Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Η ΠΑΛΙΑ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚ




 Όταν ξεκίνησα αυτό μπλογκ υπήρχαν πολλά και αξιόλογα μπλογκ και έγραφαν σε αυτά άτομα με καλή παιδεία, ευφυΐα και χιούμορ. Τα μπλογκ ήσαν κάτι το νέο, το πρωτότυπο και τραβούσε το ενδιαφέρον του κοινού με αποτέλεσμα να κυκλοφορήσουν και βιβλία με κείμενα από αυτά, και μερικά από τα πιο αξιόλογα μπορείτε να δείτε στο ποστ μου ΠΟΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ;
Υπήρχε συνεχής αλληλοσχολιασμός μεταξύ των μπλόγκερς, με πολλά σχόλια να προσθέτουν νέες γνώσεις και απόψεις  που  συμπλήρωναν το αρχικό κείμενο που είχε δημοσιευτεί.
Υπήρχαν επίσης και αρκετές συναντήσεις γνωριμίας μεταξύ μπλογκερς στις οποίες αναπτύχτηκαν και φιλίες.
Αξέχαστη θα μου μείνει η γνωριμία με διαδικτυακό φίλο από την Αμερική, που δυστυχώς χάθηκε πρόωρα και αιφνίδια και για τον οποίο γράφω στο ποστ  Ο LOCUS PUBLICUS ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 
Πολλές φορές κάποιος έριχνε μια ιδέα να γράψουμε κείμενα που να αφορούν τους εαυτούς μας  με αποτέλεσμα τα ποστ μου:
5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ, ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤ,
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΘΕΟΦΟΒΟΥ και ΠΕΡΙΑΥΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ!
Συχνά μας έπιανε ο συγγραφικός οίστρος και γράφαμε διηγήματα όπως πχ το ΜΕΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ....... , το  ΔΥΟ ΓΑΛΑΝΑ ΜΑΤΙΑ,  ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ  ή το σατιρικό  ΤΡΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΡΩΤΟΣ, ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ SEX: ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΩΤΗ- ΝΕΚΤΑΡΙΑ που το πρώτο μέρος του το έχουν διαβάσει μέχρι στιγμής πάνω από 36.500 αναγνώστες και το οποίο κατόπιν παροτρύνσεως των σχολιογράφων έφτασε να έχει 6 συνέχειες!

Δημοσιεύονταν επίσης και κείμενα άλλων, όταν  τα βρίσκαμε ενδιαφέροντα. Έτσι είχα δημοσιεύσει πχ το ποστ  ΕΝΑΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΤΟΝ ΣΕΡΓΙΟ ΚΑΙ ΒΑΚΧΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΚΑΡΑΓΑΤΣΗΣ με κείμενο που μου είχε σταλεί με e-mail, αλλά αντίστοιχα υπήρχαν και μπλογκ που ο διαχειριστής τους δημοσίευε κείμενα άλλων μπλόγκερ που εκτιμούσε τα γραπτά τους.
Έτσι μου ζητήθηκε και είχα στείλει ένα από τα πιο αγαπημένα μου κείμενα το ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ…. για το οποίο έγραφα προ ημερών.
Υπήρχαν επίσης πρωτότυπες ιδέες, όπως πχ να γραφτεί μια ιστορία με τίτλους από κινηματογραφικές ταινίες. Ως κινηματογραφόφιλος θυμάμαι πως είχα γράψει μια τέτοια ιστορία, αλλά δεν μπορώ τώρα πια να θυμηθώ αν είναι σε δικό μου ποστ ή σε σχόλιο του μπλογκερ που το πρότεινε.
Δυστυχώς με την πάροδο του χρόνου πολλοί μπλόγκερς κουράστηκαν ή βαρέθηκαν να γράφουν και σίγησαν, ενώ  άλλοι προσχώρησαν στο συνεχώς αναπτυσσόμενο από τότε facebook, το οποίο με το συνεχώς ανανεούμενο περιεχόμενο του και την ευκολία του να επισημαίνεις με ένα like ή dislike αυτό που διάβασες, σε αποτρέπει, τις περισσότερες φορές, να γράψεις, όπως στα μπλογκ, ένα πληρέστερο σχόλιο.
Τα μπλογκ πρωτοεμφανίστηκαν στις αρχές αυτού του αιώνα και  ήδη παρά την ύπαρξη πλέον διεθνώς εκατομμυρίων ιστοτόπων  είναι εμφανές σήμερα ότι μετά την εκρηκτική τους αύξηση τα 10 πρώτα χρόνια ζωής τους, μέσα σε λίγα χρόνια μειώθηκε  παγκοσμίως το ενδιαφέρον γι΄αυτά.
Συνεχίζοντας λοιπόν να γράφω κάθε 4 περίπου μέρες ένα ποστ στο μπλογκ μου εδώ και 15 χρόνια σχεδόν, αισθάνομαι ότι σε λίγο θα είμαι σαν τα είδη του ζωικού βασιλείου που τείνουν προς εξαφάνιση.
Δεν πειράζει όμως!
Και τα μουσεία του αύριο κάτι πρέπει να εκθέτουν!

 
Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση.


3 σχόλια:

  1. το πιστεύεις? νιώθω σαν να μαθαίνω τώρα τα blog όπως πραγματικά ήταν και είναι όμορφα όπως τα περιγράφεις..είχα -στον 1 χρόνο που είχα blog- μια πολύ λανθασμένη εικόνα για τα blogs τότε -συγκυριακά ας πούμε, για να μην πω κάτι άλλο τώρα- και αν και θυμάμαι μια ομάδα bloggers που είχαν συναντηθεί και έτυχε να μάθω γι' αυτή την συνάντηση και πήγα για λίγο, είχα την αίσθηση οτι είχε γίνει η συνάντηση λόγο ενος καλού φίλου blogger που είχε επισκεφτεί το μέρος που έμενα τότε, νόμιζα οτι πήγαν για να συναντήσουν αυτόν -έτσι μου είχε πει κάποιος που συνόδευε εμένα- δεν είχα συνειδητοποιήσει οτι γίνονται συναντήσεις απο blogger και τα περισσότερα που γράφεις στην ουσία τα συνειδητοποιώ τώρα...

    θα δω τα λινκ...ξέρεις τι πιστεύω? οτι ο χώρος των blogs είναι μοναδικός!!!
    θα υπογράφω με ενα χ

    χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η φάση ξέρεις ποια είναι? και γελάω μόνη μου τώρα.. και δεν θυμάμαι αν το έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο...μου είχε μεταφέρει κάποιος, αυτός που μου έδινε την εικόνα των blogs τότε -να τον λέω "ο αποσυντονισμός μου"? αχαχ- οτι αυτό με τις ερωτήσεις το έβγαλαν εκείνο τον καιρό (2009) και το κάνουν απο κουτσομπολιό και κάτι τέτοια και θυμάμαι είχα απαντήσει -γιατί μου άρεσε- αλλά μετά τους "έβριζα" -που λέει ο λόγος δηλαδή- αυτούς που μου έδωσαν το ερωτηματολόγιο...θα μου πεις τώρα γιατί ενω απάντησα στο ερωτηματολόγιο μετά τους έκραζα στην ουσία και θα σου πω δεν ξέρω, όταν έχεις λανθασμένη εικόνα κάνεις λάθη..οτι να'ναι..ας μην επεκτείνομαι σε τέτοια θέματα όμως...στην ουσία τα ερωτηματολόγια ήταν ενας τρόπος γνωριμίας των bloggers και σε συνδυασμό με τις συναντήσεις σας, πρέπει να ήταν πολύ ωραία!!!

    χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έγραψα το χ ? δεν θυμάμαι..αλλά άφηνα χρ τις προάλλες αχαχ ξέρεις τι θα κάνω? θα αφήνω ενα Μί γενικά στο σχόλιο μου..έτσι......τώρα μου ήρθε αυτό :))

    Μί

    ΑπάντησηΔιαγραφή