Εκεί βασίζεται και η επίσημη εκδοχή της Ιστορίας που κάθε κράτος προωθεί μέσω της Εκπαίδευσης του, ωραιοποιώντας αυτά τα ιστορικά γεγονότα που θεωρεί πως προωθούν και προάγουν τον εθνικό μύθο του, ενώ ταυτόχρονα αποσιωπά ή υποβαθμίζει αυτά που τον καταρρίπτουν.
Έτσι από την εποχή του Παπαρηγόπουλου η κρατούσα βασική θεώρηση της Ελληνικής Επανάστασης έχει παραμείνει ουσιαστικά ή ίδια .
Αντίθετα την πιο μεγάλη «ιδεολογική χρήση της Ιστορίας» για την επανάσταση του 1821 την έχει κάνει η κομμουνιστική Αριστερά. Οι θέσεις της απέναντι στην επίσημη ιστορία μεταβάλλονταν ανάλογα με την εποχή και τα γεγονότα της.
Αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει διαβάζοντας τα πρωτοσέλιδα του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ την 25η Μαρτίου σε διαφορετικές χρονολογίες.
Δεν θεωρεί πως έγινε από φιλοπατρία αλλά ήταν αποτέλεσμα της τότε μεγάλης ανάπτυξης της αστικής τάξεως. «Ελευθερία» δε απέκτησαν μόνο οι τότε οικονομικώς κρατούντες.
Ταυτόχρονα αντί για την 25η Μαρτίου, που θεωρούν πως αφορά τους αστούς, εορτάζουν την επέτειο της Κομμούνας του Παρισιού!
Έτσι το 1821 είναι η πρώτη μεγάλη απελευθερωτική και δημοκρατική εξόρμηση του έθνους, η οποία ολοκληρώθηκε με την δεύτερη, την εθνική αντίσταση του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, που ήρθε να συμπληρώσει το έργο των πατέρων μας που ονομάζονται πλέον λαός!
Διαβάζοντας όλη αυτή την κολοτούμπα της ιστορίας μου ήρθε στο μυαλό το συγκλονιστικό έργο του Λουίτζι Πιραντέλλο –Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε στο οποίο υπάρχει η φοβερή φράση: «Ποιος είναι τρελός; Αυτό δεν μπορείς να το πεις. Τις αποδείξεις που ψάχνετε τις έχουν καταστρέψει οι ίδιοι, μέσα τους, μέσα στην ψυχή τους.»
Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά
από έγκριση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου