Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2012

Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΛΤΟΥ




Πριν λίγα χρόνια, από προσωπική εμπειρία  συνειδητοποίησα πως το τραγικό δεν είναι η φασιστική συμπεριφορά ενός  ή λίγων ατόμων πάνω στους άλλους, αλλά η παθητική αποδοχή της από τους περισσότερους.
Σε μια συγκεκριμένη περίσταση που ένα και μόνο άτομο καταπατούσε κατοχυρωμένα δικαιώματα μας, βρέθηκα κάποτε μόνο εγώ μαζί με όχι περισσότερους από  5-6 άλλους να αντιδρούμε, ενώ οι υπόλοιποι, καμιά 60ρια, λούφαζαν και αποδέχονταν παθητικά την απαράδεκτη αυτή  φασιστική συμπεριφορά.  
Από τότε λοιπόν δεν με εκπλήσσουν γεγονότα σαν αυτά που έγιναν στην συναυλία του Νταλάρα από καμιά 50 τραμπούκους, ούτε  με εκπλήσσει η παθητική στάση των σαφώς πολυπληθέστερων θεατών της συναυλίας που ήθελαν να τον ακούσουν.
Το χειρότερο είναι ότι συμπεριφορές σαν και αυτήν ακριβώς γιατί δεν συναντούν αντίδραση από τον φοβισμένο κόσμο που τις παρακολουθεί παθητικά,  έχουν εδραιώσει την πεποίθηση  σε δυναμικές μειοψηφίες ότι εκφράζουν και την άποψη της πλειοψηφίας χωρίς βέβαια να περνάει καν από το ελλειποβαρές  μυαλό τους ότι ακόμα και να ήταν έτσι, η πλειοψηφία δεν επιβάλλει την άποψη της με την βία.
Όπως γράφει ο Άρης Ραβανός :
Αρκετοί εκ των υποστηρικτών των βίαιων αντιδράσεων, λένε ότι όταν ο φασισμός είναι εδώ, τότε και οι πράξεις των πολιτών οφείλουν να είναι ανάλογες.
Όχι. Φασισμός είναι οι πράξεις τους. Ο φασισμός είναι λαϊκισμός και κάθε λαϊκισμός είναι φασισμός κατά βάση και κατά ουσία.
 Εξ ίσου τραγική δε είναι η διαπίστωση ότι οι συμπεριφορές αυτές έχουν αν όχι την υποστήριξη , την ανοχή συχνά κομμάτων της αριστεράς, που πιστεύουν πως θα ψαρέψουν ψηφοφόρους από τον θολό αυτό πολτό που στην πραγματικότητα δεν έχει κανένα πολιτικό προσανατολισμό αλλά εμφορείται από αγανάκτηση για την σημερινή τραγική οικονομική κατάσταση  μαζί με μίσος για όσους δεν αντιμετωπίζουν, όπως ο Νταλάρας, άμεσο πρόβλημα επιβίωσης.
Γράφω για πολτό γιατί αυτό το συνονθύλευμα δεν έχει πολιτική θέση.
Οι πολιτικές αντιπαραθέσεις  γίνονται με επιχειρήματα και όχι με γιαούρτια και καρέκλες.
Ίσως οι  μεν  "αγανακτισμένοι"  που εξέφραζαν ένα ευρύτερο μέτωπο ανθρώπων που η μείωση των εισοδημάτων τους και η ανεργία τους οδηγούσε στο Σύνταγμα να μουντζώνουν την Βουλή, να αποτελούν ένα τμήμα της αριστεράς, που όμως και αυτή βρίσκεται μέσα σε αυτή (!), ενώ αντίθετα ο πολτός αυτών  που βιαιοπραγούν είναι συνήθως απολιτικός και ο μόνος λόγος που μπορεί να αρθρώσει  είναι όλα αυτά τα αμέτρητα χυδαία σχόλια που διαβάζει κανείς στα  site τύπου Troktiko κτλ
Βέβαια υπάρχουν και μερικοί που προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Μεταξύ αυτών και ο γνωστός μας και μη εξαιρετέος, Πανεπιστημιακός και συγγραφέας όπως σεμνά μας αυτοσυστήνεται, θαυμαστής του Πολύδωρα, Απόστολος Διαμαντής.
Είναι αυτός που με πανεπιστημιακή εμβρίθεια στο άρθρο του Τι εστί νόμος; μας εξηγούσε πως  :Εάν ένα κοινοβούλιο ψηφίσει νόμο με τον οποίο ο λαός δεν συμφωνεί, τότε αυτός ο νόμος δεν πρέπει να εφαρμοστεί! 
Δηλαδή για να εφαρμοστεί ο νέος νόμος για τα Πανεπιστήμια πρέπει: να συμφωνούν οι πολίτες και πρωτίστως αυτοί τους οποίους ο νόμος αφορά- εν προκειμένω οι πρυτάνεις, οι καθηγητές, οι φοιτητές και εν τέλει ο λαός !!!
Το βάθος και η ποιότητα των στοχασμών του με οδήγησαν τότε να γράψω το ποστ :
Σήμερα σχετικά με τα επεισόδια στο Ίλιον γράφει:
Ειδικώς με τους καλλιτέχνες δεν πρέπει να μας ξενίζει το γιούχα, διότι ανά τους αιώνες έχουν προπηλακισθεί οι πάντες, όταν το προϊόν τους δεν άρεσε ή τέλος πάντων δεν άρεσε σε κάποιους. Εδώ προπηλακίστηκε ο Βίκτωρ Ουγκώ στο Παρίσι, μέχρι και ο Ευριπίδης αποδοκιμάστηκε έντονα, ο Νταλάρας μας ξένισε;
Δεν  θα είχε κανείς αντίρρηση αν το προϊόν του Νταλάρα δεν άρεσε στον κόσμο, να τον γιουχάρουν όπως έχει γίνει και με άλλους καλλιτέχνες στο παρελθόν ιδίως όταν κάποιος έχει ακριβοπληρώσει το εισιτήριο .
Όμως τα νερά, τα γιαούρτια και οι καρέκλες δεν  έπεσαν γιατί δεν άρεσε το προϊόν του, που στο κάτω κάτω της γραφής τους προσφέρθηκε και τζάμπα.
Και τελειώνει το άρθρο του ως ακολούθως:
Επομένως και ευχαριστημένοι να είμαστε προς το παρόν με την σώφρονα και μάλλον χιουμοριστική στάση των ελλήνων ανέργων που πετάνε γιαούρτια. Διότι, όπως πάει το βιολί, εάν συνεχιστεί αυτή η αμέριμνη εφαρμογή μνημονίων και νεοφιλελεύθερων παραδείσων, βλέπω πολύ πιθανόν να έρχονται ταχύτερα ιπτάμενα αντικείμενα…
Ελπίζω βέβαια να εκτιμήσει με το ανάλογο χιούμορ τον σώφρονα και χιουμορίστα φοιτητή όταν θα του σβουρήξει κανένα γιαούρτι αν δεν συμφωνεί με τα λεγόμενα του.
Είναι, κατά Διαμαντή, το πλέον ουσιαστικό και καίριο  επιχείρημα  για κάθε διαφορετική γνώμη.
Που έχει οδηγήσει όμως η εδραίωση και η παθητική αποδοχή τέτοιων συμπεριφορών;
Όπως γράφει ο Δημ.Μαρκόπουλος:
Δεν ξέρω εάν το καταλάβατε, όμως κανείς δεν έχει πλέον σε αυτή τη χώρα το δικαίωμα της αντίθετης άποψης. Δεν είσαι για παράδειγμα φουλ αντιμνημονιακός κι έχεις αντίθετη άποψη; Στην πυρά και στο γιαούρτωμα. Τολμάς να γράψεις κάτι άλλο από αυτό που το κοινό θέλει; Κατευθείαν για ανασκολοπισμό. Έτυχε η γυναίκα σου να είναι υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ κι εσύ τραγουδιστής που τα τραγούδια σου δεν αρέσουν πλέον σε αυτούς που σε χειροκροτούσαν παλιότερα ως αριστερό; Στον Καιάδα. Είσαι με τη Χρυσή Αυγή; Κατευθείαν στο απόσπασμα από την Άκρα Αριστερά. Είσαι ΣΥΡΙΖΑ; Η Χρυσή Αυγή έτοιμη είναι στη γωνιά.
Έτσι λοιπόν ο Νταλάρας δεν έχει το δικαίωμα να έχει διαφορετική άποψη από ορισμένους για θέματα  πολιτικής, οπότε είναι προδότης, δοσίλογος! κτλ 
Αλλά το χειρότερο είχε το θράσος να δώσει δωρεάν συναυλίες σε λαϊκές συνοικίες , όντας σύζυγος γυναίκας που ανέλαβε υπουργείο!
Εδώ ακριβώς είναι η πλήρης ταύτιση με την χειρότερη εκδοχή του φασισμού, τον ναζισμό που βάσιζε τα αντίποινα του για τις απώλειες των στρατευμάτων του  από τους αντάρτες, στην συλλογική ευθύνη του άμαχου πληθυσμού της περιοχής .
Παραμένοντας  απτόητος στην σκηνή  ο Νταλάρας  απέδειξε τουλάχιστον πως όταν αντιστέκεται κανείς σε τέτοιες αθλιότητες τελικά χαμένοι είναι οι ασχημονούντες τραμπούκοι γιατί ούτε θέσεις ούτε επιχειρήματα είναι τα μπουκάλια του νερού, τα γιαούρτια και οι καρέκλες αλλά ξεκάθαρη  προσπάθεια  φασιστικής επιβολής.
Πολύ σωστά λοιπόν επισημαίνει ο Κώστας Γιαννακίδης:
 Δεν είναι ο λαός που πετούσε καρέκλες χθες στον Νταλάρα και αύριο στον οποιοδήποτε άλλον. Είναι η ανοχή του λαού ή ο φόβος του απέναντι σε ακραίες μειοψηφίες και σε κτηνώδεις συμπεριφορές. Είναι η συλλογική μας αδιαφορία, ο κυνισμός μπροστά στο χυδαίο, η αναγνώριση της αλητείας ως ένα κομμάτι του κοινού μας πολιτισμού. Κάπως έτσι, τα θρασύδειλα φασιστοειδή του μπούγιου χτυπούν ρυθμικά της μπότες τους, υψώνουν τις φωνές τους, παίρνουν την οργή και τη μετατρέπουν σε υστερία. Ευτυχώς ο Νταλάρας έμεινε στη θέση του. Μόνος απέναντι σε πολλούς, επώνυμος μπροστά σε ανώνυμους. Άντρας. Και, όντως, τους είχε χεσμένους.

56 σχόλια:

  1. Δεν εγκρίνω το να πετάς καρέκλες και γιαούρτια, αλλά προφανώς στο πρόσωπό του αποδοκιμάζουν ΚΑΙ τη γυναίκα του ΚΑΙ τον ίδιο.
    Απευθύνεται σε ζητιάνους και δίνει δωρεάν συναυλίες; Ας έβαζε εισιτήριο 2 ευρώ, να έβλεπε πόσοι θα πήγαιναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι στο πρόσωπο του αποδοκιμάζουν και την γυναίκα του είναι προφανές.
      Όμως γι΄αυτό ακριβώς γράφω για συλλογική ευθύνη όπως ακριβώς έκαναν και οι Γερμανοί στην κατοχή.
      Τον να αποδοκιμάσεις τον ίδιο γιατί δεν σου άρεσε,αφού το ακούσεις πρώτα,είναι κάτι απόλυτα θεμιτό χωρίς βέβαια να πετάς γιαούρτια και καρέκλες.
      Το τον αποδοκιμάζεις όμως ένα καλλιτέχνη για τις πολιτικές του απόψεις είναι απαράδεκτο. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να μην τον παρακολουθείς.
      Κάποτε θα πρέπει να ξεχωρίζουμε τον καλλιτέχνη ή το λογοτεχνικό έργο από την προσωπικότητα του ατόμου.
      Σκέψου την αντίφαση μεταξύ του τεράστιου έργου μου μας έχει χαρίσει ο Θεοδωράκης και των αλλοπρόσαλλων πολιτικών του θέσεων που κυμάνθηκαν από τον κομμουνισμό μέχρι την δεξιά και τούμπαλιν!
      Θα έπρεπε κάθε φορά οι αντιτιθέμενοι με τις αλλαγές του να τον γιουχάρουν;
      Αντίστοιχα στην λογοτεχνία δεν θα έπρεπε να διαβάζουμε τα μοναδικά έργα του Καζαντζάκη που συνεχώς μιλάει για ήρωες κτλ όταν ξέρουμε πως επειδή φοβότανε τον πατέρα του παντρεύτηκε την Γαλάτεια στην εκκλησία του νεκροταφείου!
      Αν τέλος ο Νταλάρας έβαζε ένα κανονικό εισιτήριο θα έλεγαν πως δεν φτάνει που ο λαός πεινάει αυτός από πάνω πάει να τους ξεζουμίσει.
      Αν έβαζε εισιτήριο 2 ευρώ θα έλεγαν πως είναι δραχμοφονιάς (ή μάλλον ευρωφονιάς!) και πάει να βγάλει από την μύγα ξύγκι.
      Άμα θέλεις να κατηγορήσεις κάποιον πάντα κάτι θα βρείς να του προσάψεις.

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις τη θέση μου για τη βία. Είμαι αντίθετος σε γενικές γραμμές. Θεωρώ ότι ο διάλογος μπορεί να πετυχει περισσότερο, ενώ θεωρώ τέτοιες δράσεις λαϊκίστικες και απλά για εκτόνωση χωρίς να μεταφέρουν κανένα πολιτικό μήνυμα.

    Ωστόσο, προσπαθώ να βρω και τα ελατήρια εκείνων που δρουν βιαίως. Ο Νταλάρας δεν είναι τυχαίος. Είναι ένα κλασσικό παράδειγμα της Μεταπολίτευσης που πλούτισε και ξέχασε όσα κήρυττε και την καταγωγή του. Κατάντησε -εκούσια ή ακούσια- ένα σύμβολο της εποχής του (που άλλοι της γενιάς του όπως ο Παπακωνσταντίνου, οι Κατσιμιχαίοι, ο Μικρούτσικος κλπ δεν το έκαναν και έμειναν σεμνοί). Ταυτόχρονα, ΕΤΥΧΕ να έχει γυναίκα υπουργό που προσυπέγραψε τη χρεοκοπία του λαού (με το όνομά του, γιατί συνέφερε ψηφοθηρικά, παρά τη δράση της σε ΜΚΟ του μεταναστευτικού χώρου επί έτη).

    Εκτίμησή μου είναι, λοιπόν, ότι οι νεαροί (έτσι τους έκοψα) απλά "χτύπησαν" τη γυναίκα του και το σύμβολο.

    Το πρόβλημα για μένα δεν είναι ο Νταλάρας. Για μένα το πρόβλημα είναι η ολοένα αυξανόμενη χρήση βίας σε άσχετες στιγμές ως μέθοδος αποδοκιμασίας. Η συστημική βία, η αυξανόμενη φτώχεια και η ανεργία οπλίζουν τα χέρια των πολιτών και πλέον έχουμε φτάσει σε επικίνδυνο σημείο. Δεν είναι εξέγερση, αλλά για πολλούς μοιάζει με εξεγερσιακή βία (αλλά παραμένει λαϊκίστικη εκτόνωση για την προβολή τους στα νέα μέσα επικοινωνίας). Στην αύξηση της βίας πρέπει να εστιάσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Νταλάρας πληρώνει επίσης και όλο εκείνο το θεατρινίστικο των συναυλιών αλληλεγγύης-διαφήμισης (όπως το εξέφρασε με το δικό του τρόπο ο Πανούσης, που δεν το έπαιξε ποτέ λαϊκός και ποτέ δε στοιχημάτισε στην καταγωγή του). Ο Νταλάρας εκφράζει και υπηρέτησε επάξια μια ολόκληρη κουλτούρα.

    σ.σ. δε σημαίνει ότι συμφωνώ με την πράξη. Απλά μάλλον εκφράζω την απέχθειά μου για αυτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω απόλυτα να μην σου αρέσει κάποιος καλλιτέχνης για ποικίλους λόγους.
      Και εγώ αντιπάθησα τον Μαρκόπουλο για την συμπεριφορά του στον Ξυλούρη ή βγάζω σπυράκια όταν ακούω τον Σφακιανάκη ή τον Δεληβοριά.
      Απλά όμως δεν πατάω στις συναυλίες τους, δεν πάω να τους πετάξω γιαούρτια ή καρέκλες.

      Διαγραφή
  4. Νομίζω ότι ανάλογη "χιουμοριστική" στάση είχαν και οι άνεργοι της Δημοκρατίας της ΒαΪμάρης. Στο κάτω κάτω οι εβραίοι ήταν (;) πλούσιοι και ρουφούσαν το αίμα του λαού με το μπουρί. Μετά τη νύχτα των κρυστάλλων, η νύχτα του γιαουρτιού.

    Μετά βέβαια ήρθε το χαρντ ροκ...Δεν μπορεί, αυτός για να μη σκέφτεται όπως εμείς, θαναι προδότης!

    Άντε και στα δικά μας! Εκκολάπτονται τα Χρυσά Αυγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γιατί αυτές οι συμπεριφορές καταλήγουν στην εκκόλαψη Χρυσών αυγών, δεν πρέπει να τις αφήνουμε χωρίς να τις καταγγέλλουμε πριν να είναι αργά.

      Διαγραφή
  5. Ο Γ. Νταλάρας, εξαιρετικός τραγουδιστής, πλήρωσε τον λαϊκισμό του από λαϊκιστές μεγαλύτερους από αυτόν. Όταν σπέρνεις ανέμους θερίζεις θύελλες.. Βεβαίως η πιο έντονη αποδοκιμασία χρειάζεται στα φασιστοειδή τα οποία δεν έδρασαν αυτοβούλως. Έδρασαν σε διατεταγμένη υπηρεσία πολιτικών κύκλων που ελπίζουν -και επιδιώκουν- σε μεγαλύτερη δυστυχία του Ελληνικού λαού για να δουν αυτά καλύτερες ημέρες.
    Όσο για τον φέρελπι «Πανεπιστημιακό» Απόστολο Διαμαντή τι να πει κανείς! Περιορίζομαι να διαπιστώσω να που πάνε οι φόροι μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν τα φασιστοειδή,όπως γράφεις,ήσαν σε διατεταγμένη υπηρεσία αλλά αν ήσαν τότε αυτοί που τους παρακίνησαν άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου χωρίς να σκέπτονται τις συνέπειες που συνεπάγεται αυτό.

      Διαγραφή
  6. Είναι γνωστό σ όλο τον κόσμο όταν φθάνεις σε πρωτιές είτε φτιαχτές ,είτε γιατί το αξίζεις, πρέπει εκεί στα ψηλά να διαθέτεις παιδεία , ήθος , αντίληψη κοινωνική και ιστορικό πολύ υψηλών προδιαγραφών νορμάλ οικογενειακής ζωής . Η ζάλη που προκαλεί το απότομο ανέβασμα δεν αντέχεται .Χρειάζονται γνώσεις για να το στηρίξεις ,παντού σ όλα τα επίπεδα των διαφόρων επαγγελμάτων σ όλο τον κόσμο και ειδικά στο χώρο της τέχνης , οι καλλιτέχνες βλέπουμε το πως καταρρέουν .

    .Ο Κος Νταλάρας είχε την ατυχία να μεγαλώσει μέσα σε φτώχεια και χωρίς ουσιαστικά πατέρα .Αυτό τον έχει πληγώσει πολύ, όπως πολλές φορές μας το έχει πεί ο ίδιος . Ο πατέρας ,ειδικά για το αγόρι , κρατάει στα χέρια του το κλειδί της ευτυχίας και της ψυχικής ισορροπίας του. Έτσι ο Κος Νταλάρας με μόνα του εφόδια , το δημοτικό σχολείο και λίγα ακόρντα στην κιθάρα !βάλθηκε να κερδίσει τη ζωή και ανέκαθεν να νουθετεί !(είναι το βίτσιο του ) τον Ελληνισμό , σαν φερέφωνο της διαπλοκής , ε βεβαίως είναι και πρεσβευτής της Unesco!(η διαπλοκή τέτοια στελέχη προάγει! )

    Αρχισε χρόνια ολόκληρα μια ατέρμονη αντιπαράθεση , με μεγάλους καλλιτέχνες και μάλιστα και με ορισμένους στα δικαστήρια (Μ Ρασούλης, Χ Κλιν , Τ Πανούσης , Σ Καζαντζίδης) και όχι μόνο .Είχε άποψη για τα πάντα ακόμα και για τον Μάνο Χατζιδάκη και ο Μάνος δεν του χαρίστηκε! ποτέ .

    Στο τελευταίο του υστερικό ατόπημα ,ακριβώς , επειδή έχει τη γυναίκα του στη Βουλή και ( ανέκδοτο υπουργό του μνημονίου ) για έναν άλλο μισθό!όπως και την κόρη του , ηθοποιός , σκηνοθέτης που ?ασφαλώς στο Εθνικό!

    μας έδειξε το δάκτυλο από την τηλεόραση έτοιμος για γκεσταπίτικη τιμωρία! τα έβαλε με τους Έλληνες !αθώωνε το πολιτικό σύστημα! είπε κάμποσα ακατανόητα ότι ο ΓΑΠ και ( οι συν αυτω ) είναι πολιτικός όχι της μίζας που βροντοφωνάζουν με στοιχεία όλοι, αλλά αγνή παρθένα Μαρία, τον άκουγα στη ΝΕΤ και έλεγα είναι αδύνατον. Ενα παραλήρημα εχθρότητας ! κανένα μεγαλείο Ρωμιοσύνης ,γενναιοδωρίας ,κανένα σεβασμό στο εκατομμύριο ανέργους ,καμιά σεμνότητα στους χιλιάδες νηστικούς και άστεγους,,ένας αλλαζών.

    Είχε και το θράσος να πεί θέλαμε και τα πάθαμε που πήραμε ένα δάνειο ! για ένα σπιτάκι! μας είπε δε, ότι η γυναίκα του είναι αριστερή ! αν και ΠΑΣΟΚ!(συγγενής του Ραγκούση, η Κα μόλις είχε πει ένα σωρό ψέματα το βράδυ στο ράδιο - σταθμό ΦΛΑΣ !την άκουγα και δεν πίστευαν τ αυτιά μου ) Σε μια εποχή τραγική ,που όλα έχουν καταρρεύσει και οι ευαίσθητοι Γάλλοι και Ιταλοί καλλιτέχνες δείχνουν την συμπαράσταση τους με τις δυνάμεις που έχουν για την Ελλάδα , ο επί παντός επιστητού διανοούμενος !Κος Γ Νταλάρας βγήκε να σιχτηρίσει τα σπλάχνα του! κι αφού μας πέρασε γενεές 24! έπειτα πήγε αναπαυμένος με την αρωγή της διαπλοκής , να δώσει συναυλίες σε άνεργους και πεινασμένους

    Βέβαια έγινε ΤΟ έλα να δεις εκεί ! και τα sites πήραν φωτιά και γράφουν γιά ΣΟΥΡΓΕΛΟ !και άκρατο κομπλεξισμό και άλλα πολλά αισχρά όπως του πρέπουν!

    Ο Παυλόπουλος στο δελτίο ειδήσεων έβγαλε τους λογαριασμούς των εκατομμυρίων που έχει καταθέσεις !έδειξε και εικόνες από τις απανταχού βίλλες του. Σαν γνήσιοι αριστεροί έχουν όλα τα χρήματα τους στις ελβετικές τράπεζες ! αυτός και η γυναίκα του Είναι γεγονός τα χρήματα αυτά τα έβγαλε από τον Ελληνισμό, γιατί μόνο Ελληνικά τραγούδια λέει , και το έχει παραδεχτεί πολλές φορές , η τωρινή όμως στάση ζωής του έδειξε σε τούτη την ακραία εποχή το περιεχόμενο του και δεν έχουμε καμιά ζηλοτυπία για τα χρήματα του στας Ελβετικάς Αλπεις !

    Εχουμε όμως την αντοχή να του πούμε σ αυτές τις τραγικές στιγμές ,που κανείς μας δεν περισσεύει ,ότι δεν ξεχνάμε τίποτα .

    .Τους Έλληνες μέσα από τα ιστορικά δεινά ,τους εκμεταλλεύεται χρόνια , αυτός και οι παρατρεχάμενοι του και το σύστημα κι αν τον συγχωρούσαμε για την ΨΥΧΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ που είχε από μας --ακόμα κι όταν τραγουδούσε υπήρχε ένα τείχος --, το ξέραμε ότι αυτό οφειλόταν στα αξεπέραστα παιδικά του τραύματα και τον συγχωρούσαμε , όμως BASTA ! μέχρις εδώ Έφθασε ο καιρός να φύγει για Ελβετία , εκεί όπου εμπιστεύεται τα λεφτουδάκια του σαν γνήσιος αριστερός ! όπως διακηρύττει ,για να τα μετράει κάθε βράδυ ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ , ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και το ξέρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά όποιος ξεκίνησε με ταλέντο από φτωχός και με ρεμπέτη πατέρα είναι απαράδεκτο χωρίς να πάει στο πανεπιστήμιο να πετύχει στην ζωή και να βγάλει λεφτά!
      Πρέπει να απαρνηθεί την επιτυχία, να δυστυχήσει, να παραμείνει στην μιζέρια, και να έχει το τέλος του Νικόλα Άσημου για να τον αποδεχτούμε!
      Επίσης δεν πρέπει να έχει γνώμη ο ίδιος και η γυναίκα του, ακόμα και αν είναι εσφαλμένη,διαφορετική από την πάντα σωστή δική μας, και το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να πάει στην Ελβετία για να μην συνεχίσει να εκμεταλλεύεται μετά από 40 χρόνια τους Έλληνες αναγκάζοντας τους να αγοράζουν τους δίσκους του και να πηγαίνουν στις συναυλίες του!
      Πράγματι λοιπόν έχεις δίκιο!
      Αυτή είναι μια σωστή δημοκρατική αντιμετώπιση με την οποία πως θα μπορούσα να διαφωνήσω;

      Διαγραφή
    2. δεν καταλαβες καλα,μαλλον δεν καταλαβες τιποτε.

      Διαγραφή
    3. Τι να κάνουμε είμαι μειωμένης νοημοσύνης!

      Διαγραφή
    4. το " έτσι φαίνεται" μου θύμισε μια παλιά αλλά διδακτική ιστορία που την είχα ξαναγράψει στο παρελθόν:

      Μια μέρα στην Βουλή αγορεύοντας ο Γεώργιος Παπανδρέου(ο παππούς του Γιωργάκη) προκάλεσε την αντίδραση ενός δεξιού βουλευτή που του φώναξε:
      -Πάψε θα σε πιστολίσω.
      Έγινε αναταραχή στην αίθουσα αλλά γαλήνιος ο Παπανδρέου ρώτησε:
      -Ποιος το είπε αυτό;
      Σηκώθηκε ο βουλευτής Κίνιας και είπε:
      -Εγώ.
      Σήκωσε τότε το δεξί του χέρι ο Παπανδρέου ,έδειξε τον βουλευτή που μίλησε και είπε:
      -Σεις; Τότε δεν έχει σημασία!

      Διαγραφή
    5. Το δεν έχει σημασία αφου το είπες εσύ το εκλαμβάνω ως δική σου αυτοκριτική.

      Διαγραφή
    6. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να σου δώσω να καταλάβεις το ουσιαστικό νόημα της διδακτικής ιστορίας που έγραψα.

      Διαγραφή
    7. Υπήρχε και ποιό απλός τρόπος. Μπορούσες απλά να πεις "μη δίνετε σημασία γράφω που και που και μερικά απερίσκεπτα"

      Διαγραφή
    8. Οτι δεν κατάλαβες το καταλάβαμε.

      Οταν όμως απευθύνεσαι στον εαυτό σου δεν χρειάζεται να μας το γράφεις και σε σχόλιο.

      Διαγραφή
    9. Μόλις πληροφορήθηκα ότι διακόπτει τις συναυλίες ο νταλάρας γιατί κατάλαβε ότι στην επόμενη εκτός απο γιαούρτια θα φάει και ξύλο. Τι τραγικη κατάληξη κλαψ.

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς το διαδίκτυο διέσωσε δηλώσεις του Σ Καζαντζίδη,που λέει . -(Στα ερωτικά τραγούδια του σε απωθούσε, δε σ έβαζε στο όνειρο).-

    Άλλος ένας < δήθεν > της εποχής μας . Τα υπόλοιπα ας τ` αφήσουμε στον πραγματικό διανοούμενο (και στο γυμνάσιο και στο πανεπιστήμιο υπήρξε αριστούχος ), μεγάλο καλλιτέχνη, Τζίμη Πανούση . Ο Ρασούλης έφυγε νωρίς.

    Κε Γ Νταλάρα εξ καθέδρα (από καθέδρας ) μάγκας τέλος . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως, ο αρεστός και σε μένα, Τζιμάκος δεν κέρδισε την δίκη με τον Ακατανόμαστο!

      Διαγραφή
  8. Πάντως οργανωμένα ήταν σίγουρα, ο Νταλάρας θα ξέρει το γιατί .........

    Και πάνω από όλα, ο γνήσιος φθόνος, για έναν σπουδαίο ερμηνευτή.

    Τό λάθος του Νταλάρα ήταν που δεν άρχισε να τραγουδά "Τούτοι οι μπάτσοι πούρθαν τώρα....", μετά να συνέχιζε "Όσοι γινούν πρωθυπουργοί" και θα έβρισκε και πολλά άλλα κατάλληλα φαντάζομαι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχεις δίκιο!
    Ίσως δε θα έπρεπε να τους τραγουδήσει 2-3 φορές τον τελευταίο στίχο από το "Τούτοι οι μπάτσοι πούρθαν τώρα...." !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ τόν νταλάρα τόν άκούω άπό μικρό παιδί , τόν καθηγητή όμως τού πανεπιστημίου Θεοδόση Τάσιο έπρεπε νά φτάσω κοντά στά 50 γιά νά μάθω ότι ύπάρχει , κί αύτό τελείως συμπτωματικά ένα βράδυ πού δέν είχα τί νά κάνω καί άνοιξα τήν τηλεόραση . Θέλω νά πώ ότι τελικά μεγάλη άξία έχουμε δώσει σέ όλους αύτούς τούς "καλλιτεχνοδιανοούμενους" γιατί σέ τελική άνάλυση ποιός είναι ό νταλάρας καί τί έχει προσφέρει ό νταλάρας καί ό κάθε νταλάρας , εγώ ψαράς είμαι άλλά έχω καταλάβει καί έχω συνηδειτοποιήση πλέον ότι αύτός πού μού καλυτερευει τή ζωή είναι ό μηχανικός , ό γιατρός , ό νομικός καί γενικά ή έπιστήμη . ό νταλάρας έχει έπωφεληθεί άπ' όλες τίς άπόψεις χωρίς νά τό άξίζει , έ δέν μπορεί νά τά έχει όλα θά φάει καί τά γιαουρτάκια του ...
    γιώργος-λευκαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ό νταλάρας έχει έπωφεληθεί άπ' όλες τίς άπόψεις χωρίς νά τό άξίζει....

    Ένας καλλιτέχνης κρίνεται από την ανταπόκριση που έχει στον κόσμο.
    Όταν λοιπόν έχει πετύχει να είναι 40 χρόνια στο προσκήνιο από αυτό και μόνο το γεγονός αποδεικνύεται πως δεν είναι τυχαίος ούτε δημιούργημα των εταιρειών.
    Δεν υποχρέωσε κανένα να αγοράσει τους δίσκους του ούτε να πάει στις συναυλίες του.
    Το να μην αρέσει λοιπόν σε κάποιους είναι απόλυτα παραδεκτό, το να το εκδηλώνουν όμως αυτό με γιαούρτια είναι τελείως απαράδεκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άννα Νταλάρα: Αγάπη μου δεν πρόλαβα να μαγειρέψω κάτι σήμερα!
    Γιώργος Νταλαρας: Δεν πειράζει αγάπη μου θα φάω κάτι στη δουλειά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν και φυσικά δεν συμφωνώ με τα γιαούρτια στον Νταλάρα(αντίθετα συμφωνώ με τα γιαούρτια στους Βενιζέλους...)τι αλήθεια περίμενε κάνοντας συναυλίες γι'αυτούς που η γυναίκα του-που ΕΞΕΛΕΓΗ ακριβώς χάρη ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΦΙΛΙΑ- καταδίκασε,και με την πολιτική της Αντουανεττας και με την Ψήφο της,ψήφο που υπέκλεψε κι αυτή απ το Λαό,με άλλες υποσχέσεις?
    Δεν ξεχνιούνται αυτά με 1-2 συναυλίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντίθετα συμφωνώ με τα γιαούρτια στους Βενιζέλους...

      Δηλαδή αν εσύ προτείνεις οι αντιθέσεις μας σε μια πολιτική να εκφράζονται με γιαούρτια τότε κινδυνεύουμε σε λίγο να ξαναγυρίσουμε στην εποχή που κάποιο άλλο Βενιζέλο τον πυροβολούσαν!

      Διαγραφή
    2. Φίλε Αθεόφοβε,οι ενστάσεις μου απέναντι σε τέτοιου είδους αποδοκιμασίες κάμφθηκαν οριστικά από τον αδυσώπητο πόλεμο που έχουν εξαπολύσει αυτοί οι χονδροί (και χονδρόπετσοι...)σαλτιμπάγκοι εναντίον του λαού τους.Όταν στέλνεις εκατομύρια στην ανέχεια και την πείνα,όταν βάζεις όλους να πληρώσουν ενοίκιο στο ίδιο τους το σπίτι ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΧΕΡΙ στις προκλητικές υπερωρίες των κολλητών σου,την στιγμή που μποιράζεις ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ σε "συμβούλους",την στιγμή που δεν δίνεις πρώτος το παράδειγμα μειώνοντας ΣΤΟ ΜΙΣΟ τουλάχιστον τις πλουσιοπάροχες αμοιβές της κάστας σου,τότε,ΝΑΙ,η αντίδραση είναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ!Και είναι πολύ τυχεροί που είναι γιαουρτάκι,γιατί αν αυτά τα έκαναν πχ.στην Αμερική,που έχει ένα 20% οπλοκατοχή,θα ήταν μολύβι...

      Διαγραφή
    3. Η όποια επιβεβλημένη αντίδραση στις πολιτισμένες χώρες είναι μία, τον μαυρίζεις στις εκλογές!
      Έλυσε κανένα πρόβλημα η οπλοκατοχή στην Αμερική; Ξεχνάς την δολοφονία του Κένεντι;

      Διαγραφή
    4. Αυτό με την "επιβεβλημένη αντίδραση" είναι το "οποιος εχει στοιχεία να παει στον εισαγγελέα" του σημίτη.

      Καλό το μαύρισμα στις εκλογές καλό και το άσπρισμα με γιαουρτάκι. Στρώνει και την επιδερμιδα.

      Διαγραφή
    5. Και πουσαι. Τράβα να εξηγήσεις σε αυτόν εδώ ποιά είναι η "επιβεβλημένη αντίδραση"
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OjSbVppzbAU

      Διαγραφή
    6. Τώρα μάλιστα!
      Φταίει ο Νταλάρας επειδή του έκοψαν την σύνταξη οπότε ξοδεύουμε ότι έμεινε σε γιαούρτια για να του φτιάξουμε μάλιστα και την επιδερμίδα!!

      Διαγραφή
    7. μα η δολοφονία Κέννεντυ βρε Αθεόφοβε δεν ήταν απόρροια της οπλοκατοχής αλλά προσχεδιασμενη δολοφονία πολύ σκοτεινών(και γνωστων...0 κύκλων...Δεν είπα επίσης οτι έλυσε κανενα πρόβλημα.Είπα οτι εκεί θα το σκεφτούν πολύ καλά πριν κάνουν οτι εδώ...

      Διαγραφή
  14. καλημέρα , ό νταλάρας είναι δημιούργημα τής κυριαρχούσας ίδεολογίας αύτής πού έπέβαλε όταν λέμε "πνευματική ζωή" νά έννοούμε όλους αύτούς τούς "καλλιτέχνες" . Ενώ ο Πλάτωνας όλους αύτούς τούς είχε άποκλείσει άπό τήν "Πολιτεία" του , ΄"εμείς" τούς έχουμε κάνει θεούς .
    γιώργος-λευκάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον ποιο θεωρεί ο καθένας μας καλλιτέχνη είναι καθαρά προσωπική υπόθεση.
      Ακόμα και ο Χατζηδάκις είχε παρουσιάσει στην εκπομπή του "Ενας μετέωρος αστροναύτης χωρίς επιστροφή" στο Τρίτο Προγράμμα της ΕΡΤ τον Φλωρινιώτη λέγοντας και το περίφημο: «Η φωνή του Φλωρινιώτη πάει πολύ με το τσέμπαλο» και τον έβαλε να τραγουδήσει Διώξε τη λύπη, παλικάρι/ πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι, συνοδεία τσέμπαλου!!!

      Διαγραφή
  15. Περί Νταλάρα δε προτιμώ αυτήν την εκδοχή...
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.proswpa&id=13256

    "θύμα" της μεγαλομανίας της συζύγου...λάθος επιλογή Ζωής...

    ΥΓ.άφησα εκτενές σχόλιο για τα γενόσημα αν δεν το είδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Toν τραγουδιστή και συμπαραστάτη νέων τραγουδοποιών Νταλάρα τον λατρεύω, τα γιαουρτώματα τα απεχθάνομαιπολύ ήπια αντίδραση, αλλά ο πολίτης κος Νταλάρας είναι ένα εποικοδόμημα που με τις απόψεις του κατέστρεψε την παραγωγική του βάση.Συμβαίνει συχνά η οίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προσωπικότητα του καλλιτέχνη σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει σχέση με το έργο του.
      Κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα συμφωνούσε με την πολιτική τοποθέτηση του ντ Ανούτσιο ή του Έζρα Πάουντ αλλά και κανένας δεν μπορεί να απορρίψει το σημαντικό έργο τους.
      Δεν θα κρίνω λοιπόν τον Νταλάρα από τις δηλώσεις του όπως το ίδιο δεν θα κάνω για τον Θεοδωράκη και τις διαφορετικές πολιτικές επιλογές του ή τον Σαββόπουλο για τις κατά καιρούς δηλώσεις του.
      Το μόνο που μπορώ να πω είναι -μακάρι να είχαμε μερικούς ακόμα σαν κι΄αυτούς!

      Διαγραφή
  17. Μια απορία. Τι θα έλεγαν οι υποστηρικτές του γιαουρτώματος αν θύμα ήταν ο Λαζόπουλος ή ο Τσίπρας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό μπορούν να απαντήσουν οι ίδιοι.
      Πάντως όταν γιαούρτωσαν τον Αλαβάνο δεν ακούστηκαν τότε και πολλά εγκωμιαστικά σχόλια για την πράξη αυτή.

      Διαγραφή
    2. Για τον Αλέξη Θωμά θα έδινα μπόνους άλλο ένα...Στον Λακη θα έλεγα οτι πάει με την σάτιρα...

      Διαγραφή
  18. "η πλειοψηφία δεν επιβάλλει την άποψη της με την βία."
    Όλα αυτά τα καθάρματα που σαν "κυβέρνηση" μας επιβάλλονται, δεν βιάζουν;
    Από την άλλη όταν ο "καλλιτέχνης" (σε εισαγωγικά γιατί δεν είναι δημιουργός, ένας μέτριος τραγουδιστής, αλλά φίρμα, είναι) δείχνει τον κοινωνικό του κώλο, ορισμένους δεν θα τους ερεθίσει;
    Και οι άλλοι, οι πολλοί, οι "δικοί" του, που πήγαν να τον χειροκροτήσουν, γιατί δεν τον υπερασπίστηκαν, αλλά περίμεναν το ειδωλό τους να τελειώσει το άσμα και να τους υποκλιθεί γιαουρτωμένο; Γιατί είναι αντιπαθής γενικά και προκαλεί με την παρουσία του.
    Και ο Έζρα Πάουντ τα ίδια θα πάθαινε αν παρουσιαζότανε στο Δήμο.
    Υ.Γ. Και κύριε μη βλαστημάτε βάζοντας τη μυλωνού με τους πραματευτάδες, τους τενεκέδες με τα δισκοπότηρα· με καλλιτεχνικά κριτήρια βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "η πλειοψηφία δεν επιβάλλει την άποψη της με την βία."
      Όλα αυτά τα καθάρματα που σαν "κυβέρνηση" μας επιβάλλονται, δεν βιάζουν;

      Προφανώς όχι!
      Βάσει του κοινοβουλευτικού συστήματος στις δημοκρατίες η κυβέρνηση διατηρεί την πλειοψηφία του κοινοβουλίου, εφ΄όσον δεν έχει καταψηφιστεί,οπότε μέχρι τις επόμενες εκλογές είτε μας αρέσει είτε όχι,de jure εκφράζει την πλειοψηφία του λαού!

      ...ένας μέτριος τραγουδιστής, αλλά φίρμα, είναι) δείχνει τον κοινωνικό του κώλο, ορισμένους δεν θα τους ερεθίσει;

      Όσους ερεθίζονται από κώλους, έστω και κοινωνικούς ναι!
      Τρως λοιπόν σε αυτή την περίπτωση ένα γιαουρτάκι στο σπίτι σου και δεν το παίρνεις μαζί σου για να πας να το πετάξεις σε ένα "μέτριο",αλλά συνεχώς στο προσκήνιο για 40 χρόνια, τραγουδιστή!

      Και οι άλλοι, οι πολλοί, οι "δικοί" του, που πήγαν να τον χειροκροτήσουν, γιατί δεν τον υπερασπίστηκαν.....

      Ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα σήμερα της ελληνικής κοινωνίας.
      Δυναμικές μειοψηφίες καταφέρνουν να επιβάλλουν με το έτσι θέλω την άποψη τους.
      Είτε στα γήπεδα του ποδοσφαίρου μειοψηφίες καταστρέφουν και σπάνε τα πάντα,είτε σε ειρηνικές διαδηλώσεις και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας μειοψηφίες καταφέρνουν να καίνε και να καταστρέφουν την πόλη είτε τώρα σε συναυλίες γιατί ο τραγουδιστής και η γυναίκα του έχουν διαφορετικές απόψεις από τις δικές τους.
      Γι΄αυτό και έγραψα για συλλογική ευθύνη και φασισμό.

      Τέλος ίσως μόνο ο Πάπας που έχει το αλάθητο να μπορεί να κρίνει με καλλιτεχνικά κριτήρια για το ποια είναι τα δισκοπότηρα και ποιοι είναι οι τενεκέδες!

      Διαγραφή
  19. ..και φυσικά ο Νταλάρας μας έχει χεσμένους, όπως πολλοί άλλοι που αφού έκαναν τη μπάζα τους φυτεύοντας στο κέντρο της Αθήνας καινούργια δέντρα, μας χέζουν από ψηλά και αγναντεύουν. Δεν ισχυρίζομαι πως το "γιαούρτωμα" είναι λύση, λύση δεν υπάρχει, πουθενά και για τίποτα, είναι όμως μία πράξη, σαν την μαλακία, μερικές φορές απαραίτητη. Τέλος κύριε μη περιμένετε οι θέσεις οι δικές σας να συμπίπτουν με των πολλών. Εσείς καλά τα καταφέρατε, δεν λέω πως δεν το αξίζατε, αλλά και πάρα πολλοί άλλοι το άξιζαν αλλά δεν τα κατάφεραν. Αυτό είναι άδικο και το άδικο ξέρετε πολύ καλά τι φέρνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εν ισχυρίζομαι πως το "γιαούρτωμα" είναι λύση, λύση δεν υπάρχει, πουθενά και για τίποτα, είναι όμως μία πράξη, σαν την μαλακία, μερικές φορές απαραίτητη.

      Όχι μόνο απαραίτητη, αλλά με την μαλακία δεν έχεις τη φοβία ότι το χέρι σου μετά από 9 μήνες θα ζητάει διατροφή και αναγνώριση πατρότητος!


      ..μη περιμένετε οι θέσεις οι δικές σας να συμπίπτουν με των πολλών.

      Αν το πίστευα αυτό θα πήγαινα να ζήσω στην Βόρειο Κορέα που ΟΛΟΙ μαζί χωρίς κανένας να διαφωνεί,κλαίγανε για τον χαμό του μεγάλου ηγέτη!

      Διαγραφή
  20. Δεν είμαι σίγουρη αν πράττετε καλά που δεν πάτε. Όπως δεν είμαι σίγουρη πως στο εγγύς μέλλον δεν θα κλαίτε για τον χαμό άλλων πραγμάτων· και το χειρότερο, με πραγματικά δάκρυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μου το συνιστάς φαίνεται πως είσαι πεπεισμένη πως υπάρχει μόνο μία σωστή γνώμη η οποία κατά σύμπτωση φαίνεται πως συμπίπτει με την δική σου!
      Πάντως και η γυναίκα μου δεν μπορεί να καταλάβει πως μπορεί να έχω διαφορετική γνώμη από την σωστή δική της!

      Διαγραφή
  21. Ο Νταλάρας πρόσφερε ως καλλιτέχνης σε αυτή τη χώρα. Τα όσα κατά καιρούς λέγονται δεν έχουν αποδειχθεί (ο Πανούσης καταδικάστηκε γιατί ο Νταλάρας πήγε στοιχεία για τις συναυλίες του). Μόνο φήμες και λόγια. Σε αυτά κάνουμε πρωταθλητισμό οι Έλληνες. Από πότε θα κάνουμε ποινικό αδίκημα την επιτυχία, τον πλούτο που προέρχεται από την επικερδή δουλειά; Κια μήπως δεν αντέχουμε να βλέπουμε να είναι ψηλά κάποιος ακόμα κι αν τον έχουμε επιλέξει για καλλιτέχνη μας. Όσον αφορά στις πράξεις βίας καλό θα είναι να μην τις νομιμοποιούμε. Γιατί δεν αφορούν μόνο τον Νταλάρα. Αλλά όλους μας. Εκτός κι αν θέλουμε μια κοινωνία ζούγκλα όπου θα κάνουν κουμάντο 30 τραμπούκοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πλήρως με όσα γράφεις.
      Η μόνη αντίρρηση που έχω είναι σχετικά με την μήνυση που είχε κάνει ο Νταλάρας στον Πανούση και οποίος καταδικάστηκε τελικά και αμετάκλητα σε 5 μήνες φυλάκιση με αναστολή.
      Προσωπικά πιστεύω ότι η σάτιρα δεν πρέπει να φτάνει στα δικαστήρια αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση η σάτιρα του Πανούση έφτανε στον άδικο διασυρμό του Νταλάρα.

      Διαγραφή
  22. Διάβασα προσεκτικά και το post σου και τα σχόλια αλλά πολύ πιο προσεκτικά τις απαντήσεις σου στα σχόλια. Δεν συμφωνώ με τα γιαουρτώματα σε κανέναν είτε πολιτικό είτε καλλιτέχνη. Ωστόσο κατανοώ απόλυτα αυτούς που το κάνουν. Εδώ και 8 μήνες το εργοστάσιο που δουλεύω υπολειτουργεί. Δουλεύω 3 μέρες τη βδομάδα. Έχουμε να πληρωθούμε εδώ και 5 μήνες. Ο γιος μου μεταμοσχευμένος και με ουρολογικό πρόβλημα, του έκοψε ο ΕΟΠΥΥ τα μισά χρήματα για τους καθετήρες που χρειάζεται και τα πληρώνουμε από την τσέπη μας. Έχω χάσει την ψυχραιμία μου αλλά προσπαθώ να κρατήσω τη λογική που απαιτείται για να μην καταρρεύσουμε σαν οικογένεια. Αν μου δοθεί η ευκαιρία να είσαι σίγουρος ότι και το δικό μου χέρι θα σηκωθεί και θα μουντζώσει.
    Ωστόσο ένα πράγμα με ξένισε σε αυτά που γράφεις." Βάσει του κοινοβουλευτικού συστήματος στις δημοκρατίες η κυβέρνηση διατηρεί την πλειοψηφία του κοινοβουλίου, εφ΄όσον δεν έχει καταψηφιστεί,οπότε μέχρι τις επόμενες εκλογές είτε μας αρέσει είτε όχι,de jure εκφράζει την πλειοψηφία του λαού!".
    Το πιστεύεις αυτό;;;; Τον τελευταίο χρόνο η Βουλή εκφράζει την πλειοψηφία του λαού!!!!! Συμφωνώ ότι αυτό ισχύει εφόσον εμείς ψηφίσαμε τους βουλευτές που δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση και για 4 χρόνια αν θέλουν κρατάνε αυτή τη δοτή κυβέρνηση. Με μια διαφορά: έκλεψαν την ψήφο τη δική μου, του άντρα μου, του γιου μου, του γείτονα. Την έκλεψαν υπογράφοντας μαζί μας ένα συμβόλαιο το οποίο δεν τήρησαν. Έχουμε το δικαίωμα να θεωρούμε ότι αυτό το συμβόλαιο έχει πάψει να είναι σε ισχύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατανοώ πλήρως τα αισθήματα που έχεις για τα πράγματι απαράδεκτα προβλήματα που αντιμετωπίζεις λόγω της οικονομικής κρίσης.
      Να συμφωνήσω ακόμα μαζί σου ότι εμείς οι δύο πιστεύουμε πως η κυβέρνηση δεν εκφράζει την πλειοψηφία του λαού.
      Το πρόβλημα όμως είναι ποιος το κρίνει αυτό;
      Εσύ, εγώ, ή κάποιοι άλλοι;
      Μήπως όμως οι άλλοι έχουν άλλη άποψη;
      Η μοναδική λοιπόν όπως βλέπεις απάντηση που μπορεί να δοθεί στα δημοκρατικά πολιτεύματα είναι από το κοινοβούλιο.
      Οπότε αναπόφευκτα η κατάληξη είναι η πρόταση που έχω γράψει και σε ξένισε.

      Διαγραφή