Όπως γράφει: η «Ανυπότακτη Γαλλία» προσπάθησε ανεπιτυχώς να πάρει στα χέρια της το χειρόγραφο του Σουλεϊμάν πριν από τη δημοσίευση ώστε να προετοιμάσει μήνυση για δυσφήμιση: η γαλλική αριστερά είχε λόγους να φοβάται το ρεπορτάζ του Σουλεϊμάν, το οποίο εκθέτει, με νηφάλιο τρόπο, τον εισοδισμό των αντιρεπουμπλικανών, των σεχταριστών και των τζιχαντιστών στο κόμμα και στον ευρύτερο συνασπισμό του Ζαν-Λυκ Μελανσόν. Υπενθυμίζεται ότι οι Ανυπότακτοι απορρίπτουν την αφομοίωση των μουσουλμάνων στη γαλλική κοινωνία ως «βίαιο μέτρο» και θεωρεί την ισλαμιστική τρομοκρατία «πολιτική απάντηση» στην παράδοση της αποικιοκρατίας, της καταπίεσης και της υποτέλειας……………….
Οι Ανυπότακτοι μαζί με τους ριζοσπάστες Πράσινους, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αριστερό ευρωπαϊκό σχηματισμό, έχουν ενσωματώσει τη «Συλλογικότητα κατά της Ισλαμοφοβίας στην Ευρώπη» και συνεργάζονται με τους ισλαμιστές ώστε να κατακτήσουν ολόκληρο το αραβο-μουσουλμανικό εκλογικό σώμα —είναι ένας στόχος που δεν κρύβουν. Το αν θα επιτύχουν εντέλει μια μορφή ισλαμοαριστερής εξουσίας, εξαρτάται, μεταξύ άλλων, από τη διεθνή συγκυρία· ωστόσο, ήδη, ο μερικός στόχος της Μουσουλμανικής Αδελφότητας έχει επιτευχθεί με τη δημιουργία των «μουσουλμανικών νησίδων» στη Γαλλία, της επονομαζόμενης «αρχιπελαγοποίησης». Όλα τούτα τα περιγράφει στο βιβλίο του ο Ομάρ Γιουσέφ Σουλεϊμάν —το ότι συμφωνώ απολύτως με τις εκτιμήσεις του έχει δευτερεύουσα σημασία.
Το πρόβλημα της ισλαμικής τρομοκρατίας στις Δυτικές χώρες φαίνεται ότι δεν είναι μόνο εισαγόμενο από ακραίους ισλαμιστές αλλά υφίσταται πλέον από άτομα που έχουν γεννηθεί σε αυτές, όπως φάνηκε και στο πρόσφατο μακελειό της Αυστραλίας στην εβραίική γιορτή.
Αντίστοιχα στις «ανοιχτές» μας δυτικές φιλελεύθερες κοινωνίες, δεν ισχύει το ίδιο για τις ισλαμικές παραδόσεις και εορτές· αυτές γιορτάζονται ελεύθερα, ανοιχτά και σε κάθε πλατεία.
Ο Σουλεϊμάν, ο οποίος έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός σε λύκεια με μεγάλα ποσοστά μουσουλμάνων μαθητών, περιγράφει μια κατάσταση οργανωμένης άρνησης της πραγματικότητας: «Δεν χρειάζεται να ταξιδέψετε στο Αφγανιστάν για να ζήσετε τη φονταμενταλιστική ατμόσφαιρα,» λέει σε συνέντευξή του στο «Le Point». «Απλώς πάρτε το μετρό ή το RER από το κέντρο του Παρισιού μέχρι ένα σχολείο στο Μπομπινί, στο Ομπερβιλιέ ή στη Μαντ-λα-Ζολί. Οι μαθητές λένε ότι θέλουν να πάνε στη Σαουδική Αραβία "για να γίνουν ιεροκήρυκες", αλλά κι επειδή εκεί, σύμφωνα με τον νόμο της Σαρία, "κόβουν τα χέρια των κλεφτών", "απαγορεύουν την ομοφυλοφιλία" και τα κορίτσια δεν φορούν "ό,τι θέλουν"». Σχετικά με την τρομοκρατική επίθεση στο Charlie Hebdo και τη δολοφονία του Samuel Paty, σε αυτές τις σχολικές τάξεις επικρατεί η ιδέα ότι όποιος κοροϊδεύει τον Προφήτη πρέπει να θανατώνεται· σύμφωνα με την εμπειρία του Σουλεϊμάν, οι νεαροί πιστεύουν ότι η Γαλλία είναι «ρατσιστική», «ακροδεξιά» και «ισλαμοφοβική» επειδή «το κράτος κάνει τα πάντα για να εμποδίσει τα κορίτσια να φορούν μαντίλα στο σχολείο» —σ’ αυτό βεβαίως συμφωνούν και πολλά κορίτσια που θεωρούν μέτρο καταστολής την απαγόρευση της ισλαμικής ενδυμασίας.
Γράφει επίσης ο Σουλεϊμάν: αν και υποτίθεται ότι, βάσει του νόμου του 2021 περί κοινοτισμού, τα κορανικά σχολεία που κηρύττουν εθνοθρησκευτικό μίσος αναγκάζονται να κλείσουν και οι τζιχαντιστές ιμάμηδες απελαύνονται, το άθροισμα παραμένει υπέρ του Ισλάμ: τα περισσότερα κορανικά σχολεία και τζαμιά ξανανοίγουν ως «πολιτιστικά κέντρα» με χρηματοδότηση από τη Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και την Τουρκία και διδάσκουν στους μουσουλμάνους μια εναλλακτική ιστορία η οποία κατηγορεί τη Γαλλία και τη Δύση για επαναλαμβανόμενα εγκλήματα εναντίον της Ανατολής.







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου