Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2007

ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΙΤΙΔΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑΣ



Τις τελευταίες μέρες έχω ξεπατωθεί να διαβάζω σε πολλά μπλογκ ποστ και σχόλια σχετικά με την δίκη του πατρός Πλεύρη.
Μερικά από αυτά είναι τα ακόλουθα:

http://politispittas.blogspot.com/2007/12/blog-post.html
http://roides.wordpress.com/2007/12/03/plevris031207/#comments
http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2007/12/02/0102122007/#comments
http://polsemannen.blogspot.com/2007/12/blog-post.html
http://kitchendangerous.blogspot.com/2007/12/blog-post.html
http://jungle-report.blogspot.com/2007/11/i.html
http://jungle-report.blogspot.com/2007/11/ii.html
http://old-boy.blogspot.com/2007/12/blog-post_05.html

Επίσης υπάρχουν και ενδιαφέροντα δημοσιεύματα εφημερίδων για το θέμα όπως:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_02/12/2007_251106 του Tάκη Καμπύλη στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 2-12-07 και
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=72137656 στην Ελευθεροτυπία


Για όσους δεν γνωρίζουν την προϊστορία του ανδρός μπορούν να διαβάσουν σχετικά εδώ από επίσημη απόφαση δικαστηρίου.
Παραθέτω συνοπτικά τα ουσιαστικότερα σημεία.
«Ο ενάγων φοίτησε στην Πάντειο και συνέχισε τις σπουδές του σε Γαλλικό Ινστιτούτο Κοινωνιολογίας. Το 1960 ίδρυσε τη φασιστική οργάνωση της "4ης Αυγούστου". Έγραψε μια σειρά μονογραφιών και βιβλίων, όπου αναλύει διάφορα πολιτικά θέματα υπό το ιδεολογικό πρίσμα της κοσμοθεωρίας του εθνικισμού».
«Μετά την 21η Απριλίου 1967 διορίστηκε καθηγητής στη Σχολή Γενικής Μορφώσεως του Αρχηγείου Στρατού, όπου φοιτούσαν ανώτεροι αξιωματικοί και των τριών κλάδων, διδάσκοντας κοινωνιολογία και προπαγάνδα. Ακόμα διορίστηκε καθηγητής στις Σχολές Αστυνομίας Πόλεων και Χωροφυλακής, διδάσκοντας δικά του βιβλία. Παράλληλα, μετά την 21η Απριλίου 1967 διορίστηκε σύμβουλος του Αρχηγείου Στρατού. Όντας στενός συνεργάτης του Ι. Λαδά διορίστηκε επί υφυπουργίας του διευθυντής του ιδιαίτερου γραφείου του».
«Ο ενάγων είχε σχέση με την ΚΥΠ, πράγμα που δεν αρνείται.
…στην Ιταλία ταξίδεψε το 1969 και το 1973, είχε δε προσωπικές επαφές με τους Ιταλούς φασίστες Pino Rauti, Giulio Maceratini, Pino Romualdi, Clemente Graziani, Michele Di Bella, Gianna Preda, Caradonna, Servello, Cerullo και άλλους. Οπως ο ίδιος αναφέρει γνώριζε επίσης τον Almirante, με τον οποίο αλληλογραφούσε.
…«Επιπλέον, ο ενάγων στις παραπάνω συνεντεύξεις εμφανίζεται ενήμερος για τις εκρήξεις βομβών στην Ιταλία, τις οποίες φαίνεται να δικαιολογεί ως μορφή δράσης των φασιστών, υποδεικνύοντας εμμέσως πλην σαφώς ως δράστες μέλη ιταλικών φασιστικών οργανώσεων.
Ο ενάγων υπήρξε κατά τα προαναφερθέντα έμπιστος των δικτατόρων, έμπειρος συνεργάτης της ΚΥΠ και με διασυνδέσεις με τις ιταλικές μυστικές υπηρεσίες και με τις προαναφερθείσες φασιστικές οργανώσεις της Ιταλίας.
«Σχέσεις του ενάγοντα και της οργάνωσής του "4η Αυγούστου" με την ιταλική φασιστική οργάνωση Ordine Nuovo αποδεικνύονται και από τις τρεις επιστολές με ημερομηνίες 26-2-1968, 11-3-1968 και 9-4-1970 αντίστοιχα που δημοσιεύτηκαν στο από 20/5/1975 φύλλο της εφημερίδας "Απογευματινή".
Επίσης η σχέση του ενάγοντα με τις ιταλικές τρομοκρατικές φασιστικές οργανώσεις αναφέρεται στο βιβλίο που εξέδωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Σπουδαστών Νάπολης Ιταλίας το 1976 με τον τίτλο "Φυλλάδιο Αποχουντοποίησης ΣΣΕΝ", και στο βιβλίο "La Strage di Stato" («Η κρατική ανθρωποθυσία») των Eduardo di Giovanni, Marco Ligini που εκδόθηκε στη Ρώμη το 1970. Στη σελίδα 87 του δεύτερου βιβλίου ειδικότερα αναφέρεται: "Ο τομέας Δ της CIA, που ασχολείται με τα κινήματα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς στην Ευρώπη, συνεργάζεται ενεργά με την ελληνική ΚΥΠ (...). Τέλος, το πραγματικό επιχειρησιακό μυαλό παραμένει στην Αθήνα στην έδρα της ΚΥΠ, επί της οδού Μπουμπουλίνας, όπου έχει το γραφείο του ο Κωνσταντίνος Πλεύρης".
Όλα αυτά τα χρόνια έχει γράψει ένα σωρό από βιβλία με αντίστοιχο περιεχόμενο μερικά από τα οποία μπορείτε να δείτε εδώ αν και προσωπικά θυμάμαι μερικά ακόμη που προφανώς δεν κυκλοφορούν πλέον (όπως πχ ο Αντιδημοκράτης)
Αντί λοιπόν αυτό το μπουμπούκι να καθίσει στο σκαμνί, μετά την πτώση της χούντας ,για όλη αυτή την δράση του βρίσκεται να δικάζεται σήμερα για όσα ανατριχιαστικά έχει γράψει σε ένα βιβλίο του για τους Εβραίους λες και τα προηγούμενα βιβλία του ήσαν αντιρατσιστικά !
Η διαφωνία μου λοιπόν με αυτή την δίκη είναι, όπως έγραψα σε σχόλια σε ποστ του Ροϊδη και της Ψιλικατζούς είναι ότι ένα βιβλίο που περιέχει τις ηλιθιότητες του κάθε Πλεύρη ή Λιακόπουλου πάω μόνος μου και τό αγοράζω.
Λίγο πολύ λοιπόν πιστεύω και εγώ τις ίδιες μαλακίες.
Και είναι δικαίωμα μου να τις πιστεύω εφ΄ όσον δεν πράττω κάτι εναντίον άλλων ανθρώπων ή ομάδων.
Την αντίθεση μου σε κάθε δίωξη βιβλίου την έχω ξαναγράψει και εδώ.
Έχει διαφορά όμως αν τα ίδια βγαίνω και τα λέω στην τηλεόραση που μπαίνει αυτόκλητη σε κάθε σπίτι ή σε πλατείες οπότε μπορώ να επηρεάσω τον κόσμο που θα με ακούσει.
Ο Χίτλερ μιλώντας στον κόσμο απέκτησε οπαδούς και όχι γιατί ο κόσμος έκατσε και διάβασε τον «Αγώνα μου»
Εκεί λοιπόν πιστεύω ότι πρέπει να επιβάλλονται οι νομικές κυρώσεις.    
Ήδη με αυτές τις μηνύσεις έχει γίνει εκτός από το διαδίκτυο και στις εφημερίδες κουβέντα και ντόρος για ένα ηλίθιο βιβλίο σαν όλα τα βιβλία που έχει γράψει από την 10ετία του 60 ο Πλεύρης και τα οποία μέχρι τώρα διάβαζαν αυτός και οι ομοϊδεάτες του.
Αν δε καταδικαστεί ,αντί να τον έχουμε αφήσει να πέσει στην αφάνεια και την χλεύη μας θα καταφέρουν να τον κάνουν και ήρωα στα μάτια αρκετών που εύκολα πιστεύουν σε συνομωσιολογίες όπως ότι οι Εβραίοι είναι πίσω από τα πάντα και κυβερνούν τον κόσμο.
Αν δε χειρότερα ακόμα, αθωωθεί, θα βγαίνει και θα λέει ότι αθωώθηκε γιατί αυτά που γράφει είναι σωστά.
Και στην μία και στην άλλη περίπτωση αυτό που θα έχει επιτευχθεί θα είναι να πουλήσει το βιβλίο του και σε ανθρώπους που αλλιώς ούτε θα είχαν πάρει χαμπάρι την κυκλοφορία του.
Βρίσκω δε άκρως αντιδημοκρατική την άποψη της αγαπητής μου Ροδιάς που έγραψε σε σχόλιο ότι:Θέλει θωράκιση η Δημοκρατία, τουλάχιστον μέχρι να έχουν οι πολίτες την ίδια μόρφωση και ίσαμε να αναπτύξουν αντιστάσεις. Μη νομίζουμε ότι "όταν πάθουμε θα μάθουμε" γιατί τα πολλά μαθήματα μπορεί να μας... ξεκάνουν!!!:-))) για τον απλό λόγο ότι ποτέ οι πολίτες δεν θα αποκτήσουν την ίδια μόρφωση και υπάρχει ένα θεμελιακό πρόβλημα γι΄ αυτό: ποιος θα βάλει τα κριτήρια;Το πρόβλημα λοιπόν για μένα δεν είναι ένας περιθωριακός γέρος αλλά ο υφέρπων ρατσισμός της κοινωνίας μας που εκδηλώνεται με την επίθεση που έγινε πρόσφατα στο σπίτι των Πακιστανών ή την απάνθρωπη συμπεριφορά αστυνομικών και λιμενικών σε λαθρομετανάστες.
Είμαι σίγουρος ότι το 99,9% από αυτά τα ρεμάλια δεν έχει πιάσει στα χέρια του βιβλίο του Πλεύρη ή ακόμα χειρότερα οποιοδήποτε βιβλίο.
Μην ξεχνάτε δε και ποια είναι η καθημερινή αντιμετώπιση των περισσοτέρων «δημοκρατικών πολιτών» στους τσιγγάνους

26 σχόλια:

  1. Plevrhs... o kyrios "den tha dextho diakopas"... kalokerinas diakopas pou elege ke o pappous mu.

    Na mhn me valei ke emena sto mati dioti ke ego metanasths eime (metaksi mas auto).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απολύτως. Η ποινικοποίηση των βιβλίων είναι ότι χειρότερο. 33 χρόνια εκδίδει τα σιχαμερά του πονήματα ανενόχλητος τώρα τους έπιασε ο πόνος. Η προφανής κατά τη γνώμη μου αθώωσή του θα τον ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο. Αυτόν και τα πνευματικά παιδιά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με τις απόψεις κάποιου που δεν δέχεται όλες τις υπόλοιπες απόψεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα, :-)
    Διάβαζα σήμερα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ για το θέμα, έχω και στο παρελθόν ακούσει τον λαλίστατο χειραγωγό-δημαγωγό.
    Να τον αφήσουν να γράφει και να λέει ότι σκέφτεται, όπως κάνουν όλοι.
    Το ποιος τον ακολουθεί, είναι εμφανές.
    Προσωπικά μου προκαλεί βαρεμάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mhxeirotera-
    Εσύ όμως είσαι από σωστή φυλή!

    vasikos metoxos-
    Κάν΄τα πάνω από 43 τα χρόνια.

    gerasimos-
    Με τις απόψεις του έχουμε κάθε λόγο να ασχολούμαστε και να ξεσκεπάζουμε όλες τις ανοησίες που περιέχουν.Ιδεολογικός πόλεμος στα βιβλία του ναι, όχι καταδίκες όμως για όσα γράφουν.

    vassia-
    Είναι προφανές ποιοί κάθονται να τον ακούσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Το πρόβλημα λοιπόν για μένα δεν είναι ένας περιθωριακός γέρος αλλά ο υφέρπων ρατσισμός της κοινωνίας μας..."

    Δυστυχώς, ναι. Και εξαπλώνεται, φοβούμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πόνημα του κ. Πλεύρη είναι σιχαμερό και φυσικά προτρέπει προς άσκηση βίας κατά άλλων κοινωνικών ομάδων.

    Από τη μία πρέπει να υπάρχει η ελευθερία έκφρασης, ακόμα και για αυτούς που θα την σφάξουν στο γόνατο έτσι και έρθουν στα πράγματα και από την άλλη πρέπει ει δυνατόν τέτοιες μισαλλόδοξες απόψεις να μην προβάλλονται

    Ατυχώς στην Ελληνική κοινωνία δεν υπάρχει υφέρπων αλλά ένας ιδιόμορφος Λιακολαοτιανού τύπου τέτοιος, σε κατάσταση ημικαλπασμού. Συνεπώς θεωρώ ότι η απλή αγνόηση τέτοιων απόψεων δεν θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αφού αυτές προβάλλονται πλέον κατά κόρων στα ΜΜΕ, χάρη στην φιλοξενία Λαοτιανών στελεχών σε όλα τα κανάλια.

    Μάλλον χρειάζεται κάποιας μορφής αντίσταση ακόμα και αν ο Πλεύρης γίνει "μάρτυρας".

    "Μάρτυρας" θα είναι ούτως η άλλως για τους ανεπίδεκτους μαθήσεως εκ Σειρίου Λαοτιανούς.

    Αυτοί δεν αλλάζουν μυαλά με τίποτα.

    Οι άλλοι οι μη κολλημένοι μας ενδιαφέρει να μην πέσουν στην παγίδα της ακροδεξιάς προπαγάνδας που εκμεταλλεύεται την άσχημη οικονομική συγκυρία και άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. dodos-
    Το πρόβλημα δε με τον ρατσισμό είναι ότι ενώ ενυπήρχε στην Ελληνική κοινωνία από παλιά(γι΄αυτό γράφω για τους τσιγκάνους)έγινε πλέον εμφανής με τους μετανάστες.
    Η τραγική δε ειρωνεία από μια φυλή μαθημένη από την αρχαιότητα στην μετανάστευση!

    polsemannen-
    Προφανώς δεν πρόσεξες ότι αναφαίρομαι ΜΟΝΟ για βιβλία που πας μόνος σου και τα αγοράζεις.
    Για όλες τις άλλες περιπτώσεις έγραψα:
    Έχει διαφορά όμως αν τα ίδια βγαίνω και τα λέω στην τηλεόραση που μπαίνει αυτόκλητη σε κάθε σπίτι ή σε πλατείες οπότε μπορώ να επηρεάσω τον κόσμο που θα με ακούσει.
    Ο Χίτλερ μιλώντας στον κόσμο απέκτησε οπαδούς και όχι γιατί ο κόσμος έκατσε και διάβασε τον «Αγώνα μου»
    Εκεί λοιπόν πιστεύω ότι πρέπει να επιβάλλονται οι νομικές κυρώσεις.

    Αλλά εδώ η δίκη γίνεται για βιβλίο και όχι για όσα ακούγονται από τις τηλεοράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "μπορω να σας φιλησω κυρια;"
    "φυσικα! γιατι ρωτας;", απορησα οντας γοητευμενη απο τη θεληση της μαθητριας να με φιλησει
    "μερικοι ουτε να τους πλησιασουμε δε μας αφηνουν"
    ο διαλογος ειναι πραγματικος
    η Μαρια ειναι τσιγγανα

    "δε θελουμε να ειμαστε στην ιδια ομαδα με αυτη τη Τουρκαλα!"
    "να φυγουν οι Αλβανοι απο τη γειτονια μας κυρια"
    μαθητης τσιγγανος σε μια λαϊκη, πολυ λαϊκη γειτονια της Αττικης

    ο ρατσισμος, οπως και ο λαϊκισμος αναπτυσσονται στην υγρασια του σκοταδισμου και προσφερονται για να δικαιολογησουν πραξεις ακρως αντιδημοκρατικες

    τα σεβη μου Αθεοφοβε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φίλε Αθεόφοβε, κι εγώ διαφωνώ με τη δίκη...Όπως διαφωνώ να δικάζεται το οποιοδήποτε βιβλίο, το λέω ή αφήνει να φανεί στο ποστ μου, αλλά και το ξεκαθαρίζω σε σχόλιό μου.

    Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

    Το άρθρο σου βεβαίως είναι ποιο ξεκάθαρο από το δικό μου, ο λόγος είναι ότι πραγματεύεσαι αυτό ακριβώς το ζήτημα, εμένα ο στόχος μου ήταν άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άκου τώρα πράματα...
    Εκεί που τον Πλεύρη τον ξέρουν τα μυημένα φασιστοειδή,με την παραπομπή του σε δίκη θα τον μάθει και ο αναγνώστης της espresso!
    Το ότι θα τον αθωώσουν είναι σίγουρο,από φόβο μη και κατηγορηθέι η χώρα μας σαν διώκτης των ελεύθερων ιδεων και απόψεων.
    Μα ποιός είναι αυτός που πιστεύει ότι ένας Πλεύρης με τις μλκς που γρλαφει μπορεί να επηρεάσει τον κυρ-Μήτσο με την κυρά-Κατίνα;
    Αυτοί τηλεόραση βλέπουν και η τηλεόραση,δόξα τω θεώ,από το πρωί μέχρι το βράδυ τις απόψεις του Πλεύρη παρουσιάζει δια στόματος τόσων και τόσων...
    Δηλαδή να υποθέσουμε ότι όλοι αυτοί οι ξενόφοβοι ρατσιστές και οι οπαδοί του Καρατζαφέρη,από τα βιβλία του Πλεύρη απόκτησαν τη μαύρη ιδεολογία τους;
    Αλίμονο αν αρχίσουμε να πιστεύουμε ότι θωρακίζουμε τη δημοκρατία με την απαγόρευση βιβλίων-έστω φασιστικών.
    Τη δημοκρατία την θωρακίζουμε πρώτα και κύρια με το να δώσουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης.
    Τόσο απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντήαρ Αθεό,

    Ο υφέρπων ρατσισμός έφαγε σφαλιάρα από την αφεντομουτσουνάρα μας και έγινε υφέρπων τέτοιος, δε βαριέσθε...

    Ουσιαστικά συμφωνούμε, αλλά το πόνημα του επίτιμου καθηγητού του πανεπιστημίου της Γουαδαλαχάρα δεν διαφημίζονταν από τον Άδωνι στο χαζοκούτι;

    (Χμμμ... μήπως θα έπρεπε να σούρουν και τον Άδωνι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. orelia-
    Εκλεκτή μου Ορέλια δεν μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να εισπράξει ένας εκπαιδευτικός μεγαλύτερη ευχαρίστηση από αυτό σου είπε η Μαρία !
    Γι΄αυτό και είναι καθοριστικός ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην διαμόρφωση της ψυχής των παιδιών που πολλές φορές κουβαλούν τις προκαταλήψεις των γονιών τους.
    Και γι΄αυτό χρειάζεται μεράκι!

    roidis-
    Διάβασα το σχόλιο σου στο ποστ που έγραψες και η θέση σου είναι σαφής και καθαρή.

    syneas-
    Τη δημοκρατία την θωρακίζουμε πρώτα και κύρια με το να δώσουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης

    Με μιά κουβέντα τα είπες όλα!

    polsemannen-
    Αν ό Αδωνις έβγαινε και έλεγε σαν προσωπικές θέσεις όλες αυτές τις φασιστικές μαλακίες που έχει το βιβλίο,γιατί όχι;
    Αλλά τον θεωρώ πολύ πονηρό για να το κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έγραψα ένα comment σεντόνι στον φίλου μου τον ματοσακό [themotorcycleboy.blogspot.com] επί του θέμματος, μην ξανακάνω το ίδιο.

    Το κλειδί της υπόθεσης είναι, όπως λες κι εσύ και συμφωνώ απόλυτα, τέτοια δημοσιότητα ούτε στα πιο υγρά του όνειρα δεν την είχε φανταστεί.

    Από την άλλη το ν' ανοίγεις την ατζέντα της ακροδεξιάς κάθε τόσο σημαίνει ότι η ύπαρξή σου εξαρτάται απ' αυτό.
    Αν υπάρχει πρόβλημα ακροδεξιάς στην Ελλάδα , υπάρχει και αρμόδιος υπουργός να το λύσει. Αυτός των Εσωτερικών. Τον έχει ενοχλήσει κανένας αυτόν επί του θέμματος; Κανένας. Το μόνο που γίνεται είναι να συνωστίζονται οι διάφοροι «προοδευτικοί δημοκράτες» στα τηλεοπτικά παράθυρα δίπλα στον κάθε γραφικό ακροδεξιό με απώτερο σκοπό ν' ανανεώσουν την σύμβασή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν συμφωνώ με τη διάκριση ανάμεσα σε βιβλίο-τηλεόραση-ζωντανή ομιλία.

    Σε όλες τις περιπτώσεις ο αποδέκτης συναινεί στη λήψη του μηνύματος (χωρίς απαραίτητα να συμφωνεί και με το περιεχόμενό του): η τηλεόραση δεν μπαίνει αυτόκλητη στα σπίτια μας, είναι μια επιλογή. Εμείς την βάζουμε, και εμείς την αφήνουμε στο ένα ή στο άλλο κανάλι.

    Νομίζω ότι η μόνη αποτελεσματική θωράκιση της κοινωνίας είναι η Παιδεία, που κλέβει από αυτού του είδους τις αρρωστημένες ιδέες το ζωτικό χώρο στον οποίον μπορούν να εξαπλωθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. b.b.chris-
    Διάβασα τά δύο σχόλια που αφησες στον μοτοσυκλετιστή και συμφωνώ απόλυτα.
    Συμφωνώ δε και με αυτό που γράφεις με όλους αυτούς που κάθονται να αντιπαρατεθούν με τον κάθε ένα ακραίο που φωνάζουν τα κανάλια για να γίνεται τζέρτζελο.

    xasodikis-
    Η δωρεάν τηλεόραση στο σπίτι ή η δημόσια ομιλία δεν είναι το ίδιο με την αγορά ένος βιβλίου ή μιας εφημερίδας.
    Αυτός που αγοράζει ένα βιβλίο ξέρει πανω κάτω τι περιέχει και ΘΕΛΕΙ να το διαβάσει επί πληρωμή και είναι δικαίωμα του.
    Η τηλεόραση όμως όταν εκπέμπει αδιακρίτως σε ένα σπίτι σε όλα τα μέλη μιας οικογένειας ρατσιστικά μηνύματα αυτά αποκτούν τελείως διαφορετική διάσταση σε πολλά άτομα.
    Πόσες φορές δεν έχεις ακούσει την φράση:
    Το είπε η τηλεόραση!με την έννοια ότι είναι πλέον δεδομένο και γεγονός.
    Βλέπεις ότι δυστυχώς για τους περισσότερους είναι το μόνο μέσο ενημέρωσης για τα πάντα.
    Αλλά σκέψου και το εξής απλό:
    Αν θα πάω στο βιντεοκλάμπ και πάρω ένα πορνό δεν ενοχλώ κανένα να το δώ και είναι δικαίωμα μου.
    Το ίδιο όμως δεν μπορεί να το παίξει η τηλεόραση ή να το προβάλλω σε ένα δημόσιο χώρο γιατί είναι ποινικό αδίκημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αθεόφοβε

    Δεν αμφισβητώ τη δύναμη της τηλεόρασης, αλλά κι αυτό είναι θέμα Παιδείας. Από την αρχή μέχρι το τέλος: από το αν θα έχεις, αν θα βλέπεις, και αν θα πιστεύεις την τηλεόραση.

    Αν η τηλεόραση έχει γίνει "το μόνο μέσο ενημέρωσης για τα πάντα" όπως λες, η λύση δεν είναι να της βάλουμε έναν χωροφύλακα από πάνω να ελέγχει τι θα παίζει και τι όχι, αλλά να μάθουμε εμείς να κρίνουμε και να αξιολογούμε αυτό που βλέπουμε και ακούμε.

    Όσο για το πορνό, δεν έχεις δίκιο: και η τηλεόραση παίζει (με περιορισμούς αλλά παίζει), και οι εφημερίδες δίνουν "επιμορφωτικά" DVD, και σε δημόσιους χώρους προβάλλεται ("Σινέ Διαμάντι-2 έργα σεξ"). Όχι και ποινικό αδίκημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. βρε γμτ!
    δεν το εγραψα για να "δεις" αυτο για το οποιο σχολιασες σε σχεση με την αφεντιαμου, αλλά να δειςπως οι μαθητες τσιγγανοι, ακομη και μεσα στα σχολεια εισπρατουν καποιας μορφης ρατσιστικες εκδηλωσεις κλπ κλπ

    παρεπιπτοντως.. με κοκκινισατε με 'κεινο το: εκλεκτη μου.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. xasodikis-
    από το αν θα έχεις, αν θα βλέπεις, και αν θα πιστεύεις την τηλεόραση.

    Σήμερα το 99% του πληθυσμού διαθέτει τηλεόραση.
    Σχεδόν το ίδιο ποσοστό βλέπει με μεση τηλεθέαση ημερησίως κοντά στις 4 ώρες.
    Το αν θα την πιστεύεις εξαρτάται σαφώς από το επίπεδο της παιδείας των θεατών ,όπως πολύ σωστά γράφεις και ένα μεγάλο ποσοστό δεν πιστεύει σε ότι του λένε, αλλά προφανώς δεν έιναι αυτό το ποσοστό που θα απευθυνθεί μια φασιστική η φασίζουσα προπαγάνδα.
    Για τον λόγο και της έχουμε βάλει τον χωροφύλακα που είναι το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο.
    Οι εφημερίδες ή οι κινηματογράφοι που λές ή η συνδρομητική τηλεόραση ειναι το ίδιο με το βιντεοκλάμπ.
    ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ και παίρνεις ενσυνείδητα αυτό που θέλεις.
    Όταν λέω δημόσια προβολή εννοώ ότι την ίδια ταινία δεν μπορείς να την παίξεις στο καφενείο ή στο μπαράκι ή στην πλατεία του χωριού.
    Εκεί είναι ποινικό αδίκημα και πολύ σωστά.

    orelia-
    Κατάλαβα πολύ καλά γιατί το έγραψες αλλά το πρώτο συναίσθημα που αιστάνθηκα ήταν συγκίνηση και ζήλεια και έτσι το εκλεκτή μου προέκυψε de profundis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν κινδυνεύει η Δημοκρατία από τον Πλεύρη.
    Κινδυνεύει όμως αν τον φιμώσει.

    Και ρωτάω: γιατί να μπει στον κόπο να φιμώσει έναν γραφικό φασίστα, παντελώς ανυπόληπτο σε όλους τους επιστήμονες.
    Ο Πλεύρης εκπροσωπεί έναν κόσμο που έχει ήδη πεθάνει (δικτατορίες της Ευρώπης).

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αθεόφοβε κάθε νοήμων και ελεύθερα σκεπτόμενος πολίτης δε θα μπορούσε παρά να συμφωνήσει απόλυτα μαζί σου. Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι τα πράγματα. Όσοι διαφωνούν απλά διαφωνούν για λόγους μεταπολιτευτικού αριστερίστικου ρεβανσισμού και μόνο. Δημοκρατία έχουμε δεν έχουμε χούντα για να φοβόμαστε τον κάθε Πλεύρη Λιακόπουλο η Ανδρουλάκη.

    Για να σκεφτείτε που έχει φτάσει η υποκρισία της αριστερίστικης προπαγάνδας και ρεβανσισμού, μέλη της αντιναζιστικής πρωτοβουλίας που σήμερα κατηγορούν τον Πλεύρη για το ναζιστικό βιβλίο του κατά των εβραίων, πριν από 2 χρόνια έκαιγαν την εβραϊκή σημαία έξω από την πρεσβεία του Ισραήλ στην Αθήνα και το Προξενείο του Ισραήλ στη Θεσσαλονίκη ως εκδήλωση διαμαρτυρίας για την ναζιστική εισβολή του Ισραήλ στο Λίβανο!!!
    Να δω με τι μούτρα θα ξαναπάνε οι της αντιναζιστικής αντινοητικής πρωτοβουλίας να ξανακάψουν εβραϊκές σημαίες στην επόμενη ναζιστική εισβολή στο Λίβανο η στο επόμενο λουτρό αίματος κατά των δύστυχων παλαιστινίων…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. doctor-
    Δυστυχώς όμως αυτά τα αυτονόητα δεν τα καταλαβαίνουν αυτοί που οδήγησαν σε δίκη ένα βιβλίο που θα έιχε πέσει στην αφάνεια ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του.

    imaginos-
    Η διαμαρτυρία για την πολιτική του Ισραήλ δεν έχει καμία σχέση με τον ΛΑΟ της χώρας.
    Ο συσχετισμός που κάνεις είναι ατυχής.
    Σωστά διαμαρτύρονται για την εισβολή στο Λίβανο και σωστά επίσης υπερασπίζονται τους Εβραίους από τους ναζιστές και το μίσος που έχουν αυτοί για την φυλή τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Δεν κινδυνεύει η Δημοκρατία από τον Πλεύρη.
    Κινδυνεύει όμως αν τον φιμώσει."

    Συμφωνώ με τον doctor. Τα ίδια έλεγα και προεκλογικώς που όλοι σκιζόντουσαν μην τυχόν και μπει το ΛΑΟΣ στην Βουλή.
    Ολοι έχουν το δικαίωμα να ακούγονται, ακόμα και αν διαφωνούμε.
    Δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν ότι τελικά καταλήγουν να διαφημίζουν τον Πλεύρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποτέ δεν κινδύνευσε η δημοκρατία από ένα βιβλίο.
    Αντίθετα τα βιβλία κινδύνευσαν και κινδυνεύουν από τέτοιες δίκες.
    Ευτυχώς στην χώρα μας υπήρξαν άνθρωποι που αν θυμάστε καλά πήγαν και φυλακή γιατί δημοσίευσαν τις προκηρύξεις της 17 Ν στις εφημερίδες παρά το ότι ιδεολογικά ήσαν αντίθετοι με το περιεχόμενο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ..συμφωνώ απόλυτα.Χαίρομαι όταν διαβάζω τετοιες τοποθετήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και να που ο χρόνος έδειξε την αλήθεια της σκέψης σου. Χαίρομαι που έχω την δυνατότητα να μαθαίνω με τόσο απτό τρόπο τα όσα συμβαίνουν και να έχω τουλάχιστον μια μικρή πιθανότητα να μαντέψω τα όσα θα συμβούν.

    Καλημέρα Αθεόφοβε φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή