούργησε η δύναμη της εικόνας όπως αντίστοιχα με την ζαρντινιέρα.
σεμέλη-
Αυτό και ήταν και το τραγικότερο στην ιστορία.
yellow kid-
Και μένα μου αρέσουν οι ταινίες που αναφέρεις αλλά έχουμε την ηλικία και την ωριμότητα να ξεχωρίζουμε την εικονική πραγματικότητα από την πραγματική.
Το μικρό παιδί όμως εθίζεται σε αυτή την εικόνα της βίας και αν έχεις παρατηρήσει δεν υπάρχει πλέον σε κανένα κινηματογράφο η ένδειξη ακατάλληλο απ΄έξω.Κάλιστα λοιπόν μπορεί να δεί τις ταινίες που αναφέρεις και άλλες αντίστοιχες και να εισπράξει τελείως διαφορετικά μηνύματα από σένα και από μένα.
Το Κολουμπάιν είναι σαφώς το αποτέλεσμα μιας κοινωνίας βουτηγμένης από παράδοση στην βία από την εποχή του Γουέστ.
Για τον λόγο αυτό και η οπλοφορία είναι νόμιμη στην Αμερική και αποδεκτή από ευρύτατα στρώματα του πληθυσμού.
Και γι΄αυτό και έχουν τα αντίστοιχα κρούσματα παράλογης και ακραίας βίας.
Καταθέτω δυο μαρτυρίες σχετικές με το θέμα. Το 69 διώξανε από την ΕΣΑ ένα φίλο μου γιατί δεν έκανε τη δουλειά του . Τον στόλισαν μάλιστα και με κάμποση φυλακή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 70 που πήγα στρατό, οι φίλοι μου που γίνανε δεκανείς, λοχίες ,με κυνήγησαν περισσότερο από τους ξένους. Με εκτίμηση και ευχαριστώ για τη φιλοξενεία.
Δώσε σ' έναν άνθρωπο μια οποιαδήποτε μορφή εξουσίας και τότε θα δεις τον πραγματικό χαρακτήρα του. Είναι αξίωμα αυτό στην ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήνίκος-
ΑπάντησηΔιαγραφήchris-
Ακριβώς αυτό δείχνει το πείραμα που αναφέρω.
Ύπαρχει και σχετική ταινία που έχω δεί αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τον τίτλο.
Νομίζω ότι ήταν μια γερμανική που λεγόταν "Το πείραμα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα θα σου πω....ο κολλητός μου που δίνει εξετάσεις για το τελευταίο μάθημα του μεταπτυχιακού μάζευε ευρωπουλάκι ευρωπουλάκι τα λεφτά (γιατί 70 ευρώ δεν είναι και λίγα!!!) για τους Underworld και βγήκε έξω μετά από πόσες μέρες να ξεσκάσει....!!!τα υπόλοιπα...ότι ακριβώς περιγράφεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωλίνα
Πάλι καλά που δεν του ήρθε και καμία μολότωφ να θυμάται την γιορτή του μεταπτυχιακού μιά ζωή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας γνωστός μου, αστυνομικός, μου έλεγε ότι συχνά του έχουν πει πολιτες: "Τους Αλβανούς μην τους λυπάστε. Βαράτε τους αλύπητα!" Κι όταν αυτός λέει "αυτό δεν επιτρέπεται, είναι παράνομο κλπ" άλλος κοιτάει έκπληκτος, άλλος κουνάει το κεφάλι κι άλλος μουρμουρίζει "γι' αυτό έχουν αποθρασυνθεί τελείως"
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ένα ανάλογο πείραμα με αυτό που γράφω διαβάστε εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://afmarx.wordpress.com/2007/06/19/milgrams-experiment/
αταίριαστος-
Γι΄αυτό και είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα του γκάλοπ που γράφω.
Αγαπητέ Αθεόφοβε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχαία είδα ότι μια άλλη σχολιάστρια γράφει με το ίδιο όνομα-ψευδώνυμο με το δικό μου. Δεν έχω μπλογκ αλλά διαθέτω λογαριασμό στο όνομα αυτό από τον Ιούνιο του 2007. γράφω στα μπλογκς από τις αρχές Μαΐου περίπου. Για να αποφύγουμε όλοι μελλοντικές συγχύσεις, θα παρακαλούσα την συνονόματη να αλλάξει ελαφρώς το ψευδώνυμό της, ώστε να μην μπερδευομαστε μεταξύ μας και μεταξύ των τρίτων.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία.(θα επικοινωνούσα με την ίδια, αν είχε κάποια από τις δυο μας μπλογκ, για αυτό καταφεύγω στην έμμεση οδό! )