Τετάρτη 7 Μαρτίου 2007

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΊ!



Την αίτηση αυτή, που δεν θυμάμαι ποιος μου την είχε δώσει, την είχα φυλάξει από χρόνια και την βρήκα σκαλίζοντας ένα χαρτομάνι προς ξεκαθάρισμα ,για να ελευθερωθεί χώρος για πιο φρέσκο χαρτομάνι!
Ο ατυχής εργάτης κάνει μια σπαρταριστή περιγραφή του ατυχήματος του στην ασφαλιστική εταιρεία .
Δυστυχώς δεν ξέρω την έκβαση της υποθέσεως του ούτε της υγείας του.



Είμαι ένας επαγγελματίας κτίστης.
Την ημέρα του ατυχήματος δούλευα στην στέγη μιας εξαώροφης οικοδομής.
Μετά το πέρας της εργασίας μου είδα ότι μου περίσσευαν περίπου 250 κιλά τούβλα.
Αντί να τα κατεβάσω στα χέρια από την σκάλα αποφάσισα να τα βάλω σε ένα βαρέλι και να τα κατεβάσω με μία τροχαλία ,που ευτυχώς υπήρχε στην στέγη από πριν.
Σπρώχνω λοιπόν το βαρέλι στο κενό, το γεμίζω με τα 250 κιλά τούβλα και κατεβαίνω στο δρόμο.
Λύνω το σκοινί κρατώντας το γερά για να κατεβάσω τα τούβλα αργά και σταθερά.
Όπως γράφω στο έντυπο που μου δώσατε το βάρος μου είναι 62 κιλά.
Ξαφνιασμένος από το δυνατό τράβηγμα τα΄χασα και ξέχασα να αμολήσω το σκοινί.
Όπως αντιλαμβάνεστε, απογειώθηκα και άρχισα μια ταχεία άνοδο, παράλληλα προς την οικοδομή.
Στο τρίτο πάτωμα περίπου συναντήθηκα με το βαρέλι που κατέβαινε.
Αυτό εξηγεί Τα κατάγματα του κρανίου και της ωμοπλάτης μου.
Η συνάντηση με το βαρέλι επιβράδυνε την άνοδο μου και συνέχισα να ανεβαίνω μέχρι που τα δάκτυλα του δεξιού μου χεριού χώθηκαν μέσα στην τροχαλία.
Έως τότε είχα βρει τον εαυτό μου και έτσι μπόρεσα να κρατήσω γερά το σκοινί παρά τον πόνο μου.
Την ίδια στιγμή το βαρέλι συγκρούστηκε με το πεζοδρόμιο και του φεύγει ο πάτος.
Ελευθερωμένο από το βάρος των τούβλων το βαρέλι ζύγιζε τώρα 25 κιλά.
Όπως καταλαβαίνετε ξεκίνησα μια γρήγορη κάθοδο παράλληλα προς την οικοδομή.
Στο τρίτο πάτωμα περίπου συναντήθηκα με το βαρέλι που ανέβαινε.
Αυτό εξηγεί τα κατάγματα στους αστραγάλους και τα τραύματα στο κάτω μέρος του σώματος μου.
Αυτή την φορά η σύγκρουση με το βαρέλι με φρενάρισε αρκετά ώστε να απαλύνει την πτώση μου πάνω στον σωρό με τα τούβλα.
Με λύπη μου σας πληροφορώ ότι ξαπλωμένος κατάχαμα ακινητοποιημένος από τον πόνο, κοιτώντας το άδειο βαρέλι έξη πατώματα πάνω από το κεφάλι μου, χάνω τις αισθήσεις μου και αμολάω το σκοινί.

Δυστυχώς λόγω της απώλειας των αισθήσεων του δεν ξέρουμε που κατέληξε το βαρέλι.
Και για μόνο αυτή την περιγραφή, αν ήμουν ασφαλιστής, θα τον αποζημίωνα στο ακέραιο.
Δεν συμφωνείτε;

25 σχόλια:

  1. Εγώ προσωπικά θα τον αποζημίωνα αμέσως... Θυμάμαι, όταν μου το είχαν στείλει, είχα δακρύσει απ΄τα γέλια. Και μετά συνειδητοποίησα...Κι ένοιωσα τύψεις που γέλασα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μόνο η έμπνευση μιας τέτοιας ιστορίας αξίζει πράγματι -όπως λες-την αποζημίωση της :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To vareli pios tha to apozimiosei dioti den ferei kamia apolitos efthini gi'auth thn omologumenos apolaustikh istoria :)

    Kalhmera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ορθογράφος μου φαίνεται για κτίστης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω τι να κάνω...Να γελάσω με την σπαρταριστή περιγραφή (Ούτε ο Σαρλο..) ή να λυπηθώ τον κατακερματισμένο "κτίστη"..
    "Δυό συναντήσεις με το βαρέλι στον τρίτο!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλ΄ς...πάρε περιγραφή το παλικάρι...όλο συναντήσεις ατυχείς είχε ο καημενούλης....!Κρίμα του.....Να τα πάρει τα λεφτά....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθεόφοβε όπως πάντα αθεόφοβος! Γέλασα πάλι! Μόνο δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αυτά που περιγράφει ο καϋμένος ο κτίστης, αλλά αν τη γλίτωσε και τα έγραψε πάλι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε μπάς και είναι αυτός ο ταλαίπωρος οικοδόμος στα κινούμενα σχέδια του Ροζ Πάνθηρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. bluesmartoulis-
    urfourslaang-
    kapetanios-
    Είναι δυνατόν να μην αποζημιώσεις μετά από μια τέτοια αίτηση;

    mhxeirotera-
    Εδώ ισχύει κυριολεκτικά ότι το ξεπάτωσε!

    debby-
    Ο κτίστης είχε πάει Πανεπιστήμιο και ήταν συμφοιτητής της Λίζας.
    Και αυτής μεν οι γονείς είχαν λεφτά και έτσι έβαλε το πτυχίο μόλις το πήρε κορνίζα.
    Αυτού δεν είχαν λεφτά ούτε για κορνίζα και έτσι κατέληξε στην οικοδομή !

    δείμος του πολίτη-
    axtapos-
    liodara-
    coolplatanos-
    Όπως βλέπω συμφωνείτε όλοι για την αποζημίωση.
    Αμα ανοίξω ασφαλιστική εταιρεία δεν θα σας προσλάβω!

    yellow kid-
    Δεν το έχω δεί και δεν το ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ατυχής Λιγνός τού γνωστού κωμικού διδύμου τραβούσε επάνω του τέτοιες συμφορές!

    Δεύτερη σκέψη: μήπως ο συντάκτης τής αίτησης είναι... αθεόφοβος; ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχααααααααααααα

    θηριο ομως

    εζησε

    ηθελε και αποζημιωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βασικά εγώ σκεφτόμουν ότι εσύ θα έχανες τη δική σου δουλειά. Στο ίδιο πνεύμα είμαστε τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να προσέξω τώρα που ψάχνω για σπίτι, ν' αποφύγω τον τρίτο όροφο...
    Δάκρυσα από το γέλιο!!! :-))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. enteka-
    yo!reeka's-
    Την ίδια απορία έχω και γώ.

    dodos-
    Αν είδες το πρώτο σχόλιο θα είδες ότι το ήξεραν και άλλοι στο παρελθόν.

    eparxiakosaloni-
    Πιθανόν να τον βρήκαν με το βαρέλι κολάρο!

    chris-
    Ισα ίσα στον τρίτο θα έχεις και καλή θέα σε αντίστοιχη περίπτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περιττο να σου πω πως το εστειλα σε φιλους!
    Να σαι καλα, μου εφτιαξες το βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ρε γαμώτο μόλις τώρα μου ανανεώθηκε η σελίδα σου και διαπίστωσα ότι έχω χάσει δύο ποστ.Πάντως από την παρθενιά στο χτίστη??....μήπως σε πέτυχε και σένα το βαρέλι σε κανέναν όροφο?;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. annamaria-
    Σε ασφαλιστές;

    pwlina-
    Δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι αυτό είναι ένα μπλόγκ το οποίο έχει ποικιλομορφία όπως και η ζωή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό που μ' άρεσε περισσότερο ήταν που τού 'φυγε ο πάτος (του βαρελιού...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ε,ρε γέλια που έριξα!! απίθανη ιστορία...τέλεια!!!
    όσο τον σκέφτομαι ν΄ανεβοκατεβαίνει στην τροχαλία με αντίβαρο το βαρέλι....χα χα...πολύ γέλιο...
    μα και βέβαια να τα πάρει τα λεφτά ο ταλαίπωρος ο άνθρωπος.....κι ας μη με προσλάβεις στην ασφαλιστική σου εταιρεία.... σκληρέ εργοδότη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 3 parties a day-
    Αυτό εννοούμε όταν λέμε το ξεπάτωσε!

    maika-
    Τελικά όλοι είστε με τον κτίστη και όχι με το βαρέλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα τούβλα τα ...σκέφτηκε κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή