Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Γ-(τελευταίο)-Η ΣΥΝΘΙΑ ΠΛΑΣΤΕΡ ΚΑΣΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΗ ΤΗΣ ΡΟΚ ΜΟΥΣΙΚΗΣ



ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ
ΠΕΟΥΣ ΔΙΘΥΡΑΜΒΟΣ
Β΄ ΤΟ ΠΕΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΥΠΤΙΚΗ

Χάρις στο Βιβλίο του πέους, της Μάγκι Πάλεϋ, έμαθα και για το επιτυχή συνδυασμό δύο διαφορετικών τεχνών, δηλαδή της μουσικής και της γλυπτικής.
Αυτό το συνδυασμό τον πέτυχε η Σύνθια Πλαστερ Κάστερ.
Οι περισσότεροι θα μου πείτε ότι αυτή τη μεγάλη καλλιτέχνιδα δεν έχετε ξανακούσει στη ζωή σας.
Αυτό αποδεικνύει την ασχετοσύνης σας με την υψηλή τέχνη.
Η Σύνθια Πλαστερ Κάστερ ξεκίνησε σαν γκρούπι την δεκαετία του εξήντα από το Σικάγο. Η συμβολή της στη γλυπτική τέχνη προήλθε από τη μεγαλοφυή της ιδέα να φτιάξει γύψινα εκμαγεία από τα πέη ροκ μουσικών.
Το 1968 η Σύνθια εξήγησε στο περιοδικό Rolling Stone τη μέθοδο λήψεως του εκμαγείου. Μια από τις γκρούπις έπαιρνε τσιμπούκι το πέος του επίδοξου και πρόθυμου να συνεισφέρει στην τέχνη μοντέλου. Την διαδικασία αυτή την ονόμαζαν «γάνωμα». Μόλις λοιπόν η γανώτρια κατάφερνε να προκαλέσει την στύση και τη συνεπακόλουθη σκλήρυνση του πέους του απολαμβάνοντος μοντέλου, η άλλη είχε έτοιμο το κατάλληλο υλικό σ' ένα σέικερ για κοκτέιλ γεμάτο με Caulk Fast Set. Αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά το ροζ υλικό που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι για να πάρουν αποτύπωμα από τα δόντια και τα ούλα.
Βέβαια διαδικασία δεν ήταν πάντα επιτυχής, είτε γιατί οι κοπέλες ήσαν μαστουρωμένες και το έκαναν σαλάτα, είτε γιατί μέχρι το μοντέλο να βάλει μέσα στο υλικό το ανορθωμένο λάβαρο του, δυστυχώς αυτό του είχε πέσει.
Τελικά η Σύνθια έχει φτιάξει καμιά 40ρια εκμαγεία από μπρούντζο και λευκό γύψο. Η μετριόφρων όμως καλλιτέχνις παραδέχεται και τις αποτυχίες της.
Λέει χαρακτηριστικά: μερικές φορές καλούπωσα μονάχα το μισό κορμό του πέους ή μόνο το κεφάλι, αυτό όμως δε σημαίνει ότι ήταν το μόνο που είχαν να προσφέρουν. Κάποια από αυτά μάλιστα μοιάζουν με ουρές γουρουνιών ή με μικρά τιρμπουσόν. Δυστυχώς είχαν αρχίσει να μαλακώνουν πάνω που σκλήραινε το καλούπι.
Τώρα μεταξύ μας, αν ως φιλότεχνος πας σε μια έκθεση με έργα τέχνης και δεις να μοστράρει επωνύμως το εργαλείο σου, για το οποίο είσαι περήφανος, σε μέγεθος τιρμπουσόν της το φέρνεις στο κεφάλι ή δεν της το φέρνεις;
Τα πρώτα 22 περίπου εκμαγεία φτιάχτηκαν πριν το 1971 και σε αυτά περιλαμβάνονται τα πέη του Τζίμι Χέντριξ, του Νόελ Ρέντινγκ( The Jimi Hendrix Experience) και του Ζαν Γιανόφσι από τους Lovin’ Spoonful.


Η συλλογή των κιθαριστών (από αριστερά προς τα δεξιά)
Wayne Kramer 1969, Jimi Hendrix 1968, Danny Doll Rod 2000.
.
Από το 1971 μέχρι το 1980 η Σύνθια δεν αποθανάτισε κανέναν.
Μας εξηγεί όμως με σαφήνεια τους λόγους που η τέχνη υπέστη αυτό το πλήγμα .
Απλώς δεν με ενδιέφερε η μουσική στην δεκαετία του εβδομήντα, και η σεξουαλική επανάσταση είχε πάρει την κατιούσα- δεν ήταν της μόδας να δοκιμάζεις διαφορετικά είδη σεξ ή να χώνεις το πουλί σου σε κάτι καινούργιο και διαφορετικό. Τώρα όπως λέει, υπάρχουν περισσότεροι ενδιαφερόμενοι από ποτέ- από αυτούς που θα με ενδιέφερε να τους καλουπώσω.
Δυστυχώς δεν έχω δει το DVD που έχει βγάλει η Σύνθια Πλαστερ Κάστερ για να λύσω την απορία που μου δημιουργήθηκε και για την οποία δεν αναφέρει κάτι σχετικά η Πάλεϋ στο βιβλίο της.
Σε όσους έπαιρνε το εκμαγείο και παρέμεναν με το μοντέλο τους ντούρο και στητό τι γινόταν; Οι γανώτριες αναλάμβαναν και την διεκπεραίωση της υποθέσεως ή τους άφηναν στα κρύα του λουτρού;
Για όσους ενδιαφέρονται το μακρύτερο πουλί συλλογής της είναι μάλλον του Κλιντ Πόπι *, του τραγουδιστή των Dead Kennedys.
Όσο για του Τζίμι Χέντριξ- ήταν πολύ χοντρό
. Αν σχημάτιζα κύκλο με το δείκτη και τον αντίχειρα μου γύρω του, θα είχαν δύο πόντους απόσταση. Απ' ό,τι θυμάμαι, ήταν και το πιο μακρουλά. Όμως δεν είχα αναλάβει εγώ τη συγκεκριμένη διέγερση. Η γανώτρια μου πάλι, κόντεψε να πνιγεί από αυτό.
Plaster Caster είναι ο κατασκευαστής προπλασμάτων γύψου και η Σύνθια έκανε και επισήμως αλλαγή του ονόματός της.
Δυστυχώς αλλαγή εγκεφάλου δεν γίνεται.
.
*Όπως σημειώνει η μεταφράστρια του βιβλίου ,Clint Poppie είναι το παρατσούκλι του Clint Mansell (συνθέτη της μουσικής των ταινιών Πι, Ρέκβιεμ για ένα όνειρο).Ο τραγουδιστής των Dead Kennedys είναι ο Jello Biafra.
.


18 σχόλια:

  1. anarwtiemai pws sou exei diafugei h Louis Bourgeois. H prwth gunaika, en zwh, kallitexnhs pou eide erga ths na ekthetontai sto mouseio tou louvrou. Agaphmeno ths thema...fusika oi faloi!

    kalhnuxtw agaphte atheofove panta diavazw ki as mh sxoliazw...
    Pwlina ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά μιλάμε αυτά τα αφιερώματά σου είναι φοβερά. Μετά το περσυνό αιδοίο, φέτος το πέος, μετά οι όρχεις -ξέχασα τους παλαιότερους μαστούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω να τηρούσε το συμβόλαιο η κοπελιά που είχε αναλάβει την "ανόρθωση" αλλιώς θα επρόκειτο για καθαρή εκμετάλλευση του ανδρός. Οχι να κάνουνε την δουλειά τους και μετά να τον πετάνε σαν στημένη λεμονόκουπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομολογώ ότι είμαι κι εγώ μια άτεχνη, μια άσχετη που δεν σκαμπάζω από υψηλή Τέχνη (το τ με κεφαλαίο). Έτσι δεν γνωρίζω τη Σύνθια Πλαστερ Κάστερ, τη μεγάλη αυτή καλλιτέχνιδα της γλυπτικής. Χα χα χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πωλινα-
    Με ιδιαίτερη χαρά είδα το σχόλιο σου μετά απο τόσο καιρό.
    Ελπίζω η εργασία σου να τελειώνει οπότε να σε ξαναδούμε στα μπλογκ.
    Την Louis Bourgeois την ξέρω μόνο από τις αράχνες της.

    δείμος-
    Με τους μαστούς δεν έχω ακόμα ασχοληθεί!
    Μου έβαλες όμως την ιδέα!

    ndn-
    Συμφωνώ απόλυτα!
    Η τέχνη πρέπει να σου προσφέρει ικανοποίηση!

    meropi-
    Είδες τι κερδίζεις που διαβάζεις αυτό το ενημερωτικό μπλόγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επιτέλους η τέχνη της γλυφτικής ωχχχχ sorry της γλυπτικής ήθελα να πω
    προσφέρει ικανοποίηση στον ανδρικό πληθυσμό!!!μπράβο σου αθεόφοβε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτό είναι που λένε.
    μάθε τέχνη κιάστηνε
    κιάν πεινάσεις πιάστηνε.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγά την πρωτοτυπία..
    Όταν οι πρόγονοί μας έστηναν τους τεράστιους μαρμάρινου πούτσους.. οι πρόγονοι της γανώτριας και της γλύπτριας .. έτρωγαν βελάνους.. (δεν ξέρω για βαλάνους..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οταν λέει η μεγάλη καλλιτέχνης ότι οι κοπέλες τα έκαναν σαλάτα δεν πιστεύω να εννοεί ότι τα έκοβαν σαν σαλάτα ε? αουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O Wayne Kramer πάντως οπωσδήποτε έπρεπε να της υποβάλει μήνυση για δυσφήμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. διδάσκαλος-
    Νομίζω ότι τέτοιες πρωτοποριακές τεχνικές γλυφτικής πρέπει να διδάσκονται πλέον στην Ανωτάκη Σχολή Καλών Τέχνών!

    demetrat-
    Αν την πιάσεις όμως αμα πεινάσεις κινδυνεύει το μοντέλο!

    zepos-
    Αυτή είναι η εξέλιξη του πολιτισμού!
    Από τις βελάνους στις βαλάνους!

    χρυσό πιπί-
    Με ανατρίχιασες!

    αταίριαστος-
    Κοίτα αντί να του κάνει ανδριάντα του έκανε μπούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. the penis era ε?
    οκ.
    έμαθα και κάτι που δεν ήξερα ...
    βρε τον τζίμυ ...


    καλημέρα
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΙΤΗΣΗ για βαρέα & ανθυγιεινά, και ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Εγώ το πέος, υποβάλλω αίτημα ένταξής μου στα βαρέα και ανθυγιεινά για τους παρακάτω λόγους:
    1. Εργάζομαι σωματικά.
    2. Εργάζομαι σε μεγάλα βάθη.
    3. Πέφτω στη δουλειά με το κεφάλι.
    4. Δεν έχω ελεύθερα Σαββατοκύριακα και αργίες.
    5. Εργάζομαι σε υγρό περιβάλλον.
    6. Δεν πληρώνομαι υπερωρίες, νυκυτερινά και αργίες.
    7. Εργάζομαι σε σκοτεινό εργασιακό χώρο που δεν αερίζεται σχεδόν καθόλου.
    8. Εργάζομαι σε υψηλές θερμοκρασίες.
    9. Η εργασία μου με εκθέτει σε κινδύνους μόλυνσης από ασθένειες.
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Αγαπητό πέος, μετά από προσεκτική επεξεργασία και έλεγχο του αιτήματός σας, η διοίκηση κατέληξε στην απόρριψή του για τους εξής λόγους:
    1. Δεν εργάζεστε σε οκτάωρη βάση.
    2. Αποκοιμάστε μετά από σύντομο χρόνο εργασίας.
    3. Δεν ακολουθείτε πάντα τις οδηγίες της διοίκησης.
    4. Δεν εργάζεσθε πάντοτε εκεί που προβλέπουν οι κανονισμοί αλλά περιφέρεστε συχνά σε άλλους χώρους.
    5. Συχνά δεν αναλαμβάνετε πρωτοβουλία αλλά πρέπει να σας πιέσουν και να σας χειριστούν φιλικά πριν αναλάβετε εργασία.
    6. Αφήνετε το χώρο εργασίας σας σε κακή κατάσταση όταν αποχωρείτε από αυτόν.
    7. Δεν τηρείτε πάντοτε τις οδηγίες ασφαλείας, πχ. να φοράτε ενδυμασία προστασίας.
    8. Βγαίνετε σε σύνταξη πολύ πριν τα 65.
    9. Μερικές φορές εγκαταλείπετε το χώρο εργασίας σας που σας υποδείχθηκε, χωρίς η εργασία σας να έχει ολοκληρωθεί.
    11. Συχνά μιλάτε για το αντικείμενο της εργασίας σας!
    Από τον "Άθλιο".
    Γειά σου "Αθεό" με τις πούτσες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. maya-
    Πρέπει να χαρακτηρίσω το μπλόγκ ως επιμορφωτικόν!

    Μιχάλης Ρ-
    Αν διάβαζες προσεκτικά τα ποστ μου θα έβλεπες ότι στο πέους διθύραμβος έχω λινκ που παραπέμπω σε παλιό μου ποστ που έχω δημοσιεύσει αυτή την αίτηση.
    Έμεινες μετεξεταστέος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζητώ συγνώμη για τη παράληψη και την απροσεξία. Δεκτή η ποινή. Στο μέλλον υπόσχομαι να είμαι επιμελέστερος. Καλημέρα φίλε «αθεόφοβε».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όσοι δε διαβάσετε το ποστ που είχα γράψει για την αίτηση του πέους για μισθολογική αύξηση στο
    http://atheofobos.blogspot.com/2007/03/2_09.html
    αξίζει να δείτε και στο επόμενο την φωτογραφία που μου έφαγε σε αυτό ο blogger
    http://atheofobos.blogspot.com/2007/03/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://atheofobos.blogspot.com/2007/03/blog-post_10.html
    δεν υπαρχει προσβαση εδω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την δουλειά δηλαδή την έκαναν μία γλύπτρια και μία γλείπτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή