Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ





Δεν καταλαβαίνω όλες αυτές τις αντιρρήσεις που προέκυψαν όταν μαθεύτηκε πως το λείψανο της Αγίας Βαρβάρας θα μεταφερθεί την Παρασκευή στο Νοσοκομείο 'Ο ¨Αγιος Σάββας" για να το προσκυνήσουν οι ασθενείς και να ζητήσουν να τους θεραπεύσει.
Πως μπορεί κανείς να αμφισβητήσει  τις θεραπευτικές ικανότητες των λειψάνων όταν ιατροί αναγνωρισμένου κύρους και σοβαρότητας όπως ο τέως ΠΑΣΟΚ, τέως ΔΗΜΑΡ  και νυν ΣΥΡΙΖΑ βουλευτής και μαχητικός  απεργός πείνας με φρυγανιές,  Μιχελογιαννάκης  είπε τα εξής περισπούδαστα: … θα μιλjήσω ως γιατρός. Στα είκοσι χρόνια της ενεργούς ιατρικής την οποία εκτελώ, τη συμβολή τη θεραπευτική των λειψάνων την έχω δει και για αυτό ακριβώς δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση και την καύση των νεκρών, γιατί θα 'θελα να υπάρχουν και τα λείψανα, που με την καύση δεν υπάρχουν.


Από την άλλη δεν καταλαβαίνω επίσης πως βγαίνει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Φίλης και λέει πως:
Πρόκειται για εμπόριο λειψάνων», και  ότι αυτή η πράξη δεν προάγει την κοινωνία και στέλνει το λάθος μήνυμα στους ασθενείς, που έτσι τους απομακρύνει από την ιατρική επιστήμη κάνοντας λόγο για μια μορφή λαϊκισμού. μια ενέργεια που παραπέμπει σε περιόδους μεσαίωνα .


«Πριν μερικό καιρό, την Μεγάλη Παρασκευή, ήρθε το Άγιο Φως με τιμές πάλι αρχηγού κράτους, δηλαδή δυο αρχηγοί κρατών επισκέφτηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ την Ελλάδα και είναι το Άγιο Φως και τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας».
Δεν ξέρει ότι από αυτό τον κυβερνητικό θίασο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είχε σταλεί  για την υποδοχή των λειψάνων η αναπληρωτής υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά;
Δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν από το νταβαντούρι ο Μητσοτάκης και ο απαραίτητος Νικολόπουλος αλλά και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Αμανατίδης ο οποίος θεωρεί την πίστη ως παυσίπονο γιατί όπως δήλωσε: Η πίστη, σε πολλά πράγματα, βοηθάει πάρα πολύ, πέρα από τη δύναμη, απαλύνει τον πόνο ειδικά σε περιπτώσεις, οι οποίες έχουν πολλά σοβαρά προβλήματα υγείας. Νομίζω ότι είναι ένας παράγοντας που απαλύνει τον πόνο και δίνει ανακούφιση.




Δεν ξέρει επίαης πως ο υπουργός Υγείας Κουρουπλής θα παρευρεθεί στην μεταφορά των λειψάνων στο Νοσοκομείο;
Δεν ξέρει τέλος πως ο Α/ΓΕΕΘΑ, προφανώς κατόπιν εντολής του Υπουργού του Καμμένου, που είχε αναλάβει και την τελετή υποδοχής των λειψάνων, διέταξε στην παραλαβή τους να παρίστανται όλοι οι αξιωματικοί του Πυροβολικού που υπηρετούν στο Λεκανοπέδιο;
Μήπως φαντασιώνεται ότι είναι κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος κάποιας άλλης κυβέρνησης;
Μάλλον δικαιολογημένα λοιπόν ο Πέτρος Τατσόπουλος έγραψε στο facebook

Koν Νίκο Φίλη, κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο ΣΥΡΙΖΑ, ενταύθα.
Νίκο μου, αυτός ο ντιπ για ντιπ Καμμένος, υπουργός της ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ κυβέρνησης δεν είναι; Και όταν, αυτός ο ντιπ για ντιπ Καμμένος, υποδέχεται τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας με τιμές αρχηγού κράτους και -κατά δήλωσή σου- «συνθηκολογεί με τον αναχρονισμό», ΕΣΕΙΣ με ποιαν ακριβώς συνθηκολογείτε; ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ; Όχι, ρε φιλάρα. Δεν θα μας τρελάνετε εσείς. Εμείς θα σας τρελάνουμε.


Σε αυτή την απίθανη εποχή που ζούμε το "για πρώτη φορά αριστερά" στην Ελλάδα, φαίνεται ότι η μεν κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ περιμένει την εξ ύψους παρηγορία για να λύσει τα προβλήματα της χώρας, γι΄ αυτό άλλωστε και ο πρωθυπουργός προσεύχεται επί 10λεπτο μπροστά στην εικόνα ¨Αξιον Εστί" ο δε λαός που δεν βλέπει άλλο φως εκτός από το "Άγιο Φως" έχει εναποθέσει τις ελπίδες του στις θρησκευτικές δεισιδαιμονίες και αγυρτείες.


Η εισαγωγή του λειψάνου της Αγίας Βαρβάρας στην Ελλάδα από τη Βενετία δεν είναι η πρώτη έκφραση αυτού του εμπορίου. Ηδη, στις 28 Φεβρουαρίου, στον ιερό ναό Προφήτου Ηλιού Παγκρατίου εκτέθηκε για πρώτη φορά ο σκούφος του προσφάτως αγιοποιηθέντος Γέροντος Παϊσίου. Το δεξί χέρι του Αγίου Βασιλείου του Μεγάλου κάνει τουρνέ - πρώτα εκτέθηκε στον Βύρωνα, κατόπιν στη Μητρόπολη Περιστερίου.
Η κάρα της Αγίας Μαρίνας πήγε στο Βασιλικό Χαλκίδος, ενώ το τίμιο χέρι της (το δεξί) από αύριο εκτίθεται σε εκκλησία της Εκάλης.
Το ισοζύγιο των ιερών λειψάνων δεν είναι παθητικό, αφού η Ελλάς κάνει και εξαγωγές. Προσφάτως, στην Κύπρο εκτέθηκαν οι σαγιονάρες του Αγίου Παϊσίου, τα λείψανα του Αγίου Ακινδύνου, ενώ σύμφωνα με το εξειδικευμένο σάιτ Romfea.gr εστάλη από το Αγιον Ορος στη Μόσχα το δεξί χέρι του Αγίου Γεωργίου, προκειμένου να εκτεθεί στο πλαίσιο των πολλών και ποικίλων εορτών της νίκης - τουτέστιν των 70 χρόνων από την πτώση του Βερολίνου.
Και βέβαια όλοι  οι πιστοί Χριστιανοί δεν έχουν ξεχάσει τα ρίγη συγκίνησης που τους προσέφερε η παρουσία μιας εκ των πολλών ζωνών της Παναγίας, όπως έχω περιγράψει στα ποστ μου:
Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν τα λείψανα είναι πιο θαυματουργά από τις εικόνες γιατί αυτές στο παρελθόν μας έχουν απογοητεύσει πλήρως.
Με αντιτορπιλικό είχε έρθει η εικόνα της Παναγίας της Τήνου για να σώσει τον Βασιλιά Παύλο αλλά με μηδενικό αποτέλεσμα, γιατί λίγες μέρες μετά πέθανε.


Το 1941 η Λούλα Μεταξά  είχε ζητήσει να έρθει η εικόνα για τον ασθενή Μεταξά αλλά πριν να προλάβει να μπει στο πλοίο  τον πρόλαβε ο θάνατος (29 Ιανουαρίου 1941).
Πρόσφατα μάλιστα τα τάματα της Δήμητρας δεν κατάφεραν να σώσουν τον Ανδρέα.
Αλλά ερευνώντας για την ιστορία της Αγίας Βαρβάρας  διαπιστώνουμε το εξής αμίμητο!
Φαίνεται ότι η Αγία είναι μυθικό πρόσωπο !

Στις 4.12ου η Εκκλησία τιμά τη μνήμη της Αγ.Βαρβάρας. Δεν πρόκειται για κάποια αιματοβαμμένη αυτοκράτειρα ή διαστροφική καλόγρια. Η περίπτωσή της εντάσσεται στους μυθικούς αγίους, που η Ορθοδοξία αντιστάσεως μη ούσης, δεν σβήνει από τα κιτάπια της. Η Καθολική Εκκλησία, απευθυνόμενη σε ένα ευρύτερο και ποιοτικότερο κοινό μέσα στο εχθρικό περιβάλλον του δυτικού διαφωτισμού, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, απέσυρε την αγία από το επίσημο εορτολόγιό της στα πλαίσια της μεγάλης αναθεώρησης του 1969, παραδεχόμενη την έλλειψη ιστορικών στοιχείων. Στο αποδιδόμενο στον άγιο Ιερώνυμο μαρτυρολόγιο (4ος-5ος αι.) η Βαρβάρα είναι απούσα. Παρ’ότι εορταζόταν με βάση την παράδοση που είχε ήδη διαμορφωθεί, από τον 6ο ή 7ο αι. το ιστορικό της ντεμπούτο γίνεται γύρω στις αρχές του 10ου αι. στο Μηνολόγιο του αναξιόπιστου και μεροληπτικού ορθόδοξου Συμεών του Μεταφραστή. Η δημοφιλής Βαρβάρα κρατάει όμως ακόμη και διατίθεται κυρίως για τοπική χρήση από καθολικές κοινότητες ή μεμονωμένους πιστούς που δεν μπορούν να παραδεχθούν την απώλειά της. Η Καθολική Εκκλησία στην Ελλάδα υπάγεται σε αυτήν την περίπτωση, δεδομένης της πολιτικής των παπών να προσεγγίζουν οι τοπικές Εκκλησίες τους τις ιθαγενείς Ορθόδοξες. Γι’αυτό και ο καθολικός πατριάρχης της Βενετίας Άγγελος Scola έδωσε στις 1/10/2003 τεμάχια από κάποιο πτώμα, για την ιεροτελεστία των εγκαινίων του ορθόδοξου προσκυνήματος της αγ.Βαρβάρας του ομώνυμου δήμου της Αττικής (Στην τελετουργία των εγκαινίων ναού, χρησιμοποιούνται και κομματάκια από πτώματα που τοποθετούνται σε μια τρύπα του βωμού όπου προετοιμάζεται η τελετή της Θεοφαγίας), ενώ στο Λαύριο εξακολουθεί να τιμάται η Αγία στον ομώνυμο καθολικό ναό του 19ου αι. Σκασίλα του του πάπα αν οι πιστοί λατρεύουν κάτι που δεν υπήρξε. Σάμπως είναι το μόνο κρούσμα παραλογισμού στην Εκκλησία; Για την Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Απευθύνεται σε ιδιαίτερα εύπιστο κοινό. Ισχύει αυτό που είπε ο Τερτυλλιανός. «Το πιστεύω γιατί είναι απίστευτο», (για την ακρίβεια παράλογο): «credo quia absurdum».
Το πιθανότερο είναι στο πρόσωπό της να συγχωνεύονται δυο ή περισσότερα πρόσωπα και διασταυρούμενοι μύθοι. H αγία φέρεται πως μαρτύρησε το 210 στη Νικομήδεια (τόπο καταγωγής της) ή το 360 στην Ηλιούπολη (όχι Αττικής, αλλά Συρίας ή Αιγύπτου) ή στην ιταλική Τοσκάνη (!). Οι δυο πρώτες εκδοχές απέχουν 150 χρόνια και η τελευταία πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Όπως συμβαίνει και με τον Όμηρο, την αγία διεκδικούν ως πατρίδα της πολλές περιοχές. Σε μια Τρίτη εκδοχή, οι Πόντιοι τη θέλουν να κατάγεται (και να μαρτύρησε) από τη Μερζιφούντα.

Νομίζω τέλος ότι η ανακοίνωση του ΠΟΤΑΜΙΟΥ τα λέει όλα!

«Το Ποτάμι χαιρετίζει την κυβερνητική απόφαση να γίνει με τιμές Αρχηγού Κράτους η υποδοχή των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας.
» Επίσης θεωρεί τομή για την υγεία την περιφορά και έκθεση των λειψάνων για προσκύνημα σε κρατικά νοσοκομεία.
Μπορεί οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες να μην είχαν συμπεριληφθεί (από λάθος;) στο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης, εναρμονίζονται όμως απόλυτα με τις πανθομολογούμενα εύστοχες προτεραιότητες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ.
» Σημείωση: Θεωρούμε βέβαια δεδομένο ότι η νέα πρωτοβουλία της κυβέρνησης Εθνικής Σωτηρίας θα τύχει της μεγαλύτερης δυνατής προβολής από το κανάλι της Βουλής, εν ανάγκη να διακοπεί για λίγο η μετάδοση της στρατιωτικής παρέλασης από την Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας.

Τομέας Τελετών και Παρελάσεων»



ΥΓ
Όσοι δείτε το βίντεο θα διαπιστώσετε εκτός από το εύρος των θεολογικών γνώσεων του διακεκριμένου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και το εύρος των ιατρικών γνώσεων του ,όταν λέει ότι το AIDS μεταδίδεται με το σάλιο!
Μεταφέρω από εδώ:
Με ποιους τρόπους ΔΕΝ μεταδίδεται ο HIV;
•   Από τις κοινωνικές επαφές όπως είναι η χειραψία, το φιλί στο μάγουλο, το άγγιγμα ή το αγκάλιασμα.
•   Από τη θάλασσα ή την πισίνα.
•   Από τον ιδρώτα και το σάλιο.
•   Από τις τουαλέτες.
•   Από ρούχα, πιάτα, ποτήρια, μαχαιροπίρουνα, συσκευές τηλεφώνου.
•   Από κουνούπια ή άλλα έντομα.





Και όταν δεν ντρέπεσαι για όσα λες και για την ιδιότητα που έχεις ,ελπίζοντας να σε ψηφίσουν μερικοί θρησκόληπτοι νεοδημοκράτες.


13 σχόλια:

  1. ολοι υποκυπτουν στον λαικισμο η ελλαδα ειναι θεοκρατικο κρατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, ξέχασες την παναγία την Ιεροσολυμήτισα, που ηρθε με μορφή εικόνας, πριν 20-25 ημέρες.....! σε παρακαλώ, δεν το περίμενα ποτε΄αυτο απο εσένα !
    τους χαιρετισμους και τα φιλιά μου
    και μην σε δω στο Λιόσο, και γινουμε μπίλιες....
    Η Ζουζουνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν την εικόνα δεν την ήξερα και σε ευχαριστώ για την πληροφορία γιατί τώρα μπορώ πλέον να πληροφορήσω σχετικά το χριστεπώνυμο αναγνωστικό μου κοινό, με όσα φρόντισα να πληροφορηθώ σχετικά με την εικόνα από θρησκευτικό ιστολόγιο
      Λοιπόν «Η ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΙΤΙΣΣΑ», έχει Αγιογραφηθεί το 1870 Θαυματουργικώς ,δηλαδή μια μοναχή είδε, όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις , στον ύπνο της βέβαια την Παναγία που της είπε: «Ω μακαρία Τατιανή, μετά τον Απόστολο και Ευαγγελιστή Λουκά, θα με αγιογραφήσεις πάλι εσύ». Αφού λοιπόν την αγιογράφησε σε άλλο όνειρο πάλι της είπε «Να με κατεβάσετε κάτω στο σπίτι μου, στη Γεθσημανή». Πράγμα που έγινε.
      Αν αμφιβάλετε δε για την αξιοπιστία των παραπάνω ονείρων έχουμε την συντριπτική μαρτυρία από τους Αγίους Γερόντες της Πίστεώς μας (όπως για παράδειγμα του Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου), οι οποίοι είχαν την Ευλογία (όταν ζούσαν στον κόσμο αυτό) να δουν σε Οράματα την Υπεραγία Θεοτόκο και οι οποίοι συμφωνούν πως η Αγία αυτή Εικόνα της «Ιεροσολυμίτισσας», είναι εκείνη που απεικονίζει ακριβέστερα από οποιαδήποτε άλλη, τα Χαρακτηριστικά της Αγίας Μορφής της Παναγίας.
      Η εικόνα δε αυτή είναι και water-proof γιατί και τις τρεις φορές που πλημμύρισε ο Ιερός Ναός στη Γεθσημανή, η Εικόνα ανέβηκε μόνη Της από τον μαρμάρινο θρόνο που βρίσκεται και στάθηκε στο σύστημα εξαερισμού, χωρίς να στηρίζεται πουθενά!

      Διαγραφή
  3. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας του κλάδου (ΟΕΝΓΕ) Δημήτρης Βαρνάβας θεωρεί ότι η μεταφορά των λειψάνων αποτελεί ειδωλολατρεία.
    Προβληματισμένη είναι και η πρόεδρος της Ένωσης νοσοκομειακών γιατρών Αττικής (ΕΙΝΑΠ) Ματίνα Παγώνη.
    Η κ. Παγώνη συμφωνεί με το δικαίωμα στην πίστη, αλλά αμφισβητεί τη μεταφορά του λειψάνου σε ένα νοσοκομείο, σε ώρα λειτουργίας.
    Η Αγία Βαρβάρα – σημειώνει – μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς όπου και αν βρίσκεται το λείψανό της.
    Αναρωτιέται γιατί δεν μεταφέρεται το λείψανο και στα άλλα ογκολογικά νοσοκομεία, δηλαδή το “Μεταξά” και τους “Αγίους Αναργύρους”.

    Προφανώς ακόμα και για τα λείψανα πρέπει να έχεις το κατάλληλο "δόντι" για να τα φέρεις στο δικό σου παγκάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα θεολογικό πρόβλημα που επιζητεί την λύση του είναι τι έγινε το 6ο μαστάρι της Βαρβάρας σύμφωνα με το παρακάτω κείμενο:
    Ο Χριστόφορος Μυτιληναίος ήταν βυζαντινός αξιωματούχος και ποιητής που έζησε στο πρώτο μισό του 11ου αιώνα, προερχόμενος από πλούσια οικογένεια με πολιτική επιρροή. Ήταν άνθρωπος με καλλιέργεια, χιούμορ, θάρρος και εντιμότητα, αρετές που λείπουν από τον ευσεβή πρωθυπουργό μας Αλέξιο, που απαιτεί από την Ευρώπη να πληρώνει στην Ελλάδα τους φόρους, τους μισθούς και τις χορηγίες, που η κυβέρνησή του χαρίζει στο παπαδαριό. Σατιρίζοντας την αισχρή, αφορολόγητη και κερδοφόρα λειψανεμπορία της (και τότε κρατικής) Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Χριστόφορος έγραψε μια έμμμετρη σάτιρα με τίτλο «Ποίημα προς τον μοναχό Ανδρέα», που αρχίζει ως εξής:
    Πολλοὶ λέγουσιν (ει δ᾿ αληθείς οι λόγοι
    ουκ οίδα) πλὴν λέγουσι και πείθουσί με,
    πως σφόδρα χαίρεις, ω μοναστά και πάτερ,
    ότε σεπτοίς δεξιούσαι λειψάνοις ανδρών μαρτύρων,
    θήκας δε πολλάς λειψάνων έχεις,
    ας εξανοίγων τοις φίλοις σου δεικνύεις:
    Του Προκοπίου μάρτυρος χείρας δέκα,
    Θεοδώρου δε πέντε και πέντε γνάθους,
    και Νέστορος μεν άχρι των οκτώ πόδας,
    Γεωργίου δε τέσσαρας κάρας άμα,
    και πέντε μαστούς Βαρβάρας αθληφόρου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλο θα ηταν σαν ειδημων να εκανες μια εκτενη αναφορα στην ιστορια του νοσοκομείου αγιος σαββας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το άρθρο της Πωλίν Κόκλα στην Lifo τα λέει όλα!
    Mπορώ μέχρι ένα σημείο να δικαιολογήσω τις παλινωδίες της κυβέρνησης στα βασικά θέματα της οικονομίας και της εξωτερικής πολιτικής. Να δεχτώ ακόμη ότι αλλιώς τα περίμεναν κι αλλιώς τους βγήκαν, απέναντι σε ένα σύστημα διεθνούς χτηματοπιστωτικής μαφίας που τους πολεμά (τι περίμεναν βέβαια; Δεν ήξεραν, δεν ρώταγαν, πριν πήξουν τον ελληνικό λαό στις κούφιες υποσχέσεις;) Αυτό όμως που μού είναι ασφυκτικό και δεν το δικαιολογώ με τίποτα, είναι το κλίμα οπισθοχώρησης και σκοταδισμού που απλώνεται στη χώρα, σε θέματα κοινωνικής πολιτικής, προσωπικών ελευθεριών και δημόσιας ρητορικής. Αν έστω και μόνο στο πεδίο αυτό η Αριστερά έφερνε ένα φρέσκο, μοντέρνο αέρα στην ταλαίπωρη, τριτοκοσμική χώρα, προσωπικά θα μου ήταν αρκετό. Γιατί και η δουλοπρέπεια των προηγούμενων κυβερνήσεων απέναντι στην τρόϊκα δεν ήταν καλλύτερη από τα τωρινά.
    Αντ΄αυτού βλέπω καθημερινά, ότι οι δυσοίωνες πρώτες εκπλήξεις (η συμμαχία με τον σκοτεινό Καμμένο, η εκλογή του Πάκη στην Προεδρία της Δημοκρατίας, η Ραχήλ κ.λπ.), ήταν προπομπός μιας σειράς αλλεπάλληλων αναχρονιστικών και βαθύτατα μικροαστικών επιλογών, που αναβαπτίζουν την χρόνια μούχλα της ελληνικής κοινωνίας στο “πρώτη φορά αριστερά”. Μετά τις δυο ανεκδιήγητες κινήσεις αυτής της εβδομάδας από τον κ. Κουρουμπλή και τον κ. Μιχελογιαννάκη, ομολογώ ότι παραδίδω τα όπλα. Ο ένας, υπουργός υγείας ων, περιφέρει τα λείψανα μιας αγίας στα νοσοκομεία των καρκινοπαθών, ό άλλος δηλώνει ότι είναι εναντίον της καύσης των νεκρών διότι ενδεχομένως τα Χ λείψανα αργότερα αγιάσουν! Επίσης δηλώνει ότι “ως γιατρός” εξ εμπειρίας βεβαιώνει την θεραπευτική δύναμη των λειψάνων και ότι το aids κολλάει με το σάλιο. Ήλπιζα όταν ψήφισα αυτή την κυβέρνηση ότι, τουλάχιστον σε επίπεδο κοινωνικών ελευθεριών, θα γίνουν ορισμένα πράγματα (από τον Διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους μέχρι το Σύμφωνο Συμβίωσης). Ήλπιζα επίσης ότι θα περιοριστεί η ασκήμια των υπουργών, που περιφέρονται στα κανάλια αμολώντας κούφια λόγια, ρητορείες άλλων δεκαετιών, λαϊκισμούς για γραίες, και σκοταδιστικά τσιτάτα. Ήλπιζα ότι θα καταργηθούν οι παρελάσεις, θα περιοριστούν συνδικαλιστικά μορφώματα τύπου Φωτόπουλος, θα παραμεριστεί ο σάπιος πολιτικαντισμός του παλιού ΠΑΣΟΚ. Αντ’ αυτού, βλέπω ότι, ασύδοτοι, σαν να μην άλλαξε τίποτα (που δέν άλλαξε), τα πρωτοπαλλίκαρα της κυβέρνησης επιδίδονται σε όλες τις αρχαίες αμαρτίες: Λένε τα σκοτεινά, αναχρονιστικά ψέμματα που ξέρουν ότι το κοινό θέλει να ακούσει. Πάνε βιαίως πίσω την κοινωνία. Μοναδικός τους στόχος πια δεν είναι πώς να αλλάξουν την κοινωνία (την Ευρώπη, τον κόσμο, whatever...), αλλά το πώς να κρατηθούν πάση θυσία στην εξουσία όσο γίνεται περισσότερο. Υπάρχει και μια άλλη, πιο δυσάρεστη εξήγηση: Από πού προέρχονται όλοι αυτοί και γιατί θα μπορούσαν όντως να ευαγγελιστούν το καινούριο; Σχεδόν ΟΛΟΙ, έχουν θητεύσει είτε σε παλιά διεφθαρμένα κόμματα, είτε υπήρξαν πιστοί υπάλληλοι ολιγαρχών, είτε αναπτύχθηκαν στον αυτισμό ενός κόμματος μικρού και εκτός κοινωνίας, μέχρι που μια καραμπόλα τους εκτίναξε στην διακυβέρνηση ενός έθνους. Γιατί να είναι διαφορετικοί από το μεγάλο, νυσταγμένο, αναχρονιστικό τμήμα της κοινωνίας μας; Από εκεί προέρχονται, εκεί ανήκουν, εκεί θα επιστρέψουν αύριο. Fair enough. Σε όσους όμως δεν αρέσει αυτή η κοινωνία όπως είναι, με τα περιφερόμενα λείψανα, τις διακρίσεις ενάντια στις μειονότητες, την Εκκλησία-μπάστακα, τα δημοτικά στις παρελάσεις, τα ρητορικά ήξεις-αφήξεις στα “κανάλια των ολιγαρχών”, η κυβέρνηση αυτή δεν έχει πια να πει τίποτα. Εξηπατήθην ακόμη μια φορά. Ο επόμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από εδώ ένα σύντομο βιογραφικόν

    Ονομάζομαι Βαρβάρα εκ
    Της Νικομηδείας Βιθυνίας· ή εκ
    Της Πτολεμαϊκής Αλεξανδρείας· ή εκ
    Της Τοσκάνης πλησίον της πόλεως Αρέτσο· ή εκ
    Της Τοσκάνης πλησίον της πόλεως Γκροσσέτο· ή εκ
    Της Τοσκάνης πλησίον της πόλεως Λιβόρνο· ή εκ
    Της Τοσκάνης πλησίον της πόλεως Φιρένζε εκ
    Του κέντρο της Ιταλικής γεωγραφικής μπότας· όπου και
    Εμαρτύρησα του τσερβέλου μου τον φλάρο
    Ο μπαμπάς μου ήθελε χτίσει λουτροκαμπινέ με δύο
    Παράθυρα –ενώ εγώ ήθελα τρία, εκπορευόμενα εκ
    Του Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα· και ο
    Μπαμπάς μου πήρε το κεφάλι εκ
    Του σώματός μου -από πού αλλού
    Δηλαδή με αποκεφάλισε
    Το «Τρίο» όμως εκπορευόμενο εκ
    Του Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα εθριάμβευσε εκ
    Του κεραυνού που έστειλαν ταχυτάτως εκ
    Των ουρανίων με προορισμό την
    Κεφαλήν του Μπαμπά και ο
    Μπαμπάς έγινε στάχτη με συνοδεία
    Ομοβροντίας ισάξια μονάδος Πυροβολικού

    Με έθαψαν πιθανώς εις
    Στην Ηλιούπολη της Αιγύπτου · ή
    Στην Ηλιούπολη του Λιβάνου · ή
    Στη Τοσκάνη πλησίον της πόλεως Αρέτσο· ή
    Στη Τοσκάνη πλησίον της πόλεως Γκροσσέτο· ή
    Στη Τοσκάνη πλησίον της πόλεως Λιβόρνο· ή
    Στη Τοσκάνη πλησίον της πόλεως Φιρένζε
    Στο κέντρο της Ιταλικής γεωγραφικής μπότας.

    Τεμάχια μου βρίσκονται εις:
    Στον ρωμαιοκαθολικό Ναό του Montecotini Ιταλίας και εις
    Στη Μονή Μεγ. Σπηλαίου Καλαβρύτων και εις
    Στη ρωμαικοκαθολική Βασιλική του Αγ. Μάρκου Βενετίας και εις
    Στη ρωμαιοκαθολική Μονή Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου Τορτσέλλο και εις
    Στον ρωμαιοκαθολικό Κάθεδρικό Ναό του Ριέτι Ιταλίας και εις
    Στη Μονή Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους και εις
    Τις Μονές Χιλανδαρίου, Καρακάλου και Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους και εις
    Την Αγίας Λαύρας Καλαβρύτων και εις
    Τη Μονή Προυσού Ευρυτανίας και εις
    Το Προσκύνημα Δήμου Αγίας Βαρβάρας Αττικής και εις
    Στον Καθεδρικό Ναό Αγ. Βλαδιμήρου Κιέβου και εις
    Στη Λαύρα Αγ. Αλεξάνδρου Νέβσκι Αγίας Πετρουπόλεως

    Ο Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος δώρισε-δώρισε-δώρισε και
    Δώρισε· χιλιάδες κομμάτια του ταλαιπωρημένου
    Σώματός μου· αλλά παύω εδωνά!
    Μη και μου κολλήσει –h e l l o ? – η ρετσινιά

    No Thanks!– κ α ι της «Προστάτιδος των Βιογραφιστών»

    Τα βλήματα του Πυροβολικού –έ λ ε ο ς
    Αρκούν και περισσεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποιος είπε ότι ΔΕΝ μεταδίδεται το HIV από την τουαλέτα;
    Μεταδίδεται. Οταν καθίσεις πριν σηκωθεί ο άλλος...
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Κάρολος Μπρούσαλης κάνει μια ιστορική αναδρομή στο κείμενο του Πόσα ξέρετε για την Αγία Βαρβάρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και για τον Κωνσταντίνο τον Α’, που είχε πάθει πνευμονία και ήταν σοβαρά, φέρανε μια θαυματουργή εικόνα τον καιρό του Διχασμού. Σύμφωνα με το ημερολογιο της Πηνελοπης Δέλτα, και ο Βενιζέλος καταδίκαζε (κατά ιδίαν, βέβαια) αυτή την εκδήλωση — ελπίζω όχι γιατί ήθελε να πεθάνει ο βασιλιάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή