Ποτέ δεν τόλμησα να είμαι επαναστάτης στα νιάτα μου γιατί φοβόμουν πως έτσι θα γινόμουν συντηρητικός στα γεράματα-Robert Frost
Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012
ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ
«Δεν υπάρχει καμία ανοησία, όσο πρόδηλη κι αν είναι,
που να μην μπορεί να εμφυτευτεί μόνιμα στο μυαλό του καθενός,
αρκεί να ξεκινήσουμε
να την εντυπώνουμε
πριν τη νεαρή ηλικία
των έξι
με συνεχή επανάληψη και ύφος βαθειάς κατάνυξης.»
Ο Arthur Schopenhauer
για την θρησκεία.
Ο εκλεκτός μπλόγκερ Χρίστος Βαρδάκας ανέβασε ένα φρικαλέο βίντεο
με τίτλο ΤΕΛΕΤΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΒΙΕΝΝΗ.. όπου μουσουλμάνοι αυτοτραυματίζονται
και τραυματίζουν με μαχαίρια ακόμα και μικρά παιδιά!
Το σχόλιο που συνοδεύει το βίντεο είναι : ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ
ΜΑΣ...
Προφανώς δεν γνωρίζει πως αντίστοιχη τελετή έχει γίνει ήδη
στην χώρα μας όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο!
Αμφότερες οι εικόνες είναι από την γιορτή της Ασούρα, μεγάλη
γιορτή για τους σιίτες μουσουλμάνους γιατί είναι η επέτειος του θανάτου του
Ιμάμη Χουσεΐν, εγγονού του Προφήτη Μωάμεθ και τρίτου Ιμάμη του Σιιτισμού ο
οποίος σκοτώθηκε στη μάχη το 680 μ.Χ. στην ιρακινή πόλη Κερμπάλα.
Ο αυτοτραυματισμός γίνεται σαν τιμωρία που ο πιστός δεν
βρέθηκε στην μάχη για να πολεμήσει και να προστατέψει τον Χουσεΐν!
Πάντως ο σιίτης θρησκευτικός ηγέτης του Ιράν Ali Khamenei έχει απαγορεύσει
τους αυτοτραυματισμούς.
Συχνά δε η γιορτή της Ασούρα έχει γίνει αφορμή για βία με
θύματα εκατέρωθεν μεταξύ σιιτών και σουνιτών μουσουλμάνων.
Η εικόνα πάντως των ματωμένων και αυτοτραυματισμένων,από
θρησκευτικό φανατισμό ανθρώπων, δεν
διαφέρει από αυτήν που έχω δει την Μεγάλη Παρασκευή στο Τάσκο του Μεξικού και
έχω περιγράψει στο ποστ ΜΕΞΙΚΟ-ΓΟΥΑΤΕΜΑΛΑ Ένα ταξίδι ζωής.
Μια αντιπροσωπευτική εικόνα
από τις χριστιανικές
φρικαλεότητες στο Τάσκο δίνει το παρακάτω βίντεο.
Εκτός από το Μεξικό δημόσια
αυτομαστίγωση την Μεγάλη Παρασκευή γίνεται στο Ρίο ντε Τζανέιρο, σε περιοχές της
Βόρειας Ισπανίας και της Ν. Ιταλίας.
Ακόμα πιο φρικαλέες
είναι οι εικόνες από τις Φιλιππίνες που καρφώνουν βαρεμένους θρησκόληπτους σε
σταυρούς.
Μιμούνται απλά τον άγιο Δομίνικο, τον άγιο Φραγκίσκο της Aσίζης, τον άγιο Θωμά Ακινάτη και την
αγία Αικατερίνη που υποβάλλονταν εκούσια στο μαρτύριο της σταύρωσης.
Στην Ευρώπη πιο ήπιοι αυτοτραυματισμοί γίνονται με το Cilice
που χρησιμοποιούν οι καθολικοί και
είδαμε να χρησιμοποιεί ο αλμπίνος καλόγερος Σίλας της OpusDeiστον
κώδικα Ντα Βίντσι αλλά και με τον τραυματισμό στα γόνατα των ταλαίπωρων που ανεβαίνουν στα γόνατα στην Παναγία της Τήνου για να παρακαλέσουν για κάποιο
θαύμα σε αντάλλαγμα του τάματος που έχουν κάνει.
Οι ρίζες του θρησκευτικού αυτοβασανισμού ιδίως με το
αυτομαστίγωμα προϋπήρχαν του χριστιανισμού αλλά ιδίως κατά
τον μεσαίωνα γνώρισε πρωτοφανή έξαρση γιατί το ιερατείο είχε
καλλιεργήσει την άποψη ότι το σώμα είναι κάτι μιαρό και
αμαρτωλό, που πρέπει να εξαγνιστεί.
Το 1260
στην Περούτζια εμφανίστηκε το κίνημα
των «Αυτομαστιγούμενων», με άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας και κοινωνικής
τάξης, που εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα σε όλη την Ιταλία. Τεράστιες λιτανείες
περιφέρονταν στην πόλη και τα πλήθη αυτομαστιγώνονταν στην πλάτη μέχρι να
αιμορραγήσουν ενώ έψαλαν:
Ας χτυπήσουμε τα κουφάρια μας δυνατά
Ας δοξάσουμε το Θεό και ας μαστιγωθούμε περισσότερο
Και εν ονόματι της Λατρείας του Μαρτυρίου Του
Ας χτυπήσουμε την άθλια σάρκα μας ξανά
Ας χτυπήσουμε το φιλήδονο κορμί μας.
Είναι προφανές πως η σεξουαλικές επιθυμίες στην χριστιανική
ηθική, είναι κατακριτέες και η σάρκα και
οι επιθυμίες της πρέπει να υποταχθούν στη βούληση του πνεύματος.
Η θρησκευτική αυτή τύφλωση οδήγησε τον Ωριγένη σε
αυτοευνουχισμό πράξη που μεταξύ του 1840-1858 μιμήθηκαν άλλοι 2500 (!)
θρησκόληπτοι με εγκεφαλική μαλάκυνση Ρώσοι της αίρεσης Λευκά περιστέρια. Επειδή οι γυναίκες της αίρεσης δεν είχαν κάτι
αντίστοιχο να κόψουν έκοβαν το στήθος τους!
Όμως οι θρησκείες δεν περιορίζονται μόνο στον
αυτοτραυματισμό αλλά επιβάλουν δυστυχώς και τον τραυματισμό των μικρών και
απροστάτευτων παιδιών με δύο βάρβαρα θρησκευτικά έθιμα.
Την κλειτοριδεκτομή για την οποία και έχω γράψει σχετικά ποστ
Όπως γράφω και εκεί η διατήρηση του εθίμου της
κλειτοριδεκτομής εξαρτάται ουσιαστικά από την διατήρηση του εθίμου της
περιτομής στους άνδρες.
Έτσι λοιπόν είναι
αυτονόητο ότι όταν εκατομμύρια Μουσουλμάνων και Εβραίων έχουν από αιώνες ως
έθιμο την περιτομή των αγοριών, είναι πολύ δύσκολο στον Αφρικανό πατέρα να μην
οδηγήσει σε κλειτοριδεκτομή την κόρη του όταν έχει κάνει περιτομή στον γιο του.
Τον Ιούνιο 2012 δικαστήριο της Κολωνίας αποφάνθηκε ότι το να
υποβάλλεται ένα παιδί σε περιτομή για θρησκευτικούς λόγους συνιστά σωματική
βλάβη, η οποία θα πρέπει να τιμωρείται ποινικά. «Αυτή η μεταβολή είναι αντίθετη με το
συμφέρον του παιδιού, το οποίο θα πρέπει να αποφασίσει αργότερα μόνο του τη
θρησκευτική του ταυτότητα», επισημαίνεται στην απόφαση.
Δυστυχώς η ορθή αυτή απόφαση είχε προκαλέσει αντιδράσεις από εβραίους και
μουσουλμάνους, γεγονός που ανάγκασε τη γερμανική κυβέρνηση να δεσμευθεί να
υιοθετήσει νέο νόμο μέχρι το φθινόπωρο που θα διασφάλιζε το δικαίωμα των γονιών
να κάνουν περιτομή στους γιους τους.
«Είχαμε πάντα
την πρόθεση να ανατρέψουμε αυτή την απόφαση» δήλωσε ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης Στέφεν Ζάιμπερτ.
Μιλώντας σε μέλη του κόμματός της, η Ανγκελα Μέρκελ είχε εκφράσει την
ανησυχία της ότι εάν απαγορευτεί η περιτομή, η Γερμανία θα γίνει
περίγελος.
Για να ισχύσει ο νόμος πρέπει πρώτα να επικυρωθεί από το γερμανικό Κοινοβούλιο.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η περιτομή θα πρέπει να γίνεται αφού χορηγηθεί το πιο
αποτελεσματικό παυσίπονο και με την προϋπόθεση ότι οι γονείς θα έχουν
ενημερωθεί πλήρως για τη φύση της επέμβασης.
Αλλά ο μεγαλύτερος αυτοβασανισμός που μπορεί να υποστεί ο άνθρωπος
είναι ο ψυχολογικός.
Να έχεις θρησκεία σου τον ναζισμό και να πιστεύεις πως ο Ναζισμός και ο
ίδιος ο Χίτλερ προσέφερε στο γερμανικό λαό και η Γερμανία, γνώρισε επί των
ημερών του,τεράστια οικονομική άνθηση, αλλά να
αναγκάζεσαι να συμφύρεσαι με θρησκόληπτες
γυναικούλες και θεόπληκτους παπάδες κάνοντας τον χριστιανό επειδή ζεις σε μία χώρα
όπου η διαπλοκή κράτους-θρησκείας την κατατάσσει στην 3η θέση μετά το
Τουρκμενιστάν, το Ιράν και την Σαουδική Αραβία, να ανήκεις σε μια ανώτερη φυλή και να έχεις τον κατάλληλο
σωματότυπο για να καθαρίσεις κάθε Αλβανό, Εβραίο ή κομουνιστή ,αλλά να αναγκάζεσαι να διαδηλώνεις ειρηνικά έξω από
ένα θέατρο για μια παράσταση που δεν έχεις δει ενώ βέβαια έχεις πάμπολλες θεατρικές γνώσεις από τον καραγκιόζη και το κουκλοθέατρο, ε τότε
βέβαια το μόνο που σου μένει είναι να αφήσεις ελεύθερο τον πλούσιο ψυχικό σου κόσμο
να εκδηλωθεί , όπως έκανε ο Παναγιώταρος λέγοντας:
"Ψίιιτ! Ψίιιτ! Πουστράκι! Τελειώνετε! Κατάλαβες;
Τελειώνετε πουστράκια! Άντε, κωλομπήχτες! Μαλάκες ηθοποιοί του κώλου! Έ μαλάκες
ηθοποιοί του κώλου! Κοίτα πουτανάκι, έρχεται η ώρα σου! Ολονών. Τράβα ρε!
Τράβα! Έχετε ρε την αστυνομία να σας φιλάει τα κωλαράκια; Αφού σας τα γαμάνε
που σας τα γαμάνε οι Πακιστανοί ρε! Αδερφές ξεσκισμένες! Ε! Γαμημένες αλβανικές
κωλοτρυπίδες! Ε, Γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες!"
Και όλα αυτά με την χορωδιακή
υποστήριξη της ευλαβούς σύναξης των "απλών
σκεπτόμενων ανθρώπων" όπως τους χαρακτήρισε ο έτερος παρευρισκόμενος βουλευτής της ΧΑ ,
Χ.Παππάς που φώναζαν:
«Εμείς έχουμε Χριστό και Ναζωραίο/ εσείς έχετε Αντίχριστο
Εβραίο»
Εδώ που τα λέμε η ΧΑ και οι απλοί σκεπτόμενοι άνθρωποι δεν
θα μπορούσαν να παρευρίσκονται σε μια σύναξη
που δεν θα πίστευε πως ο Χριστός δεν μπορεί ποτέ να ήταν Εβραίος, αλλά ένα ξανθός
Άρειος όπως παρουσιάζεται στις πασχαλινές ταινίες του Χόλυγουντ!
Οι αυτοτραυματισμοί, ασχέτως θρησκευτικού ή άλλου προσχήματος ή αφορμής, αποτελούν κατά κανόνα δείγματα κάποιας ψυχικής ψυχικής πάθησης ή βαριών ψυχολογικών προβλημάτων. Το ίδιο θα έλεγα και για συμπεριφορές όπως του βουλευτή της ΧΑ.
Εμείς μπορεί να μην βαράμε τα κεφάλια μας με μαχαίρια, αλλά χοροπηδάμε πάνω σε κάρβουνα με μια εικόνα στο χέρι! Σε κάποιο ποστ στο παρελθόν, έχω δημοσιεύσει μια γελοιογραφία που δείχνει κάτι ιεραπόστολους να γελάνε βλέποντας κάτι μαύρους να προσκυνάνε ένα ξόανο. Ακριβώς δε από κάτω έχει τους μαύρους να γελάνε βλέποντας τους ιεραπόστολους να προσεύχονται μπροστά σε ένα σταυρό!
Εκει κάτω στο Χαρτούμ δεν άκουσα ποτέ για τελετές αυτομαστίγωσης,λες οι σουνιτες να μην έχουν τέτοιες τελετές;Δεν ξέρω... -Πώς το είπε ο Αρειος Παναγιώταρος;Γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες;Στις ανωτέρω κωλοτρυπίδες εντάσσει και τον Αλβανό μαφιόζο,πρωτοπαλίκαρο και χρηματοδότη του νεοΚαραϊσκάκη Μπαρμμπαρούση; http://parallhlografos.wordpress.com/2012/09/17/%CE%B1%CE%AF%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE/
Οι σουνίτες δεν έχουν τέτοιες τελετές και βέβαια δεν συμμετέχουν σε αυτές και όλοι οι σιίτες αλλά οι πιο βαρεμένοι. Πάντως ο ίδιος, στο μπλογκ που παραπέμπεις, γράφει πως είναι βορειοηπειρώτης. Βέβαια ο Παναγιώταρος είναι προφανώς εκτός γραμμής του κόμματος του γκαρίζοντας για "Γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες" γιατί ο φύρερ Μιχαλολιάκος έχει γράψει άρθρο στην φυλλάδα της ΧΑ πως οι Αλβανοί είναι Έλληνες!
Η περιτομή αποτελεί παραδοσιακό στοιχείο που δε συνδέονταν με τη θρησκεία. Το έκαναν Άραβες πολύ πριν το Ισλάμ και Αιγύπτιοι (όπως περιγράφει ο Ηρόδοτος). Ουσιαστικά συνδέεται με τη ζωή στην έρημο και την αποφυγή επικίνδυνων μολύνσεων για τη ζωή. Η λεπτή άμμος που εισχωρούσε στη βάλανο, ειδικά σε μια εποχή και μια περιοχή που το μπάνιο κρίνεται ως πολυτέλεια. Αργότερα, θρησκευτικά η περιτομή συνδέθηκε και ιδεολογικοποιήθηκε κατά του αυνανισμού.
Δε θα ενέτασσα έτσι εύκολα στους θρησκευτικούς αυτοτραυματισμούς. Στα άλλα τι να πούμε; Βασανισμός κι άγιος ο Θεός.
Άσχετα από τα όσο γράφεις για το παρελθόν, ΣΗΜΕΡΑ η περιτομή δεν παύει να αποτελεί σωματικό τραυματισμό ενός ατόμου που δεν μπορεί να αντιδράσει. Η απόφαση του δικαστηρίου της Κολωνίας αποτελεί, άσχετα αν η κυβέρνηση την αναιρέσει μετά τις ισχυρές πιέσεις που δέχεται,το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για την κατάργηση του βάρβαρου αυτού εθίμου. Ήδη στις προηγμένες χώρες, παρά τις ισχυρές αντιδράσεις των Εβραίων και των μουσουλμάνων έχουν αρχίσει να υπάρχουν σαφείς αντιδράσεις στο έθιμο. Σε απόφαση του ο Ιατρικός Συλλόγος της Ολλανδίας το 2010, υποστηρίζει ότι η περιτομή είναι αντίθετη στο δικαίωμα του παιδιού για αυτονομία και τη σωματική του ακεραιότητα. Στη Νορβηγία επίσης, ο Συνήγορος των Δικαιωμάτων των Παιδιών, συνιστά οι εβραϊκές και μουσουλμανικές κοινότητες αντί για την περιτομή να έχουν απλώς μια συμβολική τελετουργία και κάποιοι βουλευτές ζητούν το κατώτερο όριο ηλικίας για περιτομή να είναι τα 18 έτη.
Για το παρόν δε θα διαφωνήσω στο χαρακτηρισμό βάρβαρο ούτε για τα παιδιά. Ωστόσο, το "αυτοτραυματισμός" εφόσον μιλάμε για μία πανάρχαια παράδοση κάπου με κολλάει (χωρίς να σημαίνει ότι τον υπερασπίζομαι, κάθε άλλο). Στην Ευρώπη οι δικαστικές αποφάσεις είναι λογικές και ορθώς υπάρχουν. Με τον όρο διαφωνώ...
Mόνο ο αιματηρός αυτοτραυματισμός είναι αποκρουστικός;
Οι βίαιοι εξορκισμοί ψυχικών πασχόντων(βλ. σχετικά λιακοβίδεα εγχώριας παραγωγής π.χ. του ειδικού εξορκιστολόγου πατρός Σάββα Αχιλέως στο γιουτούμπι, βαριέμαι να ψάξω) , το ράλι ανάβασης στην Χάρη της στη Τήνο στα 4Χ4, δίκην Τσερόκι ή Καγιέν, τα σχολεία για ανήλικους χωρίς τις καταραμένες θηλυκές στις Καρυές, το πέρασμα """σακάτηδων""" (κατά τον Αγιο Πειραιώς για τον τρισκατάρατο Χόκινγκ) κάτω από λιτανείες κλπ κλπ , τι είναι;
Εγώ όταν αστειεύομαι λέω την αλήθεια.Είναι το πιο αστείο πράγμα στον κόσμο.
George Bernard Shaw
Ανάλαφρο συγγραφικό ύφος δεν σημαίνει αλαφρόμυαλη ή ελαφρόκαρδη κρίση.Σημαίνει απλώς απέχθεια της σοβαροφάνειας και της βλοσυρότητας. Με απωθεί και με τρομάζει πάντα η σοβαροφάνεια ,γιατί προδίδει πενία πνεύματος, γιατί αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο των ανεγκέφαλων. Το χιούμορ είναι το ισχυρότερο τονωτικό του μυαλού και το λαμπρότερο λουλούδι του ανθρώπινου πολιτισμού. Ιδιαίτερα όταν υπονομεύει συνειδητά τον ίδιο τον διακινητή του.
Θόδωρος Χατζηπανταζής (Θόδωρος Κρητικός) Ομότιμος Καθηγητής Θεατρολογίας.
Η σοβαρότητα δεν αποκλείει το γέλιο. Δεν υπήρξε, άλλωστε, καμία αληθινά σοβαρή προσωπικότητα στην παγκόσμια ιστορία χωρίς χιούμορ. Θα σας θυμήσω και την αφρικανική παροιμία: "το να είσαι σοβαρός είναι να μην είσαι και τόσο σοβαρός "
Peter Brook.
Τι απεχθάνεστε στις ανθρώπινες σχέσεις;Την έλλειψη χιούμορ.
Γαλάτεια Σαράντη Ακαδημαϊκός 1920-2009
Η σοβαρότητα είναι το τελευταίο καταφύγιο των ρηχών.
Oscar Wilde
Πως πέθαναν οι Θεοί του Ολύμπου; Από τα γέλια, όταν άκουσαν κάποιον να ισχυρίζεται ότι είναι ο ένας και μοναδικός θεός.
Ίσως αν ξέρατε να γελάτε, να στέλνατε στον διάβολο όλες τις μεταφυσικές παρηγορίες σας-και πρώτη πρώτη την ίδια την μεταφυσική
Νίτσε
«Συγχώρεσε, Κύριε, τα μικρά αστεία που κάνω σε βάρος Σου και θα συγχωρέσω το μεγάλο αστείο που κάνεις σε βάρος μου»
Robert Frost (1874-1963)
«Κοινή λογική και αίσθηση του χιούμορ είναι το ίδιο πράγμα, που κινείται με διαφορετικές ταχύτητες. Η αίσθηση του χιούμορ είναι απλά κοινή λογική που χορεύει»
William James (1842-1910) Αμερικανός φιλόσοφος.
«Αν θέλεις να κάνεις εχθρούς, προσπάθησε ν' αλλάξεις κάτι»
Woodrow WilsonΑμερικανός πρόεδρος (1913-1921).
Η σάτιρα είναι ένας τρόπος επιθετικής συμπεριφοράς που κρύβει μέσα του (και συχνά φανερώνει με πολλή αυθάδεια)μια δόση κακίας…. Σάτιρα αθώα δεν υπάρχει, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει, αφού πάντα πληγώνει επικρίνει και στηλιτεύει.
Μου θυμίζουν βοσκό που συγκεντρώνει όλα τα πρόβατα σε ένα μαντρί.
Εμίρ Κουστουρίτσα
Η λέξη Θεός για μένα δεν είναι τίποτα άλλο παρά η έκφραση της ανθρώπινης αδυναμίας, η Βίβλος μία συλλογή αξιότιμων, αλλά ακόμη πρωτόγονων θρύλων, οι οποίοι είναι ωστόσο αρκετά παιδιάστικοι. Καμία ερμηνεία, όσο λεπτή, δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό.
Άλμπερτ Αϊνστάιν 1954
Κάθε θρησκεία είναι ασύμβατη με τη δημοκρατία όταν ισχυρίζεται ότι η ίδια κατέχει την απόλυτη αλήθεια και αρνείται κάθε αμφισβήτηση. Δώστε την εξουσία σε έναν ισλαμιστή, σε έναν χριστιανό ευαγγελιστή, σε έναν υπερορθόδοξο Εβραίο ή σε έναν ινδουιστή χαμένο στις παραισθήσεις του, και θα δείτε μπρος στα μάτια σας τον θάνατο της ελευθερίας και του ανθρώπου. Ο κόσμος μας είναι ανεξήγητος, μας ξεπερνάει, και η ελευθερία είναι η μοναδική μας μοίρα, γιατί αυτό μάς υπαγορεύει η ανθρώπινη φύση μας. Όταν κάποιος έλθει να σας πει ότι η δική του θρησκεία είναι η λύση, σκέφτεται ότι εσείς που τον ακούτε είστε το πρόβλημα.
Καμέλ Νταούντ Αλγερινός συγγραφέας και δημοσιογράφος
Δεν θα πέθαινα ποτέ για τις ιδέες μου, γιατί μπορεί να έκανα λάθος
Μπέρτραντ Ράσελ
Θέλει ο θεός να εμποδίσει το κακό μα δεν είναι ικανός;
Τότε δεν είναι παντοδύναμος.
Μπορεί αλλά δεν θέλει;
Τότε δεν είναι πανάγαθος.
Και θέλει και μπορεί;
Τότε γιατί υπάρχει το κακό;
Δεν θέλει ούτε μπορεί;
Τότε γιατί τον αποκαλούμε θεό:
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
e-mail:atheofobos_blog@yahoo.gr
Τα ωραιότερα μέρη της γης είναι πάντα αυτά που δεν είδες
Οι αυτοτραυματισμοί, ασχέτως θρησκευτικού ή άλλου προσχήματος ή αφορμής, αποτελούν κατά κανόνα δείγματα κάποιας ψυχικής ψυχικής πάθησης ή βαριών ψυχολογικών προβλημάτων. Το ίδιο θα έλεγα και για συμπεριφορές όπως του βουλευτή της ΧΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως να παίζει ρόλο και το IQ!
ΔιαγραφήΤο ένα άκρο οδηγεί στο άλλο, συνήθως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλους αυτούς, δεν τους σώζει ούτε μεταμόσχευση εγκεφάλου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο δύσκολο γιατί εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει εγκέφαλος μάλλον υπάρχει κενό!
ΔιαγραφήΤώρα ησύχασα που δεν υστερούμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς μπορεί να μην βαράμε τα κεφάλια μας με μαχαίρια, αλλά χοροπηδάμε πάνω σε κάρβουνα με μια εικόνα στο χέρι!
ΔιαγραφήΣε κάποιο ποστ στο παρελθόν, έχω δημοσιεύσει μια γελοιογραφία που δείχνει κάτι ιεραπόστολους να γελάνε βλέποντας κάτι μαύρους να προσκυνάνε ένα ξόανο.
Ακριβώς δε από κάτω έχει τους μαύρους να γελάνε βλέποντας τους ιεραπόστολους να προσεύχονται μπροστά σε ένα σταυρό!
Ναι αλλά οι πυροβάτες δεν καίγονται.
ΔιαγραφήΟι άλλοι ματώνουν.
Πως το εξηγείς αυτό;
Η επιστημονική εξήγηση της ακαϊας στην πυροβασία υπάρχει εδώ
ΔιαγραφήΕκει κάτω στο Χαρτούμ δεν άκουσα ποτέ για τελετές αυτομαστίγωσης,λες οι σουνιτες να μην έχουν τέτοιες τελετές;Δεν ξέρω...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Πώς το είπε ο Αρειος Παναγιώταρος;Γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες;Στις ανωτέρω κωλοτρυπίδες εντάσσει και τον Αλβανό μαφιόζο,πρωτοπαλίκαρο και χρηματοδότη του νεοΚαραϊσκάκη Μπαρμμπαρούση; http://parallhlografos.wordpress.com/2012/09/17/%CE%B1%CE%AF%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AE-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE/
Οι σουνίτες δεν έχουν τέτοιες τελετές και βέβαια δεν συμμετέχουν σε αυτές και όλοι οι σιίτες αλλά οι πιο βαρεμένοι.
ΔιαγραφήΠάντως ο ίδιος, στο μπλογκ που παραπέμπεις, γράφει πως είναι βορειοηπειρώτης.
Βέβαια ο Παναγιώταρος είναι προφανώς εκτός γραμμής του κόμματος του γκαρίζοντας για "Γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες" γιατί ο φύρερ Μιχαλολιάκος έχει γράψει άρθρο στην φυλλάδα της ΧΑ πως οι Αλβανοί είναι Έλληνες!
Aλβανός και με τη βούλα ειναι ο εν λόγω,που προσπαθει ματαιως να πλασαριστει ως βορειοηπειρωτης και να πάρει ελληνική υπηκοότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ,και συ τωρα ζητάς γραμμή απο το συνοθύλευμα!
Η περιτομή αποτελεί παραδοσιακό στοιχείο που δε συνδέονταν με τη θρησκεία. Το έκαναν Άραβες πολύ πριν το Ισλάμ και Αιγύπτιοι (όπως περιγράφει ο Ηρόδοτος). Ουσιαστικά συνδέεται με τη ζωή στην έρημο και την αποφυγή επικίνδυνων μολύνσεων για τη ζωή. Η λεπτή άμμος που εισχωρούσε στη βάλανο, ειδικά σε μια εποχή και μια περιοχή που το μπάνιο κρίνεται ως πολυτέλεια. Αργότερα, θρησκευτικά η περιτομή συνδέθηκε και ιδεολογικοποιήθηκε κατά του αυνανισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε θα ενέτασσα έτσι εύκολα στους θρησκευτικούς αυτοτραυματισμούς. Στα άλλα τι να πούμε; Βασανισμός κι άγιος ο Θεός.
Άσχετα από τα όσο γράφεις για το παρελθόν, ΣΗΜΕΡΑ η περιτομή δεν παύει να αποτελεί σωματικό τραυματισμό ενός ατόμου που δεν μπορεί να αντιδράσει.
ΔιαγραφήΗ απόφαση του δικαστηρίου της Κολωνίας αποτελεί, άσχετα αν η κυβέρνηση την αναιρέσει μετά τις ισχυρές πιέσεις που δέχεται,το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για την κατάργηση του βάρβαρου αυτού εθίμου.
Ήδη στις προηγμένες χώρες, παρά τις ισχυρές αντιδράσεις των Εβραίων και των μουσουλμάνων έχουν αρχίσει να υπάρχουν σαφείς αντιδράσεις στο έθιμο. Σε απόφαση του ο Ιατρικός Συλλόγος της Ολλανδίας το 2010, υποστηρίζει ότι η περιτομή είναι αντίθετη στο δικαίωμα του παιδιού για αυτονομία και τη σωματική του ακεραιότητα.
Στη Νορβηγία επίσης, ο Συνήγορος των Δικαιωμάτων των Παιδιών, συνιστά οι εβραϊκές και μουσουλμανικές κοινότητες αντί για την περιτομή να έχουν απλώς μια συμβολική τελετουργία και κάποιοι βουλευτές ζητούν το κατώτερο όριο ηλικίας για περιτομή να είναι τα 18 έτη.
Για το παρόν δε θα διαφωνήσω στο χαρακτηρισμό βάρβαρο ούτε για τα παιδιά. Ωστόσο, το "αυτοτραυματισμός" εφόσον μιλάμε για μία πανάρχαια παράδοση κάπου με κολλάει (χωρίς να σημαίνει ότι τον υπερασπίζομαι, κάθε άλλο). Στην Ευρώπη οι δικαστικές αποφάσεις είναι λογικές και ορθώς υπάρχουν. Με τον όρο διαφωνώ...
ΔιαγραφήMόνο ο αιματηρός αυτοτραυματισμός είναι αποκρουστικός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι βίαιοι εξορκισμοί ψυχικών πασχόντων(βλ. σχετικά λιακοβίδεα εγχώριας παραγωγής π.χ. του ειδικού εξορκιστολόγου πατρός Σάββα Αχιλέως στο γιουτούμπι, βαριέμαι να ψάξω) , το ράλι ανάβασης στην Χάρη της στη Τήνο στα 4Χ4, δίκην Τσερόκι ή Καγιέν, τα σχολεία για ανήλικους χωρίς τις καταραμένες θηλυκές στις Καρυές, το πέρασμα """σακάτηδων""" (κατά τον Αγιο Πειραιώς για τον τρισκατάρατο Χόκινγκ) κάτω από λιτανείες κλπ κλπ , τι είναι;
Ουσιαστικά πράγματι δεν υπάρχει διαφορά .
Διαγραφή