Πανώριες κόρες εθαυμάζαν στο χαρέμι
Ρωτά ο Σουλτάνος αν για δώρο θεν΄ στολίδια
Κι αυτοί απαντάνε:«Τι στολίδια ;Φερ΄ αρχίδια!»
Αυτό το παλιό τραγουδάκι μέσα σε ένα στίχο συμπυκνώνει όλη την σημασία που έχουν για το ανδρικό φύλο τα γεννητικά του όργανα.
Ενώ λοιπόν στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με το αιδοίο ( εδώ και εδώ), έχω γράψει και δύο λόγια για τους όρχεις(εδώ και εδώ) ,ακόμα έχω γράψει και για τον κώλο αλλά με τον μεγάλο πρωταγωνιστή που είναι το πέος μόνο περιστασιακά και από σπόντα έχω γράψει σε ποστ σχετικά με τον αυνανισμό, την περιτομή, για τον «στολισμό» του ( εδώ και εδώ ) , χιουμοριστικά για την αίτηση που έχει κάνει για για αύξηση του μισθού του!, και ολίγα σχετικά με τα μεγέθη του και τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.
Εσείς θα θέλατε να σας κάνει κουμάντο ένας άγνωστος;Είτε βαφτισμένο όμως είτε όχι το πέος μέχρι πρότινος έκανε πάντα του κεφαλιού του!
Όμως ιστορικός Ντέιβιντ Φρίντμαν στο βιβλίο του Του Κεφαλιού του: Μια Πολιτισμική Ιστορία του Πέους τονίζει ότι η βιομηχανία των στύσεων άλλαξε την αρχική φύση του πέους ως "απρόβλεπτου όντος". Το 16ο αιώνα ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είχε πει ότι "πολλές φορές ο άντρας θέλει να χρησιμοποιήσει το πέος, αλλά αυτό δε θέλει. Πολλές φορές αυτό θέλει, αλλά ο άντρας τού το απαγορεύει".
Η εποχή μας όμως με την διάδοση του Βιάγκρα εκπροσωπεί την ολοκληρωτική εργαλειοποίησή του και την δυνατότητα χρησιμοποίησης του την δεδομένη στιγμή.
Όπως γράφει όμως η Eva C. Keuls στο βιβλίο της The Reign of the Phallus στην κλασσική αρχαιότητα οι Αθηναίοι θεωρούσαν τα μεγάλα γεννητικά όργανα «χονδροκομμένα και άσχημα» γι΄ αυτό και τα αγάλματα τους και όχι τόσο στα αγγεία, ενώ παρίσταναν γεροδεμένους άνδρες τα όργανα τους ήσαν μια σταλιά.
Φαλλικοί θεοί ήσαν επίσης ο Διόνυσος ,ο Ερμής και ο Πρίαπος.
Οι Ερμές ήσαν μαρμάρινες στήλες στις γωνίες και τις διασταυρώσεις της αρχαίας Αθήνας , με την κεφαλή του Ερμή στην κορυφή και ανάγλυφα γεννητικά όργανα σε στύση λίγο πιο χαμηλά. Οι περαστικοί τα άγγιζαν για καλή τύχη. Η κεφαλαιώδης σημασία αυτών των γεννητικών οργάνων στην προστασία της πόλης φαίνεται από το τρομερό σκάνδαλο που ξέσπασε όταν (μάλλον) ο Αλκιβιάδης και οι φίλοι του μετά από ένα μεθύσι ακρωτηρίασαν μερικές Ερμές.
Για να αποκτήσουν λοιπόν μερικοί ένα αντίστοιχου μεγέθους πέος καταφεύγουν ακόμα και σε χειρουργικές επεμβάσεις τις οποίες όμως ο Αμερικανικός Οργανισμός Ουρολογίας και η Αμερικανική Εταιρεία Πλαστικής και Επανορθωτικής Χειρουργικής αρνούνται να τις υποστηρίξουν και, οι οποίες δεν διδάσκονται στις ιατρικές σχολές.
Μερικοί επηρεασμένοι από ιστορίες με προέλευση την Ινδία και την Αφρική για την δυνατότητα επιμήκυνσης του πέους τον δένουν και του κρεμούν βάρη ή χρησιμοποιούν ένα λαστιχένιο μαραφέτι το Yank Super Stretcher που αφού τον δέσουν με αυτό, τεντώνουν και δένουν την άλλη άκρη του γύρο από τον μηρό ώστε να ασκεί μια διαρκή έλξη.
Πιο προηγμένες είναι κάποιες μάρκες με δύο δαχτυλίδια που προσαρμόζονται το ένα στη βάση του πέους και το άλλο στη βάλανο και συνδέονται μεταξύ τους με μια ράβδο μεταβλητού μήκους ώστε να διατηρείται μονίμως τεντωμένο.
Επίλεκτοι ενήλικες ινδουιστές ασκητές κυκλοφορούν με κάτι αντίστοιχο, το οποίο όμως δεν τον πληρώνουν και κάπου 900 δολάρια σαν και τους κατά φαντασίαν μικροτσούτσουνους Αμερικανούς.
Έφυγα και, στρίβοντας, εις τον Ίκαρο βρέθηκα μπροστά στου κυρίου Καρύδη. Εις την βιτρίνα του εκοιμώντο ποιητές ,και ανάμεσα τους Αυτός, ο Ανδρέας Εμπειρίκος, με το πέος του σκοτωμένο πουλί, στην ερημιά του κόσμου.Τέλος το τατουάζ πέους δεν είναι εύκολο γιατί πρέπει να γίνει με στύση αλλά όταν πλησιάζει η βελόνα δυστυχώς στους περισσότερους τους ζαρώνει οπότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι ικανοποιητικό.
Σχετικά υπάρχει το παρακάτω ανέκδοτο.
Ένας άντρας έχει μια γκόμενα που τη λένε Wendy, και την αγαπάει τόσο πολύ που πάει και χτυπάει σε τατουάζ το όνομα της στο πουλί του. Μια μέρα, στο γυμναστήριο, βλέπει ένα Τζαμαϊκανό που έχει το ίδιο τατουάζ. Πλησιάζει τον Τζαμαϊκανό και του λέει :« συγνώμη, είδα κατά λάθος το τατουάζ σου.Wendy, λένε και τη δικιά σου κοπέλα;-«Τι;» λέει ο Τζαμαϊκανός.
-«Το πουλί σου γράφει Wendy, ,όπως και το δικό μου» λέει ο πρώτος.
-Wendy, ;»λέει ο Τζαμαϊκανός.« ‘Όχι φίλε. Λέει Welcome to Jamaica ,have a Nice Day !
Friedman David A mind of his own Α cultural history of the penis. Penguin Group (USA) 2003
Keuls Eva.The reign of the Phallus University of California Press 1985.
White Charles The life and times of Little Richard The Quasar of Rock Harmony Books N.York 1984
Griffin Gary Penis enlargement methods –Fact & Phallusy Added Dimensions Publ.1996
http://www.10percent.gr/old/issues/200512/11.html
http://www.enet.gr/online/online_text/c=111,dt=30.12.2002,id=66218680
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Β΄ ΤΟ ΠΕΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΥΠΤΙΚΗ
.
Γ-(τελευταίο)-Η ΣΥΝΘΙΑ ΠΛΑΣΤΕΡ ΚΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΗ ΤΗΣ ΡΟΚ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Αθεοφοβε είσαι αθεόφοβος!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεμπευσμένο το κείμενό σου αλλά
και διδακτικό!πάντα μαθαίνω πράγματα και εμπεδώνω αυτά πού ξέρω.Ετσι αργά σήμερα και έμαθα και γέλασα,νασαι καλά.
Αυτό θα πει αφιέρωμα. Είσαι φοβερός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολυ καλό το κείμενο σου γι ακόμα μία φορά. Ιστορίες από συζητήσεις περί μεγεθών έχουμε όλοι μας, αλλά θυμάμαι μία φορά στο πανεπιστήμιο που μία κοπελιά από την Αφρική είπε ότι "anything less than 6" is not accepted" και φυσικά άρχισαν τα πειράγματα...όπως άλλωστε πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλημέρα μουν και καλή εβδομάδα!
Πολλή φασαρία τελικά για έναν σπόγγο, δε βρίσκετε ω ντήαρ αθεο; :-D
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τις γκέη που αναφέρετε, έχω την εντύπωση ότι έχουν πιο "αντρικά" κριτήρια ελκυστικότητας τύπου "κώλος -βυζιά" (προσαρμοσμένο στους άντρες φυσικά, όπου τα βυζιά γίνονται παλαμάρι του λεμβούχου),
Δια τας γυναίκας και τα κριτήρια τους περί ελκυστικών ανδρών, πολλές φορές αδυνατώ να τα κατανοήσω, οπότε ευθαρσώς δηλώνω ότι δεν μπορώ να αποφανθώ ως αναρμόδιος.
Για το αν ένας άνδρας είναι ελκυστικός αρμόδιες επ' αυτού είναι αι γυναίκαι.
πάντως δεν είναι κρίμα ο μεγάλος πρωταγωνιστής να αναφέρεται και ως "μόριο"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμο-
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μπλόγκ μου έχει σκοπό να συμβάλλει στην ανόρθωσιν (του μορφωτικού επιπέδου των αναγνωστών του!)
δείμος-
Έχει και συνέχεια.
NdN-
Όλοι ασχολούνται με το μέγεθος ενώ σημασία έχει το εύρος!
polsemannen-
Εάν αγαπητέ μου λουκανικοπώλα μπορούσαμε να καταλάβουμε τα κριτήρια τους τότε το παιχνίδι μεταξύ ανδρών-γυναικών θα είχε χάσει την γοητεία του.
χρυσό παπί-
Εύστοχη και σωστή παρατήρηση.
Αφησες εξω απο την λιστα των κορυφαιων,τον Πορφιριο Ρουμπιροζα,οστις επερασε νουμεραδα,τις διασημοτερες μαναρομαναρες της εποχης 50-60 και του οποιου ο υπερμεγεθης γκιωνης,εδωσε το ονομα του,στους τεραστιους πιπεροτριφτες των εστιατοριων της Γαλλιας οπου ακομα και σημερα τους ονομαζουν ρουμπιροζα..
ΑπάντησηΔιαγραφήαχαχαχααα νάσαι καλά βρε αθεόφοβε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, τι μυαλά κουβαλάτε οι άντρες!!!
Του κάνετε όλα αυτά, γιατί σας αρέσει και το αγαπάτε.
σκέψου να το είχατε γιά σκότωμα το δύστυχο το πουλί.!!!!!!!!
:)))
Αχ βρε Αθεόφοβε, μ' έκανες και γέλασα πάλι. Και έμαθα και πολλά καινούργια, μεταξύ των οποίων και γιατί τα αρχαία αγάλματα το έχουν μικρό το πέος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τρεις παπάδες τρία αγγούρια
ΑπάντησηΔιαγραφήκυνηγούσαν μια γαϊδούρα.
Δω την έχουν κει την έχουν
μες στο ρέμα την κατέχουν.
Στέκα βρε ευλογημένη
που είναι η πούτσα καυλωμένη
άμα παρ’ και ξεφουσκώσει
ποιος αδειάζ’ να στο χώσει;"
"Του Μηνά το γαϊδουράκι
βρίσκεται στο βουναλάκι.
Πάει ο Μηνάς ψάχνοντας
κ’ η Μηνού και κλαίγοντας.
-Σώπα, Μηνού, μην κλαίς
τόπαθαν κι άλλες πολλές
κ’ αν ψόφ’σε το γαϊδούρι
για δικό σου το χουζούρι
κάνεις την προβιά του γούνα
και τ’ αρχίδια του κουδούνα
και την πούτσα του σουραύλι
να την παίζεις κάθε βράδυ "
Γαμοτράγουδα δημοτικά. Ανθολογία”, εκδόσεις “Κείμενα”, Αθήνα 1981
Καλησπέρα αθεόφοβε :)
ανώνυμος-
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έγραψα για τον Πορφύριο γιατί ανέφερα μόνο αστερες του Χόλιγουντ.
demetrat-
Για σκότωμα;
Δεν έιμαστε με τα καλά μας!
meropi-
Έχω δηλώσει ότι το μπλογκ μου είναι και επιμορφωτικόν!
kapetanios-
Τώρα βλέπεις τι κάνεις;
Μς αναγκάζεις να σου απαντήσω και εγώ με ένα γαμοτράγουδο από την Κεντρική Μακεδονία θρησκευτικού περιεχομένου:
Νάχα μια πούτσα ρόπαλο
μια μαγκουροψωλάρα
για να την παίζει η παπαδιά
τα βράδια σαν κιθάρα.
Να τραγουδά το ντέρτι της
που απ΄τον παπά έχει πάθει
αφού ο παπάς λησμόνησε
της παπαδιάς τα βάθη.
Διάκοι θρηνούν στο διάβα της
και τα σοκάκια τρίζουν
κι αντί να ψέλνουν την θωρούν
και σαν θεριά μουγκρίζουν.
Δέσποτα ρίξε αγιασμό
να φύγουν οι δαιμόνοι
στα μάτια μου ανθόνερο
και στην ψωλή λεμόνι.
χαχαχαχαχαχαχααααααααχαχαχαχαχαχαχ!!!!!
ΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρον άρθρο. Πάντως αν θυμάμαι καλά σε ενα βιβλιο αρκετά παλιό (περ 1970- Όλα οσα θα θέλατε να μάθετε για το σεξ και ντρεπόσαστε να ρωτήσετε - ναι αυτό στο οποίο βασίστηκε ο Γούντι Αλλεν για το ομόνυμο έργο του) αναφέρει οτι σε μια φυλή της Αφρικής κάνουν εγχείριση και προσθέτουν κλαδάκια με σκοπό την μεγέθυνσή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ρίμες έχουν το λόγο το λοιπόν :)
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τις Μιγάλες Αποκριές
που ανάβουν οι φωτιές
και ζητούν να βρουν ψωλές
για να σβήσουν οι φωτιές
άναψε και η Χριστίνα
που χει να γαμηθεί ένα μήνα,
άναψε κι η Παναγιώτα,
κακαρίζει σαν την κότα
κι ανεβαίνει κατεβαίνει
και την πούτσα δεν χορταίνει."
"Δυο κυράδες κάθονταν
έξω από την πόρτα τους,
μιά τς άλλης έλεγε:
-Έχει ο άντρας σου χοντρή;
-Έχει και παρα έχει μωρή!
-Δεν μου την δανείζεις;
-Καποιανής τη δάνεισα
και μου την αρρώστησε
κι είδαμεν και πάθαμεν
για να την γιατρέψουμε.
Δώκαμεν και γιατρικά
δώδεκα καλάθια αυγά
κι έξη οκάδες βούτυρο
όσο να την δούμε ορθή
σαν αγγούρι τρυφερό..."
Τσάκο και μια συλλογή με πιόνια :)
Κοιτάζοντας ξανά το βιβλίο της Πάλεϋ σχετικά με τον Ρουμπιρόζα, γράφει ότι η Stephanie Mansfield στο βιβλίο της Too Rich:The family secrets of Doris Duke πως το εργαλείο του είχε μήκος πάνω από 28 εκ.και 15 εκ περιφέρεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ρουμπιρόζα είχε παντρευτεί 5 φορές και δύο από τις γυναίκες του(η μία ήταν η Doris Duke και η άλλη η Μπάρμπαρα Χάτον) ήσαν από τις πλουσιότερες κληρονόμους της γενιάς του.
ανώνυμο-
Προφανώς μπορεί στην Αφρική να προσπαθούν να τον μεγαλώσουν αλλά όπως έγραψα δεν υπάρχει ιατρικώς αποτελεσματική προσθετική πέους.
kapetanios-
Εξαιρετική η συλλογή αυτή από πιόνια αν και για να παίξεις σκάκι με αυτήν θα κινδυνεύεις να χαζεύεις τα πιόνια αντι για την επόμενη κίνηση που θα πρέπει να κάνεις!
Πάντως πράγματι βασίζεται σε γνήσιες απεικονήσεις ή αγάλματα Ελληνικά ή Ρωμαϊκά.
Το γλυπτό στο πιόνι της φωτογραφίας 10 και 11 το έχω βάλει σε παλιότερο ποστ και το γλυπτό της φωτογραφίας 19 και 23 θα το βάλω σε επόμενο.
Και μία και βλέπω ότι υπάρχει ποιητική διάθεση να κλείσω τον κύκλο με δύο σύντομα από τον δέυτερο τόμο των Ανδρικών μουνάτων του Γιώργου Μελίκη.
Ο ύπνος τρέφει μάγουλα
και ξεσκεπάζει κώλους
τις τροφαντεύει τις ψωλές
και τις εκάμνει ψώλους.
Εμουρφα πούνι την αυγή
σαν κράζουνι οι κότις
χίλια μουνιά ξιβράκουτα
χίλις ψουλές αλόρτις.(ολόρθες)
απολαυστικό το αφιέρωμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταιγιστικός!
Φοβερός ΚΑΙ Αθεόφοβος. Και εις ανώτερα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθεόφοβε δεν πιάνεσαι από πουθενά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαπετάνιε, πού τα ξετρυπώνεις τα άσματα, βρε συ? Καλά, για τα πιόνια ένα έχω να πω: αφενός δεν ξεχωρίζεις ποιο πιόνι είναι τι, αφετέρου μετά από χρονικό διάστημα ίσο μιας παρτίδας σκακιού, κοιτώντας τη συγκεκριμένη σκακιέρα, θα χρειάζεται κανείς "παρέα".-
Από τις πούτσες σου «αθεόφοβε» στα «κορίτσια» του ναύαρχου. Άντε να βρω το δρόμο μου, που λέει η γυναίκα μου και να σοβαρευτώ. Κουράγιο μικροτσούτσουνοι και γοργοχύστες ο «θεός» είναι... μεγάλος
ΑπάντησηΔιαγραφή