Ένα από αυτά είναι και ένα μοναδικό βιβλίο που βρήκα ψάχνοντας μια μέρα στην ΕΣΤΙΑ. Είναι ο ΚΩΔΗΞ ΕΡΩΤΟΛΟΓΙΑΣ ,Εκδόσεις Φρυδά 2003, και είναι φωτογραφική αναπαράσταση της έκδοσης του 1933.
Στον πρόλογο του ο συγγραφέας χαρακτηρίζει το έργο του πρωτότυπον εις το είδος του, το οποίον όχι μόνον συμπληροί κενόν, αλλά και σημειοί αναμφισβητήτως σταθμόν εις την Ελληνικήν Κοινωνιολογικήν Φιλοσοφίαν,(τρέμε Γιανναρά !) πολυτιμώτατον δε, χρησιμώτατον και ωφέλιμον βιβλίον.
Και πράγματι είναι !
Ας δούμε λοιπόν τι σημαίνει η λέξη απαίτησις. Δίνει πάντα δε και την αντίστοιχη γαλλική λέξη.exigence, pretention αλλά και την ελληνική της ερμηνεία που είναι κατ΄αυτόν:αξίωσις, πρόθεσις, αντιποίησις ,παράλογος αξίωσις γυναικός κόλακος.(!)
Από δω και κάτω ο καθηγητής της Γαλλικής μεγαλουργεί, γίνεται ποιητής και μας δίνει απτό παράδειγμα για να κατανοήσουμε πλήρως την λέξη.
Ο δυστυχής σύζυγος εξηπλωμένος επί της κλίνης του (σωστός ,όχι να μας λένε οι γυναίκες μας το κρεβάτι ΜΑΣ ! ) κρατεί μεταξύ των βραχιόνων του εις στενήν επαφήν μετά της σαρκός του, το νωχελές και ευλύγιστον σώμα της συζύγου του.( με τις χοντρές και μη ευλύγιστες τι γίνεται; )
Μέθη τρελλή τον καταλαμβάνει.
Αναπνέει το άρωμα του προσφιλούς δέρματος όπερ με χάριν του παρέχει την ηδονήν και θωπεύει τρυφερώς ολόκληρον την σάρκα της εξαίσιας και γοήσσης συζύγου του.(πράγματι, όλες γόησσες είναι!)
Πως είναι δυνατόν κατά τας θείας αυτάς στιγμάς να κατέλθη εις τας πεζάς λεπτομερείας των μαθηματικών ακριβειών;
Δύναται μέσα είς τα τρελλά και ηδονικά χάϊδια του να ισοσταθμίση το ενεργητικόν και παθητικόν των οικονομιών του; τι ενδιαφέρει είς αριθμός όταν η ηδονή στενάζη υπό την γλυκείαν της οιμωγήν;
Για όποιον δεν κατάλαβε, την στιγμή που ο ατυχής σύζυγος έχει ξεχαρμανιάσει η δολία σύζυγος του λέει: ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ ΓΙΑ…
Η γυνή ζητεί το αντάλλαγμα των θωπειών της, έχει το δικαίωμα να ζητήση από τον εκλεκτόν της καρδιάς της, την εκπλήρωσιν της επιθυμίας της.
Ο ανήρ δεν αρνείται πλέον (έχει ξεπατωθεί από το πήδημα ο κακόμοιρος!) αλλά αναισθήτως και μηχανικώς αποκρίνεται «μάλιστα αγαπητή μου»! (ο μαλάκας!)
Ιδού ο σύζυγος το θύμα των παράλογων απαιτήσεων της συζύγου του, εν στιγμαίς παραφοράς του.( πέστα μεγάλε, πάντα θύμα οι άνδρες!)
Ιδού η δυστυχία, ιδού αι έριδες και τα διαζύγια εις την ημερησίαν διάταξιν και ταύτα ελλείψει συνέσεως και φρονήσεως.
(ο συγγραφέας εδώ μας παραπέμπει για την περαιτέρω ενημέρωση μας στο λήμμα παράκλησις και στο οποίο πηγαίνουμε πάραυτα )
Παράκλησις priere ,ικεσία, αίτησις χάριτος.
Παρακλήσεις ασυνείδητοι,solicitations inconcientes.
Και η γλαφυρή επεξήγηση της λέξης αρχίζει.
H κυρία επί του προσκεφαλαίου της περιστρέφει μεταξύ των δακτύλων της εκνευριστικώς τους βραχείς πλοκάμους της κεφαλής της.(΄Αμα έχει μακριά μαλλιά τι τα κάνει άραγε ;)
Ονειρεύεται ωραίον δακτυλίδιον, γουναρικόν άτινα παρετήρησεν εις προθήκας των καταστημάτων της οδού Ερμού.(που να ξέρει η κακομοίρα ότι τα έχουν βουτήξει πια από τις βιτρίνες με το πλιάτσικο που έγινε , ώστε να μην ταλαιπωρεί τους βοστρύχους της!)
Γνωρίζει την δύναμιν των θελγήτρων της.(Γιατί έχει δεί την φωτογραφία της στο μπλόγκ του Αντώναρου!)
Γνωρίζει την χαϊδευτικότητα των βλεμμάτων της υπό την καμπύλην των βλεφαρίδων της, άτινα τρελλαίνουν τον σύζυγον ή τον εραστήν της.(Όπα, έχουμε και εραστή;)
Γνωρίζει την μαγικήν δύναμιν του ευλυγίστου σωματός της δια τον έρωτα (Βρέ μανία με τα ευλύγιστα σώματα, με τις χοντρές τι γίνεται έχουν τουλάχιστον εραστή ;)
Γνωρίζει την ακατανίκητον δύναμιν των θωπειών της.
Γνωρίζει την παραφροσύνην του ανδρός τον οποίον κρατεί μεταξύ των βραχιόνων της. Είναι βεβαία περί της μέθης εις ήν το θερμόν άρωμα της ερωτικής σαρκός της ρίπτει περιπαθώς τον άνδρα, όστις ρουφά την πνοήν της και διατρέχει τρελλώς τα χείλη του εφ΄ όλου του σώματός της .Δύναται το παν να ζητήση το παν να επιτύχη.
Αύτη δεν αισθάνεται την ηδονήν και την ανατριχίλαν ήν σκορπούν τα χείλη του εραστού της εις την τρυφεράν σάρκα της.(Αναίσθητη η γαϊδούρα τελείως!)
Υποκρίνεται μετ΄επιτηδειότητος ίνα μεθύση, ίνα εξαπατήση, ίνα πείση, τον ερωμένον της και επιτύχη το δακτυλίδιον και το γουναρικόν.
Δυστυχώς αι θωπείαι της γυναικός εισί σατανικαί και η εκπλήρωσις των επιθυμιών της απερισκέπτως και βλακωδώς υπό του ανδρός εκτελούνται ,ως τεκμήριον της προς αυτήν αγάπης και αφοσιώσεως του.(Καλά να πάθουν αφού σκέπτονται με το κάτω κεφάλι)
Όπως καταλαβαίνετε επίσης ο συγγραφέας πρέπει να διέθετε μια πλούσια φαντασία γιατί παρά την εντύπωση που αποκτά ο αναγνώστης ότι ζεί σε κάποιο κοσμοπολίτικο περιβάλλον με ευλύγιστες νωχελικές περιπαθείς γοητευτικές, ευωδιαστές γυναίκες με τρυφερή σάρκα ο κακομοίρης το έχει γράψει σε ένα κατ΄ εξοχήν κοσμοπολίτικο μέρος, την Ποταμιά Νάξου το 1933!
εγώ ξέρω τουλάχιστο μία χοντρή η οποία έχει και σύζυγον και εραστήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως εάν ο ανήρ επί της κλίνης του οποίου περιπαθώς πηγαινοέρχομαι μου έλεγε: "μάλιστα αγαπητή μου", θα ήξερα τουλάχιστον και μία αδύνατη.
Κατόπιν τούτου μου εγεννήθη μεγάλη περιέργεια γιά τη φάτσα του συγγραφέως.
Γιά την επιτυχία του με τις γυναίκες,δεν έχω.
Υπάρχουν όμως και πιο μάγκες σύζυγοι οι οποίοι αντί να κολακευθούν και να τρέξουν στην Ερμού για κοσμήματα τρέχουν στον δικηγόρο για διαζύγιο!! Βλ.http://christosvardakas.blogspot.com/2007/05/blog-post_03.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να τον θέλουν για τα δώρα(τι δώρα σαν πληρωμή για τις υπηρεσίες που του παρέχουν μοιάζουν έτσι) και όχι για την ικανότητά του επί της κλίνης, κάποιο λάκο έχει η φάβα με τα λοιπά προσόντα του ανδρός ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈεελααα!!! κακίεες!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην είναι έτσι όλες οι σύζυγοι!
Και με τους αραχτούς και αδιάφορους συζύγους δεν υπάρχει κανένα βιβλίο γιατρέ;;; :))
Όχι δηλαδή σιγά μην είναι άγιοι και φουκαράδες αυτοί!!
Πάντως πολύ ωραίο!
Μας ταξίδεψε σε άλλες εποχές...
Χαχαχα!!
Αα! Όσο για τις χοντρές συζύγους καλά να πάθουν αυτοί που τις παντρεύονται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά μήπως το κάνουν σκοπίμως για να μην έχουν την τύχη αυτών που παντρεύονται τις γόησσες;;
Γιατί τι να την κάνει τη γούνα η χοντρή ας πούμε;;
Να γίνει αρκούδα;;;
χαχαχαχα!!!
Το 1933 το ποσοστό των Ελλήνων που ήξεραν ανάγνωση ήταν το 10% και έτρωγαν καλά. Ο συγκεκριμένος «κακογάμης» με… τις προστυχιές του και οι όμοιοί του, μας έφεραν στο σημείο «τζάμπα ούτε η μαμά στο μπαμπά». Και μετά παραπονιούνται τα «απλωμένα χέρια» ότι χάθηκε η ευαισθησία και ο διάλογος στα ζευγάρια. Άνθρωπο που τον γ..ας του μιλάς; Κι όταν του μιλάς του λες «πόσα;» όχι τραγούδια του Γκάτσου. Και επιβεβαιώνονται αυτοί που λένε: «κώλο βρίσκουμε, λεφτά που θα βρούμε!!!». Με τις υγείες μας, βοήθειά μας και περαστικά μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι......τραβάτε με κι ας κλαίω είσαστε όλοι σας, εμείς φταίμε που κάνετε κάθε φορά το ίδιο προβλεπόμενο λάθος?
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο για τις χοντρές συμφωνώ...καλά να πάθει αυτός που την πάτησε :)
Χαχαχαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο τι "ξεθάβεις" Αθεόφοβε...
Εύχομαι ολόψυχα σ΄εσένα και την οικογένειά σου καλή χρονιά με υγεία κι αγάπη
Μπλέ Καληνύχτα
Mπραβο αθεοφοβε,You made my day,καθως λενε εδω περα στο Αμερικα
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχα!! τέλειο!
ΑπάντησηΔιαγραφή..πρέπει να του είχε κοστίσει πάρα πολύ το πήδημα του συγγραφέα...
μάλλον είχε καεί και η γούνα του...
;0)))
demetrat-
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν έχει βάλει την φωτογραφία του στο βιβλίο.
βαρδάκας-
Αυτός όμως ο σύζυγος έχει ζητήσει διαζύγιο όχι γιατί η γυναίκα του ήθελε γούνες και δακτυλίδια αλλά περισσότερο πήδημα!
Πάντως Ο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΩΣ ΛΟΓΟΣ ΔΙΑΖΕΥΞΕΩΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΔΑΚΗ έχει κυκλοφορήσει και σε φυλλαδιάκι από τις εκδόσεις ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ πρίν 2-3 χρόνια περίπου που το διάβασα.
kakos lykos-
Μάλλον η φαντασία του καθηγητού της γαλλικής θα ήταν ντοπαρισμένη από τίποτα έργα του Μπαλζάκ ή του Γκύ ντε Μωπασάν.
marianaonice-
Τι νόμισες,το βιβλίο αυτό έχει για τα πάντα λύσεις!
Για την διέγερση του αραχτού και αδιάφορου συζύγου πας στο λήμμα διεγερτικός και βρίσκεις αμέσως την λύση του προβλήματος!
Ξηραίνεις εις τον φούρνον το κρέας αστακού,όπερ είτα ποτίζεται εξ οινοπνεύματος εξαγομένου εκ σύκων και σταφίδος,επ΄ αυτού προστίθεται βανίλια και πιπέρι και ούτω παράγεται φάρμακον ικανόν να επιτρέψη 10 συνεχείς εναγκαλισμούς!
Δοκιμασε το να μου πείς για να ξέρω την αποτελεσματικότητα του!
Όσο για τις γούνες ισχύει αυτό που είχε πει κάποτε ο Τσιφόρος.
Γδέρνουν ένα ζώο,για να ντυθεί ένα άλλο ζώο και τελικά πληρώνει ένα τρίτο ζώο!
Μιχάλης Ρ-
Το βιβλίο μάλλον το αντίθετο απο αυτό που γράφεις λέει.
Κώλο δεν βρίσκουμε χωρίς λεφτά!
caramela-
Δεν έχεις άδικο!
bluesmartoulis-
Δεν το ξέρεις ότι ακολουθώ το δόγμα ο αναζητών ανευρίσκει;
kefalos-
Και που να δείς τι ετοιμάζω για το μέλλον!
maika-
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφαμε συγχρόνως!
Λες να είχε βρεθεί στο χωριό της Νάξου έχοντα τον ξετινάξει με γούνες και δακτυλίδια καμιά γυναίκα στην Αθήνα;
Αθέοφοβος καλή χρονιά καταρχάς
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν Παίζεσαι με το κείμενο, απλά τα σπάει.
Τι να πείς για να γαμήσεις(βάλε μπιμπ στο για να...) πρέπει μάλλον να ανήκεις στους trendy σωματαράδες η να έχει κανα κοκκαλιάρικο μοντέλο για πρότυπο.
Το νέο μοντέλο τύπου άνδρα
Να πηγάινεις γυμναστήριο να πίνεις χύμους βατόμουρο, να τραβάς κάθε πρωί μια πρωινή..., να έχεις 2 κινητά και ένα καλό αμάξι(εννοείται όχι smart), να μην έχεις μυστικά απο την ερωμένη σου(ενώ εκείνη δεν πρέπει να σου λέει τίποτα), να μην ασχολείσαι με την πολιτική, να αγοράζεις δώρα σε κάθε επέτειο στην ερωμένη σου.
Το καλύτερο όμως είναι ότι πρέπει να αποδέχεσαι τις φίλες των γυναικών που έχεις σχέση.
Εκεί αθεόφοβε είναι το πιο ζόρικο θέμα, τα υπόλλοιπα όλα πες πάνε στο καλό, αλλά πως μπορείς να αποδεχτείς την άποψη κάθε τελειωμένης κομπλέξικής κατίνας?
Πάντως την λύση την έχω βρεί απλή και με λιγότερη χρέωση+ άμεση εξυπηρέτηση
http://www.bourdela.tv/
εγώ.. γουναρικόν δεν έχω..
ΑπάντησηΔιαγραφήτι έχω κάνει λάθος;..
τι έχω κάνει λάθος;....! :)))
με το συμπαθειο... ναξος δεν ητο η νησος εις οια εξαλογιασατε την κυρια Αθεοφοβου;
οχι, λεω εγω τωρα, μια τυχαια νοικοκυρα γυναικα.. μην εισαστε εσεις οστισ συνεγραψεν το δοκιμιον; διοτι περι δοκιμιου προκειται! τι αλλον;
καλημερα σας Φοβερε!
Παραπέμπω σε φωτοαντίγραφο του τεύχους της Θέμιδος του 1928 όπου δημοσιεύεται η σχετική γνωμοδότηση του αειμνήσου Καθηγητού Μαριδάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω εάν σκληρότερο είναι να αγοράζεις γούνες σε κάποια κυρία ως ανταπόδοση προσφερθεισών υπηρεσιών της ή να κορέσεις την ακόρεστη και συνεχή πείνα της συγκεκριμένης κυρίας με την οποία ασχολείται η γνωμοδότηση.
Μην ξεχνάτε ότι τότε η φυματίωση εθέριζε!!
Καλά, πού το ξέθαψες το σύγγραμα?! Καταπληκτικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται κολλάει το ρητό "Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια", πού τα είχε δει ο καημένος στη Νάξο το 1933 τις ευλύγιστες, λάγνες υπάρξεις που μόνο και με το άρωμά τους ξετρελαίνανε τους αρσενικούς, όταν όλες οι γυναίκες που γνώριζες μύριζαν τυρί και έπρεπε να τους τάξεις λαγούς και πετραχείλια για να σου κάτσουν?
Λέω εγώ τώρα...
το παιδί της πλατείας-
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λύση αυτή είναι πασίγνωστη από την αρχαιότητα εξ ου και προέκυψε και το αρχαιότερο επάγγελμα.
orelia-
Το που γνώρισα την σύζυγον το έχω γράψει εδώ
http://atheofobos.blogspot.com/2007/01/blog-post_18.html
Εις την Νάξον βεβαίως και έχω πάει την σύζυγον, αλλά τότε που την πήγα, μετά από ατελείωτα έτη γάμου, όσες εκ των περιγραφομένων είς τον κώδικα μεθόδων και αν μετήρχετο το μόνο που θα κατάφερνε δεν θα ήταν γουναρικό ή δακτυλίδια αλλά θα ήταν να την αφήσω πρώτη να κοιμηθεί ώστε να μην την εμποδίζει στο να κοιμηθεί το μελωδικόν μεν αλλά ακρως ηχηρόν ροχαλητόν μου !
βαρδακας-
Για την ίδια γνωμάτευση λέω και εγώ ότι κυκλοφόρησε σε φυλλάδιο.
lina-
Ο άνθρωπος προφανώς είχε πλούσια φαντασία.
Έβλεπε από το παραθυρό του ζωηρές κατσίκες να πηδάνε στα βράχια και φανταζότανε ευλύγιστες και αρωματισμένες γυναίκες!
Ορέ «αθεόφοβε», όταν γράφω «κώλο βρίσκουμε, λεφτά που θα βρούμε», αυτό ακριβώς εννοώ. Χωρίς χρήμα κώλος γιόκ. Πάντως εάν σε πλήγωσε καμιά «ακριβή» προσπέρασέ το. Ο «μακαρίτης» ο Φώλιας φρόντισε να υπάρχουν φθηνές και καλές και σ’ αυτό το καταναλωτικό αγαθό. Καλημέρα από Βόλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθεόφοβε μας προβληματίζεις! Η απομόνωση στη Νάξο φταίει ή τίποτα άλλο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί μόρφωση, τί λεπτότης, τί φαντασία ο καθηγητής- ένα έργο που δεν πρέπει να λείπει από κανένα σπίτι! ;-))
ΑπάντησηΔιαγραφήμιχαλης Ρ-
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέμε και οι δύο το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια.
Ευτυχώς φρόντισα και δεν με πλήγωσε καμία γιατί παντρεύτηκα νωρίς μία πολυάκριβη μεν αλλά και αυτάρκη γυναίκα.
vasikos metoxos-
Ποιός ξέρει;
dodo-
Γι΄αυτό και βλέπεις φρόντισαν να κυκλοφορήσει εκ νέου για επιμόρφωση των νέων γενεών!
Έχει πολύ πλάκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Χρονιά με υγεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί του θέμματος, αυτά τα πράγματα πρέπει να τα εξετάζει κάποιος πριν από την εκκλησία με παπά και με κουμπάρο. [Άντε ατιδήμαρχο και μάρτυρες για τους πιο μοντέρνους].
Μετά, ουδένα λάθος αναγνωρίζεται.
Λυσσάξατε με τις παχουλές πια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας παραπέμπω σε απάντηση φίλου (με παχουλή συμβία) ο οποίος, επισκεπτόμενος το χωριό της, κάποια στιγμή μη αντέχοντας άλλο τα σχόλια συγγενών της "πολύ καλή η γυναίκας σας..." στο τέλος απάντησε, μάλλον στωικά:
-Πράγματι, και καλή και πολλή !
Τόσο το κείμενο...όσο και τα σχόλια είναι φοβερά!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τόσο καλή όσο και πολλή"!! :))) απίστευτη ατάκα!
Πολύ μπροστά από την εποχή του ο συγγραφεύς, και φυσικά μιλάω για το ότι δίνει και την αντίστοιχη γαλλική λέξη. Πόσοι μιλούσαν γαλλικά το 1933 (οι Γάλλοι εξαιρούνται).
Καλό βράδυ!
δείμος-
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που να δείς και μερικά άλλα που θα βάλω στο μέλλον.
chris-
Νομίζεις ότι καλή μέρα από το πρωί φαίνεται;
glam-
Περί ορέξεως ουδείς λόγος.
ndn-
Μην ξεχνάς ότι ήταν καθηγητής της γαλλικής γλώσσης αλλά επίσης προπολεμικά τα γαλλικά ήσαν η κατ΄εξοχήν ξενη γλώσσα στην Ελλάδα.
Καλά, ο συγγραφέας δεν ήξερε ορθογραφία (που να του μείνει καιρός να διαβάσει όταν ήταν μαθητής, θα τον είχε φάει η μαλακία από τις φντασιώσεις του για να γράψει βιβλίο). Ο εκδότης δεν ήξερε ότι το σωστό είναι "Κώδιξ" και όχι "Κώδηξ";
ΑπάντησηΔιαγραφήHeliotypon
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παλαιότερη και ορθότερη γραφή της λέξεως ήταν Κώδηξ (με η και περισπωμένη στο ω) και όχι Κώδιξ. Η λέξη δεν είναι Ελληνική αλλά προέρχεται από την λατινική λέξη Codex. Επομένως ο συγγραφέας και ορθογραφία ήξερε και αυτόν τουλάχιστον δεν τον είχε φάει στο σχολείο η μαλακία..
ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήπω πω, τώρα συνειδητοποίησα πόσο γρήγορα ξεχάσαμε πόσο έυκολη μας έκαναν τη ζωή και την ορθογραφία, οι περισπωμένες και οι δασείες.
δ
Τώρα τι θέλατε να μου θυμίσετε τη υπογεγραμμένη στο ω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου έρχεται πάντα στο μυαλό ο μοναδικός στίχος του Χριστιανόπουλου που λέει:
Μην καταργείτε την υπογεγραμμένη.
Ιδίως κάτω από το ωμέγα.
Ειναι κρίμα να εκλείψει η πιο μικρή ασέλγεια του αλφαβήτου μας.
Πράγματι παλιότερα ο κώδιξ γραφόταν με η.
Ενα απλό ψάξιμο στον γούγλη μου έδωσε μερικά παραδείγματα όπως:
Κώδηξ οικονομικός : ήτοι συλλογή των οικονομ. κανονισμών μετά των Υγειονομολιμενικών και του Εμπορικού Ναυτικού Σχετικών διατάξεων, / Υπό Ι. Α. Πολυχρονιάδου,Τυπογραφείον Αγγέλου Καναριώτου, Εν Αθήναις : 1867.
ΚΩΔΗΞ ΤΗΣ Ι.ΕΚΛΗΣΙΑΣ ΣΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ Σελ. 140 Επιμέλεια έκδοσης: Χρήστος Χατζηλίας, Φιλόλογος 1900
ΚΩΔΗΞ "ΘΕΜΙΔΟΣ" ΕΚΑΤΟΝΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 1821- 1931, ΤΟΜΟΣ Γ' ΕΤΟΣ 1834 Αθήναι 1932,
Αυτοκρατορικός ποινικός κώδηξ. Μετάφρασις εκ του τουρκικού.Τύποις Σ. Ιγνατιάδου 1859
Επίσης μπορείτε να διαβάσετε μερικά ακόμα λήμματα από το λεξικό στην Ευπλοία
http://eyploia.aigaio-net.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=2022
Να ξέρετε ότι ο συγγραφέας γεννήθηκε στην Ποταμιά της Νάξου,σπούδασε με τον Καζατζάκη στην Γαλλική σχολή ουρσουλινών Νάξου και έζησε στο Κολωνάκι.Για να σας λύσω κάποιες απορίες.
ΑπάντησηΔιαγραφή