Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025

ΠΩΣ ΕΠΕΚΡΑΤΗΣΕ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. -Δ΄ Δεν πρωτοτύπησαν οι Ναζί.



Πολλοί από όσους έχουν δει τις φωτογραφίες με τους SS να καίνε σε μεγάλες πυρές τα βιβλία που θεωρούσαν αντίθετα στα  ναζιστικά πιστεύω, δεν γνωρίζουν ότι το ίδιο ακριβώς έγινε και στα χρόνια της επικράτησης του χριστιανισμού. Στο Βυζάντιο  ήταν συχνές οι καύσεις σε δρόμους, πλατείες και στάδια των αρχαίων βιβλίων ή των βιβλίων αιρετικών ή όσων άλλων βιβλίων, που δεν άρεσαν στο χριστιανικό ιερατείο.


Οι πυρές  άρχισαν με τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο Α΄ τον «Μέγα», τον επίσκοπο  Αλεξανδρείας Θεόφιλο, αυτόν που δολοφόνησε την Υπατεία,  τον Ιωάννη Χρυσόστομο στην Κωνσταντινούπολη και συνεχίστηκαν και τον 9ο αιώνα από  τον Ιερό Φώτιο  στην Κωνσταντινούπολη.
Με εντολή του Θεοδοσίου Β΄ του Μικρού το +448 κάηκε συστηματικά και το δεκαπεντάτομο σύγγραμμα του Πορφυρίου «Κατά Χριστιανών». Νόμος αποκεφαλισμού εκδίδεται για όποιον συλλαμβανόταν να το κατέχει κρυφίως, αφού φανερά  ήταν αδύνατον.
 Οι ειδικοί πιστεύουν ότι αυτά που σώθηκαν από την αρχαία ελληνική γραμματεία είναι το 1 από 10.000!


Από τα γραπτά του   Μιχαήλ Ψελλού (+1018-1078), έχει υπολογιστεί  ότι την εποχή του Ιερού Φωτίου (9ος αιών) υπήρχαν δέκα φορές περισσότερα βιβλία αρχαίων από όσα έχομε εμείς σήμερα στα χέρια μας!
Όταν ο  Ιουστινιανός έκλεισε  οριστικά την Ακαδημία του Πλάτωνος το έτος +529, επτά  από τους καθηγητές της γλίτωσαν την σφαγή  διαφεύγοντας  την νύχτα και πηγαίνοντας  στην αυλή του βασιλέως της Περσίας Χοσρόη.
Για τις βιβλιοθήκες, όπως αυτή του Σεραπείου κατά τον 4ο και 5ο αιώνα ίσχυε ότι και για τους ναούς «ες έδαφος φέρειν»
Επίσης οι Γερμανοί στον Παγκόσμιο Πόλεμο δεν πρωτοτύπησαν με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και εξόντωσης των Εβραίων.
Επί βασιλέας του δευτερότοκου γιου του Κωνσταντίνου του Κωνστάντιου Β΄ και για 20 χρόνια συστήθηκε και λειτούργησε ένα αντίστοιχο με το Άουσβιτς στρατόπεδο συγκέντρωσης και εξόντωσης, όσων δεν ήθελαν να ασπαστούν τον Χριστιανισμό, στην Σκυθόπολη, ένα απομονωμένο μέρος μεταξύ Αντιοχείας και Αλεξάνδρειας, σήμερα στο Ισραήλ ως Μπέιτ Σεάν.


Τα σχετικά με το στρατόπεδο αυτό, που οι χριστιανικές πηγές συστηματικά αποκρύπτουν, τα αναφέρει ο Ρωμαίος ιστορικός Αμμιανός Μαρκελλίνος,(330-392) στο 19ο βιβλίο του έργου του «Rerum Gestarum Libri XXXI Αλλά και όπως γράφει ο Ροΐδης στην Πάπισσα Ιωάννα:  Τα περί τούτων χωρία των συγχρόνων ιστορικών εξαλείφουσι παν ίχνος αμφιβολίας, διεγείροντα αγανάκτησιν και φρίκην κατά των ελθόντων «βαλείν μάχαιραν και ουχί ειρήνην» Παρά του χριστιανού χρονογράφου Σωζομένου, ον ουδείς βεβαίως θέλει κατηγορήσει ως συκοφαντούντα τους ομοθρήσκους του, μανθάνομεν ότι «των ελληνιστών μικρού πάντες κατ’ εκείνο διεφθάρησαν, και οι μεν πυρί, οι δε ξίφει απολέσθαι προσετάχθησαν. Παραπλησίως δε δια την αυτήν αιτίαν διεφθάρησαν οι ανά πάσαν την αρχομένην λαμπρώς φιλοσοφούντες. Αλλά και εις μη φιλοσόφους, εσθήτι δε τη εκείνων χρωμένους εχώρει ο φόνος’ ως μηδέ τους τα’ άλλα επιτηδεύοντας κροκωτοίς τριβωνίοις αμφιένυσθαι, δι υπόνοιαν κινδύνου και δέος» (Ερμ. Σωζομένου, «Εκκλ. Ιστορ.», βιβλ. Στ’, κεφ. 35).
Δηλαδή με δύο λόγια όχι μόνο εξοντώθηκαν με ξίφη και πυρά οι παραμένοντες στην πατρογονική τους θρησκεία, αλλά οι άνθρωποι φοβόντουσαν να μην φοράνε ρούχα σαν τους φιλοσοφούντες Έλληνες!
Γράφει επίσης ο Ροΐδης στην Πάπισσα Ιωάννα, ότι τόση τρομοκρατία υπήρχε ώστε κινδύνευαν να συλληφθούν : Ο σφάζων πρόβατον προς οικογενειακήν ευωχίαν, ο προσφέρων άνθη εις του πατρός του τον τάφον, ο συλλέγων χαμαίμηλα εις το φως της σελήνης, ο αρωματίζων την οικίαν του ή φέρων ανηρτημένον περί τον τράχηλον φυλακτήριον κατά του πυρετού κατεμηνύετο υπό κουκουλοφόρων κατασκόπων ως μάγος ή ειδωλολάτρης, κατεβαρύνετο δι αλύσεων και εστέλλετο εις Σκυθούπολιν, όπου είχε στηθεί το χριστιανικόν κρεουργείον. Εκεί συνεδρίαζον ευσεβείς δικασταί, αμιλλώμενοι τις πλείονας ειδωλολάτρας να οπτήσει επί εσχάρας, να βράση εντός ζέοντος ελαίου ή να κατακόψη μεληδόν. Μυριάδες μαρτυρολογίων διηγούνται τας αθλήσεις των χριστιανών ομολογητών, εκ των πληγών των οποίων έσταζε γάλα, και τους εδρόσιζον αι φλόγες, αλλ’ ουδείς έγραψεν ακόμη το αψευδές συναξάριον των μαρτύρων εκείνων, οίτινες αντί μυθώδους γάλακτος έχυσαν αίμα αληθές και αντί να δροσίσει κατέκαυσε το πυρ της χριστιανικής ανεπιεικίας, καυστικότερον όν, φαίνεται, του πυρός της πολυθεϊκής ωμότητος,.
Την Σκυθόπολη την σκέφτηκε και την οργάνωσε ο Επίσκοπος Αλεξάνδρειας Γεώργιος με το πρόσχημα ότι έτσι θα μπορέσει να καταπνίξει κάθε συνομωσία εναντίον  του αυτοκράτορα, οπότε και αυτός του έστειλε για βοήθεια τον αρχιγραμματέα της Αυλής τον Παύλο που και μόνο από το παρατσούκλι του Τάρταρος μπορεί να καταλάβει κανείς πόσο βάρβαρος ήταν. 


Κατά τον Αμμιανό (βιβλίο 17 κεφ 11) :ο Γεώργιος είχε  ανέλθει στον επισκοπικό θώκο εξοντώνοντας πολλούς ανθρώπους και με τη συμμορία του προχωρούσε στους δρόμους των Ελλήνων της Αλεξάνδρειας κομματιάζοντας ανθρώπους και καίγοντας τα πάντα.
Το κολαστήριο της Σκυθόπολης  πιθανώς  να καταργήθηκε  από τον Ιουλιανό το 361μΧ.


Το μύθευμα του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού που δημιουργήθηκε το 1852 από τον Επτανήσιο λόγιο  Σπυρίδωνα Ζαμπέλιο, είχε σαν σκοπό να εδραιώσει, την κατ΄αυτόν, συνέχεια του ελληνικού πολιτισμού από την κλασσική αρχαιότητα στο Βυζάντιο και από αυτό, μετά την απελευθέρωση, στην νεότερη Ελλάδα.
Δυστυχώς όμως ήδη από την Παλαιά Διαθήκη, δηλαδή πριν τον Χριστό ,υπήρχε μίσος κατά των Ελλήνων λόγω των θεών που πίστευαν.
Έτσι στον εσπερινό της Κυριακής των Βαΐων ακούμε:  Καὶ ἐξεγερῶ τὰ τέκνα σου, Σιών, ἐπὶ τὰ τέκνα τῶν Ἑλλήνων... από την Προφητεία Ζαχαρίου κεφ. 9,13.
Με την επικράτηση του Χριστιανισμού οι Έλληνες, ως ειδωλολάτρες, εξοντώθηκαν από τους χριστιανούς που βασίστηκαν  στα λόγια του Χριστού από τα Ευαγγέλια: Όσο για τους εχθρούς μου , αυτούς που δεν με θέλησαν για βασιλιά τους φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου . Κατά Λουκάν (ΙΘ΄, 27)

Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση.
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου