Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΡΔΕΣ ΕΜΠΝΕΟΥΝ ΠΟΙΗΤΕΣ!




 

Ως γνωστόν το παρόν μπλογκ ασχολείται, χωρίς καμιά σεμνοτυφία, με όλα τα θέματα που σχετίζονται με την φυσιολογική λειτουργία του ανθρωπίνου σώματος.
Έτσι στο παρελθόν στο ποστ μου ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ! έχω γράψει σωστές οδηγίες για την σωστή υγιεινή για αυτές.
Τα γεννητικά μας όργανα επίσης με απασχόλησαν, τόσο από θεολογικής άποψης στο ποστ μου ΟΙ ΟΡΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΉ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, όσο και από υγιεινής, όπως στο ποστ μου  ΚΑΘΕ ΠΟΥΤΣΟΣ ΚΑΙ ΤΥΡΟΠΙΤΤΑ!, και βέβαια και από ποιητικής, όπως στο ποστ μου Ο ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΚΟΛΠΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΒΒΑΔΙΑ ,τέλος  δε και από διακόσμησης τους, όπως στο ποστ
PIERCING-Η τρέλα δεν πάει στα βουνά πάει χαμηλά.
Είναι ευνόητο ότι ο κώλος δεν θα μπορούσε να λείπει από τις σχετικές αναφορές. Αρχικά, όπως γράφω στις ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ,εκτός της ουσιαστικής του σημασίας για να καθόμαστε, είναι το μέρος του σώματος που προσφέρει την άφατο ικανοποίηση της αφοδεύσεως, που είναι η μόνη απόλαυση του ανθρώπου που δεν του δημιουργεί καμία τύψη, ενώ σε άλλους  προσφέρει και άλλες απολαύσεις.
Στο ποστ μου Η ΚΟΛΟΣΚΟΠΗΣΗ, Ο ΣΤΑΘΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΡΗΤΙΚΑΡΟΣ εκτός από την σπαρταριστή, αλλά αληθινή ιστορία, με τον σφακιανό κρητίκαρο, γίνεται συζήτηση για την ορθή ονομασία της απαραίτητης εξέτασης που γίνεται από εκεί, ενώ στο  ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ!  ενημερώνεται κανείς για την γνωστή αυτή έκφραση και τέλος στο ΜΗΠΩΣ ΧΕΖΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ; αναγράφεται ο σωστός τρόπος χεσίματος.


Όμως η κωλοτρυπίδα μας αποτελεί, εκτός από την φυσιολογική έξοδο των υπολειμμάτων των τροφών μας, και την έξοδο με μουσικότητα και των αερίων που παράγονται κατά την πέψη τους.
Έτσι στο ΠΕΡΙ ΠΟΡΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ ! έχω μεταφέρει και τις σχετικές με τις πορδές αναφορές στην διεθνή βιβλιογραφία, όπως του Σαλβαντόρ Νταλί. Επειδή το λινκ για το κείμενο του Σαλβαντόρ Νταλί δεν λειτουργεί πλέον, το κείμενο αυτό μπορεί να το διαβάσει κανείς εδώ.
 Επίσης κείμενο του Εμίλ Ζολά υπάρχει στο ΠΕΡΙ ΠΟΡΔΗΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ QUIZ 
Βέβαια δεν θα μπορούσε να λείπει και η ελληνική βιβλιογραφία με το απολαυστικό κείμενο του Ηλία Πετρόπουλου που υπάρχει στο 
ΠΕΡΙ ΠΟΡΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ !.
Τέλος, για την πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών μου, έχω γράψει και το περισπούδαστο κείμενο  ΠΟΡΔΟΒΟΥΛΩΜΑ ,στο οποίο αναλύω που αυτό έχει χρησιμοποιηθεί στην λογοτεχνία, αλλά  και για την πρόσφατη χρήση του ως σεξουαλικό βοήθημα!
 Με τα παραπάνω κείμενα, στα οποία θα μπορούσα να προσθέσω και  ένα  χαϊκού που λέει
μια πορδή
δε φέρνει γέλιο
όταν ζεις μόνος


και μαζί  με την παραπάνω μαντινάδα, θεωρούσα ότι έχω τελειώσει με το θέμα αυτό.
Όμως πρόσφατα διαπίστωσα πως οι πορδές έχουν εμπνεύσει και τον ποιητικό οίστρο σε έλληνες ασχολούμενους με την ποίηση και το πρώτο ποίημα είναι η Ωδή στην πορδή, του Αρτέμη Αξαρλή που μπορείτε να το διαβάσετε με  μουσική υπόκρουση. 


Την δεύτερη Ωδή την βρήκα στο ΦΒ εδώ και είναι Η ΩΔΗ ΤΗΣ…ΠΟΡΔΗΣ του Μανόλη Μιαουδάκη . Προφανώς είναι, όπως γράφει, εμπνευσμένο από προσωπική περιπέτεια, γιατί είναι πολύ γλαφυρή και σωστή η περιγραφή της σημασίας που έχει η καλή κινητοποίηση του εντέρου μετά από μια εγχείρηση, που έμπρακτα αποδεικνύεται με, την μελωδία για τα αυτιά του χειρουργού, το κλάσιμο του χειρουργημένου!
 
Η ΩΔΗ ΤΗΣ…ΠΟΡΔΗΣ
(ολίγον άκομψον)
Εμπνευσμένο από πρόσφατη προσωπική
μου περιπέτεια …μετά συγχωρήσεως!
Σαν είντα λόγια όμορφα να βρω να σε παινέσω
κι αν είχες σώμα, ήθελα άγαλμα να σου στέσω.
Εσύ πρωτίστως στη ζωή παίζεις σπουδαίο ρόλο
ασχέτως εάν ντροπαλή βγαίνεις από τον κ.. ο.
Πολλές φορές βρισκόσουνα στα έγκατα κλεισμένη
από κοιλιές και έντερα λίαν πεπιεσμένη.
Και έκανες προσπάθειες το φως να αντικρίσεις
τόπο να βρεις, τρύπα καμιά, και άνετα να πορίσεις.
Κι ο άμοιρος αφέντης σου, αν ήταν σε παρέα,
δεν άντεχε το πρήξιμο και σ’ άφηνε μοιραία,
για να διευκολύνεται σηκώνοντας το πόδι,
άλλοτε μεν υπόκωφη και άλλοτε βροντώδη.
Κι αέρια εξήρχοντο οσμής του αποπάτου
κι εκείνου επηγαίνανε κάτω τα σίμουρά του.
Και όλοι οι παριστάμενοι τον αποδοκιμάζαν
«κλανά και αδιάντροπο και φχιού» του εφωνάζαν.


Με το στιφάδο εθέριευες και με τη φασουλάδα
με ασκορδουλάκους προφανώς και με βραστή φυλλάδα.
Και αγκινάρες ήμερες όποιος τις μαγερέψει
άρχιζει ο βομβαρδισμός συγχρόνως με την πέψη.
Και έπρεπε στο δωμάτιο η πόρτα να ’πομένει
τη νύχτα πάντα ορθάνοιχτη, μέχρι την επομένη,
Όμως περάσαν οι καιροί εκείνοι και τα χρόνια
και από την περιφρόνηση και από την καταφρόνια
έγινες αντικείμενο χαράς και ευτυχίας,
ωσάν προάγγελος ζωής και σύμβολο υγείας.
Όπως κι εκείνη τη βραδιά που η ώρα δεν περνούσε
και νεκρική στο θάλαμο σιγή επικρατούσε.
Όλοι σε περιμένανε σαν ρόδο στο μαντήλι
στο θάλαμο ο άρρωστος κι οι συγγενείς και οι φίλοι.
Γατί το έντερο πιο πριν του ‘χε ο γιατρός κομμένο
Και με ψαλίδια και κλωστές το είχε ματισμένο
Και υπήρχε φόβος βέβαια αν τύχει και δεν κλ…ει,
πως τη ζωή του πιθανόν ενδέχεται να χάσει.
Κι έτσι για όλους η στιγμή έφθασε η μεγάλη
Κι ελάμψανε τα πρόσωπα τα σκυθρωπά και πάλι,
αφού εκτάκτως μια στιγμή εσείστη το κρεβάτι
και εκ της έδρας προφανώς εσύ ήσουνε φευγάτη.
Εξήλθες πανηγυρικά και απ’ τη χαρά την τόση
έτρεξε κάποιος στο γιατρό να το ανακοινώσει.
Κι ο άρρωστος κι οι συγγενείς αλληλοασπασθήκαν
και με επιφωνήματα χαράς σε υποδεχτήκαν.
Συμπέρασμα
Μια μηχανή ειν’ το σώμα μας και σίγουρα θα σβήσει,
αν τύχει η εξάτμιση μια κοπανιά και κλείσει.
Για κείνο και δημόσια επέρδοντο οι αρχαίοι
όπως ο Αναξίμανδρος ο Μεγαρεύς μας λέει
Κι ο Ιποκράτης ως γνωστόν απ’ ότι και εγώ ξέρω
την εσυρνε από την Κω κι ακούγονταν στη Λέρο
.Και όπως λέει και το ρητό: «Που τρώει, πίνει, κλ…ει,
δεν διατρέχει κίνδυνο ουδόλως να ποθάνει».
Γι αυτό βαράτε, άφοβα όταν σας κατεβαίνει,
γιατί δεν ξέρεις αύριο είντα μας περιμένει.
Μα προσοχή με ζόρισμα κανείς αν την αφήσει
Με το μεζέ τζη κίνδυνος υπάρχει να πορίσει
Εις τα υπόψιν όλα αυτά, αγαπητοί μου φίλοι,
γι’ αυτό να βομβαρδίζετε απ’ το πρωί ως το δείλι,
μα και τη νύχτα προφανώς, εάν το προτιμάτε,
το έτερον σας ήμισυ αν προπαντός κοιμάται
γιατί αν έχει όσφρηση οξεία και ξυπνήσει
μέχρι και διαζύγιο μπορεί να απαιτήσει.


Και η επεξήγηση μερικών λέξεων του ποιήματος  που δεν είναι γνωστές σε όλους:
1-πορίζω= ανοίγω δρόμο
2-ασκορδουλάκοι= είναι η κρητική ονομασία του φυτού που επιστημονικά λέγεται muscari comosum και είναι άφθονο σ' όλη την Ελλάδα. Εδώ τρώμε το βολβό της ρίζας του κυρίως σαν σαλάτα. Μάλιστα η άλλη ονομασία τους είναι «βολβοί»
3-φυλλάδα=δάφνη

Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου