Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΤΑΞΙΚΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΠΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΟΞΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ




Είναι γνωστές οι απαράδεκτες δηλώσεις που έκαναν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Μανιός και Μερόπη Τζούφη μετά το τραγικό ατύχημα στην Εθνική οδό με τους 4 νεκρούς. Δυστυχώς και οι δύο παρά το ότι είναι γιατροί και θα έπρεπε να αντιμετωπίζουν τον θάνατο κάθε ανθρώπου το ίδιο, είτε αυτός είναι πλούσιος είτε είναι φτωχός, είτε είναι φίλος είτε είναι εχθρός,  η τοξική επίδραση της πάλης των τάξεων στον εγκέφαλο τους οδήγησε να χαρακτηρίσουν το τροχαίο ως ταξικό!
 Προσπάθησαν βέβαια μετά από τον σάλο και την κατακραυγή που προκλήθηκε  να ανασκευάσουν όσα είπαν, αλλά οι δηλώσεις τους είναι ήδη καταγεγραμμένες όπως μπορεί να δει κανείς στο παραπάνω βίντεο.  
Στα ΝΕΑ του Σαββάτου ο πεζογράφος Γιώργος Σκαμπαρδώνης δημοσίευσε ένα καυστικό σατιρικό κείμενο σχετικά με αυτές τις δηλώσεις, το οποίο σας το μεταφέρω ατόφιο γιατί αξίζει κανείς να το διαβάσει. Οι υπογραμμίσεις με έντονα γράμματα είναι δικές μου.


Μετά τον τραγικό θάνατο του λαϊκού παιδιού Παντελή Παντελίδη μέσα σε ιμπεριαλιστικό τζιπ, τώρα έχουμε νέες οδυνηρές απώλειες εξαιτίας του φιλελευθερισμού και των μονοπωλίων: το ταξικό ατύχημα με την Πόρσε, όπως δήλωσαν δύο κυβερνητικοί βουλευτές. Πρόκειται για ένα όχημα εμβληματικό της εκμετάλλευσης και του στυγνού καπιταλισμού που με τον ιδρώτα των εργαζομένων παράγει πανάκριβα αυτοκίνητα για τους προνομιούχους και τους μεγαλοαστούς. Οι οποίοι, όταν δεν οδηγούν αυτά τα φονικά μηχανήματα εναντίον του λαού, διαβάζουν παλιά τεύχη των «Τεσσάρων τροχών» και άλλα ταξικά περιοδικά αυτοκινήτων, αντί, όπως ο σ. Καρανίκας, να μελετούν Μπακούνιν, τα γράμματα του Λένιν στη Ρόζα και την ποίηση του Φώτη Αγγουλέ.


Το 2015 σκοτώθηκαν σε τροχαία 789 Ελληνες, οι βαριά τραυματίες ήταν 1.068 και οι ελαφρά 12.872 - όλα αυτά τα ατυχήματα έχουν ταξικό πρόσημο, όχι ορατό όπως με την Πόρσε, αλλά μάλλον κανένα από τα τρακαρισμένα οχήματα δεν ήταν Zastava ή  Moskovic. Ολα ήταν αυτοκίνητα που είχαν παραχθεί στην αντιδραστική Ευρώπη, στην επεκτατική Αμερική  και την ημι-φασιστική Ιαπωνία.  
Και ήταν και αποτέλεσμα της απαράδεκτης τάσης των προλεταρίων για αγορά ΙΧ, ταξικό προβιβασμό και μικροαστισμό, όσο και της νοσηρής ροπής τους προς την ιδιοκτησία, το ταξίδι και τo διάβασμα εφημερίδων.
Τα περισσότερα τροχαία γίνονται κατά την περίοδο των θρησκευτικών εορτών και εθίμων - Πάσχα, Χριστούγεννα, Τσικνοπέμπτες και Καθαρές Δευτέρες -, τις οποίες το σοσιαλιστικό μας σύστημα κάποτε θα καταργήσει προς όφελος της επιβίωσης των πολιτών. Τότε θα δικαιωθεί και ο πρωτοπόρος σ. Φίλης, ο οποίος, μαχόμενος ενάντια στο όπιο του λαού, σκόπευε και στη μείωση των τροχαίων - αλλά θα 'ρθει πάλι η ώρα του, όταν επιτέλους ελέγξουμε πλήρως το κράτος, με την κατάρρευση της ΕΕ και του καπιταλισμού που θα καταπέσει από τις αντιφάσεις του. Τότε θα επιβληθούν παντού το σοσιαλιστικό ποδήλατο και η λαϊκή ορθοπεταλιά, που δεν μολύνουν και το περιβάλλον. Ισως επιστρέψουμε και στο οικολογικό, κριθαροκίνητο γαϊδουράκι, το οποίο επιπλέον έχει και ελάχιστη εκπομπή καυσαερίων.


Κάθε τόσο, στις γιορτές που συνοδεύονται από φρικτά τροχαία, μας πρήζουν με τη Μύκονο και την Αράχοβα. Αλλά όταν τα μέσα παραγωγής θα έχουν περάσει στα χέρια του λαού, τότε θα 'ρθει και η ώρα της Αράχοβας, η οποία θα πρέπει να ισοπεδωθεί και να χτιστούν εκεί εργατικές κατοικίες α λα Μαδούρο ή να επιταχθούν οι βίλες και να δοθούν στη νομενκλατούρα του κόμματος ως ντάτσες θερινής διαβίωσης - δεν μπορεί ο σ. Πολάκης να πηγαίνει μόνο στην Αίγινα. Την έχει βαρεθεί.
Είναι δίκαιο να απαλλοτριωθούν οι βίλες στην Αράχοβα, να περάσουν στα χέρια της λαϊκής πρωτοπορίας διότι, όπως λέει και ο Λογάς του Γένους, «τα κλοπιμαία ύδατα είναι γλυκά, και γλυκύς ο κρύφιος άρτος». Κατά το κοινώς λεγόμενο: «Το νοστιμότερο κατσικάκι είναι το κλεμμένο». Αν, δε, το έχεις απαλλοτριώσει από πλούσιο κτηνοτρόφο, τότε η απόλαυση παίρνει και μια επιπλέον ταξική - επαναστατική διάσταση, ικανοποιεί βαθύτερα τους γευστικούς κάλυκες.



Με τη Μύκονο θα ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία: τις βίλες και τα ακριβά οχήματα δικαιούνται να τα έχουν μόνο οι ηγήτορες του λαού και του κόμματος κι όχι οι Κωστόπουλοι  και τα κωλοξέκωλα - ενώ τον χειμώνα θα παραχωρούνται δωρεάν στους πρόσφυγες, που είναι και οι αυριανοί ψηφοφόροι μας, οι οποίοι τους ψυχρούς μήνες θα συντηρούν τα κατασχεμένα οχήματα και θα προπονούνται υποχρεωτικά να εξυπηρετούν, πλέον, μόνο φιλολαϊκούς πελάτες, να κάνουν πιλάτες, αλλά και ως κωπηλάτες.
Πριν από δεκαπέντε μέρες η κυβέρνηση μείωσε δραστικά τα πρόστιμα για τις τροχαίες παραβάσεις, εφόσον είναι φανερό ότι ο Ελλην δεν φοβάται τις κυρώσεις αφενός και αφετέρου διότι ήταν ένα ταξικό μέτρο: οι πλούσιοι δεν ενοχλούνταν να πληρώσουν μια κλήση, ενώ οι φτωχές μάζες υπέφεραν - έπειτα ο κύριος λόγος των τροχαίων είναι η ύπαρξη των ίδιων των αυτοκινήτων. Προσωπική ευθύνη οδηγού δεν υπάρχει. Διότι το ιδιωτικό αυτοκίνητο, όπως και καθετί ιδιωτικό, ατομικό, η όποια ιδιοκτησία, καταργεί την αλληλεγγύη μεταξύ των πολιτών, δημιουργεί φθόνο, αλαζονεία και συναγωνισμό στην ταχύτητα. Καλλιεργεί τον ανταγωνισμό και την αριστεία, φαινόμενα που αντιτίθενται στο σοσιαλιστικό όραμα της ισότητας προς τα κάτω - κάτι που θα ξεπεραστεί με την ιδέα της επιστροφής στο παραδοσιακό γαϊδουράκι που είναι 4x4 και με το οποίο επίσης θα πετύχουμε το μάξιμουμ της ανάπτυξης.
Θα φτιάξουμε κοοπερατίβες παραγωγής γαϊδουριών για όλο τον λαό, ώστε να σωθούμε από τα τροχαία και τις προκλητικές Πόρσε, που ενδημούν πιο πολύ στη Λάρισα, όπου ανήκει και το ένδοξο Κιλελέρ. Τι γίνεται στη Λάρισα; Λες να γίνει Killer-ler με τόσες Πόρσε; Ο νομός αυτός εξελίσσεται σε μια νέα Αράχοβα πολυτελών αυτοκινήτων ήδη απ' την εποχή του Εγγονόπουλου που αναρωτήθηκε προφητικά:
«Στρατηγέ, τι γύρευες στη Λάρισα, συ, ένας Υδραίος;».
Απ' την άλλη, όλα τα αντικείμενα - φετίχ του καπιταλισμού, όπως και τα αυτοκίνητα, έχουν τη δική τους ζωή. Ποιος μας λέει ότι μια Πόρσε δεν μπορεί να αποφασίζει μόνη της, όπως η περίφημη «Κριστίν» του Στίβεν Κινγκ, μια Πλίμουθ του 1958, που τελικά αυτονομήθηκε από το αφεντικό της κι άρχισε αυτόβουλα να σκοτώνει λαϊκό κόσμο;


Γι' αυτό, όταν με το καλό θα ελέγχουμε όλα τα ΜΜΕ, θα απαγορεύσουμε καταρχήν τις διαφημίσεις αυτοκινήτων -  δεν μπορεί ο ένας να διαφημίζει Φιατάκι των δέκα χιλιάδων κι ο άλλος την καινούργια Giulia της Alfa που στην πλούσια έκδοση φτάνει τα πενήντα έξι χιλιάρικα. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει αδικία μέσα στον λαό. Μετά θα απαγορευτούν εντελώς και τα αυτοκίνητα - ο όνος θα αποδειχτεί η λύση η πιο φιλική στο περιβάλλον. Για περισσότερη, δε, ασφάλεια, στις εγκαταστάσεις της δικής μας NASA, θα παραγάγουμε και γαϊδούρι με αντιολισθητικά ζαντοπέταλα και με χειρόφρενο.


Την Κυριακή για το ίδιο θέμα έγραψε σχετικά στο ΒΗΜΑ και ο Διόδωρος Κυψελιώτης:
«Ταξικό δυστύχημα», αποφάνθηκαν κάποιοι του ΣΥΡΙΖΑ με εγκέφαλο αχηβάδας.  Σκοτώθηκαν τρεις νέοι άνθρωποι και ένα παιδάκι, και αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι το δυστύχημα οφείλεται σε Πόρσε - λες και δεν προκαλούν δυστυχήματα τα «ταξικά σωστά» αυτοκίνητα, που δεν ξέρουμε και ποια ακριβώς είναι ώστε τουλάχιστον να μη μας βρίζουν αν σκοτωθούμε.
Εγώ αυτό που βλέπω, είναι πολιτικό, όχι ταξικό, ημερολόγιό μου: να υποδαυλίσεις το μίσος όλων αυτών που δεν έχουμε Πόρσε εναντίον αυτών που έχουν. Ωστε, επειδή οι πρώτοι είναι περισσότεροι, να σε ψηφίσουν και να κερδίσεις - και ας έχει πει χιλιάδες ψέματα, ας έχεις καταπατήσει όλες τις προεκλογικές σου υποσχέσεις.
  
Εχουν γίνει εντελώς καρντάσια συριζαίοι και ανελίτες. Οι πρώτοι γίνονται σιγά-σιγά εθνικιστές, οι δεύτεροι γίνονται ταξικοί: υφυπουργός τις ονόματι Μαυραγάνης πρότεινε αρμοδίως τα πρόστιμα για τις τροχαίες παραβάσεις να καθορίζονται «βάσει του εισοδήματος του παραβάτη».
Σωστό - αλλά γιατί μόνο οι διοικητικές ποινές; Και οι άλλες, αυτές που επιβάλλουν τα δικαστήρια, να είναι ταξικές και αυτές: αν έχεις εισόδημα πάνω από 100.000 ευρώ, δύο χρόνια φυλακή για το τάδε αδίκημα· ενώ όποιος έχει μικρότερο εισόδημα, έναν μόνο χρόνο· και αν έχει μικρότερο των 5.000 ευρώ, να απαλλάσσεται.
- Οχι, όχι να μην απαλλάσσονται αυτοί: να απαλλάσσονται μόνο οι πολιτικοί, να μη γίνεται καν δίωξη εναντίον τους διότι είναι χάσιμο χρόνου: έτσι ή αλλιώς, όταν φθάνουν στη Βουλή οι αιτήσεις άρσης ασυλίας απορρίπτονται.
Διότι, απεφάνθη προσφάτως η πλειοψηφία της Βουλής, όταν κάποιος κάνει πολιτικό αδίκημα, δεν πρέπει να διώκεται. Αλλά προφανώς, όσα αδικήματα κάνουν οι πολιτικοί πολιτικά είναι: αν ένας πολιτικός τρέχει με 250 χιλιόμετρα στην εθνική οδό, το κάνει για να υπηρετήσει τον λαό ή την πατρίδα - μήγαρις έχει κάτι άλλο στον νου του;
-Οι πολιτικοί σιχαίνονται τους πλούσιους, ημερολόγιό μου. Οχι επειδή τους ζηλεύουν αλλά επειδή παρασύρουν τον λαό σε λάθος δρόμο: τους βλέπουν οι φτωχοί, θέλουν να αποκτήσουν και αυτοί κότερα ή λιμουζίνες και δεν έχουν διάθεση να ασχολούνται με την πολιτική - δηλαδή να οργανώνονται σε κόμματα, να πολεμάνε για να νικάνε τους αντιπάλους.

2 σχόλια:

  1. Συμφωνω με τα περισσοτερα που αναγραφονται στο αρθρο απλα εχω μια ενσταση στο παρακατω σημειο
    υφυπουργός τις ονόματι Μαυραγάνης πρότεινε αρμοδίως τα πρόστιμα για τις τροχαίες παραβάσεις να καθορίζονται «βάσει του εισοδήματος του παραβάτη».

    Καταρχην ειναι δυο ξεχωριστα πραγματα το αν το ατυχημα εχει ταξικο προσημο (προφανως και δεν εχει) και διαφορετικο το πως το κρατος επιβαλλει τα προστιμα στους παραβατες. Ενα αρθρο που κατακρινει την πολιτικη της κυβερνησης δεν πρεπει να υιοθετει τις πρακτικες της, που περναει μεσα σε ενα νομοσχεδιο, σχετικες λιγοτερο η περισσοτερο, διαταξεις. Αρα ειπαμε εχουμε 2 πραγματα τα οποια αν και συνδεονται παρολα αυτα πρεπει να τα δουμε ξεχωριστα.

    Οι Φιλανδοι ηδη εφαρμοζουν ενα παρομοιο συστημα το οποιο περιγραφεται εδω(συγνωμη δεν βρηκα κατι στα ελληνικα).

    https://www.theatlantic.com/business/archive/2015/03/finland-home-of-the-103000-speeding-ticket/387484/

    Finland’s system for calculating fines is relatively simple: It starts with an estimate of the amount of spending money a Finn has for one day, and then divides that by two—the resulting number is considered a reasonable amount of spending money to deprive the offender of. Then, based on the severity of the crime, the system has rules for how many days the offender must go without that money.

    Αναρωτιεμαι αν θα εχει το ιδιο αντικτυπο σε καποιον που εχει 1 εκατομμυριο εισοδημα και καποιον που εχει 20000 τον χρονο, να πληρωσει ενα προστιμο 500 ευρω. Προφανως και οχι.
    Το προστιμο δρα αποτρεπτικα οταν σε πονεσει στην τσεπη σου.

    Οσο για τις ποινες φυλακισης που αναφερει ο αρθρογραφος, εκει αυτο που στερεις απο τον παραβατη ειναι ο χρονος του. Εφοσον ολοι οι ανθρωποι εχουν ακριβως τον ιδιο χρονο διαθεσιμο φυσικα και δεν θα μπορουσε καποιος να εχει μεγαλυτερες ποινες. Αυτη η "υπερβολη" του αρθογραφου νομιζω πολυ ευκολα μπορει να καταρριφθεί.

    Χωρις να ειμαι ειδικος, αναρωτιέμαι αν μπορουμε να πάρουμε καλες ιδεες απο τους Φιλανδους και σε αλλους τομεις εκτος απο την παιδεια. Οι ανθρωποι απεδειξαν οτι ξερουν τι κανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιβολή προστίμου ανάλογα με το εισόδημα εφαρμόζεται όχι μόνο στην Φιλανδία αλλά και σε άλλες χώρες αν και απ΄ότι φαίνεται οι τροχαίες παραβάσεις δεν μειώθηκαν. Πχ στις ΗΠΑ, στο Μιλγουόκι και στο Στέιτεν Αϊλαντ της Νέας Υόρκης, η επιβολή προστίμων ανάλογα με το εισόδημα δεν επέφερε αλλαγές στην παραβατικότητα. Σχετικά με το θέμα αυτό ενδιαφέρον άρθρο εδώ.
      http://www.protagon.gr/apopseis/editorial/44341361111-44341361111
      Το θέμα σηκώνει συζήτηση και προσωπικά θεωρώ προτιμότερα μέτρα σαν κι αυτό
      https://www.facebook.com/ioniaodos/photos/a.257121294469063.1073741827.257119527802573/722995457881642/?type=3&theater
      Η εξαγγελία αυτή με σαφές ταξικό πρόσημο ατύχησε στο timing που έγινε και γι΄ αυτό και οι αρθρογράφοι την συσχέτισαν με το ατύχημα.

      Διαγραφή