Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2007

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΨΗΛΑ!






Αγαπητέ μου συναγωνιστή μαθητή
Και συ υποστηρικτή του καθηγητή




Είχα αρχίσει να πιστεύω ότι το αγωνιστικό πνεύμα της νεολαίας μας είχε χαθεί.
Έλεγα τι θα γίνει δεν θα αρχίσει καμιά κατάληψη φέτος για να τηρηθεί το έθιμο;

Ευτυχώς όμως τα παιδιά χωρίς καμία καθοδήγηση από καθηγητές και χωρίς κανένα κομματικό δάκτυλο αποφάσισαν με γνήσιες δημοκρατικές διαδικασίες να καταλάβουν τα σχολεία τους και να τα διαφυλάξουν από κλοπές και καταστροφές.
Τώρα αν κλαπεί και κανένα κομπιούτερ, σπάσουν μερικά θρανία ή κάνα τζάμι δεν πειράζει. Κανένας αγώνας δεν πέτυχε χωρίς θυσίες.
Χαίρεσαι μέσα από το μπλοκαρισμένο σου για ώρες αυτοκίνητο, να βλέπεις τα νιάτα ελευθέρα από μαθήματα και εξετάσεις να διαδηλώνουν στους δρόμους για το 15% στη παιδεία.
Μου φαίνεται δε και λίγο αυτό το ποσοστό γιατί τόσο ζήταγαν και το 1962 οι φοιτητές. Κανονικά το αίτημα πρέπει να ακολουθήσει τον πληθωρισμό και αυτή την φορά οι αγωνιστές μαθητές δεν πρέπει να υποχωρήσουν με τίποτα αν δεν δωθεί τουλάχιστον αυτό το ποσοστό.
Ο αγώνας είναι ιερός .

Γίνεται για να αποκτήσουν καλύτερη παιδεία.
Υπάρχει άραγε καλύτερη παιδεία από την κατάληψη και την πορεία;
Μαθαίνουν ότι νόμος είναι το δίκαιο του ισχυρότερου, δηλαδή αυτού που δεν αφήνει τα φυτά να μπουν στο σχολείο να κάνουν τα μαλακισμένα μάθημα.
Μαθαίνουν να σέβονται ότι ανήκει σε κάποιον, ενώ το σχολείο είναι δημόσιο και μπορείς να το κάνεις ότι θέλεις.
Μαθαίνουν την αξία του χρήματος που οι γονείς τους το βγάζουν με ιδρώτα και έτσι κάνουν κατάληψη το πρωί και το απόγευμα πάνε στο φροντιστήριο και στις γλώσσες γιατί αυτά τα πληρώνουν.
Μαθαίνουν να είναι ελεύθεροι γράφοντας δεόντως και εκεί που πρέπει τους καθηγητές τους και όλους αυτούς που μια ζωή ζουν με τον φόβο της απόλυσης επειδή θα καθυστερήσουν να πάνε στη δουλειά τους από τους κλεισμένους δρόμους.
Όλα αυτά από που θα τα μάθουν, από τα μαθήματα του σχολείου; Όχι βέβαια!
Ύστερα χαίρεσαι και την ωριμότητα αυτών των παιδιών.

Έχουν καταλάβει μέχρι και τον Καποδίστρια 2 στα 15 τους, όταν εμείς παιδευόμαστε ακόμα να καταλάβουμε τον Καποδίστρια 1.
Άσε που παίζουν στα δάκτυλα πλέον τον Μπρέχτ και ξέρουν και τσιτάτα απ΄ αυτόν !
Αμ το άλλο, το μάθημα που θέλουν να δώσουν στους κουτόφραγκους ;
Και βέβαια δεν θα περάσει η κοινοτική οδηγία που μας υποχρεώνει να αναγνωρίσουμε τα κωλόχαρτα που δίνουν τα ξένα πανεπιστήμια.
Καλά τι νόμισαν ότι μπήκαμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να μας ξαποστέλνουν οδηγίες; Εμείς για παίρνουμε τα λεφτά τους μπήκαμε όχι για να μας στέλνουν φιρμάνια.
Ύστερα δεν ντρέπονται να λένε ότι θα κόψουν τους περιπάτους και τις εκδρομές από τα παιδιά. Μα δεν έχουν καθόλου τσίπα;
Η κατάληψη γίνεται για τον χαβαλέ και αυτός είναι σημαντικότερος και πιο εκπαιδευτικός από κάθε μάθημα. Γι΄ αυτό και το σύνθημα πρέπει να είναι :
Καλύτερα μια μέρα περίπατο και εκδρομή,

παρά σαράντα χρόνια το μάθημα να μας γαμεί.
Επίσης μπορείς να μην αγωνιστείς για την κατάργηση του 10;
Τι απαράδεκτα πράγματα είναι αυτά ;

Όσοι δεν παίρνουν πάνω από δέκα να μην μπορούν να πάρουν κάποτε ένα κωλόχαρτο στο χέρι για να τους βολέψει ο μπάρμπας τους από την Κορώνη σε μια θεσούλα, να πάνε μετά στον βουλευτή τους της Νέας Δημοκρατίας να φροντίσει να πάρουν άριστα στην προφορική συνέντευξη και να γίνουν οι αυριανοί Διευθυντές που θα πατάξουν την γραφειοκρατία και θα επιβάλλουν την αξιοκρατία ;
Έτσι θα πάει μπροστά αυτό το κράτος;
Και να έχεις και τον Υπουργό να μην δέχεται να μιλήσει με τις Συντονιστικές Επιτροπές των μαθητών που έχουν συγκροτημένες θέσεις και απόψεις μετά από την μακροχρόνια μελέτη που έχουν κάνει σε όλα τα εκπαιδευτικά προβλήματα.
Γι΄ αυτό προτείνω το σύνθημα του αγώνα να είναι :
Θα το κλείσουμε και φέτος
μέχρι νάρθει το νέο έτος!

Ντροπή και αίσχος σε όσους, όπως ο αταίριαστος γράφουν κατά των καταλήψεων.
Να ξέρετε ότι θα είμαι πάντα στο πλευρό σας ένας απλός συναγωνιστής και εγώ και η αγωνιστική μου διάθεση θα σας συνοδεύει νοερά σε όλες τις εκδηλώσεις και πορείες αλλά δυστυχώς δεν θα μπορέσω να είμαι σωματικά δίπλα σας λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.
Κάθε πρωί έχω μάθημα και τις ελεύθερες ώρες ασχολούμαι με την αναγκαία επέκταση του σχολείου μου λόγω της αθρόας προσέλευσης μαθητών που είχα τον τελευταίο χρόνο
Κρατήστε γερά και με τσαμπουκά τον αγώνα ψηλά.

................................. Ένας ανώνυμος συναγωνιστής καθηγητής,

................................. Διευθυντής ενός Ιδιωτικού Σχολείου.


και για την αντιγραφή
ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ





ΥΓ. Για να πω την αλήθεια και εγώ αν ήμουνα μαθητής υπέρ της κατάληψης θα ήμουνα. Ήμουνα πρώτος στο χαβαλέ και λιγότερο στη κοπάνα.
Μόνο που τότε αντί για κατάληψη αναλάμβανες μόνος σου τις ευθύνες για την κοπάνα που θα έκανες και δεν υποχρέωνες κανένα να σε ακολουθήσει.

Η φωτογραφία είναι από την σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ από σχολείο σε κατάληψη. Οι καταληψίες προφανώς βρίσκονται στα διπλανά GOODY’S ή τους έχει πάρει η μάνα τους στο κινητό για να πάνε στο σπίτι να φάνε το αγαπημένο τους φαγάκι που τους έφτιαξε.
ΑΣΧΕΤΟ

ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ
Μόλις γύρισα από το Half Note όπου είδα ένα νεαρό 76 ετών με ένα πνεύμονα, τον Humbert Sumlin μαζί με τον εξαιρετικό Butty Fleet να παίζουν blues. Όσοι αγαπάτε αυτή την μουσική και την ηλεκτρική κιθάρα μην τον χάσετε τις επόμενες 3 μέρες.

19 σχόλια:

  1. Ετσι είναι Αθεόφοβε αλλά ποιός φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύμφωνοι 100%: οι καταλήψεις γίνονται για το χαβαλέ. Δεν πρέπει να μας προβληματίζει λοιπόν το ότι οι μαθητές (όχι μόνο όσοι προωθούν την κατάληψη, αλλά και οι άλλοι που λιγότερο ή περισσότερο σιωπηρά την αποδέχονται) θέλουν να κάνουν χαβαλέ και όχι μάθημα; Θεωρούμε απόλυτα φυσιολογικό ένα παιδί να απεχθάνεται τόσο πολύ την εκπαιδευτική διαδικασία;

    Ακόμα κι αν η κοινωνία θεωρεί αστεία τα αιτήματα των καταλήψεων, δεν είναι καθόλου αστείο το ότι διαθέτει ένα σχολείο που δεν συγκινεί καθόλου τους μαθητές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα παιδιά έχουν βαρεθεί να κάνουν μάθημα, οι δάσκαλοι να διδάσκουν..
    Αυτή είναι η πραγματική αφορμή, απλά κανένας δεν το λέει..
    "Κλείστε αυτά τα σχολειά"..
    Αυτό έπρεπε να είναι το σύνθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 4-11-07

    Δυό ιστοριούλες για τους νεώτερους (όλους σας μάλλον...):

    1. Το 1958, μετά την ανάδειξη της ΕΔΑ σε "αξιωματική" αντιπολίτευση (ήταν τότε που οι σκιτσογράφοι παρίσταναν τον Πασσαλίδη με ...επωμίδες), υπουργός Παιδείας ήταν ένας Θηβαίος, "γερός" καραμανλικός βουλευτής Αθηνών, και η τότε ΔΕΣΠΑ (Διοικούσα Επιτροπή Συλλόγων Πανεπιστημίου Αθηνών) τόν είχε επισκεφτεί για να τού υποβάλλει τα αιτήματά της, όπως η κατάργηση των «εξετάστρων», δωρεάν σημειώσεις απο τούς καθηγητές (δεν μιλάμε για "συγγράμματα"...) κ. ά. τέτοια επικίνδυνα για τον τότε κρατικό προύπολογισμό... Η απάντηση του υπουργού ήταν (επί λέξει): «Ας είχατε λεφτά να σπουδάσετε. Να καταριέστε τον θεό, που δεν γεννηθήκατε πλούσιοι».
    Οι φράσεις αυτές, που δεν διαψεύστηκαν ποτέ, κυκλοφόρησαν πριν τις εκλογές του 1961 σε φέϊγ-βολάν, όπως τά λέγαμε τότε, με αποτέλεσμα ο "γερός" βουλευτής να πατώσει σε σταυρούς και να μην εκλεγεί, παρά την νίκη Καραμανλή (με τη βία και τη νοθεία). Μετά από μερικούς μήνες πέθανε κιόλας.

    2. Κάπου τότε άρχισε κι ο φοιτητικός αγώνας για το 15% (του προϋπολογισμού) για την Παιδεία, {τώρα ζητείται το 5% του ΑΕΠ, πρόσεξε «αθεόφοβε» τί γράφεις...} με κορύφωση το σχετικό "δημοψήφισμα" (συλλογή υπογραφών). Τότε η «Έψιλον», η Ελένη Βλάχου της "Καθημερινής", είχε δημοσιεύσει, πρωτοσέλιδο, ένα ...εμπεριστατωμένο σχόλιο, που κατάληγε, επί λέξει, με το «Μπράβο σας, κ. φοιτηταί, που μάς κάνατε και γελάσαμε».
    Οι αγώνες όμως συνεχίστηκαν με αμείωτη ένταση, ενισχυμένοι μάλιστα από τον παράλληλο αγώνα «114» μετά την βία και νοθεία, και η Ελένη Βλάχου μάλλον έπαψε να γελάει.

    The above stories are totally fictional and every similarity or resemblance to existing today persons, situations, statements or bloggers' posts is merely coincidental.

    αγάπη - αφοπλισμός - ειρήνη
    Ναπολέων

    Υ.Γ.
    Στα φροντιστήρια (που εμείς οι ώριμοι, εργατικοί, επιμελείς, σώφρονες, δημοκράτες, καθόλου ρατσιστές, έντιμοι, νομοταγείς, συνειδητοί ψηφοφόροι, προοδευτικοί, κοινωνικώς ευαίσθητοι, πατριώτες δημιουργήσαμε και υπεραναπτύξαμε, ΚΑΙ μόνοι μας ΚΑΙ μέσω των κυβερνήσεων που εκλέγουμε, δεκαδες χρόνια τώρα) ΔΕΝ γίνονται καταλήψεις.
    Άρα πού είναι το πρόβλημά σας;;;
    α-α-ε
    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. vasilissp-
    Προφανώς όχι τα παιδιά.

    gazakas-
    Υπήρχε ποτέ ένα σχολείο που να συγκινεί τα παιδιά;

    καπιταλιστικό κουμμούνι-
    Και να ανοίξουμε τί;

    ναπολέων-
    Το 15% το αντιγράφω από το http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20071031j.php
    που έχει την ανακοίνωση του συντονιστικού των μαθητών της Θεσ/νίκης.
    Τα φροντιστήρια τα πληρώνουμε γι΄αυτό τα σεβόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ τυχαίνει να συμφωνώ με τον gazakas (ρέ σεις, μήπως εννοεί "γκαζάκιας"... τή βάψαμε!) και το καπιταλιστικό κομμούνι (ΚΟΥμμούνι επί το εθνικοφρονέστερον...).
    Φυσικά και με τον «αυτάδελφο» Ναπολέων.

    Στον Βασίλη Π. τί απαντάς όμως, mister atheofobos;

    Μακροημέρευσον, ίνα ίδωμεν απάντησίν τινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ως που να προλάβω να "post" εγώ το "comment" μου, μπήκες σφήνα εσύ, Αθεόφοβε.
    Και μάλλον «διά το θεαθήναι» απάντησες σε όλους. Και μού άναψες τα λαμπάκια, που λένε οι νέοι...
    Στο ζουμί, βρέ! ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ !

    1. Φταίει το κακό το ριζικό μας,
    φταίει ο θεός που μάς μισεί...
    ............
    Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα...

    2. Το ...κρυφό σίγουρα όλοι. Και τα άλλα τα σχολεία τά αγαπούν, όταν εμείς οι ΓΟΝΕΙΣ (τεσσάρων πατήρ είμαι εγώ) και η κοινωνία (εμείς όλοι) δεν τά υποτιμούμε, δεν τά υποβαθμίζουμε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ !
    Ως και τα ...αλεξικέραυνά τους αφήνουμε να κλέβουν κάποιοι που εμπορεύονται τον (μπόλικο) χαλκό τους...
    Ξέρετε πόση δουλειά χρειάζεται για να ξηλωθούν τα αλεξικέραυνα από ένα σχολείο;;;
    Ώρες πολλές, μέρες! Πού είναι η Αστυνομία;;; Υποδύεται συνέχεια τις ...ζαρντινιέρες για να ψοφήσει στο ξύλο τους διαμαρτυρόμενους;;; Δεν ευκαιρεί;

    Και πριν "εκραγείτε": Τό θυμάστε εκείνο το ...θυμόσοφο:
    «Ουδείς μωρότερος των ιατρών, αν δεν υπήρχαν οι διδάσκαλοι» ;
    Τό θυμάστε, μπίροι μου;;;
    ΕΜΕΙΣ τα λέμε αυτά. Οι γονείς. Τί πρέπει δηλαδής να κάνουν τα, πανέξυπνα, παιδιά μας; Να σεβαστούν το Σχολείο και τους Δασκάλους;;; Σε ποιά βάση;;;
    (Εγώ πάντως μηχανικός είμαι. Καμμιά σχέση με την ΔΟΕ ή την ΟΛΜΕ...)

    3. Δεν πρόσεξες ότι το «Καπιταλιστικό Κομμούνι» κραύγασε "κλείστε ΑΥΤΑ τα σχολειά".
    {Γίνομαι αυτόκλητος «συνήγορος», ας μού τό συγχωρήσει, εγώ όμως είμαι στο πληκτρολόγιο τώρα και ...στη βράση κολλάει το σίδερο.}
    Δεν είπε "κλείστε τα σχολεία", σκέτα. Άρα η υπό τύπον ερωτήσεως απάντησή σου είναι της ...πυρκαγιάς.

    4. Θα ρωτήσω, πάλι αυτόκλητα, ως "Ναπολέων": ΠΟΙΟΣ ευθύνεται που ΜΟΝΟΝ ό,τι πληρώνουμε, σεβόμαστε {δεχόμενοι αυτούσια την, ...ολίγον απόλυτη, απόφανσή σου} ;;;

    Το κακό το ριζικό μας;
    Ο "θεός" που μάς μισεί;
    Οι ...ελοχίμ του απατεώνα;
    Η Ιντέλιτζενς Σέρβις, που λέγαμε κάποτε, ή μήπως η CIA, που λέμε τώρα;;;

    Μπα... Μάλλον ο Μπίν Λάντεν φταίει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ θλίβομαι...
    Το κείμενο εξαιρετικά σατυρικό...
    Δεν ξέρω ποιός φταίει για όλα αυτά. Πάντως, σε γυμνάσιο, πατέρας τσακωνόταν με τον διευθυντή γιατί ζητούσε να μην αφήνουν τα παιδιά να καπνίζουν έξω από το σχολείο, αλλά να κάνουν χώρο-καπνιστήριο για τα παιδιά που καπνίζουν. Του διευθυντή κόντεψε να του'ρθει εγκεφαλικό.
    Απ΄την άλλη, κι εμείς οι γονείς δεν ξέρουμε πως να τα "μαζέψουμε". Έχουμε αναλωθεί στο τρέξιμο για τον επιούσιον και μου φαίνεται έχουμε ξεχάσει εμείς ΒΑΣΙΚΕΣ αρχές. Πόσο μάλλον να τις μεταδώσουμε κι όλας...
    Τί να πώ, θλίβομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ν.α.λάμπης-
    bluesmartoulis-
    Αφού ζητάς τις απόψεις για το σχολείο να στις εκθέσω όσο πιο σύντομα μπορώ χωρίς βέβαια να έχω καμία σχέση με την εκπαίδευση αλλά απλά από αυτά που έχω διαβάσει.
    Προσωπικά θα μου άρεσε να έχω πάει σε ένα σχολείο σαν το Σαμερχιλ.
    Ο ιδρυτής του Α.Σ.Νιλ δίνει προτεραιότητα στη συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού σε σχέση με την ακαδημαϊκή πρόοδο. Αντιμετωπίζει τους μαθητές οι περισσότεροι από τους οποίους είναι οικότροφοι ως πρόσωπα ικανά να εξουσιάζουν τη ζωή τους, χωρίς να καταπιέζονται από τους ενηλίκους. Έτσι, δεν στέλνονται έλεγχοι προόδου στους γονείς παρά μόνο αν ζητηθούν και υπό την προϋπόθεση να συμφωνούν οι μαθητές. Κατά τη διάρκεια της ημέρας τα παιδιά μπορούν να πάνε στα μαθήματα ή να παίξουν τένις, να κολυμπήσουν στην πισίνα κτλ.
    Βέβαια ο ίδιος γράφει ότι:“Ευχαριστιέμαι να γίνονται ευτυχισμένα και να περπατάνε με ψηλά το κεφάλι παιδιά που τα γνώρισα δυστυχισμένα, γεμάτα μίσος και φόβο. Το αν θα γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου ή υδραυλικοί, δε με νοιάζει”
    Δεν ξέρω όμως πόσοι γονιοί θα συμφωνούσαν να πάνε τα παιδιά τους σε ένα τέτοιο σχολείο. Ακόμα και απόφοιτοι του δεν έστειλαν εκεί τα παιδιά τους.
    Το πρόβλημα λοιπόν του τι σχολείο θέλουμε έχει τεθεί από την αρχαιότητα.
    Ήδη ο Πλάτων θεωρεί πως η μάθηση έρχεται σε σύγκρουση με τη φυσική διάθεση του ανθρώπου για οκνηρία, παίγνια και άσκοπες δραστηριότητες και ρίχνει το βάρος στον δάσκαλο (δασκαλοκεντρική παιδαγωγική) και αυτή είναι που λίγο πολύ εφαρμόζεται σε σημαντικό βαθμό στη χώρα μας.
    Από την άλλη μεριά ήδη ο Αριστοτέλης από τότε λέει για τη νεανική ζωή: “και τι είδους ζωή κάνει κανείς στην παιδική ηλικία! Κανένας φρόνιμος άνθρωπος δεν θα ‘θελε να ξαναγυρίσει σε αυτήν”. Αντίθετα ορισμένοι διανοητές αντιλαμβάνονται τον άνθρωπο ως ένα “φύσει” φιλομαθές ον. Οι απόψεις τους συνδέονται με την νέα καταξίωση που δίδει η φιλοσοφία στην ανθρώπινη εμπειρία (εμπειροκρατισμός, Λοκ) Έτσι αναπτύχθηκε η μαθητοκεντρική παιδαγωγική και στις ΗΠΑ ο Ντιούι την καθιέρωσε με επιτυχία γιατί θεώρησε το σχολείο ως ένα χώρο κοινοτικής ζωής που στοχεύει στη μάθηση “Η εκπαίδευση είναι ζωή η ίδια, και όχι προετοιμασία για μία μελλοντική ζωή» Βάσει αυτής της αρχής δεν υπάρχει αναλυτικό πρόγραμμα και αυστηρός χωρισμός σε μαθήματα.
    Υπάρχουν όμως και διάφορες άλλες σχολές με απόψεις για την εκπαίδευση που βάσει αυτών οι διάφορες χώρες προσπαθούν να βρουν και να εφαρμόσουν με ποιο εκπαιδευτικό σύστημα θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα.
    Έλα λοιπόν πίσω στην Ελλάδα που καμία κυβέρνηση ποτέ δεν ασχολήθηκε σοβαρά από την εποχή του Παπανούτσου με την εκπαίδευση, κανένας σύλλογος καθηγητών δεν ασχολήθηκε με θέματα εκπαίδευσης πλην του μισθολογικού και της επετηρίδας, το ΕΝΑ βιβλίο όχι μόνο στο σχολείο, αλλά και στο Πανεπιστήμιο θεωρείται δημοκρατική κατάκτηση και όλα τα υπόλοιπα γνωστά σε όλους προβλήματα που εμφανίζει η παιδεία.
    Είναι επόμενο λοιπόν να μην είναι ιδιαίτερα αγαπητό το μάθημα του σχολείου στους μαθητές στην σημερινή του κατάσταση, αλλά είναι εκατό φορές καλύτερο από του να μην γίνεται κανένα μάθημα.
    Βεβαίως να αγωνιστούμε όλοι για ένα καλύτερο σχολείο για τα παιδιά μας αλλά μέσα από ένα σχολείο που ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ και μέσα από την λειτουργία του έρχονται προτάσεις για την βελτίωση του.
    Για σκεφτείτε πόσο μεγαλύτερο αντίκτυπο θα είχε στην κοινή γνώμη αντί μιας κατάληψης τα παιδιά να απαιτούσαν να καθιερωθούν μια –δυό ώρες την εβδομάδα μαζί με τους γονείς και τους καθηγητές για να συζητιόνται τα καθημερινά προβλήματα που έχουν στο σχολείο.
    Το κλείστε αυτά τα σχολεία σαν σύνθημα είναι αβανταδόρικο αλλά σημαίνει ότι έχεις φτιάξει προηγουμένως κάποια άλλα.
    Και δυστυχώς δεν τα έχουμε φτιάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το υπέροχο σατιρικό κείμενο να το διαβάσετε στο Λαζόπουλο για να σας χαρακτηρίσει φασιστοδεξιό.
    Στις καταλήψεις του '90 με υπουργό τον Κοντογιαννόπουλο εννοείται ότι συμμετείχα και εγώ, μαθήτρια Γυμνασίου τότε σε επαρχιακή πόλη. Καθόμασταν στο σχολείο όσο περισσότερες ώρες μπορούσαμε (δεν κοπανάγαμε ένα λουκέτο και αποδω παν και οι άλλοι) και τα αγόρια έμεναν μέσα και τη νύχτα.
    Δεν είναι ο σκοπός μου να πω ότι "οι δικές μας καταλήψεις ήταν καλύτερες". Αντίθετα, θέλω να τονίσω ότι οι μισοί καταληψίες (οι ... σπασίκλες!) τρέχαμε να καθαρίσουμε και να συμμαζέψουμε τις ζημιές που έκαναν οι άλλοι μισοί. Βλέπαμε και παθαίναμε να τους εξηγήσουμε ότι πρέπει να παραδώσουμε το σχολείο όπως το παραλάβαμε, για να μη δώσουμε επιχειρήματα στους "μεγάλους" που πίστευαν ότι το σχολείο κλείνει για χαβαλέ. Και δεν ήταν μόνο "εξωσχολικά στοιχεία" αυτοί που διέλυαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους. Υπάρχουν και μαθητές αληταράδες, πώς να το κάνουμε.
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει να δεχτώ ότι ο καθηγητής έχει δίκιο και οι μαθητές κάνουν χαβαλέ.
    Κάποια στιγμή είχα ρωτήσει μια παρέα καθηγητών πως γίνεται αυτοί να κάνουν καλά την δουλειά τους, όπως έλεγαν και η παιδεία να πηγαίνει κατά διαόλου. Απάντηση δεν πήρα.

    Όπως θυμάμαι κι όταν αποφασίστηκε να διορίζονται οι καθηγητές μέσω ΑΣΕΠ και να σταματήσει η επετηρίδα, την φασαρία που έκαναν οι καθηγητές.

    Με τέτοια ποιότητα καθηγητών ως επαγγελματίες, τι μαθητές περιμένετε να έχουμε;

    ΠιΕΣ[η]: Για τον Senior Sumlin εις μεθαύριον τα νεότερα...
    Ελπίζω ο Buddy Frett να παίζει slide guitar. Είναι πυροβόλο ο τύπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όλα αυτά σίγουρα ναι , αλλά και μερικά ακόμη....
    όπως τα έζησα από προσωπική εμπειρία στις περσινές καταλήψεις από κοντά, στο μπλοκ μου.
    Θα ήθελα την γνώμη σας.
    φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ανώνυμη-
    glam-
    Η περιγραφή που κάνει η ανώνυμη εδώ και ο glam στο αξιόλογο μπλογκ του, αντανακλούν μια πραγματικότητα που λίγο πολύ δυστυχώς είναι παντού η ίδια.
    Ακριβώς και για αυτούς τους λόγους έγραψα αυτό το πόστ.

    b.b.chris-
    Δεν φταίνε οι καθηγητές.
    Όπως έχω ξαναγράψει στην Ελλάδα κανένας δεν θέλει να κρίνεται η να αξιολογείται.
    Όλοι θέλουν να βολεύονται με κάποιο μέσον η στην ανάγκη να περιμένουν κάποια επετηρίδα για να διοριστούν.
    Όπως είδες ενώ με την καθιέρωση της συνέντευξης καταργείται στην ουσία το ΑΣΕΠ οι αντιδράσεις είναι υποτονικές γιατί οι περισσότεροι πιστεύουν ότι όλο κάποιο μέσο θα βρούν για να βολευτούν.
    Τελικά οι άξιοι και οι αξιοπρεπείς μενουν απ΄έξω.

    Ο Buddy Flett και όχι Frett έχει μια απίθανη κιθάρα με στερεωμένο το καλώδιο με μονωτικές ταινίες και ένα ανοιχτήρι κολημμένο και αυτό με μονωτική ταινία άγνωστο για πιό λόγο πάνω σ΄αυτήν!
    Στο CD που πήρα γράφει απλώς κιθάρα και εκεί σταματούν και οι γνώσεις μου για τις κιθάρες!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τη σκέψη ότι ο γονιός που ζητούσε καπνιστήριο ΜΕΣΑ στο Σχολείο ίσως δεν ήταν τόσο υπερβολικός ούτε έπρεπε αυτό να προκαλέσει εγκεφαλικό στον Διευθυντή, δεν φαίνεται να την έκανε κανείς.

    Διότι οι έμποροι ναρκωτικών δεν θα μπουν εύκολα μέσα στα Σχολεία... Και οι μαθητές που καπνίζουν είναι το κατεξοχήν "Target Group" τους.

    Για ξανασκεφτείτε το.
    (με δεδομένη την ανικανότητα της Αστυνομίας να ελέγξει το κύκλωμα των ναρκωτικών, ακόμα και γύρω από τα Σχολεία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Den ksero ki ego ti na po, to oti xanonte ametrites ores didaskalias einai poly anisixitiko. Efxome na mhn parei paratash to thema ki efxome epishs na ferei ke kapia apotelesmata. Pantos, einai gia na dierotate kaneis, istorika, oi katalipseis exun paragagei thetika apotelesmata pros ofelos ton mathiton? An nai, pos sigkrinonte me tis arnitikes tus sinepies?

    Kalo su vradi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. do it your self-
    Αυτή την διάσταση δεν την είχα σκεφτεί.
    Στην εποχή μου το καπνιστήριο του σχολείου υπήρχε και ήταν τα αποχωρητήρια!

    mhxeirotera-
    Κάτι που επαναλαμβάνεται εθιμικά ποτέ δεν παράγει κανένα αποτέλεσμα.
    Έτσι πχ εκφυλίστηκε και η σημασία που είχε τα πρώτα μεταπολιτευτικά χρόνια και η πορεία του Πολυτεχνείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήσουν τόσο καυστικός όσο δεν τόλμησα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στην Ελλάδα υφιστάμεθα τη δικτατορία της κουλτούρας του παρορμητισμού. Ό,τι γίνεται παρορμητικά και αυθόρμητα (βλέπε καταλήψεις) είναι αυτόματα καλό γιατί Έλληνες είμαστε βρε αδερφέ και σε αντίθεση με τους κρυόκωλους Ευρωπαίους είμαστε παρορμητικοί. Γι' αυτό και δεν είμαστε και πολύ της ευγένειας επίσης, γιατί δεν μας βγαίνει αυθόρμητα άρα είναι ψεύτικη άρα ουστ από δω. Δυστυχώς αυτή είναι η υποκουλτούρα μας: ό,τι βγαίνει από τα βάθη της επαρχιακής ψυχής μας είναι γνήσιο άρα καλό. Ό,τι απαιτεί βαθύτερη σκέψη, προβληματισμό και γενικά μας στεναχωρεί διαόλου πράμα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αταίριαστος-
    Δεν χρειζόταν να είσαι καυστικόε περιέγραψες με σαφήνεια την πραγματικότητα.

    gerasimos-
    Να ήταν μόνο η παρορμητικότητα των παιδιών δεν θα πείραζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή