Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΊΕΣ ΤΗΣ!




Με ηρεμία και χριστιανική εγκαρτέρηση, χωρίς να εκτοξεύσετε ασέμνους ύβρεις, ελπίζω να διαβάστε την παρακάτω ανακοίνωση του προσφιλούς μου Μητροπολίτη Μεσογαίας, που είναι μάλιστα ο δεύτερος μητροπολίτης μετά την Χούντα που έγινε  υποστράτηγος!  (Οι υπογραμμίσεις και τα θαυμαστικά δικά  μου.) 


Σήμερα, Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020, ύστερα από επίμονες οχλήσεις και καταγγελία ασεβέστατου πολίτη(!) για ναό του Κορωπίου, υποχρεώθηκε η Αστυ­νομία να επιβάλει πρόστιμο στον ναό 1500€ και στη νεωκόρο 300€, επειδή σε έναν χώρο 500 τ.μ. βρέθηκαν μια χούφτα άνθρωποι να λατρεύ­σουν, Κυριακή μέρα, τον Θεό. Η επέμβαση της Αστυνομίας έγινε μετά την τέλεση της θείας λειτουργίας. Ο ιερέας και οι Επίτροποι συνελήφθησαν εκτός του ναού.
Κατανοούμε την ενέργεια της Αστυνομίας, η οποία υποχρεούται να εφαρ­μό­σει τους όποιους νόμους και τις υπουργικές αποφάσεις. Δεν κατανοούμε καθόλου τον παραλογισμό με τον οποίο η Κυβέρνηση επι­βάλλει ασύνετα, εξωφρενικά, αντιλαϊκά και εντελώς ασεβή και απαξι­ω­τικά για τον άνθρωπο και την Εκκλησία μέτρα.
Το πρόστιμο έπρεπε να επιβληθεί σε αυτόν που έκανε την απαράδεκτη καταγ­γελία(!), χωρίς κανένα απολύτως έννομο συμφέρον, χωρίς κανέναν κίνδυνο της δημόσιας υγείας, μόνο από αντιεκκλησιαστική εμπάθεια, την οποία δυστυχώς νομιμοποιεί το Κράτος. Οι τέτοιου τύπου τύποι αποτελούν την απειλή της κοινωνίας (!) και όχι οι απλοί πιστοί, που στρέφονται προς τον Θεό, σαν το έσχα­το αποκούμπι τους, μάλιστα μέσα σε τόσο δύσκολες μέρες.
Δηλώνουμε ότι προς το παρόν οι ναοί μας θα εξακολουθούν να λειτουρ­γούν σύμφωνα με τα μέτρα προστασίας της υγείας που ισχύουν παντού και με απόλυτο σεβα­σμό στη λογική και στην κοινωνία, τα δε τυχόν επιβαλ­λόμενα πρόστι­μα εξαιτίας των αμαρτωλών νομοθετικών μέτρων, θα επι­βαρύνουν αποκλει­στικά τα Φι­λό­πτωχα Ταμεία και το Ταμείο Στήριξης Πτωχών και Απόρων της Μητρο­πό­λεώς μας.
(!)

Ό,τι μαζέψαμε από τους εκκλησιαζό­μενους πιστούς για τους φτωχούς, τώρα πρέπει να το δώσουμε σε πρόστιμα. Καιρός εκτός από τους πιστούς να τιμωρηθούν και οι φτωχοί… Εκεί φτάσαμε.
Προτρέπουμε δε αυτόν που κατήγγειλε ως ποινικό αδίκημα την ευλάβεια των αγνών πιστών, που κανέναν δεν ενόχλησαν, να καταβάλει, αν όχι όλο έστω κάποιο ποσό στον λογαριασμό της Μητροπόλεως για τους φτωχούς, μήπως και του συγχωρέσει ο Θεός καμιά αμαρτία! ! (το πρώτο δικό του, το δεύτερο δικό μου)

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Με μεγάλη ευλάβεια διαβάζω από χρόνια τις περισπούδαστες ανακοινώσεις του Μητροπολίτου Μεσογαίας  και αρκετές  φορές έχω γράψει γι΄αυτές όπως στα παρακάτω:
 
ΕΠ΄ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ,Η ΣΧΕΣΗΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ,ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ.   14-8-2009
 
ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ.   6-10-2011
 
Η ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ   5-6-2012
 
ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ: ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ!     14-8-2013
 
Η ΚΑΠΗΛΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ   19-6-18
 
Ο ΚΡΑΥΓΑΛΕΟΣ ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ   22-7-18
 
Καθώς όμως ετοιμαζόμουνα να σχολιάσω τα παραπάνω, διάβασα αυτά που γράφει ο Άρης Δημοκίδης  στην Lifo και διαπίστωσα πως φαίνεται με τηλεπάθεια είχε  μπει στο μυαλό μου, γιατί λίγο πολύ αυτά είχα και εγώ σκοπό να γράψω! (οι υπογραμμίσεις δικές μου)

Πρώτον: Οι παπάδες δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Πιστεύαμε πως μετά από τόσα κρούσματα και νεκρούς στους κόλπους της εκκλησίας, κι έχοντας πάρει στο λαιμό τους ένα σωρό πιστούς, θα άλλαζαν τακτική και θα πρόσεχαν -προστατεύοντας και τους ανθρώπους που τους παίρνουν στα σοβαρά. Όχι, από ό,τι φαίνεται.
Δεύτερον: Ο Μητροπολίτης Νικόλαος Χατζηνικολάου (ένας, καθώς λένε, σπουδαγμένος και φωτισμένος άνθρωπος) όχι μόνο δεν απολογείται, αλλά όπως θα δείτε κατηγορεί αυτόν που έκανε την καταγγελία και τελείως χειριστικά λέει ότι το πρόστιμο θα το πληρώσουν ΟΧΙ οι παπάδες που παρανόμησαν, αλλά οι φτωχοί της ενορίας!
Τρίτον: Έχουν στερέψει τα χρήματα απ’ τα παγκάρια και τα εξτραδάκια των ιερέων παπάδων και έχουν αρχίσει να φέρονται αλλοπρόσαλλα. (Μήπως η φιλοχρηματία τούς κάνει να πιέζουν για ανοιχτές εκκλησίες εν μέσω φονικής πανδημίας;)
Αντί αυτοί που παρανόμησαν να πληρώσουν απ’ την τσέπη τους το πρόστιμο, το γλιτώνουν και το ρίχνουν στους πιστούς! Τους πιστούς που έδωσαν απ’ το υστέρημά τους για να βοηθήσουν (όπως νόμιζαν) τους φτωχούς.
Ο Μητροπολίτης έτσι νομίζει ότι τιμωρεί το κράτος και τον «ασεβή» πολίτη -χίλια μπράβο του για την καταγγελία, εννοείται πως είχε και έννομο συμφέρον και προστάτευσε τη δημόσια υγεία.
Ταυτόχρονα όμως ούτε γάτα ούτε ζημιά για τους προσωπικούς λογαριασμούς όσων παρανόμησαν. Για άλλη μια φορά, με ξένα κόλυβα κηδεία: Θα τα πληρώσουν για άλλη μια φορά τα κορόιδα, όπως πληρώνουν ανεγέρσεις ναών κλπ, παρότι η Εκκλησία έχει μεγάλη περιουσία και προσφέρει ελάχιστα -σε σχέση με τις δυνατότητές της- σε περιόδους κρίσης.  (Το ίδιο και με τα τρόφιμα που μοιράζει η Εκκλησία αφήνοντας να εννοηθεί ότι τα πλήρωσε εξ ολοκλήρου απ’ την τσέπη της ενώ συχνότατα είναι προσφορές ή/και από ειδικά κονδύλια των δήμων και του κράτους.)
Η δε τελευταία φράση -να βάλει τα λεφτά στο λογαριασμό της Μητρόπολης αυτός που έκανε την καταγγελία «μήπως και του συγχωρέσει ο Θεός καμιά αμαρτία!»- δείχνει μια σοκαριστική αντίληψη: «Η συγχώρεση της αμαρτίας έχει χρηματικό αντίτιμο»…(Σωστό, να επαναφέρουμε τα συγχωροχάρτια!)
Δεν έχω άλλα λόγια. Απέραντη ντροπή.

Για τις διαφημισμένες  σπουδές του, που αναφέρει ο Δημοκίδης, γράφω στο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ: ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ! 
Αυτό που δεν γνωρίζει ο φίλτατος Δημοκίδης είναι πως παρακολουθώντας  τόσα χρόνια τις εγκυκλίους του Μεσογαίας έχω διακρίνει ότι έχει μια ιδιαίτερη αντίληψη σχετικά με ότι αφορά τα χρήματα και την εκκλησία.
Αντιγράφω από το ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ., πως : συμπαρίσταται  σὲ όσους δὲν μποροῦν νὰ πληρώσουν τὴν λεγόμενη «ἔκτακτη εἰσφορὰ ἀκινήτων» νὰ μὴ φτάσουν σὲ ἀπόγνωση. Νὰ ξέρουν ότι θὰ βρεθοῦμε όλοι ἑνωμένοι στὸ πλευρό τους καὶ θὰ φωνάξουμε μαζί: «Οὐκ ἂν λάβοις παρὰ τοῦ μὴ ἔχοντος».
Δεν πιστεύω όμως να νομίζει κανείς πως η εκκλησία θα ανοίξει το κομπόδεμα της να τους ενισχύσει με χρήματα, γιατί όπως έχει εξηγήσει στὴν  Ἐκκλησία  ὅλοι  δίνουμε,  ποτὲ  δὲν  ζητοῦμε, αλλά  θα εφαρμόσει αντίθετα μια επαναστατική μέθοδο συμπαράστασης την οποία και επεξηγεί:
Ἂν σὲ έναν κόψουν τὸ ρεῦμα, ἐμεῖς θὰ τὸ κόψουμε σὲ όλους τοὺς ναούς.(!!!!!) Θὰ κάνουμε γάμους μὲ κεριὰ στὰ χέρια καὶ λειτουργίες μὲ δάκρυα στὰ μάτια. (και εγώ δάκρυσα όταν το διάβασα!)


Ήδη σε άλλη εγκύκλιο του προς τους ιεροψάλτες (που όμως σήμερα  διαπίστωσα πως την έχει διαγράψει), έχει δώσει την απάντηση τόσο προς αυτούς όσο και σε όσους όπως ανέφερε στην αρχή ότι:  ζητοῦν ἀπεγνωσμένα μία παρέμβαση καὶ κάποια συμπαράσταση στὸ οἰκονομικό τους ἀδιέξοδο καὶ δράμα.
Στὴν  Ἐκκλησία  ὅλοι  δίνουμε,  ποτὲ  δὲν  ζητοῦμε, ἀλλὰ αὐτὴ κατὰ τὴν φιλότιμη κρίση της προσφέρει.  Και βέβαια σε αυτή την εγκύκλιο που απευθύνεται στον στενό εκκλησιαστικό κύκλο της το ύφος είναι το κλασικό του αφέντη δεσπότη προς τους υποτακτικούς του.


Για να μην ξεχνάνε που οφείλουν την θέση τους, τους εξηγεί πως:
 Τὸν ψάλτη δὲν τὸν καθιστᾶ ἱεροψάλτη τὸ πτυχίο του οὔτε τὸ διοριστήριό  του  ἀλλὰ   ἡ  ὑπὸ  τοῦ  ἀρχιερέως χορηγηθεῖσα σὲ αὐτὸν θεία χάρις.(!!!)
Αὐτὸ ἔχει ὡς συνέπεια νὰ ἔχει ἄμεση πνευματικὴ ἐξάρτηση, δηλαδὴ σχέση πνευματικῆς  ὑπακοῆς, μὲ τὸν ἐπίσκοπο.
 Σημαίνει ἐπίσης ὅτι τὸ ἀναλόγιο τοῦ ἀνατίθεται ὑπὸ τοῦ ἐπισκόπου∙ δὲν  τὸ  διεκδικεῖ  οὔτε  μὲ  χρήματα  οὔτε  μὲ  ἄλλα  μέσα  οὔτε  μὲ  δικαστικὲς  ἀπειλὲς  καὶ  ἐκβιασμούς,  ὅπως δυστυχῶς ἐνίοτε συμβαίνει.
Φαίνεται πως οι ταλαίπωροι ιεροψάλτες ζητούν και διεκδικούν κάποια ψιχία από το παγκάρι των εκκλησιών που το νέμονται παπάδες και μητρόπολη  και γι΄ αυτό τον λόγο τους κανοναρχεί λέγοντας:
 Ἀνάλογα  θὰ  ἦταν  ἀνεπίτρεπτη  πνευματικὴ  ἀδικία  οἱ  ἱεροψάλτες  μας  νὰ  καταντήσουν  ἡ  μόνη τάξη ποὺ παίρνει ἀπὸ   τὴν  ᾿Εκκλησία   καὶ  διεκδικεῖ. (πραγματικό δηλαδή κατάντημα!)
Μετά από τα παραπάνω θεόπνευστα μπορείτε να καταλάβετε γιατί ζητάει από τον καταγγέλλοντα μια παρανομία να πληρώσει  αυτός αντί οι παραβάτες !


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου