Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΚΑΘΕ ΠΟΥΤΣΟΣ ΚΑΙ ΤΥΡΟΠΙΤΤΑ!



Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα σαφώς ιατρικό θέμα που σχετίζεται με τον τίτλο του ποστ!
Θα συνιστούσα πάντως σε όσους συνηθίζουν να  τρώνε μπροστά στον υπολογιστή και ιδίως αν αυτή την στιγμή τρώνε τυρόπιτα, να μην συνεχίσουν την ανάγνωση του σημερινού  ποστ πριν να την φάνε πρώτα όλη!
Κατ΄ αρχάς για όσους σεμνότυφους αισθάνθηκαν ενοχλημένοι από τον πούτσο του τίτλου προφανώς δεν έχουν ασχοληθεί με την σύγχρονη νεοελληνική ιστορία .
Την λέξη την είχε ψωμοτύρι στο στόμα του ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες της ελληνικής επανάστασης, ο Καραϊσκάκης!
Είναι γνωστό τι είπε πριν την μάχη της Αράχωβας όταν  είχε να αντιμετωπίσει την ὑπεράριθμη στρατιὰ τῶν Μπέηδων Κεχαγιὰ καὶ Μουσταφά,
" Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο! "
Η φράση δε αυτή του ήταν ιδιαίτερα αγαπητή γιατί  και λίγο πριν να πεθάνει κτυπημένος, ίσως και από ελληνικό χέρι, είπε:
"αν γίνω καλά θα τον χαλάσω εγώ αυτόν που με βάρεσε εάν ψοφήσω κλάστε μου το μπούτσον "
Ο Καραϊσκάκης έπασχε από φυματίωση  και μια φορά για να δει αν αξίζει ένας Ευρωπαίος γιατρός, πονηρός όπως ήταν, όταν πήγε αυτός να του πάρει τον σφυγμό ο Καραϊσκάκης  του έδωσε κάτω από τα σκεπάσματα αντί το δικό του,  το χέρι ενός από τους άνδρες του!
Όταν ο γιατρός του είπε πως :Στρατηγέ μου  οι δυνάμεις σου πέσαν πολύ, αυτός ξεσκεπάστηκε και του απάντησε: Ο πούτσος μου έπεσε ορέ και όχι οι δυνάμεις μου!
Τέλος είναι  γνωστή η αλληλογραφία που είχε με τον οπλαρχηγό της Ρούμελης Ν. Στορνάρη που το 1824 του ζητούσε να συμφιλιωθούν :
 «Γενναιότατε αδελφέ καπ. Νικόλα, ...είδα όσα με γράφεις. Έχει και τουμπλέκια [τουρκικά όργανα του ιππικού] ο πούτζος μου, έχει και τρουμπέτες [ελληνικά όργανα]. Όποια θέλω από τα δυο θα μεταχειρισθώ...».
 Η απάντηση βέβαια του Στορνάρη ήταν αντίστοιχη :
«Επειδή έχεις και τουμπλέκια και τρουμπέτες βάστα, λοιπόν, διότι ο πούτζος μας και με τουμπλέκια και με τρουμπέτες θέλει σε κυνηγήσει...».
Αρκετά όμως ασχοληθήκαμε με τον πούτζον ας ασχοληθούμε τώρα με την τυρόπιττα!
Σε μία συζήτηση που είχαμε σχετικά με τις διαφορετικές γνώμες για το ίδιο θέμα που έχει ο καθένας μας ένας φίλος μου θέλοντας να τονίσει συμπερασματικά αυτή την διαπίστωση είπε στην ομήγυρη την παραπάνω  παροιμία που κανένας μας μέχρι τότε δεν είχε ξανακούσει .  (ΠΡΟΣΘΗΚΗ 28-4-2018  Ήδη η φράση έχει περάσει στο slang.gr )
Κάτι αντίστοιχο βέβαια έχει πει και ο Κλιντ Ηστγουντ: Οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες. Όλοι έχουν από μία.!
Αλλά ας ασχοληθούμε τώρα και με την σχέση του πούτσου με την τυρόπιττα!
Δεν ξέρω πάντως  αν η παραπάνω παροιμία είναι παλιά ή νέα, αλλά με την αθυροστομία της περιγράφει μια πραγματικότητα που έχει την ιατρική της εξήγηση.
Αμέσως θυμήθηκα μια ιστορία που έγινε, όταν πηγαίνοντας από το δημοτικό  στο γυμνάσιο, ήρθε για πρώτη φορά στο σπίτι μας ένας νέος φίλος μου, συμμαθητής μου από το καινούργιο σχολείο.
Ένα πολύ καλό παιδί, από λαϊκή οικογένεια ,σήμερα επιτυχημένος επιχειρηματίας στο εξωτερικό. Το πρόβλημα όμως που είχε ήταν ότι από κοντά μύριζε σαν να είχε στις τσέπες του μια χαλασμένη τυρόπιτα!
Ο πατέρας μου σαν έμπειρος γιατρός αμέσως κατάλαβε την προέλευση της οσμής.
Ήταν από το σμήγμα που είχε παραμείνει χωρίς να καθαριστεί στο πέος του.
Όταν δεν γίνεται συχνός καθαρισμός του πέους το σμήγμα συσσωρεύεται κάτω από την πόσθη και έχει μια κρεμώδη υποκίτρινη υφή και έντονη οσμή για αυτό και πολλοί το περιγράφουν σαν τυρί του πέους  οπότε δεν νομίζω ότι χρειάζεται εκτενέστερη επεξήγηση της παροιμίας που ανέφερα.
Με ήπιο τρόπο του εξήγησε πως να το καθαρίζει  έτσι ώστε να μην ξαναέχει αυτή την δυσάρεστη οσμή και  μετά  την επίλυση αυτού του προβλήματος  ξαναφάγαμε και οι δυό μας τυρόπιτα!
Η παροιμία λοιπόν αυτή επιτυχώς έχει συνδυάσει την οσμή και την διαφορά της ποσότητας του σμήγματος κάθε ατόμου με την  διαφορετική  γνώμη που έχει ο καθένας μας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ 27-11-2014
Ψάχνοντας για κάτι άσχετο στο βιβλίο ΚΑΛΙΑΡΝΤΑ του Ηλία Πετρόπουλου (1971), βρήκα μια σχετική έκφραση  με τον τίτλο του ποστ.

αβέλω φρομάζ Υμηττού= έχω βρώμικο πέος. το γαλλικό fromage σημαίνει τυρί, και, ως γνωστόν, ο λαός αποκαλεί τυρί το σμήγμα του πέους ( ο πούτσος μου έπιασε τυρί, είναι μια συνήθης έκφραση) .
Ταυτόσημο το βουέλω γοργότζες.
βουέλω= εδώ με την έννοια του έχω

γοργότζα και γοργοτζόλα= βρώμα , λίγδα, δυσωδία. Από το τυρί gorgonzola  που έχει χαρακτηριστική μυρουδιά.

Επειδή το θέμα του τι να κάνουν με το "πουλάκι" του γιού τους απασχολεί αρκετούς γονείς μικρών παιδιών σας μεταφέρω μερικές παραγράφους από ένα σχετικό άρθρο ιατρών ,από ιατρικό περιοδικό, που ασχολούνται με το θέμα.

Η ακροποσθία αποτελεί έναν εξειδικευμένο, συνδετικό βλεννογονοδερματικό ιστό που μοιάζει με εκείνο των βλεφάρων, των μικρών χειλέων του αιδοίου και του πρωκτού. Αποτελείται από το εξω­τερικό επιθήλιο, που καλύπτει τη βάλανο και το στόμιο της ουρήθρας, και το εσωτερικό επιθήλιο και εξασφαλίζει λιγότερους εξωτερικούς ερεθισμούς ή μολύνσεις .
Επίσης, η ακροποσθία συμβάλλει στη λίπανση της βαλάνου και τη διευκόλυνση της ολί­σθησης της κατά τη σεξουαλική επαφή. Η μοναδική της νεύρωση συμβάλλει στη λειτουργία της ως ερωτογενούς ζώνης.
Η ανάπτυξη της ακροποσθίας είναι ατελής στα νεογέννητα αγόρια.
 Τις πρώτες ημέρες της ζωής συμφύεται σε ήπιο βαθμό με τη βάλανο, ωστόσο η σύμφυση αυτή γίνεται ισχυρότερη κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους. 
Ο διαχωρισμός από τη βάλανο και η ανάσπαση της ακροποσθίας συμβαίνει σε διάφορες ηλικίες. Οι συμφύσεις δια­χωρίζονται αυτόματα, συνήθως κατά τη βρεφική ηλικία, και δεν χρειάζονται ειδικούς χειρισμούς.
Η έλξη της ακροποσθίας προς τα πίσω επιτυγχάνεται μέχρι το 1ο έτος στο 50% των αγοριών, έως το 2ο έτος στο 75% και έως την ηλικία των 3 ετών στο 90% των αγοριών
Μια μη κατασπώμενη ακροποσθία(αυτή δηλαδή που δεν τραβιέται πίσω) , σε παιδί πριν από την εφηβεία δεν θεωρείται νόσος και δεν χρειάζεται θεραπεία.
Η φυσιολογική ακροποσθία δεν χρειάζεται ιδιαί­τερη φροντίδα, ούτε περαιτέρω καθαριότητα από άλλα σημεία του σώματος σε παιδιά μικρής ηλικίας, ούτε και είναι απαραίτητη η έλξη της. Η έλξη προς τα πίσω της ανώριμης ακροποσθίας θα πρέπει να αποφεύγεται για την αποφυγή ουλής, αιμορραγίας, φίμωσης ή ψυχολογικού τραύματος 
Η παραγωγή σμήγματος από την εσωτερική επιφά­νεια της ακροποσθίας, που συμβάλλει στον διαχω­ρισμό της ακροποσθίας από τη βάλανο, και η απο­βολή αυτού του σμήγματος συχνά εκλαμβάνονται εσφαλμένα ως λοίμωξη. Η άθροιση του σμήγματος είναι δυνατό να οδηγήσει στην ανάπτυξη μιας κιτρινωπής διόγκωσης στο δέρμα της ακροποσθίας, που εσφαλμένα μπορεί να εκληφθεί ως σμηγματογόνος κύστη ή ακόμη και ως όγκος. Μετά την εφηβεία, η ακροποσθία πρέπει να έλκεται και να καθαρίζεται, λόγω της ορμονικής δραστηριότητας στην περιοχή.
 Γενικά, τα παιδιά ηλικίας κάτω των 5 ετών με ακροποσθία που δεν τραβιέται προς τα πίσω και χωρίς κλινικά συμπτώματα δεν χρειάζονται καμία θεραπεία και θα πρέπει μόνο να παρακολουθούνται κάθε έτος. Η σπανιότητα της φίμωσης πριν από αυτή την ηλικία πρέπει να επισημανθεί, αφού οι περισσότερες άσκοπες περιτομές εκτελούνται σε αυτή την ηλικιακή ομάδα. Οι γονείς πρέπει να καθησυχαστούν ότι η κατάσταση αυτή σχεδόν πάντοτε περνά με το χρόνο. Επίσης, δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να προσπαθήσουν να έλξουν βίαια προς τα πίσω την ακροποσθία του παιδιού τους.

Αυτά σχετικά με το τί πρέπει να κάνουν οι γονείς όταν τα παιδιά τους είναι μικρά, γιατί όταν αυτά μεγαλώσουν τότε τα ίδια πρέπει να φροντίζουν το "πουλάκι" τους να παραμένει καθαρό για να μπορεί να κελαηδά χωρίς πρόβλημα σε πρώτη ζήτηση .
Στολισμένο όμως όπως εδώ δεν το βλέπω να είναι και πολύ αναγκαίο!



Σχετικά στο ποστ PIERCING-Η τρέλα δεν πάει στα βουνά πάει χαμηλά, που  είχα γράψει πριν από 5 χρόνια, μπορείτε να απολαύσετε περισσότερες  εικόνες από το piercing των ανδρικών και γυναικείων γεννητικών οργάνων .
 Μετά λοιπόν την παραπάνω ενημέρωση νομίζω πως μια σκοπελίτικη τυρόπιτα είναι ότι χρειάζεται!

15 σχόλια:

  1. ο δείμος-
    Φαίνεται πως δεν πήγες να δεις τα ποστ που παραπέμπω με τα piercing για να δεις ότι και οι γυναίκες δεν υστερούν καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την καλημέρα μου.Αααα, δεν παίζω. Σήμερα δεν έμαθα τίποτα!!!! τα ξέραμε απο το σπίτι μας!

    παρεμπιπτόντως φάγαμε σπανακόπιττα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε, τα είδα. Μόνο αυτά είδα; Κάνε μια βόλτα σε τσοντοκάναλα... Η αλήθεια ότι η ιδέα του piercing με γοητεύει σχετικά. Αναφερόμουν όμως στα προβλήματα της βαλάνου στις μικρές ηλικίες που ανέφερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Zouzouna-
    Για την τυρόπιτα και την σπανακόπιτα είμαι απόλυτα σίγουρος, το ίδιο και για τον Καραΐσκάκη!
    Αλλά συμβαίνει το ίδιο και για τον "στολισμό"; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ααα, είχες χάσει επεισόδια!!!! έτρωγες κολοκυθόπιτα την ημέρα της παράδοσης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ρωτήσω κάτι doc;

    Γιατί λέμε σταρχίδια μας και όχι ζμπούτσαμ;

    Γιατί οι αμερικάνοι κάνουν περιτομή μετά τη γέννηση; Δεν είναι κάποιου είδους ακρωτηριασμός; Λόγοι κονόμας; καθαριότητας και υγιεινής; βιβλικοί; Να το καταλάβω για τους βοσκούς της Μ. Ανατολής, αλλά εις τας ΗΠΑ; Κάπου διάβασα ότι μειώνεται και η ευχαρίστηση, εξ ου και η άνθηση της σχετικής βιομηχανίας...

    Όποιος έχει γνώσεις ίντερνετ να ποστάρει το τραγούδι του Βασίλη Παπακωνσταντίνου "Καραϊσκάκης" από τους Ιππείς της Πύλου. Γκουγκλιάστε το να το ακούσετε όλο. ΕΙΝΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. argosholos -
    1-Ποιός σου είπε πως δεν λέμε ζμπούτσαμ !
    Διάβασε εδώ σχετικά.
    2-Σχετικά με την περιτομή έχω γράψει εδώ.
    3-Ευχαριστώ για το τραγούδι του Παπακωνσταντίνου που δεν το ήξερα καθόλου.
    Υπάρχει εδώ.

    "ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ" (Όταν γυρίσω θα τους γαμήσω), Μουσική & Στίχοι: Νίκος Καλογερόπουλος. Ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου.

    = ΣΤΙΧΟΙ =
    Άκου ρε γιε της καλογριάς,
    ο φίλος σου είμαι ο πανουργιάς
    και το δεξί σου χέρι
    κι εκείνος που καλύτερα
    απ' ολουνούς σε ξέρει.

    Λένε πως παίζεις με χανουμάκια,
    με τουρκοπούλες και καλογριές
    και σ' αραδιάζουνε βρισιές.
    Πως μπαινοβγαίνεις στους μαχαλάδες,
    με ντερβησάδες στήνεις χορό
    και με ρωτάν και τι να πω;

    Λένε πως έχεις αλισβερίσι,
    μ' Αλή Πασάδες κάνεις χωριό
    και σε ρωτάω τι να τους πω.

    Πες τους ρε φίλε πανουργιά,
    (ορέ) έχω εις στον πούτσον μου βιολιά,
    έχω και τουμπερλέκια
    κι όπως γουστάρω τα βαρώ
    και σπάω τα ζεμπερέκια.

    Όταν γυρίσω θα τους γαμήσω
    και αν αργήσω δώσ' τους κι αυτό,
    είναι τ' αρχίδια μου τα δυο.

    Όπως στα λέω να τους τα γράψεις,
    όπως στα λέω να τους τα πεις,
    Καραϊσκάκης σεβνταλής,
    Καραϊσκάκης μπεσαλής.

    Καραϊσκάκης γεια χαρά,
    γεια σου ρε γέρο του Μοριά
    και γεια που σ' αγαπάνε.
    Γεια τους που δε λυγίζουνε
    και που δεν προσκυνάνε.

    Λένε για μένα τα καρακόλια,
    άκου τι λένε να μη γαμεί,
    μίλα κι εσύ ρε Θοδωρή.

    Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις,
    όπως τα λέμε να τους τα πεις,
    Καραϊσκάκης, Θοδωρής.

    Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις,
    όπως τα λέμε να τους τα πεις,
    Κολοκοτρώνης και Γιωργής,
    Καραϊσκάκης, Θοδωρής.

    Γεια σου ρε Ανδρούτσο, γεια χαρά,
    γεια σας παιδιά μου αητόπουλα,
    που 'χετε αητό πατέρα
    κι όποιος δε με κατάλαβε,
    τότε ας μας κάνει αέρα.

    Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις,
    όπως τα λέμε να τους τα πεις,
    Ανδρούτσος, Γιώργης, Θοδωρής.

    Έτσι μου είπαν να σας τα γράψω,
    έτσι μου είπαν λόγω τιμής,
    Ανδρούτσος, Γιώργης, Θοδωρής.

    Έτσι μου είπαν να σας τα γράψω,
    έτσι μου είπαν λόγω τιμής,
    μαζί τους είμαστε κι εμείς
    μαζί σας είμαστε κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Καραϊσκάκης λόγο καταγωγής , ορεινή Καρδίτσα , αμφιβάλλω αν ποτέ θα έλεγε πούτσος/α , αλλά πως να το γράψουν και οι άνθρωποι ? κατανοητό .
    ζμπουτσαμ/ομ ( δεν ακούγεται σαν ζ , περισσότερο σαν σ ) δεν είναι αργκό , είναι απλά η τοπική θεσσαλική 'διάλεκτος' και αυτό που θα λεγε και ο Καραϊσκάκης .
    Υποκλίνομαι στον τρόπο με τον οποίο κάτι που θεωρεί ο περισσότερος κόσμος αισχρό , το κάνεις να μην φαίνεται έτσι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. eparxiakosaloni2-
    Ο Λορέντζος Μαβίλης έχει πει πως δεν υπάρχει χυδαία γλώσσα,υπάρχουν χυδαίοι άνθρωποι.
    Ότι σχετίζεται με το σώμα μας και με τις φυσιολογικές του λειτουργίες εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να είναι αισχρό.
    Ο περισσότερος κόσμος μπορεί να θεωρεί ότι είναι αισχρό να αναφέρεσαι στα γεννητικά σου όργανα αφ΄ότου επεκράτησε η χριστιανική θρησκεία.
    Αυτή δηλητηρίασε στους πιστούς της την σεξουαλική απόλαυση θεωρώντας την σαν αμαρτία όταν δεν γίνεται με αποκλειστικό σκοπό την τεκνοποιία.
    Για να μπορεί δε το ιερατείο να επιβάλλεται στους πιστούς έβαλε αυστηρούς κανόνες, σε φυσιολογικές ανάγκες του ανθρώπου που δύσκολα τηρούνται, όπως η σεξουαλική αποχή και η νηστεία.
    Έτσι μπορεί να έχει τον διαμεσολαβητικό του ρόλο μεταξύ των ανθρώπων και του θεού και τις προφανείς εξουσίες που αποκτά από αυτήν την σχέση που αφορά τις αναπόφευκτες αμαρτίες των ανθρώπων.
    Για όλους αυτούς τους λόγους ο Νίτσε είπε: πως αν παρατηρήσεις θα δεις πως οι χριστιανοί δεν έχουν χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Greetings! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?

    My blog covers a lot of the same subjects as yours and I
    believe we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to shoot me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!
    Also see my website - latest epl transfer news

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I don't believe that my blog is fantastic, but I thank you for these good words.
      Unfortunately I don't interested in exchanging links or writing as a guest in an other blog because I don't have the time.
      But I thanks you again for this very interesting invitation.

      Διαγραφή
  11. I am regular visitor, how are you everybody?

    This piece of writing posted at this website is in
    fact pleasant.
    My homepage - arsenal transfer rumours arsenal transfer news

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Why people still make use of to read news papers when in this technological world everything is presented on net?
    Feel free to surf my webpage - perfumes

    ΑπάντησηΔιαγραφή