Διάβαζα πρόσφατα στην εφημερίδα τις δηλώσεις του Χριστόδουλου που έκανε στην Αγία Βαρβάρα και είπα να μια φορά που θα συμφωνήσω με αυτά που λέει!
Είπε: Είναι απαράδεκτο τα παιδιά μας να διδάσκονται παραχαραγμένη ιστορία ..και είπα και εγώ ,ν΄ αγιάσει το στόμα σου μεγάλε! (μετά σκέφτηκα ότι αν δεν είναι αγιασμένο το δικό του ποιανού θα είναι ,το δικό μου;)
Μετά όμως θυμήθηκα την παραπάνω εικόνα με τον Χριστόδουλο να σηκώνει το λάβαρο της Αγίας Λαύρας σαν γνήσιος επαναστάτης ,τότε που αγωνιζόταν για τις ταυτότητες, έχοντας την συμπαράσταση του νυν Πρωθυπουργού , της χειρουργού συζύγου του και του γκαντέμη.
Προφανώς τον καιρό που σπούδαζε στην Χούντα ο Χριστόδουλος δεν διάβασε τίποτα για το πότε ξεκίνησε και από ποιους η Επανάσταση ,ούτε ότι ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν σήκωσε κανένα λάβαρο στην Αγία Λαύρα για ένα απλό λόγο :δεν ήταν εκεί!
Θα αναρωτηθεί κανείς :ποιος κακοήθης Ανθέλλην προδότης τα λέει αυτά, ενώ εμείς στο σχολείο μάθαμε άλλα, τα οποία και είναι τα σωστά και τα οποία και πρεσβεύει και ο Χριστόδουλος;
Γιατί αν δεν τα πίστευε θα έφερνε από την Αγία Λαύρα το ένδοξο λάβαρο της κήρυξης της επανάστασης για να κηρύξει την επανάσταση των ταυτοτήτων ;
Δεν είμαστε με τα καλά μας!
Τα γράφει όμως ο ίδιος ο Παλαιών Πατρών στα απομνημονεύματα του που τα έγραφε κατά την διάρκεια του Αγώνα!
Όχι μόνο λοιπόν δεν αναφέρει ένα τόσο σημαντικό γεγονός, αλλά γράφει πως από αρκετές μέρες πριν είχε φύγει για τα Νεζερά και από τις 24 Μαρτίου και μετά βρισκόταν στην επαναστατημένη Πάτρα.
Αλλά ας δούμε τι είχε προηγηθεί της απελευθέρωσης της Πάτρας
Όλα ξεκινούν όταν στις 22 Φεβρουαρίου 1821, ο Υψηλάντης περνά τον Προύθο και για πρώτη φορά ακούγεται η κραυγή «Ζήτω η Λευτεριά»
Στις 24 Φεβρουαρίου στο στρατόπεδο του Ιασίου ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΕΠΊΣΗΜΑ την Επανάσταση και αρχίζει την προκήρυξη του με την φράση «ΜΑΧΟΥ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ» και τελειώνει με την φράση «ΕΙΣ ΤΑ ΟΠΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ,Η ΠΑΤΡΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ»
Ουσιαστικά λοιπόν η Επανάσταση τότε αρχίζει.
Ο πρώτος μάρτυρας της Επανάστασης είναι ο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΠΑΠΑΣ, φιλικός, που όταν τον έπιασαν οι Τούρκοι ,σε αποστολή που τον είχε στείλει ο Υψηλάντης , προτίμησε να πέσει σε ένα βάραθρο και να πεθάνει παρά να τον βασανίσουν και να φανερώσει τα μυστικά της Εταιρείας.
Στις 16 Μαρτίου με διαταγή του Παπαφλέσσα ο Νικόλας Σολιώτης χτύπησε στο Αγρίδι Τούρκους. Ο Παπαφλέσσας φοβόταν προδοσίες από τους προεστούς και γι΄ αυτό εξώθησε τα πράγματα ώστε να μην μπορούν αυτοί να κάνουν πίσω.
Για τον λόγο αυτό ο Σολιώτης ονομάστηκε «πυροδότης του Αγώνα»
Έτσι στις 17 Μαρτίου οι αρχηγοί της Μάνης αναγκάζονται πλέον, μετά από σύσκεψη στην Αρεόπολη(τότε Τσίμοβα), να επαναστατήσουν.
Στις 18 Μαρτίου οι αδελφοί Χονδρογιανναίοι με την έγκριση του Ασημάκη Ζαΐμη χτυπούν τον Τούρκο Σεϊντή και του παίρνουν τα χρήματα του ντοβλετιού που είχε, για να χρηματοδοτήσουν τον Αγώνα.(σε ένδειξη ευγνωμοσύνης ο Όθωνας το 1836 τους αποκεφάλισε στο Ανάπλι !)
Στις 20 Μαρτίου οι Πετμεζέοι με τους μανιάτες και στις 21 οι Χαραλάμπης, Σολιώτης και Παπαδόπουλος πολιορκούν τον Βοεβόδα των Καλαβρύτων Ιμπραήμ Αρναούτογλου.
Οι Τούρκοι των Πατρών την ίδια μέρα κλείνονται στο Κάστρο και χτυπάνε τους Έλληνες με την ελπίδα ότι θα προλάβουν την εξέγερση.
Τότε ένας απλός τσαγκάρης ο Παναγιώτης Καρατζάς ξεσηκώνει τον λαό και καταφέρνει να ελευθερώσει την Πάτρα και έτσι αυτή είναι η πρώτη ελεύθερη πόλη που υψώθηκε ή σημαία της Επανάστασης.
Η ανδρεία και η εντιμότητα του Καρατζά ανταμείφτηκε δεόντως. Οι πατρινοί κοτζαμπάσηδες ,που δεν τους άρεσε η λαϊκή αποδοχή που είχε ,έβαλαν δικούς τους και τον σκότωσαν στις 24 Αυγούστου!
Στις 23 Μαρτίου μετά από μεγάλη προσπάθεια του Παπαφλέσσα ο Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης κήρυξε την επανάσταση στη Μάνη και καταλαμβάνει την Καλαμάτα που γίνεται η δεύτερη ελεύθερη πόλη του Αγώνα.
Στις 24 Μαρτίου ,και αφού η Πάτρα είχε ήδη ελευθερωθεί ήδη πριν 3 μέρες, μπαίνουν στην πόλη από τα Νεζερά καμαρωτοί καβαλαραίοι με τους ενόπλους τους ο Ζαϊμης , ο Χαραλάμπης ,ο Λούτος , ο Ρούφας και ο Γερμανός και αγνοώντας τον Καρατζά φτιάχνουν το Επαναστατικό η Αχαϊκό Διευθυντήριο.
Βέβαια χάρις σε αυτή την απόλεμη εξουσία η Πάτρα ξανάπεσε στα χέρια των Τούρκων, οι κοτζαμπάσηδες την κοπάνησαν και μόνο ο Καρατζάς μέσα στην γενική σφαγή που επακολούθησε κράτησε μια θέση κοντά στην πόλη και υπερασπίστηκε τα γύρω χωριά.
Όχι μόνο λοιπόν δεν σήκωσε κανένα λάβαρο ο Γερμανός ,ούτε και ήταν στην Αγία Λαύρα, αλλά και δεν είχε και καμία διάθεση προηγουμένως για εξέγερση.
Όταν τον Ιανουάριο του 1821 στην συνάντηση στη Βοστίτσα (Αίγιο), στο σπίτι του κοτζαμπάση Ανδρέα Λόντου, ο Παπαφλέσσας προσπαθούσε να ξεσηκώσει τους προεστούς και τους δεσποτάδες δείχνοντας τους το συστατικό γράμμα του Υψηλάντη, όλοι αρνήθηκαν και ο Γερμανός γράφει στα απομνημονεύματα του:
Ο δε Δικαίος ,άνθρωπος απατεών και εξωλέστατος περί μηδενός άλλον φροντίζον ειμή τίνι τρόπω να ερεθίση την ταραχήν του έθνους ,δια να πλουτίση εκ των αρπαγών ,τους εβεβαίωνε, ότι τα πάντα είναι έτοιμα.
Εδώ που τα λέμε ο Παπαφλέσσας τους είπε, με τον πειστικό τρόπο που είχε ,ένα σωρό ψέματα και υπερβολές. ΄Έλεγε ότι η έναρξη της Επανάστασης είναι θέληση του Τσάρου ,ότι έχουν ήδη σταλεί στην Ύδρα τρεις χιλιάδες τουφέκια, τριακόσια βαρέλια μπαρούτι, τριακόσια σπαθιά και εξακόσιες χιλιάδες ρούβλια και ότι έρχεται και ένα παρόμοιο φορτίο για την Πελοπόννησο!
Πως όμως δημιουργήθηκε η πλαστογράφηση της ιστορίας με τον μύθο της 25 Μαρτίου ;
Μέχρι το 1834 δεν είχε κυκλοφορήσει τίποτα .
Άρχισε να κυκλοφορεί το 1840 και εδραιώθηκε το 1851 με την απόλυτα φανταστική ζωγραφική σύνθεση του Θ. Βρυζάκη.
Ήδη από την αρχή ο θρύλος αυτός διαψεύδεται από τους ιστορικούς της εποχής εκείνης όπως ο Σπυρίδων Τρικούπης ο Φιλήμων και ο Finlay.
Ακόμα και το διάταγμα του Όθωνα της 15-3-1838 που καθιέρωσε την 25 Μαρτίου 1821 σαν ημέρα έναρξης του Αγώνα δεν καθορίζει τον τόπο έναρξης.
Έτσι από τότε το ιερατείο και οι κοτζαμπάσηδες της εποχής δημιούργησαν τον μύθο της Παναγίας ως υπερμάχου στρατηγού που ξεκίνησε τον Αγώνα με ηγέτη τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και όλα αυτά που άλλού ; στην μονή της Αγίας Λαύρας!
Όπως λέει και ο Κορδάτος : Η εθνική γιορτή έχανε τον επαναστατικό της χαρακτήρα και έπαιρνε θρησκευτική απόχρωση.
Τώρα ήδη από τον Γεννάδιο τον Β ,τον Σχολάριο μέχρι τον Γρηγόριο τον Ε το ιερατείο θεωρούσε θεόδοτη την δουλεία των Ελλήνων στους τούρκους και προσπαθούσε να τους πείσει ότι: Η αντίσταση ενάντια των Τούρκων είναι πόλεμος κατά του Θεού. Παρ΄ όλα αυτά , μετά την επικράτηση της, κατάφερε να εμφανίσει ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εκδήλωση της.
Ηδη την 23-3-1821 ο πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε αφόρισε την επανάσταση.
Ακόμα και αν θεωρήσουμε τον αφορισμό της Επανάστασης από το Γρηγόριο τον Ε ως προσπάθεια να αποτρέψει την σφαγή των Ελλήνων στην Πόλη και αλλού, ένα είναι το γεγονός ,η εκκλησία δεν είχε συμμετοχή στην κήρυξη της Επανάστασης του 21 αλλά εκ των υστέρων έκανε κάθε προσπάθεια να την οικειοποιηθεί.
Αν λοιπόν οι Έλληνες αρχίσουν να μαθαίνουν την αληθινή ιστορία θα μάθουν και την πραγματικότητα για τον μύθο της έναρξης του αγώνα στην Αγία Λαύρα από τον Παλαιών Πατρών Γερμανό, για τον μύθο του κρυφού σχολειού, και για τον μεγάλο μύθο του ένδοξου Ελληνοχριστιανικού πολιτισμού και θα καταλάβουν τότε γιατί το ιερατείο επιμένει φανατικά στην διατήρηση τους παραχαράσσοντας για τόσα χρόνια την ιστορία.
Ο δε Χριστόδουλος θα λέει, με δάκρυα στα μάτια, ότι με όλα αυτά παραχαράσονται οι με τόσο κόπο κατασκευασμένοι μύθοι!
Tour de force to post su... Ke h diplh giorth ginete aplh... O ethnosotirios omos kliros paramenei anepafos, efxome oxi gia poly akomh.
ΑπάντησηΔιαγραφήKalhmera!
εξαιρετικό, λιτό, περιεκτικό και στην Ουσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρε Αθεόφοβε!
Πάλι σαχλαμάρες γράφεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι που το λέω, αλλά είμαι υποχρεωμένος να πάρω το μέρος της γυναίκας σου... :-)))))
1] Ο Παρασκευαΐδης έχει στον τίτλο του την φράση "και πάσης Ελλάδος"; Η Κρήτη θεολογικά υπάγεται στο Φανάρι; Υπάγεται, το μάθαμε τώρα που ήταν να εκλεγεί ένας δεσπότης εκεί κάτω...
Η Κρήτη είναι ή δεν είναι νησί Ελληνικό; Εδώ ο Παρασκευαΐδης αμφισβητεί τα σύνορα, στην Ιστορία θα κώλωνε;
2] και σημαντικότερο. Ο μοναδικός πρωθυπουργός από την σύσταση του Ελληνικού Κράτους που θέλησε να κάνει την Ελλάδα κοσμικό κράτος, μήπως μπορείς να μου πεις που βρίσκεται τώρα;
ε οχι
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ τον αφορισμο δεν τον γλυτωνεις
αυτα ειναι κοινο μυστικο , τα ξερουμε αλλα δεν τα λεμε
ποσο μαλλον να τα δημοσιοποιουμε
πεταει ο γαιδαρος
μονο πεταει ?
φωλια εχει στο πιο ψηλο βουνο
δεν τα βαζει κανεις με τον κληρο στην ελλαδα
ακομη
Η μεγαλύτερη απόδειξη οτι καμιά ύψωση του Λάβαρου δεν έγινε στην Αγία Λαύρα από τον Παλαιών Πατρών Γερμανό είναι τα ίδια τα "Απομνημονεύματά" του . Σε κανένα σημείο δεν περιγράφει τέτοιο γεγονός, ούτε καν αναφέρεται σ' αυτό, ενώ καταγράφει πλήθος λεπτομερειών από διάφορα γεγονότα και συμβάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι! Οχι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον αφορισμό δεν το γλυτώνεις με τίποτα. Από το κακό στο χειρότερο πας και οσονούπω η ρασιακές ταξιαρχίες προβλέπω να σε συλλαμβάνουν για τα περαιτέρω.
Αντε και να δω από που θα ποστάρεις όταν θα βρίσκεσαι φυλακισμένος σε κελί σε μοναστήρι μη Φαναριακής επιρροής.
Το κείμενο όπως πάντα εξόχως ενημερωτικό.
Όχι μόνο είναι εξαίρετο το κείμενο, αλλά εντυπωσιάζομαι που έκανες τόσο κόπο να τα γράψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλη υπόθεση οι κατασκευές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔύναμη που κινεί το μυαλό τ' ανθρώπου.
Φαντάσματα που γιγαντώνονται με σάρκα.
Ιδεολογίες, πολιτικές, δυναμικές, πεποιθήσεις, στηρίζονται σε μυθεύματα.
Το να φέρεις τούμπα την κατάσταση θέλει μαγκιά.
Και μαγιά ήρωα.
Του καιρού.
mhxeirotera-
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουν αρχίσει όμως να τον παίρνουν χαμπάρι.
ροϊδης-
Ξέρεις πόσο συγκρατήθηκα να μην γράψω ένα σεντόνι;
chris-
1-Ο συλλογισμός αυτός είναι αντίστοιχος με αυτόν
-το μπουζούκι είναι όργανο,ο αστυνομικός είναι και αυτός όργανο,άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι!
2-Είναι σπιτάκι του και ηρεμεί.
eparchiakosaloni-
Εχεις δίκιο,η μαυρίλα είναι πανίσχυρη όσο καιρό καταφέρνει να παραμυθιάζει τον κόσμο.
weaver-
Ακριβώς.Το γράφω.
ralou-
Μην νομίζεις ότι το Φανάρι είναι καλύτερο, απλά δεν έχει την ίδια δύναμη.
ο δείμος του πολίτη-
Τα μάζευα από καιρό και παρ΄ολίγον να τα πώ μια φορά εκφωνώντας τον πανηγυρικό της ημέρας.
Ευτυχώς που ήθελε κάποιος άλλος να μιλήσει και έτσι δεν τα είπα και δεν έγινα Προμηθέα.!
καπετάνισσα-
Το πρόβλημα δε ,είναι ότι οι μύθοι συνήθως είναι καλύτεροι από την πραγματικότητα.
Το περιγράφει εξαιρετικά ο Σαββόπουλος στο τραγούδι του Ντύλαν ,ο Παλιάτσος και ο Ληστής.
Ναι, δυστυχώς τη μυθολογία του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλησπέρα μου, Αθεοόφοβε.
Βολκώφ
Πολύ σωστά, μεστά και ενημερωτικά τα όσα γράφετε. Απλώς να προσθέσω ότι και κατά τους αρχαιολόγους, δεν υπήρχαν κρυφά σχολειά, απλούστατα γιατί πουθενά δεν βρέθηκαν ίχνη τους στις μονές όπου λεγόταν ότι υπήρχαν. Και τα άτιμα τα πράγματα, σε εκδικούνται, διότι είναι λαλίστατα τα ίχνη τους περί του τι υπήρξε και τι όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν σχολιάσω εδώ, μήπως... πέσει φωτιά να με κάψει; :-(
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραίο το κείμενο. Εύγε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή για να τα πάρουμε λίγο από την αρχή ( είμαι λίγο χαζός και δεν τα παίρνω εύκολα )
ΑπάντησηΔιαγραφή1)Επανάσταση όντως υπήρξε και πρέπει να την γιορτάζουμε! Ευτυχώς γιατί με αυτά που γράφονται και ακούγονται τις τελευταίες μέρες αναρωτιέμαι μήπως είναι ένα ψέμα και αυτή.
2)"ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΕΠΊΣΗΜΑ την Επανάσταση και αρχίζει την προκήρυξη του με την φράση «ΜΑΧΟΥ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ»"
Άρα και η θρησκεία υπήρξε στα χρόνια της Τουρκοκρατίας και μάλιστα παίζοντας ουσιαστικό ρόλο, ειδάλλως γιατί να αναφερθεί και μάλιστα πρώτη πρώτη( ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ)
3) "Στις 24 Μαρτίου ,και αφού η Πάτρα είχε ήδη ελευθερωθεί ήδη πριν 3 μέρες, μπαίνουν στην πόλη από τα Νεζερά καμαρωτοί..."
Άρα το έχουμε στα γονίδια μας να οικειοποιούμαστε ( χριστιανοί και αχρίστιανοι) καμαρώνοντας αγώνες άλλων. Είπα και εγώ , πως διάολο φτάσαμε στον εμφύλιο και στον "σοσιαλισμό" των ζιβάγκο.
4) "Εδώ που τα λέμε ο Παπαφλέσσας τους είπε, με τον πειστικό τρόπο που είχε ,ένα σωρό ψέματα και υπερβολές."
Άρα έχουμε από παλιά το χούι να παραμυθιαζουμε τον κόσμο τάζοντας λαγούς με πετραχήλια, και αυτός να τα πιστεύει. Ψιλοηρέμησα τώρα γιατί πήγα να πιστέψω ότι ο "ηλιθιοϊσμός" είναι ιός της εποχής μας, ξέρεις απ αυτούς τους ανθεκτικούς στις αντιβιώσεις.
5) "την απόλυτα φανταστική ζωγραφική σύνθεση του Θ. Βρυζάκη."
Άρα μην εμπιστεύεστε τις "καλές τέχνες" Έχουν αμαρτωλό παρελθόν. Εξάλλου για να υπάρξει άγιος πρώτα φτιάχνετε η αγιογραφία του. Λες όλοι αυτοί ( οι άγιοι λέω) να είναι απλώς "φανταστικές ζωγραφιές"? Έχει γούστο... ταράχτηκα λίγο τώρα!!
Ρε τι σου είναι τελικά η Ιστορία ε!
Ο καθένας , να καλή ώρα εγώ, ότι θέλει διαβάζει και καταλαβαίνει, γι αυτό και ο καθένας μας έχει και απο μια εκδοχή.:))
Καλογραμμένο και μεστό...πολύ καλό κείμενο που έρχεται σε αντίθεση με μύθους που μας έχουν φάει τα αυτιά εδώ και χρόνια...
ΑπάντησηΔιαγραφήNo mercy...atheofobos!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρατάω και ...πισινή όπως βλέπεις!
Που ξέρεις;
Καπετάνιε, πράγματι τα στοιχεία είναι αληθινά. Εγώ εντυπωσιάστηκα που τα βρήκα όλα. Ωστόσο, είναι αληθινά. Η ελληνική παθογένεια δεν έχει σημασία από που ξεκινάει, αλλά αν πρέπει να σταματήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήθεοδόσης βολκωφ-
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Θεοδόση μου.
εαρινή συμφωνία-
Οπως γράφει σήμερα(24-3-07) στο ΒΗΜΑ η Χριστίνα Κουλούρη ήδη από το 1960 ο Κ.Θ.Δημαράς είχε χαρακτηρίσει «εθνική ανακρίβεια» το κρυφό σχολειό ενώ το 1997 ο Αλκης Αγγέλου είχε τεκμηριώσει πότε και μέσα από ποιές διαδικασίες δημιουργήθηκε ο μύθος.
dodos-
Μπά από φωτιά δεν κινδυνεύεις, μόνο κάνα λάβαρο μην σου έρθει στο κεφάλι!
exiled-
Χαίρομαι που σου άρεσε.
kapetanios-
1-Κανένας δεν έχει αμφισβητήσει την επανάσταση.
Το θέμα είναι πότε,από ποιούς και γιατί ξεκίνησε.
2-Η θρησκεία αποτελούσε καθοριστικό στοιχείο μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων.
Το θέμα εδώ είναι είχε συμμετοχή στην έναρξη της επανάστασης;
Διάβασε πάλι στο σημερινό ΒΗΜΑ το άρθρο του καθηγητή Ιστορίας Α.Λιάκου «Είχε η Εκκλησία εθνική συνείδηση;»
3-Σε αυτό έχεις δίκιο.Η οικειοποίηση των αγώνων άλλων είναι εθνικό σπόρ.
Δεν είδες πόσοι αγωνιστές του Πολυτεχνείου υπάρχουν σήμερα;
Τώρα την μονη σχέση του "σοσιαλισμού" των ζιβάγκο με τον εμφύλιο που βρίσκω, είναι ότι χάρις σ΄αυτόν οι επιζώντες του εμφυλίου έπαψαν να θεωρούνται «εαμοβούλγαροι» προδότες.
4-Πάντα έχουν επιτυχία οι λαγοί με τα πετραχήλια.
Το έχει πεί επιγραμματικά ο παππούς Παπανδρέου:
Κανένας δεν ζημίωσε από το τάξιμο!
5-Η τέχνη έχει δικαίωμα να αυθαιρετεί.
Κανένας δεν μπορεί να καθίσει όπως ο σκεπτόμενος του Ροντέν και βέβαια δεν πιστεύεις ότι τα κεφάλια των ανθρώπων είναι όπως τα ζωγράφισε ο Αρτσιμπόλντο.
Τώρα τους Αγίους τους κατασκευάζει το ιερατείο όπως και τους μύθους που μιλάμε, και έτσι βλέπεις αγίους, όπως τον Νεκτάριο που πρωτοστάτησε στο ανάθεμα του Ε.Βενιζέλου η ακόμα και τους Ρώσους να αγιοποιούν τον Τσάρο!
Πάντως αυτά που έγραψα είναι καρατσεκαρισμένα που θα έλεγε και η μακαρίτισσα η Μαλβίνα.
Από κεί που μέ έβαλες να γράψω κείμενο με 30 λέξεις με ανάγκασες τώρα να γράψω ολόκληρο σεντόνι!
zaphod-
Απλά περιγράφει γεγονότα αδιαμφισβήτητα.
axtapos-
Εδώ που τα λέμε δεν έχεις και άδικο!
δείμος-
Απλά πρέπει να δεχόμαστε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα θέλαμε να είναι.
ψέματα, ψέματα, ψέματα !!! Αρνούμαι να πιστέψω όσα γράφεις. Ακόμα κι αν μπορείς να τα τεκμηριώσεις και τα φέρεις τον ίδιο τον Κολοκοτρώνη ως μάρτυρα υπεράσπισης εγώ διατείνομαι με σθεναρή φωνή πως : Ψεύδεσαι ασυστόλως. Η μόνη και πραγματική πηγή αλήθειας σε αυτή τη χώρα είναι ο Χριστόδουλος. Κι όποιος αμφισβητεί το θεόπνευστο λόγο του είναι σατανιστής και παγανιστής και πρέπει να τον κάψουμε στην πυρά ως μάγο και διαφθορέα.
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
iris-
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα φέρω τον Παπαφλέσσα που ήταν πιό πιστικός!
Αθεόφοβε, υποκλίνομαι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικό κομμάτι!!!
"Τώρα την μονη σχέση του "σοσιαλισμού" των ζιβάγκο με τον εμφύλιο που βρίσκω, είναι ότι χάρις σ΄αυτόν οι επιζώντες του εμφυλίου έπαψαν να θεωρούνται «εαμοβούλγαροι» προδότες."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό και αυτό :))
Και ο Καραμανλής παινευόταν πως έκανε νόμιμο το ΚΚΕ χαχαχα
Προβλέπω να μη λειώνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε εσείς ούτε τα παπούτσια σας ...απ' τον αφορισμό!
πρκλς-
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την υπόκλιση με κάνεις να αισθάνομαι σαν τον Χριστόδουλο!
kapetanios-
Δεν πήρε όμως και τον Βαφειάδη στο κόμμα του!
dimitris-r-
Αμήν και πότε γιατί κοστίζουν και ακριβά!
Κειμενάρα όπως πάντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ ωραία όλα αυτά, Αθεόφοβε, και συμφωνώ πως διακρίνονται από αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά που ο ροΐδης ανέφερε στο σχόλιό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο πράγμα με το οποίο δυσανασχετώ είναι ότι δεν παραθέτεις αναφορές στις πηγές σου, πράγμα που περιορίζει τη χρησιμότητα του άρθρου σου.
Επίσης, μήπως θα μπορούσες να διευκρινίσεις τι ακριβώς εννοείς λέγοντας ότι "Ο Παπαφλέσσας φοβόταν προδοσίες από τους προεστούς και γι΄ αυτό εξώθησε τα πράγματα ώστε να μην μπορούν αυτοί να κάνουν πίσω";
Τα λέμε,
MegaHurts
Κάντε μας μιά επίσκεψη: http://groups.myspace.com/GreekAtheists
Ανώνυμο-
ΑπάντησηΔιαγραφήΓρηγόριε,Γρηγόριε!Όλας τας προτάσεις σου τας ηκούσαμεν και σκεφθέντες σοβαρώτερα ,θεωρούμεν τα περί του μεγάλου τούτου έργου άπαντα μηδαμηνότατα και σαθρά-
Έτσι απάντησαν οι προύχοντες "εις άστατα,στασιαστικά,ιδιοτελή και σχεδόν μπιρμπάντικα" λεγόμενα του Παπαφλέσσα.
Ιστορικά Ε -Οι πρωτεργάτες αφηγούνται την επανάσταση.
Τώρα το είδα και τώρα απαντώ.