Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Α-ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ





Από καιρό όταν βρω κάποια έξυπνη ατάκα την κρατάω σε ένα αρχείο και έτσι σήμερα σκέφτηκα να σας προσφέρω μερικές για να γελάσετε.

 Σβήσε το Facebook και αν θυμηθεί κανείς άλλος εκτός από τη μάνα σου τα γενέθλια σου, θα κάτσω να με χέσεις...

Ας κάνω την καρδιά μου πέτρα αφού η κοιλιά μου δε γίνεται με τίποτα.

Αν περιμένεις τηλέφωνο και δεν χτυπάει... πήγαινε τουαλέτα. Πιάνει εννιά στις δέκα.

Φήμες λένε ότι κάποιος γύρισε από το φούρνο χωρίς να φάει τη γωνίτσα από τη φρατζόλα

Ένα παιδικό μου παράπονο είναι πως η μάνα μου ποτέ δεν μου είπε: "έλα ένα ακόμα σουβλάκι, η δύναμή σου".. Όλο για φακές και για σπανακόρυζα μου έλεγε...

Φήμες λένε ότι υπάρχει άνθρωπος που θυμόταν ποια ταινία έβλεπε μετά τις διαφημίσεις του STAR.

Εξαφανίστηκε ο παππούς, αλλά ξαναγύρισε. Ήταν Silver Aller-retour.  

- Tι είναι ένας παπάς πάνω σε έναν άλλο παπά?
- Ξερή... 

Οι π@@@ανες οι κάλτσες το πρωί στο συρτάρι όλες φαίνονται μαύρες..!     Μετά στη δουλειά αρχίζουν και εκδηλώνονται... μπλε η μία , καφέ η άλλη.

Η μάνα μου όταν θέλει να μας πει κάτι κλείνει το ρούτερ. Έτσι μαζευόμαστε όλοι πανικόβλητοι στο σαλόνι.

Κάθε φορά που η μάνα μου θέλει να της κατεβάσω το μίξερ από το ράφι, μεταμορφώνομαι από "2 μέτρα γάιδαρος"   σε "2 μέτρα παλικάρι".  

 Οι μόνοι που αναγνωρίζουν ότι έχω πλάκα είναι οι οδοντίατροι.!!!

Αυτό που οι κουτσουλιές είναι άσπρες στα μαύρα αυτοκίνητα και μαύρες στα άσπρα με ξεπερνάει.!!!

Tα σουτιέν με ενίσχυση, είναι σαν σακουλάκια με πατατάκια. Μόλις τα  ανοίξεις, το μισό λείπει..!!!

 Φανταστείτε ο James Bond να ήταν Ισπανός.. Μy name is Bond. James  Diego Hose Francisco de Paulo Huan Maria de los Remedios Bond.....  

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση "κράτα τα ρέστα".

Μου παραχώρησε ταξιτζής προτεραιότητα! Σταμάτησα, πήγα του άνοιξα την πόρτα, τον αγκάλιασα.. "μίλησε μου αδερφέ, τι κακό σε βρήκε;; τι σε βασανίζει..;;

Έλληνες, ένας λαός που όλη μέρα βλέπει φανατικά εκπομπές μαγειρικής και το βράδυ παραγγέλνει delivery!!

Τη δικιά μου την κορμάρα την έχτισα με καρμπονάρα..

Όταν ψάχνω κάτι: Google. Όταν ψάχνω κάποιον: Facebook. Όταν δεν βρίσκω κάτι: Μάναααααα......!

Αναζητώ κυρία, κάτοχο τρακτέρ, με σκοπό τον γάμο.
Παρακαλώ αποστείλατε φωτογραφία τρακτέρ!
Αγγελία σε αγγλική εφημερίδα

Λυπούμεθα, αλλά η σωματική ανάγκη πρέπει να προκαταβάλλεται προ της χρήσεώς της.
Επιγραφή σε δημόσιο WC της Θεσσαλονίκης, 1958

Το να έχεις ένα παιδί σε κάνει γονιό. Το να έχεις δύο, σε κάνει διαιτητή!

Κακοί Κυβερνήτες εκλέγονται από καλούς πολίτες που … δεν ψηφίζουν!

Υπάρχει μόνο ένα τέλειο παιδί στον κόσμο και κάθε μάνα το έχει!

Κάνε τον Βουλευτή σου να δουλέψει. Μη τον επανεκλέξεις!

Ανακοινώθηκε ότι οι εργαζόμενοι στις δημόσιες υπηρεσίες θα διακόψουν την οχτάωρη στάση τους για τρίωρη προειδοποιητική εργασία!

Αυτή η κυβέρνηση έχει ένα πρόβλημα για κάθε λύση.

Αν νομίζεις ότι όλοι σε έχουν ξεχάσει, άφησε για δύο μήνες απλήρωτη την πιστωτική σου κάρτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου