Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

Ο ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΞΑΝΑΚΤΥΠΑ!




Η εικόνα που παρουσιάζει η Αττική αυτή ερυθρόμορφη λήκυθος του 519πΧ, που είναι στο Λούβρο, αποτελεί μια έκφανση του  ελληνικού πολιτισμού πριν αυτός καταντήσει με τον εναγκαλισμό της χριστιανικής θρησκείας ανέραστος  ελληνοχριστιανικός.
Χαρακτηριστικό δε δείγμα του ανέραστου  ελληνοχριστιανικού αποτελεί ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ που μετά το Ἀνακοινωθέν του διά τήν παράχρησιν τῶν σωματικῶν ὀργάνων μέσα στήν τραγική χοάνη τῆς πανσεξουαλικῆς μόδας μέ τίς φρικιαστικές ἐπιπτώσεις στήν ψυχοσωματική ὑγεία τῶν ἀνθρώπων , το οποίο σχολιάστηκε ειρωνικά  από τον τύπο, ως «Μανιφέστο»Σεραφείμ κατά πεολειχίας εξέδωσε και νέα σχετική ανακοίνωση.
Στην αρχή θέλοντας να τοποθετηθεί με επιστημονικό  τρόπο  εξηγεί, σε όποιον μπορεί να βγάλει νόημα, πως:
 Θεωρῶ ὅτι λογικός ἄνθρωπος δέν εἶναι δυνατόν νά ἀποδέχεται ὅτι ἡ ὑπερμαθηματική ἀκρίβεια, λειτουργικότητα καί ἑνοείδεια τῆς βιοχημείας τοῦ ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ, πού προϋποθέτει ἀναποδράστως σκέψη, προέρχεται ἀπό τό τίποτα καί τόν κανένα, καί εἰδικώτερα ἡ θαυμαστή λειτουργία καί ἀλληλοεπίδραση τῆς ὑποφύσεως, τοῦ ὑποθαλάμου, τῶν ἐπινεφριδίων καί τῶν γεννητικῶν ἀδένων δέν μπορεῖ νά εἶναι προϊόν τύχης ἤ ἄλογης καί ἀσυνείδητης φυσικῆς ἐπιλογῆς.
Στην συνέχεια όμως επεξηγεί πως χρήση των γεννητικών αδένων μπορούν να κάνουν μόνο οι παντρεμένοι.
Ὡς Ἐπίσκοπος δέν εἶναι δυνατόν νά ἐναντιοῦμαι στήν ὑγιᾶ σεξουαλικότητα ἐντός τοῦ μεγάλου μυστηρίου τοῦ Γάμου.
Οι ανύπαντροι λοιπόν ή γίνονται μητροπολίτες, ή πρέπει να τον κόψουν σαν τον Ωριγένη, οι δε ανύπαντρες να το αφήσουν να αραχνιάσει όπως διαπίστωσε ο Καστάτο του Αρκά όταν  η Πουλχερία του είπε, ανοίγοντας τα πόδια της,  να την δει  κάτω!
Μέχρις εδώ η ανακοίνωση μπορεί να μας προκαλεί ευθυμία, όμως παρακάτω ο τρομολάγνος μητροπολίτης χρησιμοποιεί την ιατρική για να φοβίσει τον κόσμο γράφοντας:
νά κάνατε μιά «βολτούλα» μέχρι τό ὀγκολογικό Νοσοκομεῖο «ΜΕΤΑΞΑ» πού συχνά ἐπισκέπτομαι γιά νά φρίξετε μέ νέους καί νέες πού τούς ἀφαιροῦν τό λάρυγγα, τήν ὑπερώα καί πού ἔχουν τραχειοστομία ἀποτελέσματα τῆς ἄφρονος παραχρήσεως τοῦ σώματός των ἤ νά συζητήσετε μέ εἰδικούς ἰατρούς γιά τήν «ἀναβίωση» φοβερῶν ἀφροδισίων νοσημάτων καί τότε ἴσως ἀντιλαμβανόσαστε καί τήν προσωπική Σας εὐθύνη σάν διαμορφωτές τῆς κοινῆς γνώμης.
Σχετικά με την σχέση του HPV και την ανάπτυξη νεοπλασμάτων στον στοματοφάρυγγα και λάρυγγα έχω γράψει στο πρόσφατο πόστ
Στο δε παρελθόν έχω γράψει και για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα στο ποστ   ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΡΝΟ;
Ας δούμε όμως πόσες ανακρίβειες μπορεί να περιέχει μια και μόνο πρόταση.

1η ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ- ΗΛΙΚΙΑ
νά φρίξετε μέ νέους καί νέες
Ο καρκίνος του λάρυγγος εμφανίζεται σε άτομα ηλικίας συνήθως άνω των 65 ετών με εύρος ηλικιών 50-75 ετών.
Αντίστοιχες ηλικίες έχουν διαπιστωθεί και σε ελληνικό νοσοκομείο με μέσο όρο ηλικία τα 64 έτη και εύρος 52-74.
 Είναι δε εξαιρετικά σπάνιος κάτω από τα 40.
Πού τους είδε λοιπόν τους νέους ο Σεραφείμ;
Εκτός αν χαρακτηρίζει νέους την ηλικιακή ομάδα των 50-75 στην οποία και ανήκω, οπότε θεωρώ πολύ σωστή  την αντίληψη  του για τις ηλικίες!

2η ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ- ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
Για να δει ένας επισκέπτης νοσοκομείου ασθενείς με τραχειοστομία θα πρέπει αυτή η εγχείρηση να είναι συχνή και οι ασθενείς πολλοί.
Όμως ο καρκίνος του λάρυγγος είναι σπάνια νόσος και σε αυτές έχει ταξινομηθεί από το Office of Rare Diseases (ORD) του  National Institutes of Health (NIH) των ΗΠΑ.
Είναι λιγότερος από το 1% όλων των καρκίνων στον άνθρωπο με επίπτωση 5 περιπτώσεις σε 100.000 ανθρώπους.
Στην παραπάνω ελληνική μελέτη που ανέφερα, σε μεγάλο νοσοκομείο της Αθήνας είχαν 63 περιπτώσεις σε διάστημα 10 ετών δηλαδή μια περίπτωση κάθε 2 μήνες.
Η αντιστοιχία μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι 4:1.
Σύμφωνα όμως με τον ειδικό σεξολόγο μητροπολίτη οι γυναίκες ,που όπως είναι λογικό, σε μεγαλύτερο ποσοστό από τους άνδρες πρέπει να επιδίδονται στην πεολειχία δεν πρέπει να είχαν την πρωτοκαθεδρία στην εμφάνιση της νόσου;

3η ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ - ΠΕΟΛΕΙΧΙΑ
Όπως έχω γράψει ήδη, φαίνεται πως ο ιός HPV παίζει κάποιο ρόλο στην εμφάνιση του καρκίνου του λάρυγγα.
Όμως το DNA του ιού έχει βρεθεί ΜΟΝΟ στο 1/5 των περιπτώσεων.
Άρα δεν αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα στην εμφάνιση της νόσου όταν ανευρίσκεται στο 20% μόνο των ασθενών.
 Οι κύριοι βέβαια  αιτιολογικοί παράγοντες για την εμφάνιση αυτού του καρκίνου είναι το κάπνισμα και το αλκοόλ.
Μελέτες έχουν δείξει πως αν καπνίζει κανείς 40 τσιγάρα την ημέρα, αλλά δεν είναι πότης, έχει την πιθανότητα να αναπτύξει καρκίνο στόματος και λάρυγγος 5 φορές περισσότερο από κάποιον που δεν πίνει ούτε καπνίζει.
Περισσότεροι από 95% των ασθενών που προσβάλλονται από καρκίνο του λάρυγγα, είναι καπνιστές. 
Παρομοίως  αν κάποιος που δεν καπνίζει αλλά πίνει το αντίστοιχο με 17 λίτρα μπύρας την εβδομάδα έχει και αυτός 5πλάσια πιθανότητα ανάπτυξης καρκίνου σε σχέση  με ένα άκαπνο και μη πότη.
Όμως αν καπνίζει κανείς 40 τσιγάρα την ημέρα και πίνει το αντίστοιχο με 17 λίτρα μπύρας την εβδομάδα έχει 38 φορές περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσει το νεόπλασμα από τον άκαπνο και μη πότη.
Εκτός όμως των ανωτέρω επαγγελματικές αιτίες όπως εισπνοή σκόνης από χρώματα, κάρβουνο, ξύλο, νίκελ, φορμαλδεΰδης κτλ αποτελούν αιτίες εμφάνισης της νόσου .
Όπως καταλαβαίνει λοιπόν κανείς δεν είναι η πεολειχία η βασική αιτία για τις τραχειοστομίες, ούτε βέβαια αφορά νέους και σαφώς  είναι μια σπάνια εγχείρηση για την αντιμετώπιση ενός σπάνιου νεοπλάσματος.
Παρ΄ ολα αυτά, που είναι προσιτά στον καθένα από το διαδίκτυο, ο μητροπολίτης αντί να συμβουλέψει την διακοπή του καπνίσματος που αποτελεί αιτία πλήθους νοσημάτων στον άνθρωπο, όπως επίσης  και η υπέρμετρη  κατανάλωσης αλκοόλ, βρήκε να τρομοκρατήσει τον κόσμο , χρησιμοποιώντας τεχνηέντως ιατρικές έρευνες, για να κατακεραυνώσει πανάρχαιες σεξουαλικές συνήθειες των ανθρώπων.  
Τα τρομολαγνικά συμπεράσματα του μητροπολίτη, με την γενίκευση επί μέρους ιατρικών ερευνών, θυμίζουν την κλασσική ρήση "ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει"
Βέβαια  στην συγκεκριμένη περίπτωση , όπως γίνεται συνήθως, οι περισσότεροι άνθρωποι προ της ικανοποίησης που μπορούν να πάρουν από το σεξ δεν πρόκειται σκεφτούν τις παραινέσεις του Σεραφείμ για το τι ή που θα βάλουν το στόμα τους!
Εδώ ακόμα και τις ιατρικές συμβουλές δεν λαμβάνουν υπ΄ όψη  ακόμα και όταν έχουν νοσήσει προκειμένου να μην στερηθούν αυτό που τους προκαλεί απόλαυση.
Έχω δει με τα μάτια μου άτομο με τραχειστομία να καπνίζει βάζοντας το τσιγάρο του στο σιδερένιο στόμιο της που είχε στον λαιμό του!

8 σχόλια:

  1. Εξαίρετος και πάλι!
    Κράτα όμως και μια επιφύλαξη που ίσως δικαιολογεί, εν μέρη, την θέση αυτή του σεβασμιότατου.
    Η πιθανότητα δλδ να είχε στο παρελθόν κάποια τραυματική εμπειρία με στοματικό σεξ, και εξ αυτού του λόγου, να νοιώθει έντονη φοβία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως για να είμαι αντικειμενικός δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο γι΄αυτόν.
      Εκτονώνεται από ότι φαίνεται κάνοντας μηνύσεις μαζί με τους Χρυσαυγίτες για θεατρικές παραστάσεις, συγράφοντας επιστολές στην βασίλισσα Ελισάβετ για τον ΕΔλτον Τζόν κτλ.

      Διαγραφή
  2. ο Αγιος Πειραιώς απήυθυνε την εν λόγω προτροπή και στον εν χρυσαυγή ομοϊδεάτη του, το Γαϊτάνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, σε αυτόν θα στείλει κάποιο μποντιμπιλντερά Χρυσαυγίτη για να ψάλλουν μαζί το Ω! γλυκύ μου Έαρ σε διασκευή Καιάδα!

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς επιβεβαίωση της σχέσης καπνίσματος και αλκοόλ με τον καρκίνο του λάρυγγα απετέλεσε η Εμμανουέλα της νιότης μας που πέθανε από καρκίνο του λάρυγγα.
    Διάβασα χθές πως κάπνιζε από 11 χρονών άφιλτρα τσιγάρα και μια ζωή ήπιε τόνους αλκοόλ.
    Η σαμπάνια Dom Perignon έμπαινε σαν απαραίτητος όρος στα κινηματογραφικά της συμβόλαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα ήθελα να αναφερθώ στην εικόνα που παρουσιάζεις η οποία μπορεί να δημιουργήσει εσφαλμένες εντυπώσεις. Διάβασα πολύ πρόσφατα το βιβλίο του Σάιμον Γκολντχιλ "Έρωτας και Τραγωδία: Πώς ο αρχαίος κόσμος διαμορφώνει τη ζωή μας" Εκδόσεις Πατάκη. Σ' αυτό το βιβλίο αναφέρεται πως ο στοματικός έρωτας στην αρχαία Ελλάδα αλλά και στη Ρώμη ήταν μια κίνηση που "υπερέβαινε τα εσκαμμένα". Όποιο άτομο χρησιμοποιούσε το στόμα του κατ' αυτό τον τρόπο θεωρείτο ειδεχθές. Οι απεικονίσεις στοματικού έρωτα που έχουμε σε αγγεία είναι συνήθως από όργια στα οποία συμμετέχουν πόρνες. Όσο για τον έρωτα μεταξύ ενός ώριμου άνδρα και ενός εφήβου έφτανε μέχρι τη "διαμηριαία συνουσία". Ποτέ ο ώριμος άνδρας δεν έφτανε σε κανονική διείσδυση στο αγόρι. Το θέμα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και σκοπεύω να αφιερώσω σχετική ανάρτηση, αν έχεις κάτι περισσότερο υπόψη σου ή κάποια πηγή που να υποστηρίζει κάτι διαφορετικό θα τη διαβάσω με πολύ ενδιαφέρον.
    ΥΓ. Με συγχωρείς που δεν ασχολήθηκα με την ανάλυση που έκανες, η οποία, ως συνήθως, ήταν πληρέστατη και επιστημονικά τεκμηριωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα γράφεις είναι σωστά.
      Δεν θυμάμαι ποια αγγλίδα καθηγήτρια της ιστορίας το είχε πει αλλά με δύο φράσεις έδινε το πλήρες νόημα των ερωτικών σχέσεων στην αρχαία Ελλάδα.
      Έλεγε: Το δυσκολότερο πράγμα στην αρχαία Ελλάδα ήταν το να είσαι άνδρας!
      Ως νέος ήσουν ερώμενος και κάποιος μεγαλύτερος άνδρας ήταν ο εραστής σου σε μια σχέση που είχε και παιδαγωγικό ρόλο για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας σου.
      Μεγαλώνοντας γινόσουν εσύ εραστής σε κάποιο νέο.
      Σαφώς στην σχέση αυτή δεν επιτρεπόταν το πρωκτικό σέξ αλλά μόνο η τριβή του πέους στα μπούτια του νέου.
      Η σχέση αυτή δεν είχε την έννοια της ομοφυλοφιλίας ή της θηλυπρέπειας που δίνουμε εμείς σήμερα και είναι χαρακτηριστικό ότι ο Αριστοφάνης περιγελά τους κίναιδους.
      Είναι γνωστό δε πως τον Ιερό λόχο τον αποτελούσαν 150 ζευγάρια.
      Τέλος ο άνδρας έπρεπε να παντρευτεί και να αποκτήσει οικογένεια και απογόνους.
      Ένα λεπτομερές για το θέμα βιβλίο με τίτλο Η ερωτική ζωή στην αρχαία Ελλάδα είναι του μακαρίτη Αντρέα Λεντάκη σε 4 τόμους από τον Καστανιώτη το 1998.

      Διαγραφή
  5. Πάντως με τόσες πίπες που κάνουμε από την αρχαιότητα, θα έπρεπε να έχουμε πεθάνει όλοι και να μην υπάρχει ελληνικό γένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή