Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

ΓΙΑΤΙ ΜΠΛΟΓΚΑΡΟΥΜΕ;




Το 2008 το facebook είχε ζωή μόλις 4 ετών και δεν είχε ακόμα εξαπλωθεί παγκοσμίως, σε αντίθεση με τα μπλογκ που βρισκόντουσαν στην άνθιση τους και γνώριζαν ευρύτατη εξάπλωση.
Το δικό μου μπλογκ είχε τότε μόνο 2 χρόνια ζωής, αλλά φαίνεται πως είχε αποσπάσει την προσοχή μερικών δημοσιογράφων, οι οποίοι και είχαν αναδημοσιεύσει μερικά κείμενα από αυτό.
Έτσι από την καθημερινή μεταμεσονύκτια εκπομπή του ΡΣ ΣΚΑΙ 100,3 που παρουσίαζε  ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Λεβίθης μου ζητήθηκε να συμμετάσχω στην εκπομπή της  Κυριακής 10 Φεβρουαρίου 2008 που είχε θέμα « BLOGGERS: ΓΡΑΦΩ ΑΡΑ e-ΠΑΡΧΩ…» με εξής τα ερωτήματα προς τους bloggers:

-ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥΣ
-ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ blogging 
-ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑΣ
-ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ 
-ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ BLOG ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥΣ


Η εκπομπή είχε ιστοσελίδα (http://skai-anemologio.pblogs.gr/) η οποία όμως σήμερα πλέον δεν λειτουργεί.
Επειδή θα έλειπα οικογενειακώς στο εξωτερικό, έστειλα το παρακάτω κείμενο μου, χωρίς να γνωρίζω τελικά τι από αυτό ακούστηκε στην εκπομπή.  Όμως το κείμενο το  δημοσίευσα μετά στο μπλογκ μου και νομίζω πως απαντά με χιούμορ στο ερώτημα του τίτλου.


Ξεκίνησα τον Μάϊο 2006 το μπλόγκ μου. Όταν πήρα χαμπάρι την ύπαρξη των μπλογκ είπα απλά: γιατί αυτοί και όχι εγώ; Είναι καλύτεροι, όχι βέβαια!
Βέβαια διαπίστωσα ότι υπάρχουν και καλύτεροι και είμαι ευτυχής που με αρκετούς από αυτούς έχουμε γίνει ιντερνετικοί φίλοι. Το blogging λοιπόν σημαίνει για μένα την δυνατότητα να γράφω κάτι, που αλλιώς λόγω έμφυτης οκνηρίας δεν θα το έγραφα ποτέ για το βάλω στο συρτάρι μου ή για να το ακούσει εξ υποχρεώσεως, χασμωμένη η γυναίκα μου.
Τώρα σε λίγη ώρα διαβάζει κάποιος στην άλλη άκρη του κόσμου, το απόσταγμα της σοφίας ενός φωτεινού πνεύματος, σαν το δικό μου και σου λέει την γνώμη του γράφοντας διθυραμβικά σχόλια.
Εκτός των άλλων επίσης το blogging είναι σαν το Alzheimer, αποκτάς συνέχεια καινούργιους φίλους.
Το μέλλον της Ελληνικής μπλογκόσφαιρας είναι προδιαγεγραμμένο: θα αυξάνει ο αριθμός των μπλογκ και θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να ξεχωρίσεις τα καλά μπλογκ από την σαβούρα. Πόσοι να είμαστε οι καλοί τέλος πάντων ;
Από την πολιτεία δεν έχω κανένα παράπονο ,δόξα το θεό με τροφοδοτεί καθημερινά με πλήθος από θέματα για ποστ.
Τέλος για το περιεχόμενο του μπλογκ μου θα το έλεγα ότι το χαρακτηρίζει ή λέξη αχταρμάς. Γενικώς μπορεί κανείς να διαβάσει σοβαρά επιστημονικά, πολιτικά, επίκαιρα, λογοτεχνικά, ιστορικά, ποιητικά ή τέχνης θέματα που γράφονται με σατιρικό τρόπο ή εύθυμα θέματα που γράφονται με σοβαρό τρόπο ή σοβαρά θέματα που δεν τα παίρνει δυστυχώς κανείς στα σοβαρά.
Δυστυχώς θα λείπω στο εξωτερικό και δεν θα μπορέσω να ακούσω την εκπομπή.
Πιστεύω όμως ότι λόγω της επιτυχίας που θα έχει, μπορεί να την μοιράσει κάποια κυριακάτικη εφημερίδα σε CD, ώστε να γίνει κτήμα όλου του Ελληνικού λαού και έτσι να την ακούσω και εγώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου