Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2007

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΦΑΛΑΚΡΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!



Άτομο με υπερτροφική ανάπτυξη τριχοφυΐας και ως εκ τούτου με διαταραχές προσωπικότητας ηδονοβλεπτικού τύπου



Άτομο με κλασσική ανάπτυξη τριχοφυΐας ενηλίκου ατόμου με ανεπτυγμένην την αίσθησιν του χιούμορ λόγω του συγκροτημένου χαρακτήρος του.


Σήμερα έχω σκοπό να καταγγείλω μία κατάφορη αδικία που υφίσταμαι εγώ προσωπικά αλλά και πολλοί άλλοι, από μακρού χρόνου.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά. Κάθε δύο με τρεις μήνες βρίσκομαι στην ανάγκη να πάω στο κουρείο ,συγνώμη δεν υπάρχουν σήμερα κουρεία, στο ανδρικό κομμωτήριο για κούρεμα.
Επεξήγηση πρώτη. Έχω από παιδί μια απέχθεια στον συγκεκριμένο χώρο η οποία προέκυψε από το άκρως υποτιμητικό γεγονός για την παιδική μου αξιοπρέπεια ότι ο κουρέας, τότε ήταν ακόμη κουρέας και όχι κομμωτής, έβαζε μία τάβλα στα χερούλια της πολυθρόνας και με κάθιζε επάνω για να με κουρέψει. Θυμάμαι ακόμη την υπερηφάνεια που αισθάνθηκα όταν για πρώτη φορά έκατσα και εγώ κανονικά στο κάθισμα σαν όλους τους άλλους.
Επεξήγηση δεύτερη. Επειδή ιδρώνω εύκολα όλα αυτά που σου σφίγγουν τον λαιμό με ενοχλούν αφόρητα ιδίως τους θερινούς μήνες και παρά όλη αυτή την λαιμαριά αυτά τα άτιμα τα τριχάκια καταφέρνουν παρ’ όλα αυτά να περνάνε στην πλάτη σου.
Από καιρό έχω σκεφτεί λόγω της φαλάκρας, που ως πρωτοπόρος από πολύ καιρό πριν να γίνουν μόδα τα γυμνά κρανία, έχω αφήσει, αντί να πηγαίνω για περιφερειακό κούρεμα να αφήσω ένα κοτσάκι σαν του Σαββόπουλου.
Η ιδέα έχει απορριφθεί κατηγορηματικά από την σύζυγο μου με την φράση-θα είσαι γελοίος!
Για να μην μακρηγορώ λοιπόν, όταν τα αυτιά μου και ο γιακάς μου κόντεψαν να μην φαίνονται από τις τρίχες αναγκάστηκα να πάω στο κομμωτήριο το οποίο σημειωτέον είναι πολύ σικ.
Άμα τη εισόδω μου ευγενική μαθητευόμενη στο πως σκουπίζουν το πάτωμα από τις τρίχες, με υποδέχτηκε πήρε το παλτό μου και με ρώτησε αν έχω ραντεβού.
Επεξήγηση τρίτη. Ποτέ μου δεν κλείνω ραντεβού. Για κούρεμα πάω άμα έχω διαθέσιμη ώρα δεν πάω στον οδοντίατρο (Αι σιχτήρ με τα ραντεβού!)
Μετά την αρνητική μου απάντηση μου εξήγησε ότι περιμένουν άλλοι δύο πριν από μένα και με ρώτησε αν θέλω να πιω κάτι. Αρνήθηκα ευγενικά και έκατσα να περιμένω διαβάζοντας κανένα περιοδικό.
Επεξήγηση τέταρτη. Σε όλα αυτά τα ευαγή καταστήματα τα περιοδικά όλα είναι σχετικά με το αυτοκίνητο λες και όλοι οι άνδρες άλλο ενδιαφέρον δεν έχουν παρά να μάθουν πόσα άλογα βγάζει η Ferrari που δεν πρόκειται ποτέ να αποκτήσουν. Τέλος πάντων κάθε 5-6 χρόνια που αλλάζω αυτοκίνητο κάτι μαθαίνω στο κομμωτήριο για το καινούργιο που θα πάρω, γιατί κάπου προς το μέσο του περιοδικού ασχολούνται και με τα αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φυσιολογικοί άνθρωποι.
Ο μαιτρ του κομμωτηρίου κούρευε ένα κεφάλι με μια αφάνα απάνω. Τόσο μαλλί ούτε σαν έφηβος δεν είχα στο κεφάλι μου. Ήταν ένας αντιπαθής και άχαρος τύπος με ένα θάμνο στο κεφάλι του και ο συνειρμός με τον άλλο Bush ήταν αναπόφευκτος Αλλά τέλος πάντων.
Στην δεύτερη καρέκλα ήταν ένας αξιοπρεπής συμπαθής χαριτωμένος κύριος με την ίδια φαλάκρα με μένα ο οποίος ήταν στο τελικό φινίρισμα και παραχώρησε τάχιστα την θέση του στον επόμενο επίσης αξιοπρεπή, συμπαθή και χαριτωμένο κύριο που και αυτός είχε παρομοίου μεγέθους φαλάκρα.
Παρένθεση. Στο σημείο αυτό θέλω να σας υπενθυμίσω το δεύτερο ποστ που δημοσίευσα με τίτλο Φαλάκρας εγκώμιον, το οποίο διάβασαν ελάχιστοι, γιατί τότε τον Μάιο, το μπλόγκ μου το ήξερε μόνο η γυναίκα μου και εγώ. Επ΄ ευκαιρία όμως σε αυτό το πόστ πρέπει να κάνω και μία διόρθωση για ένα ασυγχώρητο σφάλμα το οποίο διέπραξα και για το οποίο έκτοτε επιπλήττομαι με υποτιμητικό ύφος από τον κουμπάρο μου με την φράση: Μα καλά είναι δυνατόν να γράφεις ότι το ‘ουκ εάν λάβεις παρά του μη έχοντος’ είναι από το Ευαγγέλιο; Δεν ξέρεις ότι είναι από τους Νεκρικούς Διαλόγους του Λουκιανού; Και υφίσταμαι στην συνέχεια την παράθεση όλου του κομματιού που το αναφέρει, και που ο κερατάς με την θηριώδη μνήμη που διαθέτει το απαγγέλλει από στήθους με θριαμβευτικό ύφος. Συντετριμμένος έχω αποδεχθεί την άγνοια μου και γι΄ αυτό το διορθώνω. Κλείνει η παρένθεση.
Απορροφημένος λοιπόν στην εκμάθηση αν το πορτ μπαγκάζ της νέας Ferrari είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ούτε κατάλαβα για πότε τελείωσε και ήρθε η σειρά του προηγούμενου από μένα αξιοπρεπούς και συμπαθούς κυρίου ο οποίος διέθετε μεν και αυτός φαλάκρα μειωμένης εκτάσεως , περίπου στην έκταση της φαλάκρας καπουκίνου καλόγερου.
Εν τω μεταξύ στην διπλανή καρέκλα η αφάνα εξακολουθούσε να ταλαιπωρεί τον μαιτρ.
Συνέχισα με ενδιαφέρον να μελετώ μετά την Ferrari για το καινούργιο Hummer και σατανικές ιδέες πέρασαν από το μυαλό μου, όπως να το πάρεις και αρχίσεις να κάνεις βόλτες με αυτό στα στενά της Κολωνακίου και να μην αφήσεις κολυμπηθρόξυλο πίσω σου.
Με τις δημιουργικές αυτές σκέψεις ήρθε πλέον η σειρά μου.
Στην διπλανή καρέκλα η αφάνα μου χαμογέλασε με ένα σατανικό χαμόγελο κοιτώντας το κεφάλι μου. Του έριξα ένα παγωμένο αξιοπρεπές χαμόγελο και αφέθηκα στα τρυφερά χεράκια της κομμώτριας που με είχε αναλάβει και η οποία άρχισε να με λούζει.
Αφού τελείωσε με ρώτησε πως θέλω να με κουρέψει.
Επεξήγηση πέμπτη. Ήμουν ευτυχής που δεν με ανέλαβε ο μαιτρ γιατί στην αντίστοιχη ερώτηση του μου έρχεται να του απαντήσω –Σιωπηλά!
Είναι δυστυχώς φανατικός ποδοσφαιρόφιλος ,βαμμένος ΑΕΚτζής και επειδή εγώ δηλώνω άσχετος με το άθλημα πιάνει κουβέντα πάνω από το κεφάλι μου με τους άλλους πελάτες με τους οποίους συνήθως διαφωνεί γιατί οι περισσότεροι είναι Ολυμπιακοί.
Πάντα σε αυτό λοιπόν το σημείο κάνω δύο διευκρινίσεις σε αυτόν που με κουρεύει. Το μαλλί στον σβέρκο να αποτελεί συνέχεια της καμπυλότητας της φαλάκρας και να μην πομπάρει για να αναδεικνύεται το ωραίον σχήμα της κεφαλής μου ,και να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή στις ελάχιστες εναπομείνασες τρίχες στην κορυφή της εφιστώντας την προσοχή της ότι τις έχω μετρημένες.
Μετά το ταχύτατο κούρεμα μου η κομμώτρια μετά ένα δεύτερο λούσιμο έριξε στο κεφάλι μου ένα υγρό που προκαλεί ελαφρά υπερθερμία και με ελαφρές κινήσεις το άπλωσε στο δέρμα του κρανίου μου . Στην ερώτηση μου περί τίνος πρόκειται έλαβα την απάντηση ότι δυναμώνει την τριχοφυΐα. Κρατήθηκα και δεν είπα πάλι την φράση από τους Νεκρικούς Διαλόγους , γιατί ήδη είχε τοποθετηθεί στο πρόσωπο ζεστή κομπρέσα τη συνοδεία της φράσεως- Με γεια !
Σηκώθηκα περιχαρής που τελείωσα, και συγχρόνως σηκώθηκε μαζί μου και η αφάνα.
Λόγω του ότι ήταν πριν από μένα στο κομμωτήριο σαν αξιοπρεπής κύριος , διακριτικά περίμενα να πληρώσει πρώτος.
Με ιδιαίτερη χαρά, που επιτέλους μετά από ¾ της ώρας είχε ξεμπερδέψει από αυτόν, ο μαιτρ του λέει –19 Ευρώ.
Στην συνέχεια στην δική μου ερώτηση τι χρωστάω λαμβάνω την ίδια απάντηση-19 Ευρώ!!
Εδώ λοιπόν έγκειται η απαράδεκτη αδικία για την οποία σαν έγραψα στην αρχή
Είναι μεγάλη αδικία και κοινωνική ανισότητα η αφάνα και εγώ με το περιφερειακό κούρεμα, να πληρώνουμε το ίδιο ποσό.
Στο διάστημα που ο κουρέας ,συγνώμη ο κομμωτής ανδρών ,κούρευε την αφάνα κουρεύτηκαν δίπλα του 3 αξιοπρεπείς φαλακροί.
Το δίκαιο λοιπόν θα ήταν να πληρώσουμε από 6 Ευρώ ο καθένας ,άντε πλουσιοπάροχα 8 .
Δεν πρέπει να δώσεις και 2 Ευρώ σαν άρχοντας στην κοπέλα που με τόση φιλομάθεια μαθαίνει την κομμωτική τέχνη σκουπίζοντας τις τρίχες από το πάτωμα ,σε ξεσκονίζει και κρατάει δε με ατελείωτη υπομονή το παλτό σου να το φορέσεις μέχρι να καταφέρεις να βρεις που στο διάολο είναι τα μανίκια;
Προτείνω λοιπόν δύο λύσεις.
Η πρώτη κούρεμα με χρονοχρέωση. Τόση ώρα τόσα λεφτά. Βέβαια και εδώ ή Ελληνική πονηρία μπορεί να δημιουργεί τεχνητές καθυστερήσεις και σαν τους ταξιτζήδες να κάνει άσκοπες βόλτες στο κεφάλι του με την τσατσάρα και το ψαλίδι .
Η δεύτερη είναι πιο λογική. Άλλη τιμή οι αφάνες και άλλη οι του περιφερικού κουρέματος που θεωρώ ότι είναι και ο political correct ορισμός των εχόντων περιορισμένης εκτάσεως τριχοφυΐαν επί της κεφαλής των.

ΚΗΡΥΣΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΘΑΡΟ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΦΑΡΑ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΕΝΩ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΙΧΟΦΥΪΑΝ !

ΕΜΠΡΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΙ ΦΑΛΑΚΡΟΙ ,ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ ΤΡΙΧΩΝ ΚΡΑΝΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΩΤΩΝ!


ΦΑΛΑΚΡΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ!


22 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!!!!!!!
    Ρε τι τραβάει ο κόσμος....?
    Ρε καλά....εγώ έχω ένα μαλλί μέχρι τη μέση ξκαι μου παίρνει 18 ευρω ο κομμωτής...και σένα σου παίρνει 16...?
    έχεις δίκιο...πρέπει να διεκδικήσετε τα δικαιώματά σας...όλοι της γης ποι φαλακροί....
    Και να κάναετε και Πρόεδρα....το Ζουγανέλλη....

    "Άσε πια το μαχρυμάλλη για χατίρι καραφλού...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ρε φίλε αλλά ήσουν Κολωνάκι. Έλα σε καμία εργατικ΄ξη συνοικία της Θεσ/νίκης να δεις ότι με 8 και 10 ευρώ κουρεύεσαι και με περισσότερα μαλλιά.

    by the way, ούτε εγώ χωνεύω τα περιοριδικά αυτοκινήτων, που ορισμένα μόνο γκόμενες ημίγυμνες έχουν -για να διατηρούν επίπεδο φάινεται- και εκείνα τα αθλητικά που κάθε τόσο μοστράρουν στα κομμωτήρια. Άσε που κι εγώ αρχίζω να κάνω φαλάκρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφιερώνω σε όλους τους φαλακρούς τον "Μακρυμάλλη" του Ζουγανέλη!

    Διώξε πια τον μακρυμάλλη...
    για χατίρι φαλακρού

    Πέντε τρίχες όλες κι όλες...
    μα καρδιά μικρού παιδιού

    Μακρυμάλλη, μακρυμάλλη
    άιντε βρες κι εσύ μιαν άλλη
    η αγάπη που της είχες
    ήταν ένα μάτσο τρίχες..

    Και οι φαλακροί έχουν ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το ίδιο σκεπτικό πρέπει και εγώ, που έχω κοντό μαλλί, να πληρώνω λιγότερα από τις μακρομαλλούσες πριγκιπέσες αλά Ραπουνζέλ. Αλλά είμαι καλό και φιλήσυχο κορίτσι και δε σκοπεύω να κάνω φασαρία. Άσε που στο κωμμωτήριο που πηγαίνω δε δίνω πάνω από 10 ευρώ (ή και 0 ευρώ αν πάω στη θεία μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ws falakros "in the making" (exo akoma malli) ekfrazo ke ego thn idioteli mu symparastash :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μπορεί να γράψει ένας αναγνώστης αυτού του μπλογκ που:

    1] Έχει μακρυά κατσαρά μαλλιά [όχι δεν τα κουρεύω προς το παρόν]

    2] διαβάζει περιοδικά αυτοκινήτου [είναι γκαζοφίλ]

    3] ασχολείται και με την μπάλα [παίζει και 5Χ5 κάθε εβδομάδα]

    προσβλέπω στην επιείκιά σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. liodara-
    Επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου και επιτείνεις το αίσθημα της αδικίας που υφίσταμαι!
    Να πληρώνει η λαίδη Γκοντάϊβα σαν και σένα τα ίδια με τον Γκουσγκούνη (όνομα που αναδίδει μιά αίσθηση Ελληνοπρεπούς βαρβατίλας)σαν εμένα!
    Και πληρώνω 19 και όχι 16 που λές.

    ο δειμος του πολίτη-
    Και βέβαια δεν ήμουν στο Κολωνάκι,στον Χολαργό ήμουν.
    Στα Χανιά που πάω συχνά βρίσκω και γω κλασσικό κουρείο με 10 ευρώ και μαθαίνω από τον γνήσιο κουρέα και όχι κομμωτή πότε φυτεύονται τα ραπανάκια, τα καρότα,τα σέσκουλα κτλ.
    Αυτός δεν είναι ποδοσφαιρόφιλος είναι μανιακός των φυτών!

    nassos-
    Είναι από τα ποιήματα που μου μιλάνε κατ΄ευθείαν στην καρδιά και ο ποιητής έχει επηρεαστεί από τον Καρυωτάκη και τον Καβάφη!

    iris-
    Τι να κάνουμε δεν έχουμε όλοι θεία στην Κορώνη!

    mhxeirotera-
    Ο δίκαιος αγώνας χρειάζεται από παντού συμπαραστάτες!

    chris-
    Σήμερα με τις προόδους που κάνει η επιστήμη καμία ασθένεια δεν είναι ανίατη!
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mα τι θέλεις και πας και κουρεύεσαι?? Άκου 19 ευρώ για να κοντύνεις τη φαλάκρα??? Κάνεις και χωρίστρα?? ή μήπως τα αφήνεις ανάκατα για να δείχνουν πιο φυσικά?? (όπως στο ανέκδοτο..)
    χε! χε!

    (ο αδελφός μου πάντως,για να μιλήσω τώρα σοβαρά... έχει αγοράσει μια μηχανή ξυριστική κι έρχεται σε μένα και τον κάνω σπέσιαλ...και τσάμπα....) Είναι και αυτό μια κάποια λύση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτον: Να παίρνεις μαζί σου πάντα ένα βιβλίο, γιατί σε βλέπω αντί 19 ευρά να ξοδεύεις 200000 για μία φεράρι.
    Δεύτερον: Το βιβλίο να είναι διαβαστερό, για να το αφήνεις να το διαβάζει και ο επόμενος και να μην διαπράξει το σφάλμα της φεράρι.
    Τρίτο και φαρμακερό: Να αγοράσεις ένα κατάλληλο δοχείο, το οποίο θα το βάζεις στο κεφάλι σου και θα κόβει η γυναίκα σου, όσες τρίχες περισσεύουν. Θα έχεις κούρεμα ενιαίο, γρήγορο και φτηνό! Γιατί οφείλεις αμοιβή στη σύζυγο όχι τζάμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. maika-
    an-geta-
    Αγαπητές μου δυστυχώς δεν έχω αδελφή για να με κουρεύει και η σύζυγος δυστυχώς δεν έχει καμία διάθεση να κάνει αυτή την δουλειά.
    Μέχρι και προσπάθεια δωροδοκίας με 10 ευρώ έχω κάνει αλλά αρνείται επιμόνως γιατί πρίν να πάει στο πανεπιστήμιο η κακεντρεχής σύζυγος του θείου της είχε πεί:
    Ε,αν δεν μπορεί να σπουδάσει ας γίνει κομμώτρια!
    Έκτοτε έχει απέχθεια πρός τις τρίχες πλήν της περιπτώσεως που θέλει να με κατακεραυνώσει όποτε λέει:
    Λές τρίχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα να δεις! Εγώ έχω μακριά μαλλιά αλλά το κούρεμα μου (επειδή στην ουσία δεν τα κόβω) διαρκεί πολύ λιγο. Εγώ πόσο πρέπει να πληρώνω?

    Στην αγγλία ξέρεις πως είναι? Κλείνεις ραντεβού με τον κομμωτή που θες να σε κουρέψει. Το κούρεμα διαρκεί μίνιμουμ 45 λεπτά. Απαγορευται να σε αφήσει πριν το πέρας των 45 λεπτών. Τώρα το τι θα σου κάνει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο! Καταρχήν θα συζητήσει μαζί σου το κούρεμα, μετά θα σε κουρέψει και μετά μάλλον θα σου στεγνώσει το κεφάλι χαιδευοντας σε! Κάτω από 40 ευρώ δεν πληρώνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κουρεμα με χρονοχρεωση ?

    δεν ειναι κακη ιδεα

    με συμφερει

    οσο περνανε τα χρονια , τοσο μειωνεται ο χρονος που με κουρευει ο μετρ

    αλλα τι να πεις ολα εχουν γινει εμποριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. debby-
    Χαλάλι τα λεφτά αν ασχολούνται 45 λεπτά με το κεφάλι σου.
    Με το δικό μου αγωνίζονται 10-15 λεπτά με το ζόρι, και μόνο Κάμελ δεν βάζουν για να γυαλίσουν την φαλάκρα!

    eparxiakosaloni-
    Είδες τι σοφές ιδέες μου έρχονται!

    3 parties a day-
    Καλώς ήρθες Βιεννέζα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aχαχα!Πολύ με άρεσε το κείμενο!
    Πάντως να σε πω οτι υπάρχουν κομμωτήρια που χρεώνουν διαφορετικά, ανάλογε με το μήκος των μαλλιών.
    Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι σε κάποια από αυτά σου χρεώνουν και τον καφέ που πίνεις (αφού έχει προηγηθεί διάλογος
    -τι θα σας κεράσουμε;
    -ευχαριστώ, έναν γαλλικό
    Ε τότε γιατί τον πληρώνω;;;;!!)
    αλλά και την ρόμπα που σου φοράνε προκειμένου να μην γεμίσεις τρίχες!
    Ουφ τα'πα και ξαλάφρωσα με το σεντονοσχόλιο!
    χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν κουρευόμουνα με το μήκος των μαλλιών(καλή ιδέα αυτή!)ούτε 2 ευρώ δεν θα έδινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τί να πω; Καταρχήν πως μπορεί να αδικήθηκες από τη φύση στο θέμα μαλλιά, αλλά το χιούμορ σου & την απίστευτη δύναμη (όχι δυνατότητα) αυτοσαρκασμού σου, λίγοι τα διαθέτουν! Έπειτα, πως εμένα πάντα με εκνεύριζαν απίστευτα τα κομμωτήρια (όπως & οι κομμωτές-ώτριες που έχουν αναγάγει το κουτσομπολιό σε ολοήμερη απασχόληση) & γι΄αυτό τα ...έκοψα! Έχω να πατήσω σχεδόν 3 χρόνια! Βέβαια εγώ έχω τρόπο να καλλωπιστώ άνευ ανάγκης κομμωτών, ενώ στην περίπτωσή σου υπάρχει κώλυμα. Δεν ξανασκέπτεστε τη λύση του look Σαββόπουλου με κοτσίδα;;; Προσθέτει & style!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν δεν είχα την σθεναρά αντίσταση της συζύγου θα είχα αφήσει και γώ μιά ωραία κουλτουρέ αλογοουρά που κάνεις τσάκ με το ψαλίδι και την κοντένεις όσο θέλεις:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σας υποστηρίζω γιατί βλέπω στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τον υποχρεωσεις να σου κουρευει και τα κατω,που βλεπω στη χαλκογραφια.Η κρανιομαλακτρια του ιδρυματος.Πατσισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή