Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

ΜΕΡΙΚΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ.




Μόλις ξεφύλλισα το σημερινό ΒΗΜΑ και από αυτά που πρόλαβα να διαβάσω σας μεταφέρω μερικά μικρά απολαυστικά αποσπάσματα που όμως το μήνυμα που περιέχουν με χιούμορ, είναι σημαντικότερο και από αρκετά ολοσέλιδα άρθρα.

Από το γραμματοκιβώτιο του Διόδωρου

Φοβόμασταν να μην γίνουμε οι σερβιτόροι της Ευρώπης, αλλά προκύπτει ότι σε καλό θα μας έβγαινε!
ΔΕΣΠΩ ΦΡΑΓΚΑΚΗ, ΑΘΗΝΑ

Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Ο Τσίπρας κι ο Παππάς είναι μαφιόζοι. Ο Πετσίτης κράταγε την τσάντα του Παππά όταν ήταν σε ραντεβού»
Ελλείψει μικρού, κάπως πρέπει να μαθαίνουμε την αλήθεια.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΧΙΑΣ

Από τα Εμπιστευτικά του Ι.Κ.Πρετεντέρη

Τέτοια εποχή το 2014 συζητούσα με ένα γνωστό επιχειρηματία, πολύπειρο στις σχέσεις πολιτικής και χρήματος.
Όλοι τότε είχαμε αμφιβολίες τι μπορούσε να συμβεί με μια έλευση του Τσίπρα στην εξουσία.
Ο συνομιλητής μου με καθησύχασε:
-Μην ανησυχείς τους έχω κόψει εγώ. Κανένα πούρο, καμιά γκόμενα και κανένα φράγκο ψάχνουν και αυτοί!
 Τέσσερα χρόνια αργότερα οφείλω να ομολογήσω ότι είχαμε δίκιο και οι δύο. Εγώ για τις αμφιβολίες μου. Και εκείνος για την αξιολόγηση του.

Ένας ορισμός της αριστεράς που άκουσε:
Αριστερός είναι ιεκείνος που μεγαλώνει με Ρίτσο κι ακούει Θεοδωράκη για να γίνει κυβέρνηση,να βγάλει λεφτά και να τα φάει στον Πάνο Κιάμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου