Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2006

Γυναίκες Γ -ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ η ΜΟΔΑ




Διαπρύσιος θαυμαστής του ωραίου φύλου (στην εποχή μας πρέπει να επεξηγούμε ότι εννοώ τις γυναίκες), αισθάνομαι να προσβάλουν την αισθητική μου ορισμένες ταλαίπωρες που επιμένουν να ακολουθούν τα κελεύσματα της μόδας χωρίς να τους περνάει από το μυαλό ότι το ρημάδι το σώμα τους δεν είναι για όλες τις μόδες.
Η σημερινή μόδα λοιπόν προστάζει έξω η μέση.
Επαναλαμβάνω, έξω η μέση.
Όχι χρυσό μου έξω ή τεράστια δίπλα σου που δείχνει ότι σου αρέσει η μόδα αλλά σου αρέσουν και οι δίπλες , τα γαλακτομπούρεκα, τα τσουρέκια,οι παπάρες και όλα όσα εκτίθενται τώρα σε δημόσια θέα. Η μόδα δεν είπε στο ανθρωπάκι της Michelin να βγάλει τις δίπλες του έξω. Κρύψε τις να πάει στο διάολο με ένα μαύρο ριχτό σαν την Γαλάνη η την Φαραντούρη. Έτσι όλοι βλέπουν ότι έχεις ένα στητό στήθος χωρίς να βλέπουν ότι έχει σαν υποστύλωμα τις δίπλες της κοιλιάς σου.

Δεν φταις εσύ ύστερα αν ο Θεός σου έδωσε ένα πλούσιο ψυχικό κόσμο και ένα μυαλό ξυράφι αλλά όλα αυτά στηρίζονται σε δύο πόδια σαν τα γιαταγάνια του Μάμαλη.
Τι τη θες την μίνι φούστα και δεν βάζεις ένα άνετο παντελονάκι να προσέχουμε τα πνευματικά σου χαρίσματα αντί να κοιτάμε τα πόδια σου και να προβληματιζόμαστε αν χωράει ανάμεσα τους μπάλα του ποδοσφαίρου η του μπάσκετ.

Αμ ΄και συ με τον κώλο σαν το Ελ.Βενιζέλος τι το θες το εφαρμοστό κολάν που επιβεβαιώνει την αρχική μας σκέψη ότι έχεις γερές βάσεις!

Δεν συζητάω βέβαια για κάτι βαθιά ντεκολτέ που αποκαλύπτουν δύο στήθια τα οποία απέχουν λόγω μεγέθους όσο το Ρίο από το Αντίρριο.

Ύστερα είσαι 1.90 .Τι το θες το 10 πόντους τακούνι που αναγκάζονται όλοι στο μετρό όταν βγαίνεις από το βαγόνι να σου φωνάζουν -πρόσεχε το κεφάλι σου!

Έχεις πλάτες σαν τον Σβαρτσενέγκερ ,τι τις βάζεις κορίτσι μου αυτές τις βάτες και μοιάζεις σαν παίκτης του ράγκμπυ.

Θα μπορούσα να συνεχίσω με πολλά άλλα παραδείγματα αλλά πιστεύω ότι μια ταινία αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα για το πώς το σωστό ντύσιμο αλλάζει τελείως μια γυναίκα. Η ταινία αυτή είναι το Pretty woman .
Μην μου πει καμία ότι καλά εγώ δεν φτάνω ούτε στο νυχάκι της την Τζούλια Ρόμπερτς.
Σήμερα και η πιο άσχημη γυναίκα μπορεί όχι να γίνει όμορφη αλλά με την σωστή καθοδήγηση να αποκτήσει τον δικό της τύπο που πολλές φορές είναι σημαντικότερος από την ομορφιά.
Μόνο μία δυστυχώς ότι και να βάλει δεν πρόκειται ή ατυχής ,όσο έντιμη και να είναι, να αλλάξει: Η Μαριέττα !!

21 σχόλια:

  1. πόσο χαίρομαι που σας γνωρίζω! ευτυχώς, έχετε την όρεξη και τα κέφια και (περι)γράφετε την(ερωτική) πραγματικότητα που βιώνουμε ή βλέπουμε γύρω μας. Προσωπικά, (και δεν είμαι η μόνη!) προτιμώ το πρώτο. Ακόμη κι' απ'το να γράφω (άσε που διατηρει κανείς τη φόρμα του, χάνει και καμια θερμίδα με αυτόν τον τρόπο).
    και την περιγράφετε πολύ ωραία αυτήν την πραγμαικότητα.
    (τα προηγούμενα πόστα σας με θέμα την περι-κοπή της γυναικείας σεξουαλικής απόλαυσης ήταν ενδιαφέροντα)
    σε οτι τώρα αφορά τα ρούχα, καλά , πολύ καλά τα λέτε. ξέρετε όμως υπάρχουν και μερικοί τύποι ,τύποι γυναικών, που απο κόμπλεξ (ποιός ξέρει τι διαολεμένα απωθημένα εχουν) κουκουλοκελεμπιόνονται και φθείρουν την εικόνα τους, για ασφάλεια ίσως, για συναισθηματική ασφάλεια; και συμπεριφέρονται αψυχολόγητα λες και περιμένουν (καμια φορά συνειδητοποιούν οτι αυτό περιμένουν) κάποιος να τις ανακαλύψει και να τις συμμορφώσει. να τις κάνει λιγουλάκι ανθρώπους. σε κάθε επίπεδο. εμφανισιακό, και ερωτικό.
    εσείς όμως, και σε οτι αφορά τις πλειονότητες, καλά τα λέτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καλό σου, αθεόφοβε. Γιατί γίνεσαι κακός..;:pP
    Έχεις απόλυτο δίκιο, το σημαντικό είναι η κάθε γυναίκα να έχει την αυτογνωσία και να καταλαβαίνει τι της ταιριάζει και τι όχι. Και το θέμα δεν είναι μόνο ότι κάποια εμφάνιση μπορεί να είναι αντιαισθητική ή γελοία, αλλά προκαλεί, για το άτομο που τη φέρει, την εικόνα ανασφαλούς ή χωρίς περιεχόμενο, ανθρώπου. Ακόμη κι αν δεν είναι έτσι.
    Καλημέρα σας, φίλτατε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω.
    Αλλά αυτό, δεν πρόκειται να φέρει αποτέλεσμα.

    Η έλλειψη αισθητικής, μας ζώνει από παντού.
    Γυναίκες, άντρες, χώροι, μορφές τέχνης, ανθρώπινες δημιουργίες.

    Το κιτς, ζει και βασιλεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη, θέλω όμως και κάτι ανάλογο και για τους άνδρες. Δεν υπάρχουν άσχημοι άνθρωποι για μένα, ο καθένας έχει την ομορφιά του.

    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή δεν έχω καμία σχέση με την μόδα, ούτε και αυτή με μένα, δηλαδή δεν έχω ξεπεράσει το σύνδρομο μακό-τζιν-αθλητικά , είμαι οπαδός της άποψης του Ellas McDaniel: «you can't judge a book by looking at the cover».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αθεόφοβε συμπάσχω. Ιδίως όταν βλέπω λεβέντες με φαρδιά βερμούδα... κοστούμια χάλια... άσχετη γραβάτα, άπλυτο μαλί....
    τυχαία όμως παρατηρώ από την πλευρά μου ότι κάποιοι κακοντυμένοι και χάλια που γνώρισα ήταν πολύ εντάξει άνθρωποι και έζησα σπουδαία πράγματα μαζύ τους.
    Γι αυτό παρότι συμπάσχω επιφυλάσσομαι...
    η ζωή είναι παράξενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολο πολύ καλό, αλλά, το της Μαριέττας, άπαιχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. adespoti-
    καλώς ήρθες.
    Για τα άτομα που γράφεις προφανώς έχουν προβλήματα προσωπικότητας.

    weirdo-
    Όπως πάντα συμφωνούμε!

    καπετάνισσα-
    Γι΄αυτό προσπαθεί κανείς να τονίσει τι είναι κίτς μπάς και μερικά μυαλά καταφέρουν να το καταλάβουν.

    fibi-
    Μου έδωσες μιά καλή ιδέα να γράψω και για τους άνδρες.
    Απλά ακόμα προτιμώ να χαζεύω τις γυναίκες!

    chris-
    Εχει τραγουδήσει και ο Ρέι Τσάρλς το ομότιτλο τραγούδι!
    Αλλά εγώ μιλάω για μόδα και όχι για το απλό ντύσιμο που είμαι και γώ οπαδός.

    eleni63-
    Όπως είπα και παραπάνω εγώ μιλάω για κόλημα στη μόδα και όχι για ατημέλητους η κακοντυμένους.
    Άλλωστε για πολλούς αξιόλογους η ατημελησιά έχει ιδεολογική βάση!

    advocatus diavoli-
    Μα η ταλαίπωρη ίσως θα πρέπει να φθάσει στο απόλυτο κίτς οπότε θα αποκτήσει έστω και έτσι αισθητική άποψη στην εμφανιση της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το έχεις ακούσει ποτέ αυτό που λένε ότι οι γυναίκες βλέπουν τον εαυτό τους πολύ διαφορετικά από αυτόν που τις βλέπουν οι άντρες? Λες και ο καθρεύτης δεν δείχνει το ίδιο πράγμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οσο διαφορετικό να τον βλέπουν αν δεν βλέπουν εστω αυτά που γράφω τότε τίποτα δεν τις σώζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν πιστεύω πως και οι ίδιοι είναι ευτυχισμένοι με την εικόνα τους.. εγώ πάντως τους λυπάμαι λιγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το θέμα είναι αν το συνειδητοποιούν είναι ακόμα χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λοιπόν, σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όλα όσα γράφεις και κάτι τέτοια σκέφτομαι κι εγώ όταν π.χ. βλέπω μία μεγάλη κοιλιά σε κοινή θέα ή δύο χοντρά μπούτια ακάλυπτα.
    Όμως από την άλλη σκέφτομαι ότι αυτές οι κοπέλες είναι τελείως ακομπλεξάριστες και κατά κάποιο τρόπο αυτό το χαίρομαι. Ίσως να λένε με τον τρόπο τους "Με βρίσκετε χοντρή; Στα τέτοια μου". Σκέφτομαι ακόμη ότι με τον τρόπο αυτό ενδεχομένως να κάνουν τη δική τους επανάσταση εναντίον της ανορεξικής λαίλαπας που έχει στείλει ακόμη και στα θυμαράκια κοριτσόπουλα λόγω νευρικής ανορεξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μακάρι να είναι έτσι όπως το λές. Αντίθετα εγώ πιστεύω ότι είναι θύματα της μόδας που δεν καταλαβαίνουν ότι δεν είναι για όλους/ες η μόδα καλαίσθητη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά τα λες... εκτός από ένα (εγώ του 1,72 που έχω φετίχ με τα ψηλοτάκουνα τι να κάνω η γυναίκα;) αλλά αυτό με τη Γιαννάκου με έστειλε! Όντως, αυτή θέλει ολική αναμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. nemertes-
    Όπως βλέπεις εγώ μιλάω για αυτές που είναι 1.90 !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παρα πολυ καλο !!
    Ομως θα ηθελα οταν εχεις κεφι να γραψεις και για καποιους αντρες που κοιτουν και χαιρονται κατι τετοια.........και μη μου πεις οτι δεν υπαρχουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί πρέπει οι γυναίκες να είναι ωραίες. Για μπές σε ένα web, που φιγουράρουν αυτοί που μας κυβερνάνε. Χοντροί, καραφλοί, με μάτια που κλείνουν από το λίπος, πανάσχημες μπαναλόφατσες. Και εντούτοις, για δες με τι γυναικάρες κυκλοφορούν. Αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πώ. Είναι όλα θέμα εξουσίας. Πήγαινε στο μπλόκ μου να δείς τα κοράκια του Νόμπελ και να πάθεις. Τώρα εσύ κυκλοφορείς γυμνός και ωραιος. Γι αυτό βγάλε από το μυαλό σου, ότι θα πάρεις Νόμπελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάνε υπομονή έχω ετοιμάσει και για τους άνδρες και τη μόδα πόστ!
    Όχι θα γλύτωναν!
    Υστερα εγώ δεν κατηγορώ για το πάχος η την ασχήμια για την έπιμονή στη μόδα γράφω.
    Υστερα τι σου φταίνε οι φαλακροί;
    Πήγαινε στο Μάιο και διάβασε το εγκώμιον φαλάκρας που έχω γράψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το διάβασα! Ενοώ την εσωτερική καράφλα! Με την καράφλα δεν έχω κανένα πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή