Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΠΕΡΑ



Παρά πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι μεγαλώνουν και γερνούν. Βλέπετε δεν έχουν διαβάσει το ποίημα του Σάμιουελ Ούλμαν, η Νιότη που δημοσίευσα πρόσφατα ,για να πειστούν πως τα νιάτα δεν είναι περίοδος ζωής, αλλά είναι κατάσταση του νου.
Έτσι αντί να πουλήσουν την ψυχή τους στον διάβολο όπως ο Ντόριαν Γρέυ, ή στην ελληνική του εκδοχή ,ο Χορν στο Τόπος στα νιάτα, προτιμούν να καταφύγουν σε πλαστικούς χειρουργούς για να σβήσουν από πάνω τους τα σημάδια του πανδαμάτορος και αμείλικτου χρόνου.
Αρχικά συνήθως σε νεώτερες ηλικίες ,καταφεύγουν για να διορθώσουν ατέλειες που οφείλονται συνήθως στην φύση και όχι στον χρόνο.
Κυρίως δε το κοινό που δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνιση του είναι οι γυναίκες, όπως φάνηκε και σε εκείνες τις απαράδεκτες εκπομπές της τηλεόρασης, που προσπαθούσαν να ομορφύνουν δημοσίως διάφορες κυρίες με αμφιλεγόμενα πλήρως αποτελέσματα.
Ήδη, σε μελέτη που έγινε, οι Ελληνίδες έρχονται δεύτερες με 37% στο να πιστεύουν ότι χρειάζονται μια πλαστική επέμβαση , με πρώτες τις Ρωσίδες με 48% και τελευταίες με 27% τις Βρεττανίδες και τις Γαλλίδες οι οποίες προφανώς έχουν μεγαλύτερη αυτοεκτίμηση για τον εαυτό τους.
Ενδιαφέρον δε είναι ότι το 10% των γυναικών στην Ελλάδα έχει υποβληθεί σε πλαστική επέμβαση έναντι μόνο του 2,4% των ανδρών.(Διατί να το κρύψωμεν άλλλωστε, είμαστε και ομορφόπαιδα!)
Είναι βέβαια απόλυτα κατανοητό πως όταν έχει κάποιος μια δυσμορφία η καταφυγή του στην πλαστική χειρουργική είναι σαφώς αναγκαία και θεμιτή.
Όμως πολλές φορές πολλά άτομα προστρέχουν για μια πλαστική που ή δεν τους είναι αναγκαία, ή ακόμα χειρότερα το αποτέλεσμα που επιθυμούν και επιτυγχάνουν είναι κακόγουστο.
Η πιο συνηθισμένη περίπτωση από αυτές είναι η προσθετική στήθους.
Οι διάφορες σταρ του Χόλυγουντ καταφεύγουν συχνά σε αυτή την πλαστική επέμβαση και στις παρακάτω περιπτώσεις μπορείτε να κρίνετε και σεις σε ποιες ήταν αναγκαία αυτή η επέμβαση, σε ποιες όχι και ποιες ήθελαν αντί για βυζί να αποκτήσουν ολόκληρο σωσίβιο στο στήθος!
Κατά σειρά λοιπόν μπορείτε να απολαύσετε το πριν και το μετά στις παρακάτω γόησσες που όλες τους απέκτησαν από κανονικό μέχρι υπερμέγεθες βυζί.
1-Σάρα Τσέσικα Πάρκερ
2-Πόλα Αμπντούλ
3-Κάθριν Ζέτα Τζόουνς
4-Ντέμι Μούρ
5-Γούτνεϊ Χιούστον
6-Πάμελα Αντερσον






Βέβαια εκτός από τα στήθια είναι και οι μύτες .
Άλλες τις θέλουν μικρές ,άλλες μεγαλύτερες και εδώ πλέον συμμετέχει και το ανδρικό στοιχείο .
Ακολουθούν μερικές ενδεικτικές περιπτώσεις ρινοπλαστικών.
7-Αντσελίνα Τσολί αυτή την μίκρυνε
8-Κόρτνεϋ Λάβ αυτή την φάρδυνε!
9-Λιαμ Νίλσον αυτός τράβηξε και ένα λίφτινγκ μαζί.
10-Τομ Κρούζ Αυτός την μίκρυνε προφανώς για να μην τον τραβάει από την μύτη η νέα σύζυγος!



Εκεί δε που γίνεται χαμός είναι με την πλαστική χειλέων.
Άλλες τα φουσκώνουν με ενέσεις υαλουρονικού, άλλες τα μεγαλώνουν για να φαίνονται πιο αισθησιακά και όπως βλέπουμε και σε αρκετές από τις ελληνίδες τηλεοπτικές περσόνες που καταφεύγουν σε τέτοιου είδους επεμβάσεις ,τελικά καταλήγουν οι περισσότερες να μοιάζουν από το φούσκωμα των χειλιών τους με μυρμηγκοφάγο!
11-Ελεν Μπάρκιν
12-Λιβ Τάϊλερ
13-Μέλανι Γκρίφιν
14-Νίκυ Κοξ
15-Ντόνα Βερσάτσε







Τώρα πολλές δεν αφήνουν και τίποτα που να μην το φτιάξουν εκ νέου, με αποτέλεσμα να αλλάζει η φάτσα τους και οι νεανικές τους φωτογραφίες να μην θυμίζουν σε τίποτα την σημερινή τους εικόνα.
Αγλαές, αλλά επιτυχές όμως παράδειγμα του είδους είναι η Σερ (φωτογρ 16) η οποία όμως παρά την θεαματική εικόνα που παρουσιάζει ακόμα και το 2004 στην σκηνή ( φωτογραφία 17 στο Παρίσι) η πραγματικότητα στην διπλανή φωτογραφία είναι αδυσώπητη .

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα πλαστικών σε διάφορους γνωστούς αστέρες.


Τραγικές βέβαια φιγούρες είναι διάφορα σαλεμένα τελείως ταλεπόρ άτομα όπως ο/η τρανσέξουαλ Αμάντα Λεπόρ (φωτογρ 18) ή ακόμα χειρότερα μια τρελοκαμπέρο ονόματι Τσόσλιν Βίλτνενσταϊν (φωτογρ 19,20) που κάνει την μια πλαστική επάνω στην άλλη έχοντας ξοδέψει 4.000.000 δολάρια ,με αποτέλεσμα επειδή μοιάζει με την νύφη του Φρανκεστάιν να την έχουν βαφτίσει ως η νύφη του Βιλτνενστάιν !
Σπάω δε το κεφάλι μου βλέποντας την ίδια γόησσα στην φωτογραφία 20 να βρω ποια μου θυμίζει άραγε από αυτές που βλέπουμε συχνά στα δελτία ειδήσεων !





Δυστυχώς όμως ότι και να κάνει κανείς ο χρόνος είναι αμείλικτος τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες
21-Μαντόνα
22-Ούρσουλα Άντρες
23-Τζόαν Κόλλινς,76 πλέον ετών (η οποία δηλώνει ότι δεν κατέφυγε ποτέ στο νυστέρι)
24-Ζαν Κλώντ Βαν Ντάμ
25-Ρότζερ Μούρ







Αυτό λοιπόν που είναι σημαντικό είναι να προσαρμόζεται κανείς στην ηλικία του και να μην προσπαθεί με πλαστικές να φαίνεται τζόβενο, επιτυγχάνοντας πολλές φορές ένα αποτέλεσμα κωμικοτραγικό.
Βέβαια είναι θεμιτό, αν είσαι ηθοποιός, να προσπαθείς να διατηρήσεις μια εμφάνιση όσο το δυνατό πιο κοντά στην νεανική σου, αν και ηθοποιοί με ταλέντο και προσωπικότητα σαν τον Μάρλον Μπράντο ή τον Όρσον Γουέλες έπαιζαν μέχρι να πεθάνουν και ας είχαν ξεχειλώσει τελείως.
Βέβαια οι άνδρες ηθοποιοί είναι πιο τυχεροί από τις γυναίκες, γιατί ενώ αυτές έχουν συνήθως μια σταδιοδρομία που συνήθως δεν υπερβαίνει την 20ετία, αυτοί σε αρκετές περιπτώσεις παίζουν για σαφώς μεγαλύτερο διάστημα
Από τις γυναίκες αυτή που κατάφερε χάρις στο πληθωρικό της ταλέντο, χωρίς πλαστικές, να παίζει συνέχεια από ενζενύ μέχρι γεροντικής ηλικίας για διάστημα πάνω από 70 (!) χρόνια, ακόμα και με Πάρκινσον, ήταν η Κάθριν Χέπμπορν .

Η ιδέα για αυτό το ποστ μου ήρθε όταν διάβασα την συνέντευξη μιας ηθοποιού που εκτός από γοητεία διαθέτει και μυαλό και αντιμετωπίζει τον χρόνο σαν όλα τα φυσιολογικά άτομα, λέγοντας ότι είναι ενδιαφέρουσα εμπειρία να μεγαλώνεις.
Αντιγράφω από τα ΝΕΑ :
«Η ζωή είναι πολύ ωραία για να τη σπαταλάμε στα γυμναστήρια και μπροστά στον καθρέφτη. Τρώω πάρα πολύ και φοράω ρούχα που έχω από παλιά.(Μαζί σου μεγάλη! Πέστα Χρυσόστομη! ) Δεν αναζητώ πλέον τη φρεσκάδα και την ομορφιά αλλά την ευτυχία» λέει η 60χρονη σήμερα, Σιγκούρνι Γουίβερ.
«Δεν υπήρξα ποτέ το “όμορφο κοριτσάκι” ή το “φρέσκο πρόσωπο του κινηματογράφου”, επειδή δεν ήθελα να κάνω καριέρα βασιζόμενη στην εξωτερική μου εμφάνιση. Κάθε φορά δε που βλέπω ρυτίδες στο πρόσωπό μου δεν πανικοβάλλομαι. Άλλωστε δεν θα ήθελα να είχα το σώμα μιας 60χρονης και “τεντωμένο” πρόσωπο από τις πλαστικές. Το να μεγαλώνεις είναι μια ενδιαφέρουσα εμπειρία. Σε κανέναν δεν αρέσουν τα σημάδια του χρόνου, νομίζω όμως ότι όταν διασκεδάζεις και περνάς καλά δείχνεις πάντα λαμπερή και πιο όμορφη. Αυτό είναι και το μυστικό μου» λέει η Σιγκούρνι Γουίβερ.
…..«Απέκτησα την κόρη μου όταν ήμουν 40 ετών. Αρκετά μεγάλη, δηλαδή, αλλά πιστεύω ότι δεν θα εκτιμούσα το δώρο της μητρότητας αν ήμουν νεώτερη. Ακριβώς επειδή όταν ήμουν 20 ή 30 ετών είχα αφοσιωθεί στην καριέρα μου. Βέβαια, δεν παράτησα τη δουλειά μου. Τα παιδιά θέλουν να βλέπουν ότι οι γονείς τους κάνουν δημιουργικά πράγματα για να νιώθουν υπερήφανα για εκείνους».

.

28 σχόλια:

  1. και γω το πιστεύω αυτό για τους γονείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Σιγκούρνι λοιπόν αποδεικνύεται πιο σοφή απ' όλους. Επειδή, όμως, η απώλεια της ομορφιάς και της σωματικής ευρωστίας δεν νομίζω ότι είναι ασήμαντα, κατανοώ τους ανθρώπους που δεν έχουν τη σοφία αυτή. Για τα αστέρια της σόου μπιζ καταλαβαίνω ακόμη περισσότερο τη συμπεριφορά τους να τρέχουν κάθε τρεις και λίγο στους πλαστικούς. Είναι σκληρό να σε λατρεύει ο κόσμος για μια εικόνα που με το χρόνο χάνεται. Ο Ντίνος Ηλιόπουλος, όταν είχε πια γεράσει, έλεγε ότι τον σταματά ο κόσμος στο δρόμο και του έλεγε "γέρασες" κι αυτός απαντούσε γελώντας "δεν το έκανα επίτηδες". Ειδικά για τους ηθοποιούς του παλιού ελληνικού κινηματογράφου σκεφτόμουν πάντα ότι είναι πολύ οδυνηρό που οι ταινίες τους παίζονται συνέχεια. Είναι υποχρεωμένοι (όσο ζούσαν, γιατί τώρα οι περισσότεροι πέθαναν) να γερνούν και παράλληλα να βλέπουν σχεδόν καθημερινά τον εαυτό τους όπως ήταν στα νιάτα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σου πω τη μαύρη αλήθεια μου, πολλές φορές παίζω με τη σκέψη να πάω σε χειρουργό.....
    Με θλίβει να βλέπω την ηλικία μου.
    Βέβαια, μπορώ να πω και γω φιλοσοφίες περί ηλικίας κλπ. κλπ., αλλά στο λέω εμπιστευτικά, θα πούλαγα τη ψυχη μου στο διάβολο για να ξαναγίνω 26 χρονών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλέ, η 20 είναι ίδια η Μαριάννα μας , η πρέσβυρα ντε.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπημενε μου Αθεοφοβε,

    βδομαδες σας διαβαζω χωρις να σχολιαζω
    σημερα ομως δεν μπορω να μην ανακραξω, γραπτως εστω, : Δόξα στον Αθεόφοβο!!!!
    ειναι η Μαντονα ετσι;;;
    ειναι η Μ α ν τ ο ν α έτσι;;;;
    α μα τον καθιστο ταυρο και τον Τουτατη, χιλιες φορες καλλιτερη με τις ρυτιδες και την ολη φθορα μου...!!
    ξερετε, ενα κατι με την μαντονα και την σαρον, το εχω ..παιδιοθεν
    ένεκα που το ιδιο ζωδιο ζαλωθηκαμε αλλά και την ηλικια οσαυτως..!! (ή ωσαυτως;;)
    και μου την σπαζουσιν με την τοση ατσαλακωτη ομορφια τους κι εγω μεσα στην αστικου δυτικου τυπου μιζερια μου... :)))

    σας φιλώ σταυρωειδως αφου πρωτα υπογραμμισω πως η κυρια Αθεόφοβου στην φωτο σας, ειναι η αποθεωση της γυναικιας κομψοτητας, γαλιφιας, αισθησιασμου κι ομορφιας... ( η αναφορα σε παλαιοτερο ποστ σας)


    ας φιλώ και σας ευχαριστώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μεγάλο ποσοστό των Ελληνίδων που θέλουν να κάνουν αισθητική πλαστική εγχείρηση (37%) επιβεβαιώνει την άποψή μου περί του μεγάλου ποσοστού βλακών στον Ελληνικό πληθυσμό. Στο ίδιο περίπου ποσοστό (35%) θεωρώ την αναλογία των βλακών στην Ελλάδα επί τη βάσει άλλης αναλύσεως με άλλα κριτήρια σε ανάρτησή μου της 3.1.2008. http://christosvardakas.blogspot.com/search/label/%CE%92%CE%9B%CE%91%CE%9A%CE%95%CE%A3
    Από τις ηθοποιούς που έκαναν αισθητική στήθους οι περισσότερες καλά έκαναν. Αυτό είναι το προϊόν τους και αυτό πουλάνε! Έπρεπε λοιπόν να προσέξουν την βιτρίνα του καταστήματος. Άσε που μερικές κινδύνευαν να πάθουν ατύχημα. (Μπορούσαν να το πατήσουν!). Πλην όμως η Ντέμι Μουρ και η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς δεν το χρειάζονταν αν κρίνω από τις φωτογραφίες πριν και μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η ανασφάλεια έχει πολλά πρόσωπα.

    μία γυναίκα που έχει δει πολλούς άντρες να ξελογιάζονται από 20χρονες @#*^ίτσες, που βλέπει διαφημίσεις καλλυντικών με 16χρονα κοριτσάκια να βάζουν αντιρυτιδική, που τρώει την απόρριψη οτιδήποτε κι αν κάνει (κάθεται στο αφεντικό είναι &%$^%%&#άνα, δεν κάθεται είναι ....άλλα πράγματα) νοιάζεται για τα παιδιά της και της λένε όλοι ότι παρατάει τον εαυτό της...

    η γυναίκα θέλει να είναι αρεστή όπως όλοι
    από την αρχαιότητα αλλάζει τον εαυτό της για να αρέσει στον άντρα και αυτό δεν είναι κακό.

    Απλά δεχθείτε τη γυναίκα όπως είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αταίριαστος-
    Δεν έχεις άδικο σε όσα γράφεις ιδίως δε για τα αστέρια της σόου μπιζ και κυρίως για τις γυναίκες που βάσισαν την επιτυχία τους ουσιαστικά στην εμφάνιση τους.

    ange-ta-
    26; Πα πα πα !και να ξανακάνω πάλι την θητεία μου; Ποτέ!
    Δεν θα έιχα πάντως αντίρρηση για την ηλικία που είχα την αίσθηση ότι έφτασα στην βιολογική μου και επαγγελματική κορυφή γύρω δηλαδή στα 35-40.

    demetrat-
    Δηλαδή θέλεις να μας πείς ότι η πρέσβειρα μας δεν είναι φυσική ομορφιά;
    Δεν το πιστεύω!

    orelia-
    Όταν είδα και γω την φωτογραφία της Μαντόνα ανέκραξα ιταλιστί:
    Μαντόνα μία !
    Η κ Αθεόφοβου ευχαριστεί δια το ακρως κολακευτικόν σχόλιον δια το παρελθόν της!
    Δυστυχώς όμως εδώ δεν ισχύει το πατριωτικόν -Πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι έτσι θάμαστε!

    βαρδακας-
    Σαφώς και για μένα η Ντέμι Μουρ και η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς δεν χρειαζόντουσαν πλαστική.
    Ομως έχει επικρατήσει στο Χόλυγουντ ότι η γυναικεία ομορφιά συμβαδίζει με τα τεράστια στήθη σαν μπάλες ποδοσφαίρου .Είμαι σίγουρος ότι την Αφροδίτη της Μήλου την θεωρούν σαν μικρόβυζη.

    athinovio-
    Δυστυχώς για τις γυναίκες πάντα θα εμφανίζονται όλο και νέες 20ρες!
    Οπότε ότι και να κάνει μια γυναίκα αν δεν έχει την ικανότητα να κρατήσει τον άνδρα με την προσωπικότητα της δεν θα το καταφέρει με το να γίνει σαν μυρμηγκοφάγος για να σβήσει τις ρυτίδες από τα χείλη της!
    Γι΄αυτό και μείς δεχόμαστε την γυναίκα μας όπως είναι!(μιας και δεν μπορούμε να την πέσουμε στην Λιβ Τάϊλερ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικό πόστ (όπως πάντα). Χαίρομαι πάντως που ξεχώρισες την κα. Σιγκούρνι Γουίβερ απο το υπόλοιπο πλήθος. Την έχω ξεχωρίσει και εγώ απο χρόνια τώρα, γιατί ξεχωρίζει με την προσωπικότητά της.

    Ελαφρώς συνδεόμενο με την έννοια της νεότητας, διάβασα κάπου πως ο κ. Μπάρναρντ (ο διάσημος καρδιοχειρούργος), ο οποίος είχε υποβληθεί σε άπειρες πλαστικές, πίστευε πράγματι πως θα μπορούσε να βρεί ενα κυτταρικό αντίδοτο που θα σταματούσε την γήρανση. Ακόμα και ο επιστήμονας λοιπόν, άφηνε τον εαυτό του ανοιχτό στην ψευδαίσθηση της αντιστροφής της φύσης.

    Τέλος, όπως διάβαζα, η δημιουργία του "Ράμπο", πήρε 2 χρόνια, με ειδικό πρόγραμμα γυμναστικής, δίαιτας και άλλων "βοηθητικών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για όλους όσους έχουν δουλειές που βασίζονται καθαρά στην εξωτερική εμφάνιση δικαιολογώ απόλυτα την προσφυγή σε πλαστικό χειρουργο προκειμένου να κρατήσουν τη δουλειά τους (ηθοποιοί, τραγουδιστές, μοντέλα κτλ), αλλά δεν μπορώ να καταλάβω κάποιους άλλους που "διορθώνουν" το πρόωσπο τους από τα σημάδια του χρόνου. Πρώτα πρώτα δεν έχω συνατήσει καμία περίπτωση που να έγινε δεκτή με θετικά σχόλια από τον κοινωνικό περίγυρο, αλλά μόνο με κάπως πικρόχολα. Επίσης η διαφορά είναι εμφανής και δύσκολα δεν αντιλαμβάνεται κάποιος ότι είναι αποτέλεσμα εξωγενούς παρέμβασης.

    Νομίζω πως το απόσπασμα από την συνέντευξη της Sigourney Weaver τα λέει όλα.

    Καλή εβδομάδα Αθεόφοβε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Ου γαρ...." λέει η σοφή ρήση. Φυσιολογικά πράγματα! μια ρυτιδούλα εδώ, λίγη χαλάρωση εκεί.

    Απο τις ωραιότερες φωτογραφήσεις του Διαμαντόπουλου, πέρισυ καν πρόπερσι, είδατε την Αλέκα Παϊζη?
    Εξεπλάγην! θα εκπλαγείτε! αναζητήσετε να τις δείτε.

    Πρέπει να μαθαίνουμε να συμβιώνουμε με την ηλικία μας, θεωρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μετά τις πλαστικές όλοι μοιάζουν μου φαίνεται... έχουν τα ίδια μάγουλα,το ίδιο γέλιο και τα ίδια στενά μάτια...και τα ίδια στρογγυλά βυζιά..γίνονται όλοι μαζί μια πλαστικοποιημένη..οικογένεια...
    Μόνο τα παιδιά τους δεν τους μοιάζουν πια!
    Ο εγκέφαλος παίρνει πλαστική??
    Τζίζες ...
    ;0))
    ;0)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια φορά έπιασα βυζί φτιαγμένο (από περιέργεια) και χωρίς ενδοιασμό κατέληξα ότι χίλιες φορές καλύτερο της Ελπίδας μου με τα ελαττωματάκια του, που στο κάτω – κάτω δεν το πατάω και περιμένω να κάνει μπίίίίίπ σαν κόρνα προπολεμικιά. Στεναχωρέθηκα για την Ούρσουλα, ήταν τελικά ανθρώπινη σαν κι εμάς, κρίμα. Υπήρξαν αυτή και η Τζούλη Κρίστι στο δόκτωρ Ζιβάγκο (το είδα 8 φορές) οι νεράιδες των ονείρων μου. Άκου ρε γέρασε και η Ούρσουλα…που πάμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. locus publicus-
    Ο Μπάρναρντ με την δημοσιότητα που απέκτησε είχε φαίνεται δημιουργήσει πια νοοτροπία σταρ του σινεμά.

    NdN-
    Αν αυτό που έχεις να πουλήσεις είναι η φάτσα σου είναι σαφώς θεμιτό να θέλεις να είναι καλή η εικόνα σου.
    Το πρόβλημα συνήθως είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ξέρουν που να σταματήσουν και καταλήγουν σε καρικατούρες του εαυτού τους.

    ζουζούνα-
    Την έχω δεί και ήταν υπέροχη με το γέλιο της και την αυτοπεποίθηση της γοητείας της .
    Αλλά επίσης εξαιρετική ήταν στην ίδια φωτογράφηση και η Λεχου γυμνή .

    maika-
    Ακριβώς αυτό γίνεται. Εξαφανίζεται η προσωπικότητα του καθενός.

    Μιχάλης Ρ-
    Πάντως η Τζούλι Κρίστι έχει διατηρήσει μέχρι σήμερα την γοητεία της παίζοντας στις πρόσφατες ταινίες της γυναίκες της ηλικίας της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω την εντύπωση, Αθεόφοβε μου, ότι τις περισσότερες φορές η πλαστική (κυρίως το λίφτιγκ) αντί να κάνει τις γυναίκες να φαίνονται νεώτερες, τις μεγαλώνει. Άσε που σκέφτεσαι, άθελα σου, αυτή για να κάνει λίφτιγκ θα είναι πολύ γριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μερικές φωτογραφίες είναι τρομακτικές. Πιο τρομερές κι από το νυστέρι που τις περιποιήθηκε...

    ΥΓ Τι σου φταίει η Μαντόνα Αθεόφοβε? Είναι και με τον σοσιαλισμό τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. meropi-
    Όσο και να τσιτώσει μια γυναίκα τα μούτρα της πάντα υπάρχει κάτι να την προδόσει:τα χέρια!

    vasikos metoxos-
    Εχει περάσει από πολλά πιστεύω οποτε μπορεί να της ήρθε να είναι με τον σοσιαλισμό τώρα που ο καπιταλισμός είναι πλέον ντεμοντέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα δεν διαβάζουν Καρυωτάκη αυτοί οι κακόμοιροι;;;

    «Στην άμμο τα έργα στήνονται μεγάλα των ανθρώπων, και σαν παιδάκι τα γκρεμίζει ο Χρόνος με το πόδι»...

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το καλύτερο που έχω δει σχετικά ήταν ένας γάιδαρος στο "πριν" και ο Γεώργιος Μπους στο "μετά".

    Εξαιρετικό ποστ.

    Δεν διάβασα τα σχόλια και ίσως πω κάτι που ήδη έχει ειπωθεί: εκτός από την ανασφάλεια υπάρχει και μεγάλη πίεση από το περιβάλλον.

    Εγώ λόγου χάρη έχω τα μαλλιά μου άβαφα. Στην ηλικία μου - 42 - είμαι πραγματικά δακτυλοδεικτούμενη. Μετά τα 50 με 55 πολλές τα αφήνουν γκρίζα, αλλά στα 40 με 45 είναι αδιανόητο. Πρέπει ντε και σώνει να δείχνεις κοπελούδα. Η αδελφή μου, μεγαλύτερή μου, επίσης δεν τα βάφει, και της έχουν πει το αμίμητο "είσαι ωραία γυναίκα, αν βάψεις και τα μαλλιά σου θα γίνεις κούκλα!" Εμένα με έχουν ρωτήσει γιατί εγκαταλείπω τον εαυτό μου και είμαι απεριποίητη (μιλάμε για το φυσικό χρώμα των μαλλιών μου τώρα!). Αισθάνεσαι σαν τη μύγα μες στο γάλα.

    Φανταστείτε λοιπόν τι τρομερές πιέσεις θα υφίστανται αυτές οι γυναίκες, σε ένα περιβάλλον όπου η ασχήμια και τα γηρατειά είναι κάτι παραπάνω από αδιανόητα, είναι αμάρτημα, για να μην πω έγκλημα. Θέλει σιδερένια πυγμή για να τους μουτζώσεις όλους και να σεβαστείς τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. doctor-
    Είναι λίγο δύσκολο να δουν το πόδι γιατί από το τσίτωμα του ματιού το μάτι δεν βλέπει εύκολα κάτω!

    αόρατη μελάνι-
    Μα δεν μιλάει κανείς για την φυσιολογική γυναικεία φιλαρέσκεια που είναι θεμιτή και επιθυμητή.
    Το αν θα βάψει μια γυναίκα το μαλλί της είναι καθαρά προσωπική επιλογή.Έχω δεί γυναίκες με το φυσιολογικά άσπρισμα των μαλλιών τους που αφήνοντας τα άβαφτα διαθέτουν την δική τους γοητεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα πάντα είναι δρόμος. Εάν στόχος και σκοπός ζωής είναι το «αρέσω» γιατί μοιάζω με… και «του την σηκώνω άρα υπάρχω» ή όταν η επιθυμία για φρέσκο κρέας είναι ο δυνάστης του εγκεφάλου και της ψυχής κι όταν έζησες μια ζωή σε τσόντα (σκηνοθετημένη, δήθεν), είναι μοιραίο τα άσπρα μαλλιά να είναι πανικός και κόλαση. Για να είμαι ειλικρινής «έφτιαξα» μια φωτογραφία μοντέλου έτοιμου για τις πιο τολμηρές προτάσεις, με άσπρα μαλλιά και με χάλασε τη διάθεση που είχα πριν (όχι εντελώς). Ένας ή μια που δεν ψάχνεται σου λέει εγώ είμαι για να μου μιλήσεις όχι για να με γα..σεις. Γενικά αν δεν ξεπέρασες τις ανασφάλειες και τα πάθη της νιότης ή αποφάσισες να ζήσεις δεύτερα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια που σου έλειψαν και νομίζεις ότι βοηθά, όταν έχεις βάψτα κι άστα. Εγώ τα’ αφήνω να πέσουν άσπρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. To συγκεκριμένο θέμα Αθεόφοβέ μας, σκόπευα να το αναπτύξω κι εγώ κάποια στιγμή & μάλιστα με τις ίδιες βασικές κατευθύνσεις: ούτε εγώ ενοχλούμαι να βλέπω άτομα με πραγματικές δυσμορφίες να οδηγούνται στον πλαστικό για να τις βελτιώσουν (πολλές φορές για παράδειγμα έχω πει πως η Μπάρμπαρα Στρέιζαντ παρότι έχει τύπο έτσι, ωστόσο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο εάν είχε κάνει "κάτι" με τη μύτη της!), ενώ αντίθετα το θεωρώ από ανόητο ως παιδαριώδες όλο αυτό που προσπαθούν να μας λανσάρουν ως ρεύμα της εποχής (με τις ανάλογες τηλεοπτικές σειρές) σύμφωνα με το οποίο οφείλουμε στον εαυτό μας να τον "βελτιώνουμε" συνεχώς εξωτερικά...
    Βέβαια, από αυτό μέχρι του σημείου να μη θέλουμε ούτε τα μαλλάκια μας να βάψουμε (παρότι φυσικά είναι απολύτως σεβαστές όλες οι απόψεις) νομίζω υπάρχει τεράστια απόσταση: γιατί άλλωστε ζούμε σε μια εποχή που ούτως ή άλλως, ο μέσος όρος ζωής έχει ανέβει, οι συνθήκες ζωής άλλαξαν κι ενώ πριν 20 χρόνια μια γυναίκα 40 χρονών ήταν σύνηθες να έχει ακόμη & εγγόνια (οπότε τα γκρίζα μαλλιά δεν ενοχλούσαν κανέναν) σήμερα ακόμη στα 40 μας μόλις έχουμε τεκνοποιήσει (καλώς ή κακώς) κι εμένα προσωπικά μου φαίνεται λιγάκι ρομαντικό να μη θέλουμε να βάψουμε ούτε καν τα μαλλιά μας! Αυτό ασχέτως με το αν ταιριάζει στη φυσιογνωμία μας το γκριζάρισμα.
    Εγώ προσωπικά πριν μερικά χρόνια παρότρυνα & το σύζυγό μου (παρότι είναι μόλις 8 χρόνια μεγαλύτερός μου) να βάφει τα μαλλιά του, ειλικρινά όχι γιατί εμένα δεν μου άρεσε με τα γκρίζα μαλλιά, αλλά γιατί το θεώρησα χρέος μου από τη στιγμή που εγώ (& νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών) βάφω τα μαλλιά μου & γενικά έχω περισσότερους τρόπους καλλωπισμού από έναν άντρα, να κάνω κάτι & για τη δική του εξωτερική εμφάνιση! Βέβαια, σ΄αυτό το θέμα (αρχικά με δυσκολία κι ενδοιασμούς είναι αλήθεια) μου έκανε τη χάρη & σήμερα χαίρεται κι ο ίδιος πολύ που το έκανε, σε κάτι κρέμες προσώπου & ματιών όμως που του είχα πάρει (ανδρική σειρά εννοείται), αυτές ακόμη στα βαζάκια τους βρίσκονται...
    Κι έχω & μια ένσταση για τη γυμναστική που αναφέρει νομίζω η κα. Σιγκούρνι: οκ, μπορώ να καταλάβω να μην αρέσκεται στο να βρίσκεται όλη μέρα ή κάθε μέρα στα γυμναστήρια, ωστόσο, αφού η γυμναστική μόνο καλό κάνει στην υγεία μας, δε βλέπω που είναι το άσχημο στο να φροντίζουμε να γυμναζόμαστε & λιγάκι! Εν κατακλείδι δλδ θα πω το γνωστό: "παν μέτρον άριστον"! Και το λέω αυτό παρότι προσωπικά δε θα τολμούσα νομίζω σε καμμία περίπτωση να πάω σε πλαστικό!

    ΥΣ: Δεν πιστεύω καλέ μου να είσαι πλαστικός κι απλά να μας τεστάρεις με το ποστ αυτό;;;! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α! Τώρα που ξαναδιάβασα το σχόλιο της κας Γουίβερ μου ήρθε στο μυλό άλλη μια σκέψη: πως δεν ήταν & ποτέ, ούτως ή άλλως, η συγκεκριμένη κυρία ιδιαιτέρως φρέσκια ή ιδιαιτέρως όμορφη για να κληθεί να παίξει κι αντίστοιχους ρόλους! Εννοώ πως ίσως δεν ήταν θέμα επιλογής της, όπως το παρουσιάζει! Λέω τώρα εγώ & μια άλλη άποψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μιχάλης Ρ-
    Ηλιαχτίδα-
    Το βάψιμο των μαλλιών είναι στα πλαίσια της προσωπικής καλαισθησίας του κάθε ατόμου και είναι τελείως διαφορετικό από τις πλαστικές επεμβάσεις.
    Το ίδιο και το φύτεμα των μαλλιών.
    Απλά πιστεύω ότι στους άνδρες τόσο το φύτεμα όσο και το βάψιμο των μαλλιών πρέπει να το κάνει κανείς έγκαιρα όταν αρχίζει να φαλακραίνει ή να ασπρίζει.
    Είναι λίγο αστείο να σε ξέρουν όλοι φαλακρό ή ασπομάλλη και μια μέρα να εμφανιστείςαπό φαλακρός με μαλλιά ή με μαύρο μαλλί κορακί σαν τον Ετζεβίτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χμ, φοβάμαι πως δεν κατάφερα να μεταδώσω αυτό που ήθελα. Δεν μιλούσα για την "φυσιολογική γυναικεία φιλαρέσκεια" (η οποία παρεμπιπτόντως είναι πολύ δύσκολο να οριστεί, δεν νομίζεις; ποιος θα ορίσει που ακριβώς τελειώνει το "φυσιολογικό" και πού αρχίζει το "αφύσικο"; είναι "φυσιολογικές" οι τοξικές βαφές που βάζουν στο κεφάλι τους όλες αυτές οι γυναίκες; και με το μπότοξ τι γίνεται; έχεις πάρει χαμπάρι πόσες "φυσιολογικές" γυναίκες κάνουν βλεφαροπλαστικές, φτιάχνουν μύτες, ανορθώνουν βυζιά; ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ σε πληροφορώ).

    Θέλω να πω ότι οι γυναίκες υφίστανται κοινωνική πίεση για να συμμορφωθούν με ένα αισθητικό πρότυπο. Και η πίεση αυτή, ανάλογα με το περιβάλλον και την ιδιοσυγκρασία της γυναίκας, μπορεί να γίνει αφόρητη.

    Οι γυναίκες της δικής μου κοινωνικής τάξης υφίστανται πίεση για να βάψουν το μαλλί και να μακιγιαριστούν. Αυτό είναι σχετικά ήπια και ανεκτή παρέμβαση, και οι πιέσεις είναι σχετικά υποφερτές (σχετικά όλα αυτά, πάντα).

    Οι γυναίκες όμως που ανήκουν στο χώρο της τέχνης, μοντέλα, ηθοποιοί κλπ., σίγουρα υφίστανται μεγάλη πίεση για να συμμορφωθούν με άλλα πρότυπα, πολύ αυστηρότερα, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και πλαστικές.

    Ίσως από μόνες τους να μην ένιωθαν την ανάγκη να το κάνουν, ίσως και να μην τρελαίνονται στην ιδέα, αλλά το κάνουν επειδή "έτσι γίνεται", επειδή είναι επιβεβλημένο στο χώρο που κινούνται, επειδή αν δεν το κάνουν θα τις κοιτούν με μισό μάτι.

    Ύπάρχει κοινωνική ευθύνη για το φαινόμενο αυτό. Και μέρος της ευθύνης φέρουμε ακόμη κι εμείς, το κοινό που περιμένει να δει το άσπιλο είδωλό του.

    Αυτό είναι που προσπαθούσα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. http://img338.imageshack.us/img338/4968/niotisoulman.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. [URL=http://img338.imageshack.us/i/niotisoulman.jpg/][IMG]http://img338.imageshack.us/img338/4968/niotisoulman.jpg[/IMG][/URL]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. θελω να κανω ρυνοπλατηκι απο το γυμνασιο αλλα οι γονεις μου με πριζουν και γκρινιαζουν δεν μπορω να επιβλιθω και κανω ρυνοπλατηκι ειμαι 28 εχω πολυ καλη εμφανιση γενικα αλλα με χαλαει η μυτη δεν θελω κανεις να βλεπει προφιλ νιωθω ασχιμα καθε μερα, εγινε αιτια ακομα και να χωρισω με τον φιλο μου, νευριαζα πολυ οταν μου ελεγε μαζευσε τα μαλλια σου και οταν με κοιτουσε προφιλ , προτινω σε οσους δεν αισθανοντε καλα με κατι να κανουν πλαστικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή